Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматизовані робочі місця, ПЕОМ та ноутбуки
Очікувана вартість
822 000,00 UAH
UA-2020-04-15-004007-b ● 4c1c98ab072e42f9ac9f24ef4f1bacab
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ТА ВИПРОБУВАНЬ КОСМІЧНИХ ЗАСОБІВ |
Код ЄДРПОУ: | 24507442 |
Вебсайт: | http://spacecenter.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Вечерук Ірина Андріївна 0972806291 ira.ve4eruk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 822 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт
Автоматизовані робочі місця, ПЕОМ та ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, Київська область, Київ, Московська 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 12:18 |
Додаток 2 ТД 2020 ПЕОМ зміни.doc | |
17 квітня 2020 12:18 |
Перелік змін.doc | |
15 квітня 2020 14:44 |
Додаток № 3.doc | |
15 квітня 2020 14:44 |
ТД.DOC | |
15 квітня 2020 14:44 |
Додаток 2.doc | |
15 квітня 2020 14:44 |
Оголошення.doc | |
15 квітня 2020 14:44 |
Додаток № 4.doc | |
15 квітня 2020 14:44 |
Додаткок !.docx |
17 квітня 2020 12:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2020 12:18 |
Додаток 2 ТД 2020 ПЕОМ зміни.doc
|
|||
17 квітня 2020 12:18 |
Перелік змін.doc
|
|||
15 квітня 2020 14:44 |
Додаток № 3.doc
|
|||
15 квітня 2020 14:44 |
ТД.DOC
|
|||
15 квітня 2020 14:44 |
Додаток 2.doc
|
|||
15 квітня 2020 14:44 |
Оголошення.doc
|
|||
15 квітня 2020 14:44 |
Додаток № 4.doc
|
|||
15 квітня 2020 14:44 |
Додаткок !.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 15 квітня 2020 18:03
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:04
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Шановний учаснику! Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", кожен з учасників має право запропонувати товар від будь-якого виробника, технічні характеристики якого не гірші за передбачені Замовником у розділі «Технічні характеристики товару» Додатку № 2 до тендерної документації відкритих торгів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-15-004007-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 15 квітня 2020 17:52
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати «Операційна система: Windows 10 professional предінстальована виробником системного блогу, з використанням технологію ОЕМ активації ОА 3.0.», а також «Листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. ». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 12:10
Шановний Учаснику!
В останній час, побільшало випадків придбання комп’ютерів/системних блоків разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права».Так як предметом закупівлі є ПЕОМ з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для виробників комп'ютерних систем (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3).
Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник комп’ютерів/системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який е партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як зазначено вище, дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії, саме на цей випадок вимагається гарантійний термін 36 місяців, щоб при виході з ладу материнської плати, якщо вона не підлягає ремонту, сервісний центр виробника системного блоку міняє материнську плату разом з новим ключем активації Windows згідно умов гарантії, тому це не призведе до повторного купування ліцензії. Також інформуємо вас, що умови ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОГРАМНИЙ ПРОДУКТ MICROSOFT однакові, незалежно від способу його активації(https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/OEM/Windows/10/Useterms_OEM_Windows_10_Ukrainian.htm). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому.
Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією. Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.
В останній час, побільшало випадків придбання комп’ютерів/системних блоків разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права».Так як предметом закупівлі є ПЕОМ з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, тендерною документацією вимагається використання технології ОЕМ активації ОА 3.0. Корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) активації для виробників комп'ютерних систем (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3).
Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник комп’ютерів/системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який е партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як зазначено вище, дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії, саме на цей випадок вимагається гарантійний термін 36 місяців, щоб при виході з ладу материнської плати, якщо вона не підлягає ремонту, сервісний центр виробника системного блоку міняє материнську плату разом з новим ключем активації Windows згідно умов гарантії, тому це не призведе до повторного купування ліцензії. Також інформуємо вас, що умови ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОГРАМНИЙ ПРОДУКТ MICROSOFT однакові, незалежно від способу його активації(https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/OEM/Windows/10/Useterms_OEM_Windows_10_Ukrainian.htm). Саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому.
Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією. Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-004007-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:38980356
Дата подання: 16 квітня 2020 12:37
Усунення технічних неточностей
Шановний Замовнику, у своїй тендерній документації у розділі технічних характеристик процесорів Ви використовуєте посилання на сайт https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html і вимагаєте, щоб запропонований Учасником (Постачальником) процесор мав не менше балів, а ніж певна їх кількість (для АРМ геофізичних спостережень та АРМ обробки стереопар це 14 300 балів, для ПЕОМ – 6200 балів, ноутбуків – 6450 балів). Звертаємо Вашу увагу на те, що дані цієї таблиці не є статичними і з часом, коли в цю таблиці додаються нові більш сучасні моделі процесорів, та/або змінюється ринкова ціна старих процесорів, показники в балах (кількість балів яка відповідає певній моделі процесора) змінюються. Тому, радимо змінити формулювання характеристики процесорів, на наступне, або подібне: Процесор – повинен ПО БАЛАМ відповідати або бути краще (мати більше балів) за Intel Core iХ-ХХХХ Х @ 3.00 GHz згідно з рейтингом PassMark Software, https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html, ( колонка – «CPU Mark»), з архітектурою x86_64. На доказ нашого твердження, звертаємо Вашу увагу, на те, що на момент написання цієї вимоги процесор, який, напевно Ви мали на увазі (Intel Core i7-9700F @ 3.00GHz), вже не має 14 300 балів і не проходить згідно сьогоднішніх технічних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2020 12:11
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. Ваше зауваження слушне. До тендерної документації вносяться відповідні зміни. Приймаються пропозиції з характеристиками не гірше, від будь-якого виробника.
Дякуємо за Ваше звернення. Ваше зауваження слушне. До тендерної документації вносяться відповідні зміни. Приймаються пропозиції з характеристиками не гірше, від будь-якого виробника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
658 180,92
UAH з ПДВ
|
658 180,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙБІТ" |
820 814,40
UAH з ПДВ
|
820 814,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЖОЙ СЕК'ЮРІТІ" |
821 995,20
UAH з ПДВ
|
821 995,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
658 180,92
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 12:48
|
ТОВ "АЙБІТ" #42502926 |
Переможець |
820 814,40
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 16:10
|
125.PDF | укладений |
01 червня 2020 16:09
|