Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Галоперидол-Ріхтер, Гепарин-Фармекс, Кордарон, Лінезолідин, Метоклопрамід-Дарниця, Налоксон (Haloperidol, Heparin, Amiodarone, Linezolid, Metoclopramide, Naloxone)
Очікувана вартість
14 429,92 UAH
UA-2020-04-15-000705-c ac953aa48e1042749ac2d2484e89e953
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 флакон
Галоперидол-Ріхтер, Гепарин-Фармекс, Кордарон, Лінезолідин, Метоклопрамід-Дарниця, Налоксон (Haloperidol, Heparin, Amiodarone, Linezolid, Metoclopramide, Naloxone)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Haloperidol

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

15 квітня 2020 12:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Волиньфарм"
#21738610
Переможець 14 429,92
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 12:08

Документи

15 квітня 2020 12:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:17
Додаткова угода 1 на зменшення суми ПДВ.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 12:13
Договір _0257.pdf укладений
15 квітня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про те, що Постачальник повертає на розрахунковий рахунок Замовника зайво сплачене ПДВ в сумі 944,01 грн.
Номер договору про закупівлю: 0257
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 24 квітня 2020
Сума оплати за договором: 13 485,91
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)