Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фруктові та овочеві соки.
Очікувана вартість
450 948,00 UAH
UA-2020-04-15-003224-b 6017f68892184097952da44f5328576e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Таїсія

+380442557946 garant--servis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів "Гарант-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 19122935
Місцезнаходження: 01220, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Банкова, 11
Контактна особа: Клименко Таїсія
+380442557946
garant--servis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 14:46
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 14:46
Початок аукціону: 04 травня 2020 13:51
Очікувана вартість: 450 948,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 254,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25900 штуки
Фруктові та овочеві соки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01220, Україна, Київська область, Київ, вул. Банкова,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 13:47
Додаток4.docx
15 квітня 2020 13:47
Додаток 1.docx
15 квітня 2020 13:47
Додаток 2.docx
15 квітня 2020 13:47
Додаток3.docx
15 квітня 2020 13:47
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 16 квітня 2020 10:20
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:32
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Добрий день! Графіку поставок не має. В залежності від потреб виробництва. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-15-003224-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ, Код ЄДРПОУ:22480087
Дата подання: 18 травня 2020 09:44
Незгода з дискваліфікацією Учасника СП «Вітмарк-Україна» ТОВ
Шановні замовники, згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника №58 від 15 травня 2020 року СП «Вітмарк-Україна» ТОВ (ЕДРПОУ 22480087) було дискваліфіковано, як зазначено у цьому рішенні, Учасником СП «Вітмарк-Україна» ТОВ «зразки продукції не були надані». СП «Вітмарк-Україна» ТОВ не погоджується з рішенням Замовника про дискваліфікацію, а саме:
1. У Законі України «Про публічні закупівлі» або в іншому нормативному акті, немає інформації про те, що Замовник може вимагати надання зразків продукції до укладення договору, отже, ненадання зразків не можуть бути підставою для відхилення пропозиції Учасника відповідно до вимог Статті 31 Закону, тобто, причина дискваліфікації СП «Вітмарк-Україна» ТОВ зазначена в Протоколі №58 не може бути підставою для такого рішення;
2. Надання зразків продукції до оголошення Учасника Переможцем торгів, не має ніякого сенсу, у разі, подальшого відхилення пропозиції цього Учасника на етапі перевірки наданих документів Тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям, однією з причин якої може бути зазначена у Статті 31 Закону;
3. У Додатку 2 до Тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі" немає ніякої інформації за якою адресою потрібно надати зразки, не вказана відповідальна особа за прийняття зразків та його/її контактні дані, так само, Тендерна документація не має визначеного порядку контролю з боку інших учасників що суперечить принципу прозорості пп.3, п. 1, Статті 5 Закону.
Учасник торгів СП «Вітмарк-Україна» ТОВ не відмовляється від надання зразків як це зазначено в Тендерній документації, зразки будуть надані в зазначений термін, після завершення етапу перевірки на відповідність кваліфікаційним критеріям Замовником та оголошення СП «Вітмарк-Україна» ТОВ переможцем торгів, як це прописано в Законі.
ВИМАГАЭМО: 1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Замовника №58 від 15 травня 2020 року про дискваліфікацію СП «Вітмарк-Україна» ТОВ. 2. Визнати СП «Вітмарк-Україна» ТОВ переможцем торгів у Закупівлі за номером UA-2020-04-15-003224-b.
В іншому випадку, будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 11:05
Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників (адреса Замовника, контактний телефон та контактна особа вказані на платформі проведення закупівлі - zakupki.prom ua та безпосередньо в тендерній документації). Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти якої якості буде товар. З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх учасників. Замовник є найбільш зацікавленою особою у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих, тому має відповідну самостійність у визначенні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у технічних вимогах відсутні, а тому доводи Учасника є недоцільними та необґрунтованими
Звертаємо вашу увагу на те, що жодне з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018, № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018 не містить вказівки на відсутність права у замовника вимагати зразки складових предмету закупівлі. Вимога надати зразки складових предмету закупівлі жодним чином не спрямована на надання переваги будь-якому учаснику, а навпаки надає можливість учаснику належним чином підготувати свою тендерну пропозицію, направлена на ефективне використання коштів, попередження нанесення збитків державі. Крім того, суб’єкти господарювання, які постачають товар належної якості ніколи не заперечують проти надання зразків своєї продукції..
Щодо перевірки на відповідність кваліфікаційним критеріям та визнання Переможцем СП «Вітмарк-Україна» ТОВ в будь якому випадку є неможливим – оскільки є ряд інших порушень, таких як:
- відсутність у Учасника СП «Вітмарк-Україна» ТОВ ЕЦП відповідно вимог тендерної докумнтації – Згідно Додтку 1 «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису».
- відсутність підтвердження наявності транспорту саме з холодильною камерою для перевезення товару (згідно Додатку 1 до тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, обов’язково підтвердження наявності автотранспорту для постачання харчових продуктів з холодильною камерою та медичною книжкою у водія»).

Документи

20 травня 2020 11:05
Прот.соки 59.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ 395 370,00
UAH з ПДВ
395 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНДОРА" 422 593,00
UAH з ПДВ
422 593,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 14:11
9 Сертифікат Jaffa.pdf
30 квітня 2020 14:11
8 Технічні вимоги.pdf
30 квітня 2020 14:11
7 Стаття 17.pdf
30 квітня 2020 14:11
3а Медичні книжки.pdf
30 квітня 2020 14:11
3 Довідка працівники.pdf
30 квітня 2020 14:11
18 Статут.pdf
30 квітня 2020 14:11
15 Проект договору.pdf
30 квітня 2020 14:11
14 Право підпису.pdf
30 квітня 2020 14:11
13 Лист виробника.pdf
30 квітня 2020 14:11
12а ДСТУ ISO 22000_Витмарк.pdf
30 квітня 2020 14:11
12 ДСТУ ISO 9001_Витмарк.pdf
30 квітня 2020 14:11
11б Експерт закл. Jaffa.pdf
30 квітня 2020 14:11
11 CЭЗ 43821.pdf
30 квітня 2020 14:11
10 Сертифікат Наш Сік.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 15:41
Електронний підпис
02 червня 2020 10:04
Електронний підпис
02 червня 2020 09:54
Dovidka_20125555720120393835.pdf.p7s
02 червня 2020 09:54
Dovidka_20125555720120393835.pdf
22 квітня 2020 10:44
Електронний підпис
22 квітня 2020 10:43
Пропозиція.pdf
22 квітня 2020 10:43
Кваліфікаційні вимоги.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ

ТОВ "САНДОРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ
#22480087
Відхилено 395 370,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 13:30
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
Переможець 422 593,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
422 593,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 10:52
Дод.угода Сандора.pdf зміни до договору
06 січня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 10:43
Дог.Сандора 11..pdf укладений
11 червня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML