Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

МЕБЛІ для кабінетів початкової школи («Нова українська школа»)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-04-15-004530-a 972bbe743a8c427bb4441badd6aec760
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081
380939000081
sh250@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081,380939000081
sh250@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 20:41
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 21:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


МЕБЛІ для кабінетів початкової школи («Нова українська школа»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 Одиниця
МЕБЛІ для кабінетів початкової школи («Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює розрахунки за Товар, протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Платежі здійснюються органами Держказначейської служби України по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" 99 510,00
UAH з ПДВ
99 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 01:46
Електронний підпис
22 квітня 2020 01:32
Лист гарантія на товар.PDF
22 квітня 2020 01:32
Договір.PDF
22 квітня 2020 01:32
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2439911059
Переможець 99 510,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2439911059
99 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 травня 2020 14:22
Коментар щодо відміни: У зв’язку із введенням в дію 19.04.2020 року нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» та внесенням змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами), Замовник прийняв рішення відмінити закупівлю з метою недопущення порушень законодавства з питань закупівель.