Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний - А4
Очікувана вартість
1 500 060,00 UAH
UA-2020-04-15-003103-a ● 850aaa558c314822a964eadc71e08412
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Прокуратура Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 02909938 |
Вебсайт: | http://dnipr.gp.gov.ua/ua/index.html |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дмитра Яворницького, буд.38 |
Контактна особа: |
Гордіна Наталія Валентинівна 380567181432 mtz1@prk.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 14:20 |
Очікувана вартість: | 1 500 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16305 пачок
Папір офісний - А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Д. Яворницького, б.38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти Державного бюджету | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 15:48 |
лист АМК.pdf | |
01 червня 2020 15:48 |
ПРОТОКОЛ № 51 від 29.05.2020 (зміни до ТД).docx | |
01 червня 2020 15:47 |
Перелік змін до ТД папір 29.05.2020.doc | |
01 червня 2020 15:46 |
ТД-Папір 2020 зі змінами 29.05.2020.doc | |
01 червня 2020 15:45 |
ТД-Папір 2020 нова редакція 29.05.2020.doc | |
30 квітня 2020 14:27 |
ПРОТОКОЛ № 47 від 30.04.2020 (зміни до ТД).docx | |
30 квітня 2020 14:27 |
Перелік змін до ТД папір.doc | |
30 квітня 2020 14:26 |
ТД-Папір 2020 зі змінами.doc | |
30 квітня 2020 14:25 |
ТД-Папір 2020 нова редакція.doc | |
15 квітня 2020 15:53 |
ПРОТОКОЛ № 45 від 15.04.2020 ПАПІР (відкриті торги).docx | |
15 квітня 2020 15:53 |
Додаток № 4 до ТД ПРОЕКТ Договору.doc | |
15 квітня 2020 15:52 |
ТД-Папір 2020.doc |
01 червня 2020 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 червня 2020 15:48 |
лист АМК.pdf
|
|||||||||
01 червня 2020 15:48 |
ПРОТОКОЛ № 51 від 29.05.2020 (зміни до ТД).docx
|
|||||||||
01 червня 2020 15:47 |
Перелік змін до ТД папір 29.05.2020.doc
|
|||||||||
01 червня 2020 15:46 |
ТД-Папір 2020 зі змінами 29.05.2020.doc
|
|||||||||
01 червня 2020 15:45 |
ТД-Папір 2020 нова редакція 29.05.2020.doc
|
|||||||||
30 квітня 2020 14:27 |
ПРОТОКОЛ № 47 від 30.04.2020 (зміни до ТД).docx
|
|||||||||
30 квітня 2020 14:27 |
Перелік змін до ТД папір.doc
|
|||||||||
30 квітня 2020 14:26 |
ТД-Папір 2020 зі змінами.doc
|
|||||||||
30 квітня 2020 14:25 |
ТД-Папір 2020 нова редакція.doc
|
|||||||||
15 квітня 2020 15:53 |
ПРОТОКОЛ № 45 від 15.04.2020 ПАПІР (відкриті торги).docx
|
|||||||||
15 квітня 2020 15:53 |
Додаток № 4 до ТД ПРОЕКТ Договору.doc
|
|||||||||
15 квітня 2020 15:52 |
ТД-Папір 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 17 квітня 2020 11:21
Дата відповіді: 17 квітня 2020 15:37
Доброго дня, ТОВ "Імпап" має намір прийняти участь у тендері. У технічних вимогах Ви вказали назви паперу які не відповідають заявленими Вами технічним вимогам. Якщо Ви вказуєте що ці папери Вас повністю влаштовують, прошу Вас відкорегувати технічни вимоги на наступні: товщина паперу - 104+-3, білизна паперу - 150, яскравість - 104. Данні характеристики відповідають вказнним Вами видам паперу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Згідно додатку № 1 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний-А4) зазначені торговельні марки: HP Copy, IP Basic, Sveto Copy, Maestro або еквівалент та вказані технічні вимоги, які влаштовують нас, як замовника. Так, дійсно, товар деяких зазначених торговельних марок не повністю відповідає заявленим технічним вимогам.
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару незалежно від торгівельної марки, що забезпечить можливість прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дякуємо за зауваження.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Згідно додатку № 1 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний-А4) зазначені торговельні марки: HP Copy, IP Basic, Sveto Copy, Maestro або еквівалент та вказані технічні вимоги, які влаштовують нас, як замовника. Так, дійсно, товар деяких зазначених торговельних марок не повністю відповідає заявленим технічним вимогам.
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару незалежно від торгівельної марки, що забезпечить можливість прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дякуємо за зауваження.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-15-003103-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 квітня 2020 11:21
Невідповідність технічних параметрів зазначеним торговим маркам паперу
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-04-15-003103-a на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного (Папір офісний – А4), де Замовником виступає Прокуратура Дніпропетровської області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4 були встановлені для CP Copy, IP Basic, Sveto Copy, Maestro або еквівалент.
Хочемо зазначити, що технічні параметри, а саме Товщина паперу, um ISO 534 107±3, Білизна паперу – СІЕ, % ISO 11475 161±3, Вологість абс., % ISO 287 4.6±0.6; Яскравість UV % ISO 2470 110±1.5 зазначені в Технічних вимогах не відповідають паперу IP Basic.
Просимо Вас зробити зміни до паперу офісного А4, а саме показники паперу: Товщина паперу, um ISO 534 104±2, Білизна паперу – СІЕ, % ISO 11475 146±3, Вологість абс., % ISO 287 4.6±0.7; Яскравість UV % ISO 2470 105±1.5 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Хочемо зазначити, що технічні параметри, а саме Товщина паперу, um ISO 534 107±3, Білизна паперу – СІЕ, % ISO 11475 161±3, Вологість абс., % ISO 287 4.6±0.6; Яскравість UV % ISO 2470 110±1.5 зазначені в Технічних вимогах не відповідають паперу IP Basic.
Просимо Вас зробити зміни до паперу офісного А4, а саме показники паперу: Товщина паперу, um ISO 534 104±2, Білизна паперу – СІЕ, % ISO 11475 146±3, Вологість абс., % ISO 287 4.6±0.7; Яскравість UV % ISO 2470 105±1.5 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2020 15:38
1) Відповідно п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Згідно додатку № 1 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний-А4) зазначені торговельні марки: HP Copy, IP Basic, Sveto Copy, Maestro або еквівалент та вказані технічні вимоги, які влаштовують нас, як замовника. Так, дійсно, товар деяких зазначених торговельних марок не повністю відповідає заявленим технічним вимогам.
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару незалежно від торгівельної марки, що забезпечить можливість прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дякуємо за зауваження.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Згідно додатку № 1 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний-А4) зазначені торговельні марки: HP Copy, IP Basic, Sveto Copy, Maestro або еквівалент та вказані технічні вимоги, які влаштовують нас, як замовника. Так, дійсно, товар деяких зазначених торговельних марок не повністю відповідає заявленим технічним вимогам.
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару незалежно від торгівельної марки, що забезпечить можливість прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дякуємо за зауваження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-15-003103-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 квітня 2020 10:37
Дата подання: 29 квітня 2020 10:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 15:38
Рішення від 04.05.2020 №8410.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 15:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2020 №9881.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 16:04
Рішення від 20.05.2020 №9881.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 20:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляю, що тендерним комітетом прокуратури Дніпропетровської області виконане рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9881-р/пк-пз від 20.05.2020 та внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015-30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний-А4), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-15-003103-а.c2 (протокол засідання тендерного комітету № 51 від 29.05.2020).
Дата виконання рішення замовником: 29 травня 2020 10:02
Номер скарги: UA-2020-04-15-003103-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 червня 2020 17:30
Дата подання: 18 червня 2020 17:30
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 червня 2020 20:27
рішення від 23.06.2020 № 12318 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 20:27
інформація про перенесення розгляду скарги від 18.06.2020 № UA-2020-04-15-003103-a.c3.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 20:08
інформація про перенесення розгляду скарги від 18.06.2020 № UA-2020-04-15-003103-a.c3.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 21:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2020 № 13353.pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 14:03
рішення від 09.07.2020 № 13353.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 19:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
1 109 392,20
UAH з ПДВ
|
1 085 913,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
1 123 088,40
UAH з ПДВ
|
1 092 761,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП” |
1 134 828,00
UAH з ПДВ
|
1 134 828,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
1 085 913,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 13:13
|
ДУ 2 181 АВЕРС.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2020 12:47
|
ДУ 1 АВЕРС КАНЦЕЛЯРИЯ.pdf | зміни до договору |
23 липня 2020 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 09:11
|
дог 181.pdf | укладений |
21 липня 2020 09:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 181 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |