Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медична захисна напівмаска-респіратор з ХЕПА-фільтром, клас захисту FFP2
Очікувана вартість
254 156,00 UAH
UA-2020-04-15-004726-b e6af9aaa4b2342779408bf408036dd1f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луців Ольга

0322368363 infekciyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01984263
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54
Контактна особа: Луців Ольга
0322368363
infekciyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 шт
Медична захисна напівмаска-респіратор з ХЕПА-фільтром, клас захисту FFP2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Пекарська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунка та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після фактичного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 квітня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нарусевич Денис Сергійович
#3305104253
Переможець 254 156,00
UAH
15 квітня 2020 15:30

Документи

15 квітня 2020 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 15:36
89_2.PDF укладений
15 квітня 2020 15:36
89_4.PDF укладений
15 квітня 2020 15:36
89_3.PDF укладений
15 квітня 2020 15:36
89_1.PDF укладений
15 квітня 2020 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 254 156,00
UAH