Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-04-15-001745-a a219909f260b40218cb09fa1534b491a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Галина В'ячеславівна

380444018359 pv_vp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа: Руденко Галина В'ячеславівна
380444018359
pv_vp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 11:51
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт в житлових приміщеннях корпусів
№1 та №2 Київського психоневрологічного інтернату за адресою:
м.Київ, вул. Юнкерова,37)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Юнкерова,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця після пред’явлення останнім рахунку на оплату наданих п о с л у г ('виконаних робіт» та А к т у прийому-передачі наданих п о с л у г (виконаних робіт) у термін 10 банківських днів з моменту надходження на рахунок Замовника коштів на фінансування послуг та робіт, що є предметом цього Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-15-001745-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БУД СЕРВІС 2016, Код ЄДРПОУ:40331527
Дата подання: 07 травня 2020 14:39
Вимога до Замовника
ТОВ "БУД СЕРВІС 2016" надає вимогу до Замовника і просить дати роз'яснення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 11:58
Відповідь на вимогу UA-2020-04-15-001745-a.b1

закупівля UA-2020-04-15-001745-a

Щодо визнання пропозиції ТОВ «Атлант Євро-Буд» найбільш економічно вигідною
Своє рішення аргументуємо наступним.
П.1
Учасником був наданий загальний розрахунок загальновиробничих витрат на будову, що є достатнім, і не суперечить вимогам до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Всі інші кошторисні документи, у разі потреби, Учасник додатково надає Замовнику перед підписанням Договору про надання послуг.
П.2
Згідно пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору додатку 1 до тендерної документації від Учасників не вимагається обов’язкове надання додаткових угод, додатків та специфікацій. ТОВ «Атлант Євро-Буд» надано у складі своєї тендерної пропозиції загальну інформацію про виконання аналогічного договору (довідку в довільній формі та копію договору), враховуючи те, що учасник виклав аналогічний договір укладений з нашою установою, специфікація до якого є у нас в оригіналі то відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію за не надання специфікації вважаємо недоречним.
П.3
ТОВ «Атлант Євро-Буд» було допущено помилку у заголовку «Тендерної пропозиції», а саме: переставлено місцями слова замість - «Форма «Тендерна пропозиція» було зазначено –«Тендерна форма «Пропозиція».
У відповідності до пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , зазначення невірної назви документу, орфографічних помилок та ін. у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації, відноситься до формальних несуттєвих помилок, та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
П.4
Згідно пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, інформація про Субпідрядника подається Учасником у разі їх залучення до виконання договору. У разі не залучення субпідрядників інформація не вимагається, та не є порушенням вимог тендерної пропозиції.
П.5
При наданні послуг з поточного ремонту за державні кошти підрядник не має права включати будь-які витрати понесені Учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю, витрати, пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції до Договірної ціни та Актів виконаних робіт КБ-2 та КБ-3. В розрахунку ціни пропозиції Учасника додаткові витрати не включено, що підтверджується наданою кошторисною документацією.
Додаткові документи у разі потреби Учасник зможе надати згідно наданого листа про додаткову інформацію.

Зважаючи на вище викладене та враховуючи що Учасник запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, згідно пункт 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу V Оцінка тендерної пропозиції, вищезазначені недоліки не є суттєвими порушеннями, що впливають на визначення переможця закупівлі.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Євро-Буд" 918 950,60
UAH з ПДВ
898 950,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД СЕРВІС 2016 947 797,20
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 978 407,83
UAH з ПДВ
908 850,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Росавабудсервіс" 996 436,00
UAH з ПДВ
908 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2020 02:10
Довідка п.10_ч.1_ст.17.jpg
05 травня 2020 12:26
Довідка з МВС.pdf
03 травня 2020 22:44
Ан.договір.pdf
03 травня 2020 22:44
Ліцензія.pdf
03 травня 2020 22:44
Наказ про призначення.jpg
03 травня 2020 22:44
виконання без авансу.jpg
03 травня 2020 22:44
Гарантія 100 %робіт.jpg
03 травня 2020 22:44
Витяг з реєтру ПДВ.jpg
03 травня 2020 22:44
антиконкурентні дії.jpg
03 травня 2020 22:44
Захист довкілля.jpg
03 травня 2020 22:44
Відсутність злочину.jpg
03 травня 2020 22:44
Склад працівників.jpg
03 травня 2020 22:44
Технічне завдання.pdf
03 травня 2020 22:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 травня 2020 18:10
Електронний підпис
01 травня 2020 18:09
Лист-погодження.pdf
01 травня 2020 18:09
Виписка БУД СЕРВІС 2016.pdf
01 травня 2020 18:09
Розрахунки.pdf
01 травня 2020 18:09
Пояснювальна записка.pdf
01 травня 2020 18:09
Договірна ціна.pdf
01 травня 2020 18:09
Об_єктний кошторис.pdf
01 травня 2020 18:08
Дозвіл _591.18.32.pdf
01 травня 2020 18:08
Лист-відгук.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 00:54
Електронний підпис
04 травня 2020 00:52
Про відкриття рахунку.pdf
04 травня 2020 00:52
кошторис.pdf
04 травня 2020 00:52
Договір 84 завір.pdf
04 травня 2020 00:51
Протоколи.pdf
04 травня 2020 00:51
Посвідчення.pdf
04 травня 2020 00:51
Накази + ЦПУ.pdf
04 травня 2020 00:51
Довідка мтб.pdf
04 травня 2020 00:51
Довідка працівники.pdf
04 травня 2020 00:51
Оборотно-сальдова.pdf
04 травня 2020 00:51
Тех завдання.pdf
04 травня 2020 00:51
Довкілля.pdf
04 травня 2020 00:51
4._Довідка аванс.pdf
04 травня 2020 00:51
Субпідрядники.pdf
04 травня 2020 00:51
проект договору.pdf
04 травня 2020 00:51
13_Копія ліцензії.pdf
04 травня 2020 00:51
Протокол обстеження.pdf
04 травня 2020 00:51
Відгук Бровари.PDF
04 травня 2020 00:51
Відгук.pdf
04 травня 2020 00:51
4_Витяг ПДВ.pdf
04 травня 2020 00:51
пропозиція.pdf
04 травня 2020 00:51
cт 17.pdf
04 травня 2020 00:51
Довідка досвід.pdf
04 травня 2020 00:51
персональні дані.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 22:06
документи.zip
30 квітня 2020 22:06
статут.zip
30 квітня 2020 22:06
кошторис.zip
30 квітня 2020 22:06
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Євро-Буд"

ТОВ БУД СЕРВІС 2016

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

Приватне підприємство "Росавабудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Євро-Буд"
#41896537
Переможець 898 950,60
UAH з ПДВ
06 травня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Євро-Буд"
#41896537
898 950,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 16:54
Додаткова угода 1.docx зміни до договору
21 травня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 16:26
календарний графік.pdf укладений
21 травня 2020 16:23
Відомість ресурсів до локального кошторису 2-1-1.docx укладений
21 травня 2020 14:34
Загальні витрати на будову-1.docx укладений
21 травня 2020 14:32
Дефектний акт.docx укладений
21 травня 2020 14:30
Зведений кошторисний розрахунок.docx укладений
21 травня 2020 14:29
Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1.docx укладений
21 травня 2020 14:27
Об'єктний кошторис 2-1.docx укладений
21 травня 2020 14:23
Пояснювальна записка.docx укладений
21 травня 2020 14:21
Договірна ціна.docx укладений
21 травня 2020 14:19
Договір ТОВ Атлант Євро-Буд.docx укладений
21 травня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно підпункту 10.3, пункту 10, Договору № 87/20 від 21.05.2020, Сторони погодили зменшити суму договору на 12348,54 грн. з ПДВ. 2. Внести зміни в підпункт 2.2. , пункт 2. даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 87/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 886 602,06
UAH (в тому числі ПДВ 147 767,01 UAH)