Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190105 Kuyanivka-Suprunivka-Tuchne, km 15+500 - km 19+600 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
32 255 000,00 UAH
UA-2020-04-15-002748-a 8f057aa23ad4447da634756f634f672a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

0954531719 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 13:24
Очікувана вартість: 32 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 161 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 161275 UAH
Publication date: 15 квітня 2020 15:16
Enquiries until: 08 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 14 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 32 255 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 161 275 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення
О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190105 Kuyanivka-Suprunivka-Tuchne, km 15+500 - km 19+600 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2020 17:37
Дата відповіді: 24 квітня 2020 11:20
Доброго дня! Тендерна документація передбачає, що при надання Учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції. Просимо пояснити: 1.1. Цей лист повинен бути оформлений у довільній формі? 1.2. Лист повинен бути оформлений на бланку підприємства чи на чистому аркуші паперу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1.1. В довільній формі
1.2. На чистому аркуші паперу
Умови тендерної документації
Дата подання: 27 квітня 2020 17:40
Дата відповіді: 27 квітня 2020 18:34
Доброго дня ! Згідно додатку 1 до тендерної документація передбачено у разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. Просимо пояснити: у разі залучення Учасником техніки за договором про надання послуг, яка у свою чергу отримана в оренду Надавачем послуг від власника за договором оренди, чи потрібно Учаснику надавати лист-підтвердження та документи про право володіння саме від власники техніки ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, у разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається:
- копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями);
- лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою.
Умови тендерної документації
Дата подання: 29 квітня 2020 11:13
Дата відповіді: 30 квітня 2020 10:10
Доброго дня ! У розділі "Інша інформація" передбачено: "У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку ( банках)." Просимо розяснити що це за довідкаабо внести зміни до тендерної локументації. Адже Державна фіскальна (податкова) служба довідок такого характеру не видає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо індивідуальних норм
Дата подання: 30 квітня 2020 12:50
Дата відповіді: 05 травня 2020 15:30
Шановний замовнику, учасник має розроблені ДП "ДерждорНДІ» ім. Шульгіна індивідуальні ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів та індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на роботи та використовує їх для розрахунку договірної ціни. Чи достатньо буде надати копії індивідуальних норм у складі тендерної пропозиції учаснику-переможцю, якщо вони погоджені Службою автомобільних доріг у Сумській області та затверджені Державним агентством автомобільних доріг України? Або роз`ясніть, будь ласка, які саме та ким затверджені документи слід надати у такому випадку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вважаємо за можливе використовувати зазначені ІРЕКН, а також РКНЕМ та УПВЕМ за погодженням з Замовником та при умові, що технологія, організація, склад робіт, витрати трудових ресурсів та перелік матеріально технічних ресурсів є аналогічним тим, що передбачені зазначеними нормами.
Надати інформацію
Дата подання: 05 травня 2020 11:19
Дата відповіді: 07 травня 2020 11:30
Шановний Замовнику, просимо Вас надати інформацію про категорію дороги та ширину ділянки (-нок), на якій будуть виконуватись роботи.
Відповідь: Доброго дня. Категорія дороги - 4, ширина - 6,0 м
Щодо техніки
Дата подання: 07 травня 2020 16:51
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:07
Згідно вимоги Додатку 1 Тендерної документації, необхідно вказати і підтвердити Автомобілі-самоскиди - 5 одиниць. Чи вважатиметься ця умова виконана, якщо учасник вкаже в таблиці та надасть документи на сідловий тягач з напівпричепом-самоскидом? Тобото, чи вважає замовник автомобіль-самоскид та сідловий тягач з напівпичепом-самоскидом тотожними? Якщо ні, просимо пояснити чому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі зазначення учасником в довідці про наявність техніки сілового тягача з напівпричепом-самоскидом замість автомобілю-самоскиду та надання відповідних підтверджуючих документів, передбачених вимогами тендерної документації, з вказаної умови тендерна пропозиція не буде відхилена.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-15-002748-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 30 квітня 2020 13:16
Щодо забезпечення виконання договору
Шановний Замовнику, на сьогоднішній час в державі Україна та м. Києві запроваджено карантин та здійснюються відповідні заходи щодо запобіганню поширенню коронавірусу. У зв’язку з пандемією коронавірусу, за урядовими прогнозами у 2020 році ВВП України скоротиться на 4,8%. За прогнозом Міжнародного валютного фонду (МВФ) , який було презентовано 14 квітня 2020року, падіння ВВП в Україні становитиме 7,7 %. Рівень інфляції до кінця 2020 року також збільшиться. В скрутній економічний ситуації, що склалася, відволікати значні обігові кошти на депозит та на тривалий термін для підприємств, які бажають прийняти участь у закупівлях ДП «ДОРОГИ СУМЩИНИ», на наш погляд, буде важким тягарем та нераціональним їх (обігових коштів) використанням. «Вільні» кошти мають направлятись на придбання матеріально-технічних ресурсів для будівництва об’єктів. Враховуючи такі сьогоднішні обставини, пропонуємо Замовнику внести зміни до тендерної документації та скористатися своїм правом вимагати банківську гарантію, як Забезпечення виконання договору про закупівлю. Внесення таких змін та доповнень буде відповідати ч.1 ст. 546 Цивільного кодексу України (ЦКУ), а також основним принципам здійснення закупівель, як то – відкритість та прозорість на всіх її стадіях і призведе до дієвої конкуренції серед учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 травня 2020 13:30
Враховуючи ситуацію, що склалала в країні, питання щодо зміни виду забезпечення виконання договору буде розглянуто на засіданні тендерного комітету

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-15-002748-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 05 червня 2020 18:42
Скарга на дії Замовника
Оскарження результатів прекваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 20:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2020 №12564-р/пк-пз за процедурою закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) ДП "Дороги Сумщини" прийняло рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» та рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД». Тендерну пропозицію ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» допустити до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2020 17:21

Документи подані скаржником

05 червня 2020 18:42
СКАРГА до АМКУ
05 червня 2020 18:42
Платіжне доручення
05 червня 2020 19:03
ЦПД ІТР ТОВ АМК РЕМ-БУД
05 червня 2020 19:03
ЦПД водії ТОВ АМК РЕМ-БУД
05 червня 2020 19:03
ЛИСТ ДП МЕРИДІАН

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-14-000011 ● f8da21e39bef46b48b0098a907d9cb67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020 10:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.07.2020 № 26

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 14.07.2020 №26

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-04-15-002748-a 15.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеної процедури закупівлі між ДП «Дороги Сумщини» в особі заступника директора з розвитку доріг Ткаченка А.В. та ТОВ "ІНЕЙТС" в особі директора Харченко А.В. укладено договір від 05.08.2020 № 12Пс-МД/2610 (далі – Договір), у зв’язку з чим вжити заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема передбачених частиною першою статті 31 Закону (в редакції від 02.04.2020) на даний час неможливо. Розірвання договору в односторонньому порядку ані законодавством ані положеннями договору не передбачено. Відповідно до статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати обов'язки відповідно до договору згідно з ч. 1 ст. 631 Цивільного кодексу України. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом (ст. 651 ЦКУ). Відповідно до умов договору про надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне (п. 11.1), договір може бути достроково розірваний за таких підстав: - за взаємною згодою сторін; - за ініціативи Замовника у разі порушення Підрядником вимог, що предявляються до якості наданих за даним Договором послуг, недотримання положень Договору, а також порушення термінів надання послуг більше ніж на 10 (десять) календарних днів; Зміни у Договір можуть бути внесені за домовленістю Сторін, згідно чинного законодавства, в тому числі норм Цивільного та Господарського кодексів України. Отже виходячи з положень Договору та Цивільного кодексу, підстав для розірвання договору, зокрема при виявленні органами державного фінансового контролю порушень при проведенні процедури закупівлі, не передбачено.

2020-08-13 18:34:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Провадження №2-а/818/5602/20
Дата публікації: 03 вересня 2020

Документи:

03 вересня 2020 15:55
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 липня 2020
UA-2020-04-15-002748-a8f057aa23ad4447da634756f634f672a
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНЕЙТС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН Документи
Рішення скасоване
Документи
ДП"Сумський облавтодор" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:42
Електронний підпис
31 липня 2020 14:42
Електронний підпис
31 липня 2020 10:09
Електронний підпис
31 липня 2020 10:09
Електронний підпис
24 липня 2020 13:50
Електронний підпис
24 липня 2020 13:50
Електронний підпис
24 липня 2020 13:48
Довідка МВС 24.07.zip
23 липня 2020 18:49
Електронний підпис
23 липня 2020 18:49
Електронний підпис
23 липня 2020 18:48
Довідка з МВС.zip
14 травня 2020 18:17
Електронний підпис
14 травня 2020 18:17
Електронний підпис
14 травня 2020 18:17
банківська гарантія.7z

Документи

Документи

Публічні документи

16 травня 2020 13:20
Електронний підпис
16 травня 2020 13:06
Технічне завдання.pdf
16 травня 2020 13:06
Довіреність.pdf
16 травня 2020 13:04
ГАРАНТІЯ.zip
16 травня 2020 13:02
Накази ІІ ч. (копії).pdf
16 травня 2020 13:01
Накази І ч (копії).pdf
16 травня 2020 12:59
АБЗ Суми ДЕД.pdf

Документи

Публічні документи

17 травня 2020 21:54
Електронний підпис
17 травня 2020 21:51
ЦПУ.rar
17 травня 2020 21:51
Накази.rar
17 травня 2020 21:51
листи згоди.rar
17 травня 2020 21:51
Дипломи ІТР_.pdf
17 травня 2020 21:51
відгуки.rar
17 травня 2020 21:51
17 договір 122-18.pdf
17 травня 2020 21:51
16 договір 121-18.pdf
17 травня 2020 21:51
15 договір 266-18.pdf
17 травня 2020 21:51
14 договір 273-18.pdf
17 травня 2020 21:51
13 договір 333-19.pdf
17 травня 2020 21:51
12 договір 170-19.pdf
17 травня 2020 21:51
11 договір 332-19.pdf
17 травня 2020 21:51
10 договір 302-19.pdf
17 травня 2020 21:51
9 договір 313-19.pdf
17 травня 2020 21:51
7-8 договори Лютіж.pdf
17 травня 2020 21:51
6 договір 267-18.pdf
17 травня 2020 21:51
5 договір 272-18.pdf
17 травня 2020 21:51
4 договір 137-18.pdf
17 травня 2020 21:51
3 договір 334-19.pdf
17 травня 2020 21:51
2 договір Новосілки.pdf
17 травня 2020 21:51
1 договір Сувид.pdf
17 травня 2020 21:51
тендерне забезпечення.rar
17 травня 2020 21:51
стаття 17+.rar
17 травня 2020 21:51
ст 16 МТБ+.rar
17 травня 2020 21:51
лабораторія+.rar
17 травня 2020 21:51
інші документи.rar
17 травня 2020 21:51
АБЗ+.rar

Документи

Документи

Публічні документи

17 травня 2020 21:54
Електронний підпис
17 травня 2020 21:51
ЦПУ.rar
17 травня 2020 21:51
Накази.rar
17 травня 2020 21:51
листи згоди.rar
17 травня 2020 21:51
Дипломи ІТР_.pdf
17 травня 2020 21:51
відгуки.rar
17 травня 2020 21:51
17 договір 122-18.pdf
17 травня 2020 21:51
16 договір 121-18.pdf
17 травня 2020 21:51
15 договір 266-18.pdf
17 травня 2020 21:51
14 договір 273-18.pdf
17 травня 2020 21:51
13 договір 333-19.pdf
17 травня 2020 21:51
12 договір 170-19.pdf
17 травня 2020 21:51
11 договір 332-19.pdf
17 травня 2020 21:51
10 договір 302-19.pdf
17 травня 2020 21:51
9 договір 313-19.pdf
17 травня 2020 21:51
7-8 договори Лютіж.pdf
17 травня 2020 21:51
6 договір 267-18.pdf
17 травня 2020 21:51
5 договір 272-18.pdf
17 травня 2020 21:51
4 договір 137-18.pdf
17 травня 2020 21:51
3 договір 334-19.pdf
17 травня 2020 21:51
2 договір Новосілки.pdf
17 травня 2020 21:51
1 договір Сувид.pdf
17 травня 2020 21:51
тендерне забезпечення.rar
17 травня 2020 21:51
стаття 17+.rar
17 травня 2020 21:51
ст 16 МТБ+.rar
17 травня 2020 21:51
лабораторія+.rar
17 травня 2020 21:51
інші документи.rar
17 травня 2020 21:51
АБЗ+.rar

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЕЙТС"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ДП"Сумський облавтодор"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН 26 689 999,20
UAH з ПДВ
26 689 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕЙТС" 32 240 000,00
UAH з ПДВ
32 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:42
Електронний підпис
31 липня 2020 14:42
Електронний підпис
31 липня 2020 10:09
Електронний підпис
31 липня 2020 10:09
Електронний підпис
24 липня 2020 13:50
Електронний підпис
24 липня 2020 13:50
Електронний підпис
24 липня 2020 13:48
Довідка МВС 24.07.zip
23 липня 2020 18:49
Електронний підпис
23 липня 2020 18:49
Електронний підпис
23 липня 2020 18:48
Довідка з МВС.zip
14 травня 2020 18:17
Електронний підпис
14 травня 2020 18:17
Електронний підпис
14 травня 2020 18:17
банківська гарантія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ТОВ "ІНЕЙТС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН
#39023093
Рішення скасоване 26 689 999,20
UAH з ПДВ
21 липня 2020 17:11
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН
#39023093
Відхилено 26 689 999,20
UAH з ПДВ
21 липня 2020 17:17
ТОВ "ІНЕЙТС"
#42799488
Переможець 32 240 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕЙТС"
#42799488
32 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 17:49
Дод. угода №4 Інейтс Куянівка-Супрунівка.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 13:32
Дод.угода Куянівка покращення.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 12:15
ДУ Куянівка Супрунівка Інейтс.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 12:12
Договір Куянівка Супрунівка Інейтс.pdf укладений
07 серпня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.1 Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов’язується на власний ризик власними силами і засобами/або із залученням субпідрядних організацій, надати Замовнику, а Замовник - прийняти і оплатити за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (обласний бюджет) послуги: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) . 2.Виключити пункти 4.6 та 4.7 з положень Договору. 3. Пункт 5.6.2 Договору викласти у наступній редакції: «5.6.2.Залучення інших субпідрядників здійснюється на основі письмового запиту Підрядника. Замовник в термін до п’яти робочих днів після одержання запиту Підрядника повідомляє його листом про погодження субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядника, Підрядником одночасно із зверненням щодо погодження залучення субпідрядника, надається інформація про вид та вартість послуг/робіт у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються субпідряднику. Замовник має право відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і протягом п’яти робочих днів письмово повідомити про мотивовану відмову. За якість послуг наданих субпідрядником несе відповідальність Підрядник. Приймання послуг/робіт, наданих субпідрядниками, здійснює Підрядник».
Номер договору про закупівлю: 12 Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмета закупівлі в частині транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600, керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 2.13 Договору, сторони дійшли згоди внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна» та додатку 2 «Календарний графік надання послуг/виконання робіт» до Договіру, виклавши їх у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 12 Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №2 від 30.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якостi предмета закупiвлi в частині транспортно-експлyатацiйних характеристик автомобiльноi дороги загального користування мlсцевого значення О190105 Куянівка-Супрунівка-Тучне, км 15+500 - км 19+600, керуючись пунктом 3 частини 5 статтi 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 2.1З Договору, сторони дiйшли згоди внести зміни до додатку 1 "Договірна ціна» та додатку 2 «Календарний графік надання послуг/виконання робіт» до Договору виклавши їх у редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 12 Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 240 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 373 333,33 UAH)