Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction activities with annex to the building of secondary educational institution of I-III level “Secondary School №242”, Podilky District, Pravdy ave.,64-г (construction activities) (ДСТУ БД.1.1-1:2013)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37570711 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Борисоглібська 14 |
Контактна особа: |
Руслан Писарук +380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Тетяна Квашук Tetiana Kvashuk +380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya kapitalnogo budivnitstva, arhitekturi ta zemlekoristuvannya podilskoi rayonnoi v misti Kievi derzhavnoi administratsii |
National ID: | 37570711 |
Contact point: |
Ruslan Pysaruk +380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua |
Additional contacts: |
Тетяна Квашук Tetiana Kvashuk +380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2020 00:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2020 00:01 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 155 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Publication date: | 15 квітня 2020 12:08 |
Enquiries until: | 13 травня 2020 00:01 |
Complaints submission until: | до 19 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 травня 2020 00:01 |
Information
Estimated total value: | 155 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 15 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 15:38 |
ТД (зі змінами).pdf | |
15 травня 2020 15:38 |
Повідомлення.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 14 ЦО.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 13 РЧЕ.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 12 К.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 11 Е.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 10 ПОБ.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 9 СЗ.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 8 СПЗ.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 7 ТМ.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 6 ЕТР.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 5 ОВ.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 4 ВК.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 3 КР.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 2 ГП, АР, ТХ.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 1 ЗПЗ.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ПОФ.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
ОТС Господарської будівлі.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
Обстеження.pdf | |
15 квітня 2020 12:08 |
Геологія. Тех. висновок.pdf |
15 травня 2020 15:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2020 15:38 |
ТД (зі змінами).pdf
|
|||
15 травня 2020 15:38 |
Повідомлення.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 14 ЦО.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 13 РЧЕ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 12 К.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 11 Е.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 10 ПОБ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 9 СЗ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 8 СПЗ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 7 ТМ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 6 ЕТР.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 5 ОВ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 4 ВК.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 3 КР.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 2 ГП, АР, ТХ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ТОМ 1 ЗПЗ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ПОФ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
ОТС Господарської будівлі.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
Обстеження.pdf
|
|||
15 квітня 2020 12:08 |
Геологія. Тех. висновок.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та викласти її у форматі word або ж принаймі викласти у форматі word форми та таблиці, які необхідно учаснику заповнювати та подавати не відступаючи від їх змісту.
Інформуємо замовника про те, що вами оголошена закупівля відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (надалі Закон України «Про публічні закупівлі»), і, в п. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутня норма/вимоги, що учасник повинен підтвердити, що він провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.
Зазначена вимога містилась в п. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року № 1197-VII, що діяв до набрання чинності Законом України «Про публічні закупівлі» за яким вами оголошення закупівля.
Крім того, інформація, що ви вимагаєте п. 4.1 та п. 4.6 розділу 4 «Інші документи, що вимагаються замовником» в продовження Додатку 2 до тендерної документації дублюється, який сенс подавати дві довідки з однаковою інформацією, це зовсім не відповідає принципам, відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», за якими має здійснюватися закупівля, та як це не сприяє такому принципу як максимальна економія та ефективність.
Також, просимо звернути увагу на те, що ви вимагаєте п. 4.5 розділу 4 «Інші документи, що вимагаються замовником» в продовження Додатку 2 до тендерної документації копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі сплати учасником ПДВ), яке не видається з 1 січня 2014 року.
Повідомляємо, що Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України.
Станом на сьогоднішній день, відповідно до пункту 183.11 статті 183 Податкового кодексу України (в редакції Закону № 657-VII від 24.10.2013; із змінами, внесеними згідно із Законом № 1797-VIII від 21.12.2016) за запитом платника податку контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників податку. Витяг діє до внесення змін до реєстру.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущені вами вищезгадані порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника, в частині не встановлення, в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, дати чи події з якою пов'язаний відлік 90 календарних днів, є порушенням принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищевикладеного просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року № 1197-VII, що діяв до набрання чинності Законом України «Про публічні закупівлі», в замовника була можливість встановити такий кваліфікаційний критерій як - наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами) та у випадку якщо учасник не відповідав такому кваліфікаційному критерію, то замовник, відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року № 1197-VII, відхиляв пропозицію конкурсних торгів такого учасника.
На сьогоднішній день ч. 2 ст. 16 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Ч. 1 ст. 30 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закон України «Про публічні закупівлі».
Тобто, Законом України «Про публічні закупівлі» вже не передбачено такий кваліфікаційний критерій як - наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами), і, відповідно, у замовника, відповідно ч. 1 ст. 30 Закон України «Про публічні закупівлі», відсутні підстави відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, який не відповідає кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності.
Отже, надана учасником інформація (документи), незалежно від їх змісту, в тому числі навіть при наявності негативної інформації чи негативного результату, на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність фінансової спроможності, жодним чином не може вплинути на рішення замовника відхиляти чи не відхиляти пропозицію такого учасника.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога замовника, що передбачена пунктами 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 розділу 4 «Наявність фінансової спроможності» Додатку № 2 до тендерної документації не відповідає та порушує один із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
№ 922-VIII із змінами (надалі Закон України «Про публічні закупівлі»), так як відповідно до ч. 2 ст. 16 Закон України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також вимога, що міститься в Додатку № 2 до тендерної документації, відносно того, що учасник, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання робіт договорів, повинен надати інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, що виконувався в певний період, а саме: з 2017 по 2019 рік (включно) є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищезазначеного, вимога, що вміщена в Додатку № 2 до тендерної документації з приводу надання учасником інформаційної довідки, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, що виконувався в певний період, а саме: з 2017 по 2019 рік (включно) суперечить приписам ст. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, з цього приводу прийнято не одне рішення Антимонопольним комітетом України, який в своїх рішеннях вказує, що встановлення замовником вимоги – надати копію аналогічного договору за конкретний період є дискримінаційною і такою, що порушує закон.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Пунктом 2.1 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник надає інформаційну довідку про працівників (в якій має бути вказано прізвище, ім’я, по батькові, освіта, спеціальність за фахом, досвід роботи у даній галузі фахівців, які залучаються для виконання умов договору), згідно таблиці.
Пунктом 2.2 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник надає копію штатного розпису.
Пунктом 2.3 розділу 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник повинен надати копії документів, що підтверджують відповідну освіту та копії документів, що підтверджують працевлаштування кожного працівника вказаного у таблиці, відповідно до п. 2.1 Додатку 2.
Наше підприємство, як потенційний учасник має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але деякі працівники повідомили про те, що не дають згоди на обробку персональних даних, в частині розміщення сканкопій документів на сайті - prozorro.gov.ua, що підтверджують працевлаштування та освіту, а також розмір заробітної плати, які будуть знаходитись в загальному доступі.
Відповідно до Конституції України та Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди.
Отже, у випадку оприлюднення персональних даних (документів про працевлаштування, освіту та розмір заробітної плати) працівників, які не надали згоду на їх оприлюднення – буде порушенням з боку учасника норм Конституції України та Закону України «Про захист персональних даних».
Таким чином, наведені вище умови тендерної документації (у разі, зокрема відмови працівників учасника від оприлюднення персональних даних) можуть стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників з причин, що не залежать від них. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, про що, неодноразово, також наголошує Антимонопольний комітет України з цього приводу в своїх рішеннях.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
По-перше, ч. 2 ст. 16 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не як замовником встановлено, що підтверджує завершення будівельних робіт на об’єкті.
По-друге, документом, що вводить об’єкт в експлуатацію, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», є декларація або сертифікат, які оформлюються замовником будівництва/об’єкту та реєструються/видаються відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю.
Отже, декларація та сертифікат належать та знаходяться у замовника будівництва/об’єкту, і є його власністю.
Жодним нормативно-правовим документом України не передбачено зобов’язання замовника будівництва/об’єкту надати декларацію або сертифікат підряднику – потенційному учаснику торгів, на прохання останнього.
Таким чином, потенційний учасник (підрядник) надати не в змозі декларацію або сертифікат, через те, що ці документи є виключно документами замовника будівництва/об’єкту.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищезазначеного, вимога, що вміщена в Додатку № 2 до тендерної документації з приводу надання учасником копії документа, що підтверджує завершення будівельних робіт на об’єкті та вводить його в експлуатацію суперечить приписам ст. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, з цього приводу прийнято не одне рішення Антимонопольним комітетом України, який в своїх рішеннях вказує, що дії замовника в частині встановлення в тендерній документації вимоги – надати документ (декларацію або сертифікат), яким введено об’єкт в експлуатацію на підтвердження виконання аналогічного договору, порушує один із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Пунктом 1.1 розділу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник надає інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно таблиці, з якої вбачається, що приймати участь в торгах може лише учасник, який має власне, орендоване або, яким буде придбано обладнання, машини та механізми, іншу підставу використання обладнання, машин та механізмів замовником не передбачено, чим замовник обмежує учасника у праві вільно обирати саме для нього прийнятну у своїй господарській діяльності підставу користування обладнанням, машинами та механізмами, зокрема договорами про надання послуг обладнанням, машинами та механізмами.
Пунктом 1.5 розділу 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що на транспортний(і) засіб(оби), вказаний(і) у таблиці відповідно до п. 1.1 Додаток 2 учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), що знову вказує на те, що замовник обмежує учасника у праві вільно обирати саме для нього прийнятну у своїй господарській діяльності підставу користування обладнанням, машинами та механізмами, зокрема договорами про надання послуг обладнанням, машинами та механізмами. У випадку залучення учасником обладнання, машин та механізмів за іншими видами господарських договорів, ніж оренда, зокрема договорами про надання послуг обладнанням, машинами та механізмами, то в учасника будуть відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), а, отже, такий участь не зможе взяти участь у закупівлі, що є дискримінацією.
Отже, встановлення замовником вимоги, що взяти участь в торгах можуть лише учасники, які мають власне, орендоване або, якими буде придбано обладнання, машини та механізми, є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до скаржника, які можуть залучити обладнання, машини та механізми на інших правових підставах (за іншими цивільно-правовими та господарськими договорами).
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вищезазначеного, вимога, що вміщена в Додатку № 2 до тендерної документації з приводу того, що приймати участь в торгах може лише учасник, який має власне, орендоване або, яким буде придбано обладнання, машини та механізми, суперечить приписам ст. 3 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, з цього приводу прийнято не одне рішення Антимонопольним комітетом України, який в своїх рішеннях вказує, що дії замовника в частині встановлення в тендерній документації вимоги – обмеження правової підстави користування учасником матеріально-технічною базою є дискримінаційною.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та привести її у відповідність до закону.
Замовник створює ситуації, що учасник має з ним спілкуватись поза межами електронного майданчика, коли взагалі метою самого Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель.
Навіщо замовник створює якісь прояви порушення основних принципів за якими має відбуватись закупівля, навіщо учаснику та замовнику спілкуватись поза межами електронного майданчика, коли замовник може розмістити на електронному майданчику на прохання/вимогу учасника тендерну документацію у форматі word або ж принаймні викласти у форматі word форми та таблиці, які необхідно учаснику заповнювати та подавати не відступаючи від їх змісту, для загального доступу всім потенційним учасникам, а не лише вибірково, лише тим хто звернувся електронною поштою.
Враховуючи вищенаведене просимо все ж таки усунути допущене вами вищезгадане порушення в тендерній документації та викласти її у форматі word або ж принаймні викласти у форматі word форми та таблиці, які необхідно учаснику заповнювати та подавати не відступаючи від їх змісту.
від 23.06.2020р.
Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
ВИМОГА
про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», як учасник процедури закупівлі робіт з «Реконструкції з прибудовою до будівлі загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 242» Подільського району м. Києва на проспекті Правди, 64-Г» (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1-1:2013) ВИМАГАЄ від Замовника - Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені при здійсненні вказаної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
- Недискримінація учасників;
- Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - Частина 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Частина 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до протоколу прекваліфікації від 22. 06. 2020р. тендерну пропозицію Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» відхилено на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав: У порушення вимог п.1.5 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції на транспортні засоби, вказані в таблиці, підготовленій відповідно до п. 1.1. Додатку 2 (пп. 57-69, 73-82, 86-93, 95, 100-109, 111, 122-126, 130-133, 136-138, 140-142), відсутні копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Вважаємо дане рішення Замовника не законним та необґрунтованим. Рішення Замовника є не об’єктивним та надано неупереджену оцінку тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», що у свою чергу призвело до дискримінації Учасника та відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до тендерної документації самого Замовника, а саме вимог п.1.5 Додатку 2, чітко вказано: «на транспортний (і) засіб (оби), вказаний(і) у таблиці відповідно до п.1.1. додатку 2 учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). За відсутності в Учасника власного(их) транспортного(их) засобу(ів) необхідно надати підтверджуючий (і) документ(и) щодо його оренди, лізингу, тощо, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2020 року.»
НАГОЛОШУЮ! Що Замовником не висунуто вимогу до учасників про те, що транспортні засоби повинні бути лише власні та повинні містити на них копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або які знаходяться в оренді та повинні містити від орендодателя не лише копії відповідних договорів, а й їхні копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Лише за наявності такої б вимоги Замовник мав би право вимагати від учасників, у їхній тендерній пропозиції, наявність копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
А тому, Ми Вважаємо, що нами як учасником, дотримано та виконано вимогу п.1.5 Додатку 2 тендерної документації Замовника!
Враховуючи ту обставину, що власного транспортного засобу учасник немає, тому і не має ні спроможності, ні можливості, ні підстав надати копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на орендований транспортний засіб. Нами, на підтвердження транспортного засобу, надаються копії договорів оренди (термін дії яких закінчується 31 грудня 2020року), з яких чітко вбачається, які саме транспортні засоби надаються в оренду та саме на яких умовах. Відповідні договори оренди учасником підкладаються під інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально- технічної бази. (Скан Інформаційної довідки разом з договорами оренди додається.)
Крім того, з даної інформаційної довідки чітко видно, що транспортні засоби не є у власності учасника, а знаходяться в оренді. Тому, вказана причина відхилення Замовником – відсутність копій свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу є безпідставною! В самій довідці учасника чітко вписано номер та дату договорів оренди, а також назву компанії, з якою саме укладено договори оренди на транспортні засоби.
А тому, для відхилення нашої тендерної пропозиції не було жодних підстав!!!
Ще раз наголошуємо, що посилання Замовника про відсутність копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які знаходяться не у власності учасника, а лише в оренді - відсутні та безпідставні!
Таким чином, причина по якій відхилено нашу тендерну пропозицію по предмету закупівлі «Робіт з Реконструкції з прибудовою до будівлі загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 242» Подільського району м. Києва на проспекті Правди, 64-Г» (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1-1:2013) – відсутність копій свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу є безпідставною, незаконною та не відповідає самим вимогам тендерної документації Замовника, що спростовується викладеним вище аргументом.
Виходячи з викладеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», як таке, що порушує положення Закону та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» до участі в аукціоні.
Залишаємо за собою право звернення до Органу оскарження за захистом власних інтересів.
Додатки:1. Скан-копія Інформаційної довідки з копіями договорів оренди.
Директор П.П. Присяжнюк
Відповідно до п. 1.5 Додатку 2 до тендерної документації на транспортний(і) засіб(оби), вказаний(і) у таблиці відповідно до п. 1.1 Додатку 2 учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного (их) засобу (ів). (Звертаємо увагу, що ця вимога стосується всіх транспортних засобів, які вказуються учасником закупівлі в таблиці відповідно до п. 1.1 Додатку 2). За відсутністю в учасника власного(их) транспортного(их) засобу(ів) необхідно надати підтверджуючий(і) документ(и) щодо його оренди, лізингу, тощо, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2020 року. (Цим додатково вимагаються договори оренди, лізингу, тощо у разі, якщо транспортний засіб не належить учаснику). Договір оренди транспортного(их) засобу(ів) повинен містити відмітку про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством.
ТОВ «Укрбудінжинирінг» не виконано вимогу щодо надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних в таблиці.
Відповідно до умов п. 1.3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається обов’язкова наявність у учасника автомобілів бортових вантажопідйомністю до 5 т.
В Додатку 1 до Договору від 01.02.2019 № 01/02/19-2 вказано тільки один бортовий автомобіль (4,6 – 7,2 м). Вантажні автомобілі (3 т. та 1,5 т.) вочевидь не є бортовими, що не відповідає вказаній умові тендерної документації.
ТОВ «ДБК» «Фундамент» не виконано вимоги п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме не надано документів, що підтверджують відповідну освіту кожного працівника, вказаного в таблиці відповідно до п. 2.1 Додатку 2. Невідхилення учасника за цією підставою є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та проявом дискримінації по відношенню до інших учасників закупівлі.
ТОВ «ДБК» «Фундамент» не зазначено, які саме норми вказаних законів та постанов надають право на відстрочення податків та зборів. Закон України «Про публічні закупівлі» також не було змінено в цій частині. Отже, відхилення пропозиції ТОВ «ДБК» «Фундамент» за причиною наявності податкового боргу є цілком законним.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 травня 2020 19:20
Дата подання: 18 травня 2020 20:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-09-000005 ● cdf5b9c9595c49ea96a1190b6d95f0ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2020 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.07.2020 № 193
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.07.2020 № 193
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-15-002188-b 15.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням капітального будівництва, архітектури та землекористування Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було уважно розглянуто висновок про результати моніторингу (UA-M-2020-07-09-000005) закупівлі від 05.08.2020 року. Результати розгляду повідомляємо. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України “Про затвердження примірної тендерної документації” від 13 квітня 2016 року N 680 та Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування Подільської районної в місті Києві державної адміністрації була розроблена та затверджена тендерна документація щодо закупівлі робіт по реконструкції з прибудовою до будівлі загальноосвітнього навчального закладу І–ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа № 242» Подільського району м. Києва на проспекті Правди, 64-Г (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Зокрема, у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначається: * «Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з: - документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, згідно з Додатком 2 до тендерної документації»; * «Для участі у процедурі закупівель учасники повинні надати кваліфікаційні дані, які відповідають критеріям, визначеним статтею 16 Закону та вимогам, встановленим статтею 17 Закону. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника приведені у Додатку 2 до даної тендерної документації.»; * «Відсутність документів, передбачених у Додатку 2 тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації та подальшому розгляду в конкурсі торгів не підлягають. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». У Додатку 2 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» зазначено, що для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають вимогам, наведеним у таблиці. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі Вимога Підтвердження відповідності (перелік документів, що вимагаються від Учасника) 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно таблиці: № Найменування обладнання, машин та механізмів Кількість одиниць Власне, орендоване, буде придбано, лізинг, тощо 1.2. Правові підстави наявності обладнання/матеріально технічної бази (копії договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу; наявність адміністративного офісу (обов’язково). Надати підтвердження правових підстав на офіс. 1.3. Для Учасника є обов’язковою умовою укомплектованість матеріально-технічної бази власними або залученими наступними машинами, механізмами та обладнанням: - Кран на автомобiльному ходу/автокран, вантажопiдйомнiсть не менше 25 т.; - Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть до 5 т; - Автомобiлi-самоскиди, вантажопiдйомнiсть не менше 5 т. і 10 т. 1.4. Наявність сертифікованого комплексу «Будівельні технології» або АВК. 1.5. На транспортний(і) засіб(оби), вказаний(і) у таблиці відповідно до п. 1.1 Додатку 2 учасник надає копію(ї) свідоцтва про реєстрацію транспортного (их) засобу (ів). За відсутністю в учасника власного(их) транспортного(их) засобу(ів) необхідно надати підтверджуючий(і) документ(и) щодо його оренди, лізингу, тощо, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2020 року. Договір оренди транспортного(их) засобу(ів) повинен містити відмітку про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством. Враховуючи вищенаведене Учасник тендерної процедури повинен був надати довідку у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно наведеної вище таблиці, що і було виконано ТОВ «Ж.О.К.» та ТОВ «Будівельна компанія «ПРОГРЕСТЕХБУД» (зазначені документи були видруковані з прикріпленої пропозиції учасників на електронному майданчику системи Prozorro і додаються). Зазначаємо, що інформацію у колонці «Найменування обладнання, машин та механізмів» учасником складається у довільній формі з можливістю ідентифікації обладнання, машин та механізмів з підкріпленими правовими підставами (копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, підтверджуючим документом щодо його оренди, лізингу, тощо). Наголошуємо, все зазначене обладнання, машини та механізми у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Ж.О.К.» та ТОВ «Будівельна компанія «ПРОГРЕСТЕХБУД» підтверджено документами зазначеними у п. 1.5. Додатку 2 до тендерної документації. Додатково інформуємо, п. 1.3. Додатку 2 до тендерної документації було повністю виконано про що свідчать підкріплені документи - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, договори оренди. Інформацію про вантажопідйомність містять технічні паспорти машин, завантажені вказаними учасниками у складі тендерної пропозиції. Це різниця між повною масою та масою без навантаження. До того ж в договорі від 02.03.2020 № 5-20ТР про надання послуг машин та механізмів інформація про вантажопідйомність зазначена в Додатку № 1 в кількості, що вимагається тендерною документацією. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «Ж.О.К.» та ТОВ «Будівельна компанія «ПРОГРЕСТЕХБУД» відповідають кваліфікаційним вимогам встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, тобто порушення законодавства у сфері державних закупівель відсутні. Договір підряду з ТОВ «Ж.О.К.» було укладено відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» тому підстав для розірвання договору відсутні.
2020-08-10 12:15:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов |
Дата публікації: | 18 серпня 2020 |
Документи:
28 серпня 2020 08:04
|
PastedGraphic-1.png |
18 серпня 2020 16:33
|
Адміністративний позов.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37570711 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, вул.Борисоглібська 14 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Ж.О.К." | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ДБК "ФУНДАМЕНТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "Інжбудторг" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ФІРМА "ФУНДАМЕНТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БК "АТТІС - УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ж.О.К." |
154 498 250,98
UAH з ПДВ
|
154 482 750,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" |
154 950 739,20
UAH з ПДВ
|
154 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ж.О.К." #41821647 |
Переможець |
154 482 750,97
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:02
|
Додаткова угода № 6 від 28.12.2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:49
|
Додаткова угода № 5 від 28.12.2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:12
|
Додаткова угода № 4 від 27.12.2022.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 11:26
|
Додаткова угода № 3 від 26.12.2022.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:14
|
Додаткова угода № 2 від 16.12.2021.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 квітня 2021 11:10
|
Додаткова угода № 1 від 07.04.2021.pdf | зміни до договору |
07 квітня 2021 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 10:06
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
21 липня 2020 10:04
|
Договір 63.pdf | укладений |
21 липня 2020 10:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |