Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фруктові та овочеві соки.
Очікувана вартість
450 948,00 UAH
UA-2020-04-15-003224-b ● 6017f68892184097952da44f5328576e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів "Гарант-сервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 19122935 |
Місцезнаходження: | 01220, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Банкова, 11 |
Контактна особа: |
Клименко Таїсія +380442557946 garant--servis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2020 14:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2020 14:46 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 13:51 |
Очікувана вартість: | 450 948,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 254,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25900 штуки
Фруктові та овочеві соки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01220, Україна, Київська область, Київ, вул. Банкова,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2020 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2020 13:47 |
Додаток4.docx | |
15 квітня 2020 13:47 |
Додаток 1.docx | |
15 квітня 2020 13:47 |
Додаток 2.docx | |
15 квітня 2020 13:47 |
Додаток3.docx | |
15 квітня 2020 13:47 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поставки
Дата подання: 16 квітня 2020 10:20
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:32
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Добрий день! Графіку поставок не має. В залежності від потреб виробництва. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-15-003224-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ, Код ЄДРПОУ:22480087
Дата подання: 18 травня 2020 09:44
Незгода з дискваліфікацією Учасника СП «Вітмарк-Україна» ТОВ
Шановні замовники, згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника №58 від 15 травня 2020 року СП «Вітмарк-Україна» ТОВ (ЕДРПОУ 22480087) було дискваліфіковано, як зазначено у цьому рішенні, Учасником СП «Вітмарк-Україна» ТОВ «зразки продукції не були надані». СП «Вітмарк-Україна» ТОВ не погоджується з рішенням Замовника про дискваліфікацію, а саме:
1. У Законі України «Про публічні закупівлі» або в іншому нормативному акті, немає інформації про те, що Замовник може вимагати надання зразків продукції до укладення договору, отже, ненадання зразків не можуть бути підставою для відхилення пропозиції Учасника відповідно до вимог Статті 31 Закону, тобто, причина дискваліфікації СП «Вітмарк-Україна» ТОВ зазначена в Протоколі №58 не може бути підставою для такого рішення;
2. Надання зразків продукції до оголошення Учасника Переможцем торгів, не має ніякого сенсу, у разі, подальшого відхилення пропозиції цього Учасника на етапі перевірки наданих документів Тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям, однією з причин якої може бути зазначена у Статті 31 Закону;
3. У Додатку 2 до Тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі" немає ніякої інформації за якою адресою потрібно надати зразки, не вказана відповідальна особа за прийняття зразків та його/її контактні дані, так само, Тендерна документація не має визначеного порядку контролю з боку інших учасників що суперечить принципу прозорості пп.3, п. 1, Статті 5 Закону.
Учасник торгів СП «Вітмарк-Україна» ТОВ не відмовляється від надання зразків як це зазначено в Тендерній документації, зразки будуть надані в зазначений термін, після завершення етапу перевірки на відповідність кваліфікаційним критеріям Замовником та оголошення СП «Вітмарк-Україна» ТОВ переможцем торгів, як це прописано в Законі.
ВИМАГАЭМО: 1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Замовника №58 від 15 травня 2020 року про дискваліфікацію СП «Вітмарк-Україна» ТОВ. 2. Визнати СП «Вітмарк-Україна» ТОВ переможцем торгів у Закупівлі за номером UA-2020-04-15-003224-b.
В іншому випадку, будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
1. У Законі України «Про публічні закупівлі» або в іншому нормативному акті, немає інформації про те, що Замовник може вимагати надання зразків продукції до укладення договору, отже, ненадання зразків не можуть бути підставою для відхилення пропозиції Учасника відповідно до вимог Статті 31 Закону, тобто, причина дискваліфікації СП «Вітмарк-Україна» ТОВ зазначена в Протоколі №58 не може бути підставою для такого рішення;
2. Надання зразків продукції до оголошення Учасника Переможцем торгів, не має ніякого сенсу, у разі, подальшого відхилення пропозиції цього Учасника на етапі перевірки наданих документів Тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям, однією з причин якої може бути зазначена у Статті 31 Закону;
3. У Додатку 2 до Тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі" немає ніякої інформації за якою адресою потрібно надати зразки, не вказана відповідальна особа за прийняття зразків та його/її контактні дані, так само, Тендерна документація не має визначеного порядку контролю з боку інших учасників що суперечить принципу прозорості пп.3, п. 1, Статті 5 Закону.
Учасник торгів СП «Вітмарк-Україна» ТОВ не відмовляється від надання зразків як це зазначено в Тендерній документації, зразки будуть надані в зазначений термін, після завершення етапу перевірки на відповідність кваліфікаційним критеріям Замовником та оголошення СП «Вітмарк-Україна» ТОВ переможцем торгів, як це прописано в Законі.
ВИМАГАЭМО: 1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Замовника №58 від 15 травня 2020 року про дискваліфікацію СП «Вітмарк-Україна» ТОВ. 2. Визнати СП «Вітмарк-Україна» ТОВ переможцем торгів у Закупівлі за номером UA-2020-04-15-003224-b.
В іншому випадку, будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 11:05
Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників (адреса Замовника, контактний телефон та контактна особа вказані на платформі проведення закупівлі - zakupki.prom ua та безпосередньо в тендерній документації). Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти якої якості буде товар. З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх учасників. Замовник є найбільш зацікавленою особою у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих, тому має відповідну самостійність у визначенні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у технічних вимогах відсутні, а тому доводи Учасника є недоцільними та необґрунтованими
Звертаємо вашу увагу на те, що жодне з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018, № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018 не містить вказівки на відсутність права у замовника вимагати зразки складових предмету закупівлі. Вимога надати зразки складових предмету закупівлі жодним чином не спрямована на надання переваги будь-якому учаснику, а навпаки надає можливість учаснику належним чином підготувати свою тендерну пропозицію, направлена на ефективне використання коштів, попередження нанесення збитків державі. Крім того, суб’єкти господарювання, які постачають товар належної якості ніколи не заперечують проти надання зразків своєї продукції..
Щодо перевірки на відповідність кваліфікаційним критеріям та визнання Переможцем СП «Вітмарк-Україна» ТОВ в будь якому випадку є неможливим – оскільки є ряд інших порушень, таких як:
- відсутність у Учасника СП «Вітмарк-Україна» ТОВ ЕЦП відповідно вимог тендерної докумнтації – Згідно Додтку 1 «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису».
- відсутність підтвердження наявності транспорту саме з холодильною камерою для перевезення товару (згідно Додатку 1 до тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, обов’язково підтвердження наявності автотранспорту для постачання харчових продуктів з холодильною камерою та медичною книжкою у водія»).
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у технічних вимогах відсутні, а тому доводи Учасника є недоцільними та необґрунтованими
Звертаємо вашу увагу на те, що жодне з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018, № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018 не містить вказівки на відсутність права у замовника вимагати зразки складових предмету закупівлі. Вимога надати зразки складових предмету закупівлі жодним чином не спрямована на надання переваги будь-якому учаснику, а навпаки надає можливість учаснику належним чином підготувати свою тендерну пропозицію, направлена на ефективне використання коштів, попередження нанесення збитків державі. Крім того, суб’єкти господарювання, які постачають товар належної якості ніколи не заперечують проти надання зразків своєї продукції..
Щодо перевірки на відповідність кваліфікаційним критеріям та визнання Переможцем СП «Вітмарк-Україна» ТОВ в будь якому випадку є неможливим – оскільки є ряд інших порушень, таких як:
- відсутність у Учасника СП «Вітмарк-Україна» ТОВ ЕЦП відповідно вимог тендерної докумнтації – Згідно Додтку 1 «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису».
- відсутність підтвердження наявності транспорту саме з холодильною камерою для перевезення товару (згідно Додатку 1 до тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, обов’язково підтвердження наявності автотранспорту для постачання харчових продуктів з холодильною камерою та медичною книжкою у водія»).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ #22480087 |
Відхилено |
395 370,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 13:30
|
ТОВ "САНДОРА" #22430008 |
Переможець |
422 593,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 10:52
|
Дод.угода Сандора.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 10:43
|
Дог.Сандора 11..pdf | укладений |
11 червня 2020 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |