Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (код ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015-45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
28 726 250,80 UAH
UA-2020-04-15-001792-a 47058598adad45dba197bf0928236493
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Світлана Василівна

380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Чумак Світлана Василівна
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 26 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (код ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015-45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (код ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013) (ДК 021:2015-45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, на території Людавської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 квітня 2020 13:24
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:23
протокол.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000012 ● 25f2d6c0f2594d2aa545ab55e6832e97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 14:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.05.2020 № 122

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-15-001792-a 15.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-21 20:18:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі з будівництва комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (код ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013), очікуваною вартістю 28 726 250,80 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-15-001792-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію щодо відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку (з обов’язковим наданням документального підтвердження), внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з товариством з обмеженою відповідальністю «Подільський будівельний інжиніринг», за відсутності при цьому альтернативи, які підтверджують необхідність застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 02.04.2020).
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-01 16:37:53

Пояснення

Нижче в файлі прикріплене пояснення застосування переговорної процедури. В зв'язку з встановленням карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби надаємо дану відповідь в не вказаний вами термін.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір №195 від 05.05.2020 р. розірвано.

2020-06-05 16:00:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Подільський будівельний інжиніринг"
#35445880
Переможець 28 726 250,80
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 13:27

Документи

15 квітня 2020 13:26
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:26
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 13:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Подільський будівельний інжиніринг"
#35445880
28 726 250,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2020 13:26
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:26
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 14:33
Договірна ціна Людавка.pdf укладений
06 травня 2020 14:32
договір.PDF укладений
06 травня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 16:16
№215 від 05.06.2020 Розірвання Комплекс.pdf зміни до договору
05 червня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 215
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 05 червня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: зазначено у додатковій угоді