Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт обладнання дитячого майданчика з ліквідацією пошкоджень пішохідних доріжок в парку культури і відпочинку ім. М. Чекмана
Очікувана вартість
2 340 334,00 UAH
UA-2020-04-15-002795-a a07d8162e8e24f1587834b2bdc85570b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 23:55
Початок аукціону: 04 травня 2020 12:30
Очікувана вартість: 2 340 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 340,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт обладнання дитячого майданчика з ліквідацією пошкоджень пішохідних доріжок в парку культури і відпочинку ім. М. Чекмана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 60 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 75%
Виробник: 25%
виробник: 25%
не виробник: 0%
15 квітня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 15:22
ТД (17).doc
15 квітня 2020 15:22
Додаток 5.doc
15 квітня 2020 15:22
Додаток 4.doc
15 квітня 2020 15:22
додаток 3.pdf
15 квітня 2020 15:22
Додаток 2 (6).doc
15 квітня 2020 15:22
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000030 ● 9f459c347f654cc6b00512f8f38fad75
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.06.2020 № 35

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.06.2020 № 35
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Відповідальний за здійснення моніторингу.
4. UA-2020-04-15-002795-a; 15.04.2020
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Наталія Пушкар.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-18 14:44:37

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-04-15-002795-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
На веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту обладнання дитячого майданчика з ліквідацією пошкоджень пішохідних доріжок в парку культури і відпочинку ім. М. Чекмана оприлюднено технічне завдання, яке затверджено начальником УЖКГ Новачком В.П. та складено відповідно до проекту «Капітальний ремонт дитячого майданчика в парку культури та відпочинку ім. М. Чекмана», розробленого ФОП Ткачем Олександром Васильовичем у 2020 році.
Відповідно до розділу ІІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі №2092 від 19.12.2016, Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Порядку під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому в межах однієї процедури закупівлі об’єднано різні за визначенням предмети закупівлі, а саме роботи та послуги (капітальний та поточний ремонти), що є порушення пункту 17 та 22 частини першої статті 1 Закону та пункту 2 розділу ІІ та розділу ІІІ Порядку?
Згідно із Додатком 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовником встановлена слідуюча вимога «Довідка про виконання аналогічних договорів, разом із копією, що вказані у довідці з підтвердженням їх виконання та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів.».
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Світ розваг Хмельницький» надано копії договорів від 10.02.2020 №1/2 та від 12.02.2020 №2/2, вартість яких складає 48 200,0 грн та 30 000,0 грн на виконання робіт з виготовлення та монтажу дитячого комплексу та гімнастичного комплексу.
Натомість, у пропозиції зазначеного учасника відсутній аналогічний договір на виконання послуг (робіт) з ліквідації пошкоджень пішохідних доріжок, чим відповідно документально не підтверджено досвіду виконання аналогічного договору на виконання послуг (робіт) з ліквідації пошкоджень пішохідних доріжок.
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 30 Закону у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію.
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Світ розваг Хмельницький», так як зазначений учасник не відповідає кваліфікаційному критерії, установленим статтею 16 цього Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору?
Згідно із пунктом 13.1 договору від 20.05.2020 №31Т (далі – Договір) зміна до договору здійснюються шляхом зміни або доповнення шляхом зміни його умов за ініціативою будь-якої сторони на підставі додаткового договору. Додатковий договір є невід’ємною частиною Договору. Зміна істотних умов Договору може здійснюватись за згодою сторін у випадках, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону (пункт 14.13 Договору).
Крім того, згідно із розділом XV Договору невід’ємною частиною цього Договору є договірна ціна, календарний графік та кошторисна документація.
Відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення.
- чому в порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднені додаткові угоди №1 та №2 до Договору, які є невід’ємною частиною Договору?
- чому в порушення абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднені договірна ціна, календарний графік та кошторисна документація, які є невід’ємною частиною Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

управління ЖКГ, як замовник, не може усунути порушення, що зазначені у висновку управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, тому що закупівля повністю завершена, за її результатами 20.05.2020 року укладено договір, який оприлюднено 21.05.2020 року на веб-порталі уповноваженого органу. При цьому на даний час переможець торгів виконав договірні зобов’язання на 50%.

2020-07-07 17:18:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині не надання пояснень (інформації, документів) на запит, оприлюднений в електронній системі закупівель щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Світ розваг Хмельницький" 2 282 875,57
UAH з ПДВ
2 282 875,57
UAH з ПДВ
1.3333333333 1 712 156.68 Документи
ТОВ Шляхбудгруп 2 283 729,55
UAH з ПДВ
2 283 729,55
UAH з ПДВ
1 2 283 729.55 Документи

Публічні документи

08 травня 2020 13:00
Електронний підпис
08 травня 2020 12:55
мвс.pdf
08 травня 2020 12:55
довідка мвс
29 квітня 2020 15:07
Електронний підпис
29 квітня 2020 14:53
довідки ч 4.zip
29 квітня 2020 14:53
довідка ч 3.zip
29 квітня 2020 14:53
довідки ч2.zip
29 квітня 2020 14:53
довідки ч1.rar

Публічні документи

28 квітня 2020 15:15
працівники док.pdf
28 квітня 2020 15:15
Ліцензія - оригінал.pdf
28 квітня 2020 15:15
договірна ціна.pdf
28 квітня 2020 15:15
довідки.pdf
28 квітня 2020 15:15
Відгуки.pdf
28 квітня 2020 15:15
Витяг з ЄДР - оригінал.pdf
28 квітня 2020 15:15
SKM_C224e20021218000.pdf
28 квітня 2020 15:15
SKM_C224e20021217590.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Світ розваг Хмельницький"

ТОВ Шляхбудгруп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Світ розваг Хмельницький"
#43486738
Переможець 2 282 875,57
UAH з ПДВ
07 травня 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Світ розваг Хмельницький"
#43486738
2 282 875,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:20
уг 3 дог 31 Т.pdf укладений
03 листопада 2020 15:18
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 14:25
Image_163.pdf укладений
21 травня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виключення авансу
Номер договору про закупівлю: 31Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення додатку до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 31Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення додатку до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 31Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 274 367,18
UAH (в тому числі ПДВ 379 061,20 UAH)