Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний - А4
Очікувана вартість
1 500 060,00 UAH
UA-2020-04-15-003103-a 850aaa558c314822a964eadc71e08412
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордіна Наталія Валентинівна

380567181432 mtz1@prk.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 02909938
Вебсайт: http://dnipr.gp.gov.ua/ua/index.html
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дмитра Яворницького, буд.38
Контактна особа: Гордіна Наталія Валентинівна
380567181432
mtz1@prk.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 14:20
Очікувана вартість: 1 500 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16305 пачок
Папір офісний - А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Д. Яворницького, б.38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти Державного бюджету Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:48
лист АМК.pdf
01 червня 2020 15:48
ПРОТОКОЛ № 51 від 29.05.2020 (зміни до ТД).docx
01 червня 2020 15:47
Перелік змін до ТД папір 29.05.2020.doc
01 червня 2020 15:46
ТД-Папір 2020 зі змінами 29.05.2020.doc
01 червня 2020 15:45
ТД-Папір 2020 нова редакція 29.05.2020.doc
30 квітня 2020 14:27
ПРОТОКОЛ № 47 від 30.04.2020 (зміни до ТД).docx
30 квітня 2020 14:27
Перелік змін до ТД папір.doc
30 квітня 2020 14:26
ТД-Папір 2020 зі змінами.doc
30 квітня 2020 14:25
ТД-Папір 2020 нова редакція.doc
15 квітня 2020 15:53
ПРОТОКОЛ № 45 від 15.04.2020 ПАПІР (відкриті торги).docx
15 квітня 2020 15:53
Додаток № 4 до ТД ПРОЕКТ Договору.doc
15 квітня 2020 15:52
ТД-Папір 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 17 квітня 2020 11:21
Дата відповіді: 17 квітня 2020 15:37
Доброго дня, ТОВ "Імпап" має намір прийняти участь у тендері. У технічних вимогах Ви вказали назви паперу які не відповідають заявленими Вами технічним вимогам. Якщо Ви вказуєте що ці папери Вас повністю влаштовують, прошу Вас відкорегувати технічни вимоги на наступні: товщина паперу - 104+-3, білизна паперу - 150, яскравість - 104. Данні характеристики відповідають вказнним Вами видам паперу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».

Згідно додатку № 1 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний-А4) зазначені торговельні марки: HP Copy, IP Basic, Sveto Copy, Maestro або еквівалент та вказані технічні вимоги, які влаштовують нас, як замовника. Так, дійсно, товар деяких зазначених торговельних марок не повністю відповідає заявленим технічним вимогам.
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару незалежно від торгівельної марки, що забезпечить можливість прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дякуємо за зауваження.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-15-003103-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 17 квітня 2020 11:21
Невідповідність технічних параметрів зазначеним торговим маркам паперу
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-04-15-003103-a на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного (Папір офісний – А4), де Замовником виступає Прокуратура Дніпропетровської області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А4 були встановлені для CP Copy, IP Basic, Sveto Copy, Maestro або еквівалент.
Хочемо зазначити, що технічні параметри, а саме Товщина паперу, um ISO 534 107±3, Білизна паперу – СІЕ, % ISO 11475 161±3, Вологість абс., % ISO 287 4.6±0.6; Яскравість UV % ISO 2470 110±1.5 зазначені в Технічних вимогах не відповідають паперу IP Basic.
Просимо Вас зробити зміни до паперу офісного А4, а саме показники паперу: Товщина паперу, um ISO 534 104±2, Білизна паперу – СІЕ, % ISO 11475 146±3, Вологість абс., % ISO 287 4.6±0.7; Яскравість UV % ISO 2470 105±1.5 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2020 15:38
1) Відповідно п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».

Згідно додатку № 1 Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі товару: код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний-А4) зазначені торговельні марки: HP Copy, IP Basic, Sveto Copy, Maestro або еквівалент та вказані технічні вимоги, які влаштовують нас, як замовника. Так, дійсно, товар деяких зазначених торговельних марок не повністю відповідає заявленим технічним вимогам.
Виходячи із вищезазначеного тендерний комітет Прокуратури Дніпропетровської області буде розглядати можливість придбання аналогічного за технічними характеристиками товару незалежно від торгівельної марки, що забезпечить можливість прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання найбільш економічно вигідної пропозиції.
Дякуємо за зауваження.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-15-003103-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 квітня 2020 10:37
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 29.04.2020 № 106/юр/20.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 травня 2020 15:38
Рішення від 04.05.2020 №8410.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 15:38
Рішення від 20.05.2020 №9881.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 20:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляю, що тендерним комітетом прокуратури Дніпропетровської області виконане рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9881-р/пк-пз від 20.05.2020 та внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - ДК 021:2015-30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний-А4), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-15-003103-а.c2 (протокол засідання тендерного комітету № 51 від 29.05.2020).
Дата виконання рішення замовником: 29 травня 2020 10:02
Номер скарги: UA-2020-04-15-003103-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 червня 2020 17:30
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 17.06.2020 № 137/юр/20
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 червня 2020 20:27

Документи подані скаржником

29 квітня 2020 10:37
Скарга 29.04.20.pdf
29 квітня 2020 10:37
Платіжне доручення.pdf
29 квітня 2020 10:37
Ballet _A, B, C_.pdf
29 квітня 2020 10:37
Berga Focus.pdf
29 квітня 2020 10:37
Brilliant Laser copy 80.pdf
29 квітня 2020 10:37
Dolphin Allround.pdf
29 квітня 2020 10:37
IP Basic.pdf
29 квітня 2020 10:37
Ксерокс Exclusive.pdf

Документи подані замовником

08 травня 2020 09:51
Відповідь 08.05.2020.pdf
08 травня 2020 09:52
ВІДПОВ АНТИМ КОМ- 08.05.20.doc
08 травня 2020 09:53
2023_200430140927_001.pdf
29 травня 2020 09:58
лист АМК.pdf
29 травня 2020 10:00
ТД-Папір 2020 зі змінами.doc

Документи Органу Оскарження

05 травня 2020 15:38
Рішення від 04.05.2020 №8410.pdf
25 травня 2020 20:50
Рішення від 20.05.2020 №9881.pdf

Документи подані скаржником

18 червня 2020 17:30
Скарга 18.06.20.pdf
18 червня 2020 17:30
Платіжне доручення.pdf
07 липня 2020 21:57
public_doc.pdf
07 липня 2020 21:57
public_doc.p7s

Документи подані замовником

25 червня 2020 17:23
Відповідь АМК від 25.06.20.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 1 109 392,20
UAH з ПДВ
1 085 913,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 123 088,40
UAH з ПДВ
1 092 761,10
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП” 1 134 828,00
UAH з ПДВ
1 134 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 17:02
Електронний підпис
15 червня 2020 17:01
0735_200615044610_001.pdf
15 червня 2020 16:55
20200615_165449.heic
15 червня 2020 14:09
Електронний підпис
15 червня 2020 14:08
Документи.pdf
09 червня 2020 11:11
Електронний підпис
09 червня 2020 11:08
Документи2.pdf
09 червня 2020 11:08
Документи1.pdf

Публічні документи

06 червня 2020 13:26
Електронний підпис

Публічні документи

09 червня 2020 12:58
Електронний підпис
09 червня 2020 12:56
Електронний підпис
09 червня 2020 12:55
Документи ТД.rar
07 травня 2020 12:50
Електронний підпис
07 травня 2020 12:49
Документи ТД.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю “ІМПАП”

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
1 085 913,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 13:13
ДУ 2 181 АВЕРС.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 13:11
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 12:47
ДУ 1 АВЕРС КАНЦЕЛЯРИЯ.pdf зміни до договору
23 липня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 09:11
дог 181.pdf укладений
21 липня 2020 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 085 913,00
UAH (в тому числі ПДВ 180 985,50 UAH)