Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Технічне переоснащення. Модернізація системи поводження з транспортними контейнерами на енергоблоках №1,2 Рівненської АЕС"
Очікувана вартість
15 980 500,00 UAH
UA-2020-04-15-003314-a d2839447cf4c43caad83adc845b6413a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:07
Очікувана вартість: 15 980 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Технічне переоснащення. Модернізація системи поводження з транспортними контейнерами на енергоблоках №1,2 Рівненської АЕС"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Технічне переоснащення. Модернізація системи поводження з транспортними контейнерами на енергоблоках №1,2 Рівненської АЕС"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані будівельні роботи здійснюються Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:20
5871-20-ВТ_ТД_зм_3.pdf
02 червня 2020 16:20
5871-20-ВТ_ПО_зм_3.pdf
02 червня 2020 16:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 14:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:20
5871-20-ВТ_ТД_зм_3.pdf
29 травня 2020 14:29
5871-20-ВТ_ТД_зм_2.pdf
22 травня 2020 14:30
5871-20-ВТ_ТД_зм.pdf
15 квітня 2020 16:12
5871-20-ВТ_ТД.pdf
02 червня 2020 16:20
5871-20-ВТ_ПО_зм_3.pdf
29 травня 2020 14:29
5871-20-ВТ_ПО_зм_2.pdf
22 травня 2020 14:30
5871-20-ВТ_ПО_зм.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" 15 955 000,00
UAH
15 955 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" 15 966 666,67
UAH
15 966 666,67
UAH
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 17:00
Електронний підпис
25 червня 2020 16:59
Документи переможця
25 червня 2020 16:59
Документи переможця
17 червня 2020 10:12
Електронний підпис
17 червня 2020 10:11
2_Технічна пропозиція.PDF

Публічні документи

17 червня 2020 12:45
Електронний підпис
16 червня 2020 14:59
5.1. Декларація ОП.PDF
16 червня 2020 14:59
5.3. Позитивні відгуки.pdf
16 червня 2020 14:59
6. Тендерна пропозиція.PDF
16 червня 2020 14:59
6.1.Розрахунок ЗП.PDF
16 червня 2020 14:59
4. Статут учасника.pdf
16 червня 2020 14:59
10. Ліцензія ДСНС.PDF
16 червня 2020 14:59
7. Технічна пропозиція..PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"
#30568931
Переможець 15 955 000,00
UAH
23 червня 2020 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"
#30568931
15 955 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 21:33
5871_ВТ_ДУ_4.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 21:32
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 16:22
5871-21-ВТ_ДУ3.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2021 14:35
46-122-01-20-09870_ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
07 вересня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 16:31
5871-20-ВТ_ДУ1 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 16:11
5871-20-ВТ_ТД_договір.pdf укладений
09 липня 2020 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-09870
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 4. Зміни, що внесені до істотних умов: продовження терміну зобов'язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-09870
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-09870
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); зменшення ціни договору на 2 005 197,47 грн. в т.ч. ПДВ (два мільйони п’ять тисяч сто дев’яносто сім грн 47 коп.) 1 670 997,89 грн. без ПДВ/
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-20-09870
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 14 259 005,52
UAH