Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК-021-2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори», «Код НК-2019: 56701 Автоматичний імунохемілюмінесцентний IVD аналізатор», (Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор)
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2020-04-15-001503-a 49d5a950a52846e8af06dab08164ec0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аністратенко Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Аністратенко Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 13:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 13:30
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 56701 — Автоматичний імунохемілюмінесцентний IVD аналізатор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Укладення договору за наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно у разі, якщо використання коштів за договором відповідатиме наявним бюджетним призначенням / бюджетним асигнуванням / напрямкам використання бюджетних коштів. В іншому випадку замовник залишає за собою право відмінити процедуру закупівлі (враховуючи статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та не укладати відповідний договір без жодної відповідальності перед учасниками та / або іншими особами. Авансування може бути здійснено виключно в порядку, в розмірах та на умовах, що передбачені чинним в Україні законодавством (якщо такі передбачені) та підлягають застосуванню при виконанні даного Договору Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-15-001503-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:24740569
Дата подання: 23 квітня 2020 15:06
Роз'яснення щодо медико - технічних вимог
Шановний Замовнику, уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення щодо медико-технічних вимог п.29. (щодо комплектації приладу набором реагентів), оскільки вона сформульована неоднозначно. Просимо пояснити чи йдеться мова про набір реагентів для верифікації приладу з необхідними витратними матеріалами, кожен з яких надаватиметься у кількості не менше як на 100 досліджень? Або вимагається надати не менше як 100 тестів кожного з імуносупресантів?

Отже в останньому випадку вартість реагентів та матеріалів сягатиме 10% від вартості приладу, що підвищує вартість закупівлі та ставить під загрозу реалізацію проекту з закупівлі обладнання. І це незважаючи на те, що бюджетні кошти виділені саме на придбання обладнання, а не реагентів та інших витратних матеріалів.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 598 до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94, у п.2 внесені наступні зміни та зазначено, що:
«Дія цього Технічного регламенту не поширюється на законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є медичними виробами та/або медичними виробами для діагностики in vitro».
Таким чином – з 10.01.2020 р. для медичних виробів для діагностики in vitro, до яких належать і імунохемілюмінісцентні аналізатори, органом з оцінки відповідності Укрметртестстандартом процедура калібрування (із використанням реагентів) для оцінки метрологічних характеристик приладу не може бути застосована згідно норм чинного законодавства.

Деякі виробники лабораторного діагностичного обладнання у власних інструкціях для сервісних інженерів (Service Manuals) наводять методики проведення (під час інсталювання приладу) верифікації робочих характеристик системи шляхом дослідження точності за допомогою стандартного набору реагентів і це, як правило, кількісне визначення B-hCG або TSH.
Враховуючи вище наведене, просимо Замовника викласти редакцію МТВ п.29 у наступному вигляді:
«Аналізатор має комплектуватись набором матеріалів, необхідних для проведення процедури верифікації аналітичної системи відповідно до вимог/ рекомендацій виробника обладнання»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 16:59
Вимога учасника задоволена частково, про що внесено зміни до тендерної документації.
Вимога учасника задоволена частково

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ 2 197 999,35
UAH з ПДВ
2 197 999,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВІС" 2 199 999,18
UAH з ПДВ
2 199 999,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 16:05
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:04
3. Технічні вимоги.pdf
30 квітня 2020 16:04
1. Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ

ТОВ "ЮВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
Переможець 2 197 999,35
UAH з ПДВ
07 травня 2020 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
2 197 999,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 09:50
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
11 червня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 08:12
2020-55-т_20.05.2020.pdf укладений
21 травня 2020 08:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору та передбачити наступний порядок оплати за договором: - 73% (сімдесят три відсотки) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після підписання відповідної видаткової накладної обома Сторонами; - 27% (двадцять сім відсотків) від вартості поставленого Товару (з врахуванням отриманої Постачальником суми авансування за цим Договором (в разі здійснення авансування)) оплачується Покупцем Постачальнику після введення Товару в експлуатацію (п. 5.3. Договору) та навчання медичного персоналу методам роботи на ньому, що засвідчується відповідним актом про це, підписаним Сторонами», що пов’язано з технологічною послідовністю приймання-передачі медичного обладнання. Відповідний пункт внесення змін до договору: зміна сторонніх (неістотних) показників (умов договору), як було передбачено в тендерній процедурі закупівлі по укладеному договору.
Номер договору про закупівлю: 2020/55-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 197 999,35
UAH (в тому числі ПДВ 143 794,35 UAH)