Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прокат товстолистовий
Очікувана вартість
3 284 426,88 UAH
UA-2020-04-15-002210-c b8a681f7cc174e3299160db57608b796
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 15:55
Очікувана вартість: 3 284 426,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 422,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 98500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


прокат товстолистовий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189 т
Прокат товстолистовий гарячекатаний з вуглецевої ст.3 сп (пс) товщина 5,0 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:21
3833 ТД прокат товстолистовий нова редакція 30 04 2020.docx
30 квітня 2020 15:21
Зміни до тендеру_3833_30 04 2020.doc
15 квітня 2020 17:26
Додаток №9 (5).docx
30 квітня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:21
3833 ТД прокат товстолистовий нова редакція 30 04 2020.docx
15 квітня 2020 17:26
3833 ТД прокат товстолистовий (1).docx
30 квітня 2020 15:21
Зміни до тендеру_3833_30 04 2020.doc
15 квітня 2020 17:26
Додаток №9 (5).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-23-000004 ● 93acb0393fd34695b9b717c3a9d7806f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2020 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.12.2020 № 45

Чернівці

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 23 грудня 2020 року № 45

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-04-15-002210-c від 15.04.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-11 16:18:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Прокат товстолистовий» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-15-002210-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
1) Чи виконано договір від 24.06.2020 № ЦЗВ-04-01720-01 в повному обсязі? Якщо так, то надайте копію документу (-ів), що підтверджують здійснення розрахунків (оплату) за договором.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-14 14:58:52

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.01.2021 (16:18:26), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі «Прокат товстолистовий» (ДК 021:2015:14620000-3: Сплави) (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro (далі – веб-портал) за номером ID: UA-2020-04-15-002210-c) та повідомляє про те, що за договором від 24.06.2020
№ ЦЗВ-04-01720-01 відвантаження продукції не здійснювалось.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-15-002210-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі прокат товстолистовий (ДК 021:2015:14620000-3: Сплави) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-15-002210-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-15-002210-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. Замовник повідомляє про те, що ним було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору за зазначеною процедурою та в подальшому зобов’язується не допускати таких порушень. 2. Щодо порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. В складі пропозиції переможця торгів надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді сканованого договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації учасником торгів (далі – тендерне забезпечення). На виконання вимоги п. 3.3. розділу 3 тендерної документації тендерне забезпечення підписане зі сторони страхової установи та учасника торгів та накладено електронна печатка страхової установи, про що свідчить протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який додається до даного заперечення. (Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису»)

2021-01-22 15:27:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" 3 267 734,40
UAH з ПДВ
3 267 734,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 3 277 260,00
UAH з ПДВ
3 277 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 18:51
Електронний підпис
07 травня 2020 18:11
цінова пропозиція.pdf
07 травня 2020 18:11
ст17.pdf
07 травня 2020 18:11
Представництво ЗС 2020.pdf
07 травня 2020 18:11
платежка.pdf
07 травня 2020 18:11
Ліцензія.pdf
07 травня 2020 18:11
лист згода з умов дог.pdf
07 травня 2020 18:11
лист захист довкілля.pdf
07 травня 2020 18:11
ИСО от ЗАПОРОЖСТАЛЬ.pdf
07 травня 2020 18:11
ИСО ММКИ (новое).pdf
07 травня 2020 18:11
ДСТУ 8803-2018.pdf
07 травня 2020 18:11
ДСТУ 8540-2015.pdf
07 травня 2020 18:11
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
07 травня 2020 18:11
додаток 9.pdf
07 травня 2020 18:11
дог страх з ецп.pdf
07 травня 2020 18:11
довідка викон анал дог.pdf
07 травня 2020 18:11
дані на товар.pdf
07 травня 2020 18:11
Витяг з ПДВ.pdf
07 травня 2020 18:11
Випіска СМЦ.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 17:33
Електронний підпис
07 травня 2020 17:32
Статут.pdf
07 травня 2020 17:32
Протокол зборів новий.pdf
07 травня 2020 17:32
ІСО від ММКІ.pdf
07 травня 2020 17:32
Довідка ст.17(Додаток 5).pdf
07 травня 2020 17:32
Довідка довкілля.pdf
07 травня 2020 17:32
Дилерство ММКІ.pdf
07 травня 2020 17:32
Витяг ПДВ.pdf
07 травня 2020 17:32
ДСТУ 8803-2018.pdf
07 травня 2020 17:32
ДСТУ 8540.pdf
07 травня 2020 17:32
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
07 травня 2020 17:32
Сертифікат.pdf
07 травня 2020 17:32
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
Переможець 3 267 734,40
UAH з ПДВ
10 червня 2020 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
3 267 734,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:40
ЦЗВ-04-01720-01.pdf укладений
13 січня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 14:47
ЦЗВ-04-01720-01 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 10:54
ЦЗВ-04-01720-01.pdf укладений
24 червня 2020 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-01720-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,04
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)