Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Новоаркадійського колектору у м. Одесі на ділянці від вул. Генуезька, 36 до пров. Шампанський 11». Коригування.
Очікувана вартість
18 912 100,00 UAH
UA-2020-04-15-002786-a c161b3bfcf0f4a349d2aae0b9562ce81
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
необхідність в проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту; відкоригована проектно - кошторисна документація; Експертний звіт № ЕК – 2779/01-20 від 17.02.2020 року виданий Одеською філією державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувалький інститут «НДІпроектреконструкція» в м. Одеса; договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором від 05.03.2019 року № 5-19/П (загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 15:35
Оскарження наміру укласти договір: 26 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт Новоаркадійського колектору у м. Одесі на ділянці від вул. Генуезька, 36 до пров. Шампанський 11». Коригування. (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством) .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, на ділянці від вул. Генуезька, 36 до пров. Шампанський 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 квітня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000013 ● 12c710e37eca41b59e1205408dbb49ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 14:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.05.2020 № 122

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-15-002786-a 15.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-22 10:14:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі з капітального ремонту Новоаркадійського колектору у м. Одесі на ділянці від вул. Генуезька, 36 до пров. Шампанський 11 (коригування), очікуваною вартістю 18 912 100,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-15-002786-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію щодо відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку (з обов’язковим наданням документального підтвердження), внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой», за відсутності при цьому альтернативи, які підтверджують необхідність застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 02.04.2020).
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-26 15:10:42

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі, надаємо пояснення.
Замовником відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922 – VІІІ (зі змінами), проведено переговорну процедуру закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, необхідність в проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту; відкоригована проектно - кошторисна документація; Експертний звіт № ЕК – 2779/01-20 від 17.02.2020 року виданий Одеською філією державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувалький інститут «НДІпроектреконструкція» в м. Одеса. Також договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, а саме з ТОВ "Ростдорстрой" роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором від 05.03.2019 року № 5-19/П (загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено

2020-06-10 17:38:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ростдорстрой"
#33658865
Переможець 18 850 503,70
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 15:35

Документи

15 квітня 2020 15:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 15:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ростдорстрой"
#33658865
18 850 503,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2020 15:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 16:15
дод. угода 3.pdf укладений
24 червня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 16:04
договір 59-20П.pdf укладений
05 травня 2020 16:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 850 503,70
UAH (в тому числі ПДВ 3 141 750,62 UAH)