Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Туалетний папір, рушники та серветки паперові
Toilet paper, towels and paper napkins
Toilet paper, towels and paper napkins
Очікувана вартість
5 350 000,00 UAH
UA-2020-04-15-002263-c ● 0d9b9227055641a7845de76e13524066
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Назарова Надія Борисівна +380442817132 n.nazarova@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Nazarova Nadiia Borysivna +380442817132 n.nazarova@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:11 |
Очікувана вартість: | 5 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 160500 UAH |
Publication date: | 15 квітня 2020 17:43 |
Enquiries until: | 23 травня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 29 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 червня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 5 350 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Scope of the procurement
Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
A detailed description is given in the Tender documentation (attached)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
267890 рулон
Туалетний папір, рушники та серветки паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Toilet paper, towels and paper napkins
CPV: 33760000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
186 пач
Туалетний папір, рушники та серветки паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспіль-7
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Toilet paper, towels and paper napkins
CPV: 33760000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and signing by the parties of the invoice for the delivered Goods, the Customer shall transfer to the current account of the Supplier 100% of the price of the actually delivered Goods | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 17:38 |
Оголошення ВТ англійською_ред.03.docx | |
25 травня 2020 17:38 |
ТД Туалетний папір 25.05.2020 Редакція 03.docx | |
25 травня 2020 17:38 |
Перелік змін_туалетний папір_25.05.2020.docx | |
14 травня 2020 09:52 |
Перелік змін_туалетний папір_14.05.2020.docx |
25 травня 2020 17:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 травня 2020 17:38 |
Оголошення ВТ англійською_ред.03.docx
|
||||||
25 травня 2020 17:38 |
ТД Туалетний папір 25.05.2020 Редакція 03.docx
|
||||||
25 травня 2020 17:38 |
Перелік змін_туалетний папір_25.05.2020.docx
|
||||||
14 травня 2020 09:52 |
Перелік змін_туалетний папір_14.05.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002263-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39879905
Дата подання: 09 травня 2020 10:02
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Скасована
Дата: 09 травня 2020 10:05
Причина: Не додано файл з вимогою
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002263-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТАНДЕМ АВТОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39879905
Дата подання: 09 травня 2020 10:07
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 09:57
За результатами звернення внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002263-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Чистий Київ", Код ЄДРПОУ:39996524
Дата подання: 16 травня 2020 11:18
Щодо технічних вимог
(Текст вимоги у прикріпленому файлі)
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши технічні вимоги документації закупівлі «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, рушники та серветки паперові) (код ДК 021:2015 - 33760000-5)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-15-002263-c), результати попередньої закупівлі № UA-2019-11-28-000216-a, проведеної ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» (надалі – Замовник) на поставку аналогічних товарів, а саме, «Папір туалетний білий типу «Джамбо» (надалі – туалетний папір), а також дослідивши ринок цін на зазначену продукцію (відповідно до параметрів, зазначених Замовником) та сировину для її виготовлення, маємо вагомі підстави для припущення щодо виникнення в процесі здійснення даної закупівлі наступної ситуації: переможець запропонує двошаровий туалетний папір, а по факту поставить одношаровий або двошаровий, який не відповідає діючим в Україні нормативним актам щодо щільності (грамматури) пареру. Цьому сприяє відсутність в технічному завданні Замовника вимог щодо документального підтвердження якості запропонованої продукції (надання сертифікатів/паспортів якості, висновків ДСЕЕ тощо) та вимог щодо якості сировини, з якої виготовляється папір (марка та маса паперу площею 1 м2).
Також, відсутність даних вимог не дозволяє іншим учасникам закупівлі визначити, який саме Товар буде запропоновано переможцем, що порушує вимоги Закону України Про Публічні Закупівлі, зокрема Ст.5: здійснення публічних закупівель за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Для приведення документації закупівлі до вимог чинного законодавства (забезпечення відкритості та прозорості; добросовісної конкуренції), уникнення зазначеної вище ситуації та зважаючи на значний бюджет даної закупівлі, вимагаємо внести наступні зміни до документації закупівлі:
• Внести в документацію вимогу щодо документального підтвердження запропонованих характеристик та якості запропонованого Товару шляхом надання сертифікату/паспорту якості та висновку ДСЕЕ;
• Внести вимоги щодо відповідності продукції та сировини, з якої виготовляється запропонований Товар, вимогам діючих нормативних документів;
• Внести вимогу до сировини, з якої виготовляється запропонована продукція, щодо маси одного шару паперу площею 1 м2 для всіх найменувань товару.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши технічні вимоги документації закупівлі «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір, рушники та серветки паперові) (код ДК 021:2015 - 33760000-5)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-15-002263-c), результати попередньої закупівлі № UA-2019-11-28-000216-a, проведеної ДП «Міжнародний аеропорт Бориспіль» (надалі – Замовник) на поставку аналогічних товарів, а саме, «Папір туалетний білий типу «Джамбо» (надалі – туалетний папір), а також дослідивши ринок цін на зазначену продукцію (відповідно до параметрів, зазначених Замовником) та сировину для її виготовлення, маємо вагомі підстави для припущення щодо виникнення в процесі здійснення даної закупівлі наступної ситуації: переможець запропонує двошаровий туалетний папір, а по факту поставить одношаровий або двошаровий, який не відповідає діючим в Україні нормативним актам щодо щільності (грамматури) пареру. Цьому сприяє відсутність в технічному завданні Замовника вимог щодо документального підтвердження якості запропонованої продукції (надання сертифікатів/паспортів якості, висновків ДСЕЕ тощо) та вимог щодо якості сировини, з якої виготовляється папір (марка та маса паперу площею 1 м2).
Також, відсутність даних вимог не дозволяє іншим учасникам закупівлі визначити, який саме Товар буде запропоновано переможцем, що порушує вимоги Закону України Про Публічні Закупівлі, зокрема Ст.5: здійснення публічних закупівель за принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Для приведення документації закупівлі до вимог чинного законодавства (забезпечення відкритості та прозорості; добросовісної конкуренції), уникнення зазначеної вище ситуації та зважаючи на значний бюджет даної закупівлі, вимагаємо внести наступні зміни до документації закупівлі:
• Внести в документацію вимогу щодо документального підтвердження запропонованих характеристик та якості запропонованого Товару шляхом надання сертифікату/паспорту якості та висновку ДСЕЕ;
• Внести вимоги щодо відповідності продукції та сировини, з якої виготовляється запропонований Товар, вимогам діючих нормативних документів;
• Внести вимогу до сировини, з якої виготовляється запропонована продукція, щодо маси одного шару паперу площею 1 м2 для всіх найменувань товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2020 14:06
Ураховуючи вимоги п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Зазначені Замовником технічні характеристики Товару розроблені таким чином, щоб не звужувати коло потенційних учасників.
Вважаємо, що зазначені в Тендерній документації від 14.05.2020 №15-03-119 є достатніми для закупівлі якісного товару, який відповідає вимогам Замовника.
Також, відповідно до вимог пункту 4 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації від 14.05.2020 №15-03-119: «Разом з Товаром Постачальник надає Замовникові наступні документи:
- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування Товару;
- копію сертифікату або паспорту якості (або іншого документу про якість), що виданий виробником Товару на кожне найменування Товару.»
Надання даних документів забезпечить належну якість запропонованого товару.
Пунктом 2.7 Проекту Договору передбачено, що «при прийманні товару здійснюється вхідний контроль за якістю згідно Пам’ятки керівникам структурних підрозділів ДП МА «Бориспіль» та стороннім організаціям, що працюють з ДП МА «Бориспіль» (порядок контролю якості товарів), яка наведена в Додатку №3 проекту Договору».
Отже контроль якості товарів та наявність необхідних документів здійснюється при прийманні товару на складі ДП МА «Бориспіль».
З огляду на викладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до Тендерної документації
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Зазначені Замовником технічні характеристики Товару розроблені таким чином, щоб не звужувати коло потенційних учасників.
Вважаємо, що зазначені в Тендерній документації від 14.05.2020 №15-03-119 є достатніми для закупівлі якісного товару, який відповідає вимогам Замовника.
Також, відповідно до вимог пункту 4 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації від 14.05.2020 №15-03-119: «Разом з Товаром Постачальник надає Замовникові наступні документи:
- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування Товару;
- копію сертифікату або паспорту якості (або іншого документу про якість), що виданий виробником Товару на кожне найменування Товару.»
Надання даних документів забезпечить належну якість запропонованого товару.
Пунктом 2.7 Проекту Договору передбачено, що «при прийманні товару здійснюється вхідний контроль за якістю згідно Пам’ятки керівникам структурних підрозділів ДП МА «Бориспіль» та стороннім організаціям, що працюють з ДП МА «Бориспіль» (порядок контролю якості товарів), яка наведена в Додатку №3 проекту Договору».
Отже контроль якості товарів та наявність необхідних документів здійснюється при прийманні товару на складі ДП МА «Бориспіль».
З огляду на викладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до Тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-15-002263-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40840299
Дата подання: 26 червня 2020 19:23
Дата подання: 26 червня 2020 19:23
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 21:44
Рішення від 02.07.2020 № 12911 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 21:43
інформація про перенесення розгляду скарги № 10340.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 22:42
інформація про перенесення розгляду скарги № 10453.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 22:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.07.2020 № 13962.pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 19:52
Рішення від 20.07.2020 № 13962.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:44
Номер скарги: UA-2020-04-15-002263-c.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ, Код ЄДРПОУ:41949611
Дата подання: 29 червня 2020 11:17
Дата подання: 29 червня 2020 11:17
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 22:23
рішення від 02.07.2020 № 12888+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 22:23
Інформація про перенесення розгляду скарги №10248 .pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 22:28
Інформація про перенесення розгляду скарги №10471 .pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 22:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.07.2020 №13945 .pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 20:28
рішення від 20.07.2020 №13945 .pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:37
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 червня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Прем’єр» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ТРАСТ-7" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Бетта-Сервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНО-ІНКОРПОРЕЙТЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" |
4 644 401,52
UAH з ПДВ
|
3 749 112,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПРО" |
5 225 674,08
UAH з ПДВ
|
3 752 279,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бетта-Сервіс" |
5 076 568,20
UAH з ПДВ
|
4 261 305,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Прем’єр» |
5 193 724,20
UAH з ПДВ
|
5 001 189,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТРАСТ-7" |
5 185 613,64
UAH з ПДВ
|
5 021 863,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНО-ІНКОРПОРЕЙТЕД" |
5 235 879,00
UAH з ПДВ
|
5 028 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" #19407661 |
Переможець |
3 749 112,84
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 17:44
|
Договір_ЛАВЕРНА.pdf | укладений |
12 серпня 2020 17:43
|