Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання гусеничного бульдозеру
Purchase of a tracked bulldozer
Очікувана вартість
4 580 000,00 UAH
UA-2020-04-15-000012-c f2fa59a356a541f8939060826d10c15a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронков Едуард Петрович

+0613953670 ivanpopov19580302@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42027124
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА, будинок 105, офіс 143
Контактна особа: Воронков Едуард Петрович
+0613953670
ivanpopov19580302@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise «Clean city» Energodar City Council
National ID: 42027124
Contact point: Voronkov Edyard
+0613953670
ivanpopov19580302@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 08:13
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 17:05
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 17:05
Початок аукціону: 15 вересня 2020 13:25
Очікувана вартість: 4 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114500 UAH
Publication date: 15 квітня 2020 08:13
Enquiries until: 07 червня 2020 17:05
Complaints submission until: до 13 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 червня 2020 17:05

Information

Estimated total value: 4 580 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 900 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт


Scope of the procurement
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів з місцевого бюджету, по КПКВК 2718311 «Охорона та раціональне використання природних ресурсів», КЕКВ 3210
Financing of the purchase is carried out at the expense of funds from the local budget, according to KPKVK 2718311 "Protection and rational use of natural resources", KEKV 3210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Гусеничний бульдозер SHANTUI SD16 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт

SHANTUI SD16 bulldozer or equivalent
CPV: 43210000-8
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником рахунку та видаткової накладної на товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставку товару здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування поставки товару на свій розрахунковий рахунок. Фінансування здійснюється за рахунок коштів з місцевого бюджету, по КПКВК 2718311, КЕКВ 3210 Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:55
Додаток 5. Технічні характеристики.pdf
10 червня 2020 16:55
Додаток 6. Згода на обробку персональних даних.pdf
10 червня 2020 16:55
Додаток 3. Технічна пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:55
Додаток 2. Цінова пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:55
Додаток 1. Специфікація.pdf
10 червня 2020 16:55
Додаток 4. Проект договору.pdf
22 травня 2020 16:34
Проект договору.pdf
10 червня 2020 16:55
Порівняльна таблиця змін до тендерної документації.pdf
22 травня 2020 16:34
Порівняльна таблиця змін до тендерної документації.pdf
14 травня 2020 15:11
Порівняльна таблиця змін.pdf
24 квітня 2020 15:05
Порівняльна таблиця змін.pdf
10 червня 2020 16:55
Тендерна документація у новій редакції.pdf
22 травня 2020 16:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.pdf
14 травня 2020 15:11
Тендерна докуметація у новій редакції.pdf
24 квітня 2020 15:05
Тендерна документація у новій редакції.pdf
15 квітня 2020 08:10
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-15-000012-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТС", Код ЄДРПОУ:41921290
Дата подання: 22 квітня 2020 08:40
Внесення змін в ТД
Доброго дня, Шановний Тендерний комітет. Просимо розглянути вказані зміни та надати відповідь у встановлені Законом строки. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 14:58
1. Розглянувши звернення до замовника стосовно виключення із пункту 5.1 п.5 розділу 3 тендерної документації вимоги надання Сертифікату відповідності та декларацію відповідності із зазначенням серійного номеру на запропоновану техніку повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, слова: «із зазначенням серійного номеру» будуть виключені.
2. Щодо внесення змін до тендерної документації в частині року випуску товару, номінальної потужності двигуна, та інших технічних характеристик товару, повідомляємо наступне. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у Тендерній документації, обумовлені необхідністю закупівлі нової техніки, з відповідними технічними характеристиками товару, які вказані замовником у тендерній документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби замовника. Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі Замовник входить з вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та власних потреб до предмета закупівлі. Згідно із Законом, саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах, роботах та послугах. Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар, роботи або послуги були належними та виконали свою функцію. Замовник витрачає та є відповідальним за витрату бюджетних коштів. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 232/2016 надало роз’яснення, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. У вашому зверненні відсутні посилання на порушення під час проведення процедури закупівлі. Не обґрунтовано в чому полягає порушення саме Ваших прав, тому Ваша вимога не може бути задоволена.
3. Стосовно твердження: «Вимагаємо надати мінімум двох виробників бульдозерів, які б підходили під параметри, що вимагаються умовами тендеру», повідомляємо, що вибір виробників товару, який є предметом закупівлі, здійснюється Учасниками на власний розсуд, оскільки виходячи з основних технічних характеристик товару, що є предметом закупівлі, на ринку в наявності еквівалент, який може бути запропонований Учасниками даної процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-000012-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ЕКВІВЕС», Код ЄДРПОУ:37502259
Дата подання: 24 квітня 2020 14:19
Вимога про внесення змін до тендерної документації під час проведення процедури закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою код ДК 021:2015 – 43210000-8 машини для земляних робіт (Гусеничний бульдозер SHANTUI SD 16 або еквівалент)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКВІВЕС» має намір та можливість прийняти участь під час проведення в електронній системі закупівель на електронному майданчику, який знаходиться за адресою https: smarttender.biz/ publichni-zakupivli-prozorro, за номером оголошення № 5649938, проведення в електронній системі закупівель процедури відкритих торгів за оприлюдненим номером оголошення у prozorro №UA-2020-04-15-000012-с, оголошеної замовником - Комунальне підприємство «Чисте місто» Енергодарської міської ради (далі – Замовник) на предмет закупівлі: код ДК021:2015-43210000-8 машини для земляних робіт (Гусеничний бульдозер SHANTUI SD 16 або еквівалент).
На виконання вимог тендерної документації, а зокрема визначених замовником у п.п.5.1, п. 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», для участі у процедурі закупівлі учасники повинні подати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, а зокрема для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази – вимагається, якщо учасник є виробником товару/якщо учасник не є виробником товару, то він надає сертифікат відповідності та декларацію відповідності із зазначенням серійного номеру на запропоновану техніку.
ТОВ «Еквівес» вважає таку вимогу, як зазначення у сертифікаті відповідності та декларації відповідності серійного номеру на техніку, що має запропонувати учасник, дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі, крім того замовник вимагає предмет закупівлі 2020 року виготовлення, до того ж з дотриманням висунутих замовником виключних вимог до технічних параметрів та властивостей бульдозеру та ще й виготовлений імпортним виробником SHANTUI (Китай), це означає, що товар вже має бути виготовленим заздалегідь і причому імпортним виробником, сертифікований із присвоєнням серійного номеру, мати запитувані технічні параметри та ввезений на територію України.
З огляду на такі вимоги можливо дійти тільки до одного висновку, що учасник був заздалегідь проінформований про те, який товар має поставити та стати беззаперечним переможцем аукціону:
по перше – сертифікати відповідності та декларації відповідності тим паче із зазначенням серійного номеру надаються виключно на конкретну вироблену одиницю товару. Тому оформити на території України відповідні документальні підтвердження на ще не виготовлений товар неможливо;
по друге – як вбачається з п. 1.4. ст. 1 Проекту Договору на закупівлю (Додаток № 4) – рік виготовлення товару 2020 рік; «Загальні положення» - вимоги замовника (Додаток № 5) рік виготовлення товару не раніше 2020 року в стандартному заводському виконання, новий, такий, що не був в експлуатації. Отже, якщо Замовник вимагає такі критерії до предмету закупівлі та й ще із зазначенням серійного номеру у сертифікаті відповідності та декларації відповідності, може свідчити про лобіювання інтересів конкретної організації, яка раніше придбала подібний товар і тому має відповідні якості та документальні підтвердження на такий товар.
Враховуючи викладене, вважаємо, що зазначені вимоги до предмету закупівлі, зокрема рік виготовлення та вимоги до супроводжуючих сертифікаційних документів, порушують принцип конкуренції, встановлюють дискримінаційні вимоги до учасників та значно звужують коло їх участі, та є такими, що порушують регламентовані ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, якими передбачено: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, також викладені всупереч вимогам ч. 4 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» якими регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 14:59
1. Розглянувши звернення до замовника стосовно виключення із пункту 5.1 п.5 розділу 3 тендерної документації вимоги надання Сертифікату відповідності та декларацію відповідності із зазначенням серійного номеру на запропоновану техніку повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, слова: «із зазначенням серійного номеру» будуть виключені.
2. Щодо внесення змін до тендерної документації в частині року випуску товару, номінальної потужності двигуна, та інших технічних характеристик товару, повідомляємо наступне. Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у Тендерній документації, обумовлені необхідністю закупівлі нової техніки, з відповідними технічними характеристиками товару, які вказані замовником у тендерній документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби замовника. Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі Замовник входить з вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та власних потреб до предмета закупівлі. Згідно із Законом, саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах, роботах та послугах. Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар, роботи або послуги були належними та виконали свою функцію. Замовник витрачає та є відповідальним за витрату бюджетних коштів. Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 232/2016 надало роз’яснення, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. У вашому зверненні відсутні посилання на порушення під час проведення процедури закупівлі. Не обґрунтовано в чому полягає порушення саме Ваших прав, тому Ваша вимога не може бути задоволена.
3. Стосовно твердження: «Вимагаємо надати мінімум двох виробників бульдозерів, які б підходили під параметри, що вимагаються умовами тендеру», повідомляємо, що вибір виробників товару, який є предметом закупівлі, здійснюється Учасниками на власний розсуд, оскільки виходячи з основних технічних характеристик товару, що є предметом закупівлі, на ринку в наявності еквівалент, який може бути запропонований Учасниками даної процедури закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-000012-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТС", Код ЄДРПОУ:41921290
Дата подання: 04 травня 2020 08:21
Вимога щодо змін в ТД
Доброго дня. Просимо розглянути вимогу та внести відповідні зміни, дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 травня 2020 13:09
Доброго дня, Шановний учасник!
Уповноважена особа, ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь.
Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та ЯКІСНИХ характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. При неправильній експлуатації або ж за наявності не відповідності у конструктивних особливостях це може призвести до поломки бульдозера. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб нашого підприємства, з неухильним додержанням вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником у ТД конкретних технічних вимог до предмета закупівлі, як то номінальна потужність або вимоги щодо засклення кабіни є не тільки правом але й обов’язком Замовника як розпорядника бюджетних коштів, оскільки при виборі технічних параметрів Замовник керуються виключно технологічними потребами підприємства. Нагадуємо, що оцінка тендерних пропозицій проводиться Замовником виключно після розкриття таких пропозицій в системі Прозорро в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України. Для недискримінації учасників у тендерній документації Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Водночас, приймаючи до уваги сталу практику колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України щодо недискримінації учасників – наявність щонайменше двох виробників товарів, що відповідають технічним характеристикам Замовника у повному обсязі, наше підприємство повідомляє Вам, шановний потенційний учаснику, про підтвердження відсутності факту встановлення Замовником дискримінаційних вимог, а саме – при розробці технічного завдання до тендерної документації було встановлено відповідність його умов щонайменше трьом виробникам аналогічних (подібних) товарів.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-000012-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТС", Код ЄДРПОУ:41921290
Дата подання: 05 травня 2020 08:40
Вимога щодо змін в ТД
Доброго дня. Просимо розглянути вимогу та внести відповідні зміни, дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 16:11
Доброго дня, Шановний учасник!
Уповноважена особа, ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124: «У випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність».
Також, згідно абз.1 ч.1 ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124 встановлено, що: «введення в експлуатацію - використання продукції за її призначенням споживачем (користувачем) в Україні в перший раз».
Замовником, відповідно до вимог тендерної документації, проводиться закупівля бульдозеру гусеничного SHANTUI SD16 або еквівалент, з прямим відвалом, який повинен бути новим, не раніш 2020 року виготовлення, в стандартному заводському виконанні, новий, такий, що не був в експлуатації, придатний для цілей, для яких товар такого роду звичайно використовується, не виставочний та не дослідний зразок.
Отже, на новий товар, що є предметом закупівлі, у виробника, відповідно до норм Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124, повинні бути в наявності документи, а саме, декларація про відповідність та сертифікат відповідності. Існують наступні види декларацій про відповідність продукції: партійна та серійна.
Звертаємо увагу на те, що декларація про відповідність це документ, який гарантує відповідність продукції вимогам, встановленим законодавством. Декларація, як і сертифікат, підтверджують якість продукції, а саме: сертифікат підтверджує відповідність нормативним документам, таким як ДСТУ, ГОСТ і т.д., а декларація підтверджує відповідність вимогам технічних регламентів. Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Декларація про відповідність продукції складається згідно з вимогами технічних регламентів виробником або його уповноваженим представником, або постачальником, який відповідає за введення продукції в обіг в Україні.
Додатково повідомляємо, що термін «зразок декларації відповідності» законодавчо не затверджений, тому не може вимагатись замовником.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-000012-c.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 14 травня 2020 20:51
Вимога Додаток №5 ТД
Доброго дня, Шановний Замовник. Вимагаємо розглянути звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2020 15:26
Доброго дня, Шановний учасник! Уповноважена особа, ознайомившись з Вашим питанням, надає Вам наступну відповідь. Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та ЯКІСНИХ характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. При неправильній експлуатації або ж за наявності не відповідності у конструктивних особливостях це може призвести до поломки бульдозера. Всі технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією, були розроблені виходячи з завдань та потреб нашого підприємства, з неухильним додержанням вимог ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником у ТД конкретних технічних вимог до предмета закупівлі, як то номінальна потужність або вимоги щодо засклення кабіни є не тільки правом але й обов’язком Замовника як розпорядника бюджетних коштів, оскільки при виборі технічних параметрів Замовник керуються виключно технологічними потребами підприємства. Нагадуємо, що оцінка тендерних пропозицій проводиться Замовником виключно після розкриття таких пропозицій в системі Прозорро в порядку та на умовах, визначених чинним законодавством України. Для недискримінації учасників у тендерній документації Замовником передбачена можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Водночас, приймаючи до уваги сталу практику колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України щодо недискримінації учасників – наявність щонайменше двох виробників товарів, що відповідають технічним характеристикам Замовника у повному обсязі, наше підприємство повідомляє Вам, шановний потенційний учаснику, про підтвердження відсутності факту встановлення Замовником дискримінаційних вимог, а саме – при розробці технічного завдання до тендерної документації було встановлено відповідність його умов щонайменше трьом виробникам аналогічних (подібних) товарів.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-000012-c.a12
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПМВКП "Ассоль", Код ЄДРПОУ:20470908
Дата подання: 25 вересня 2020 22:25
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ТК Спецзапчасть"
Шановний уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт та послуг КП "Чисте місто" ЕМР! Звертаємо Вашу увагу на наступний факт, що визнаний переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" приймав участь у процедурі закупівлі аналогічного товару за номером ЦБД UA-2020-08-18-002517-b де був відхилений протокольним рішенням № 413 (Надалі - Рішення) уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (документ додається). Згідно даного Рішення було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ТК Спецзапчасть" на відповідність запропонованої до постачання техніки вимогам Замовника. Так, з метою перевірки відповідності, Замовником було самостійно перевірено технічні характеристики товару, зазначені у технічних вимогах до предмету закупівлі та Товару, що пропонувався ТОВ "ТК Спецзапчасть" шляхом фактичного обстеження такого товару зі складанням відповідного Акту (документ додається). Згідно резолютивної частини вказаного акту зазначено, що "Технічні характеристики наданого для огляду бульдозеру не відповідають технічним характеристикам, вказаним у техпаспорті на дану марку та модель товару, що свідчить про свідоме зазначення учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі." З метою забезпечення дотримання загальних принципів здійснення публічних закупівель згідно ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Вас розглянути тендерну пропозицію ТОВ "ТК Спецзапчасть" на відповідність запропонованої до постачання техніки вимогам Замовника шляхом фактичного обстеження відповідної техніки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 15:22
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до порядку, що діяв до введення в дію редакції Закону №114-IX від 19.09.2019, розглянувши звернення від 25.09.2020, 22:25. ID: UA-2020-04-15-000012-c.a12 до замовника за роз’ясненнями, що надійшло через електронну систему закупівель по процедурі закупівлі: код ДК 021:2015 – 43210000-8 машини для земляних робіт (Гусеничний бульдозер SHANTUI SD16 або еквівалент), номер процедури в електронній системі закупівель: UA-2020-04-15-000012-c
надати відповідь через електронну систему закупівель наступного змісту:
«Порядок оскарження процедур закупівель встановлений ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», отже в даному випадку в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» це є звернення до замовника за роз’ясненням.
Відповідно до вимог ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Розглянувши звернення ПМВКП «Ассоль» про «Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТК Спецзапчасть» зазначаємо, що договір про закупівлю товару, що є предметом закупівлі: UA-2020-04-15-000012-c не укладений, і як наслідок товар не поставлений. Після укладення з переможцем цих торгів договору про закупівлю, під час приймання-передачі товару, що є предметом закупівлі, буде обов’язково проведене замовником фактичне обстеження товару на відповідність вимогам замовника викладеним в тендерній документації та додатках до неї. На даний час, у зв’язку з відсутністю укладеного між замовником та учасником-переможцем цих торгів, договору за результатом даної процедури закупівлі, відсутні законні підстави стверджувати, що саме товар, який ще не поставлений замовнику та не перевірений останнім на відповідність його вимогам за даною закупівлею, не відповідає тендерній пропозиції учасника-переможця торгів. На підставі вищевикладеного, Ваша вимога (скарга) не підлягає задоволенню».

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

14 травня 2020 20:51
Вимога до Замовнка.docx

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 22:25
Протокольне рішення 413.pdf

Документи

30 вересня 2020 15:22
Протокол 30.09.20.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-15-000012-c.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 11 травня 2020 21:17
Скарга в АМКУ на дії замовника
Скарга на порушення Замовником умов закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: неповна інформація
Дата: 11 травня 2020 22:33
Рішення від 14.05.2020 № 9372.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 21:37
Номер скарги: UA-2020-04-15-000012-c.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 11 травня 2020 22:34
Скарга в АМКУ на дії замовника
Скарга на порушення Замовником умов закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 21:39
Рішення від 14.05.2020 № 9371 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 21:39
Рішення від 28.05.2020 № 10601.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ від 14.05.2020 р. №9371-р/пк-пз. До тендерної документації внесені зміни, протокол уповноваженої особи від 10 червня 2020 р.
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2020 17:00
Номер скарги: UA-2020-04-15-000012-c.c8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 15 липня 2020 16:43
Визнати незаконним та зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення тендерного комітету КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про допущення до аукціону ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» за процедурою закупівлі UA-2020-04-15-000012-c.
Скарга на дії Замовника 15.04.2020 року Рішенням тендерного комітету КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) розпочато процедуру відкритих торгів Гусеничний бульдозер SHANTUI SD16 або еквівалент Класифікація за ДК 021:2015: 43210000-8 - Машини для земляних робіт (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-15-000012-c) (надалі – Процедура закупівлі). Подання пропозицій відбувалось до 17.06.2020 до 17:05 год. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВП «ПРОМТЕХСЕРВІС» (Скаржник) вирішило взяти участь у торгах. Cкаржником була подана тендерна пропозиція в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки та завантаження файлів з сканованими копіями визначених Тендерною документацією документів згідно вимог тендерної документації. Для участі у зазначеній процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВ «ТВП «ПРОМТЕХСЕРВІС»; 2. ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ»; 3. ПМВКП «АССОЛЬ»; 4. ТОВ «ТК «СПЕЦЗАПЧАСТЬ». 10 липня 2020 року Замовником було опубліковано Форму протоколу розгляду тендерних пропозиції, відповідно до якої до аукціону було допущено ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ», ТОВ «ТВП «ПРОМТЕХСЕРВІС», ПМВКП «АССОЛЬ», ТОВ «ТК «СПЕЦЗАПЧАСТЬ». Вважаємо таке рішення Замовника передчасним та незаконним, оскільки надана в рамках даної процедури закупівлі тендерна пропозиція ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхиленою Замовником в порядку п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020 року виходячи з наступного: Відповідно до п. 1 розділу 3 ТД Якщо учасниками при оформленні документів в складі тендерної пропозиції допущені формальні (несуттєві) помилки, це не призводить до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, наведено приклад у п.2, розділу 5 (надати довідку в довільній формі про ознайомлення та погодження з описом та прикладами формальних помилок). На виконання вищезгаданих положень учасник ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» НЕ надав у складі ТП відповідної довідки, чим не виконав вимоги ТД. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» повинна бути відхиленою Замовником як така, що не відповідає умовам ТД, а саме у складі ТП не надано документи - довідку в довільній формі про ознайомлення та погодження з описом та прикладами формальних помилок. Тендерний комітет повинен здійснювати розгляд поданих тендерних документів та дати об’єктивну та не упереджену оцінку тендерних пропозицій. Отже, на підставі викладеного Замовник безпідставно визнав учасника ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ», чим порушив права та інтереси Скаржника як учасника Процедури закупівлі на об’єктивну та не упереджену оцінку тендерних пропозицій(ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”), оскільки до аукціону може бути допущений учасник, ТП якого не відповідала умовам ТД, що призведе до неправомірної конкуренції на ринку. Враховуючи наведене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про допуск до аукціону Пропозиції ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ». Згідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про державні закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 19:11
рішення від 20.07.2020 № 13916.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 19:11
Рішення від 04.08.2020 № 14957.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:34
Номер скарги: UA-2020-04-15-000012-c.a9
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 15 липня 2020 16:56
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії замовника щодо незаконного допущення до аукціону.в прикріпленому файлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 18:47
рішення від 20.07.2020 № 13904+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 18:46
рішення від 04.08.2020 №14977 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:40
Номер скарги: UA-2020-04-15-000012-c.c10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПМВКП "Ассоль", Код ЄДРПОУ:20470908
Дата подання: 15 липня 2020 20:20
Про порушення законодавтва в сфері публічних закупівель
Встановлено незаконність та безпідставність дій Замовника при винесенні рішення про допущення учасників до аукціону, детальніше у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 21:02
Рішення від 20.07.2020 № 13929 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 21:02
Рішення від 05.08.2020 № 15059 .pdf
Дата публікації: 10 серпня 2020 19:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №15059-р/пк-пз від 05.08.2020 р. щодо відхилення Пропозиції ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" виконано Замовником Протокол уповноваженої особи від 12.08.2020 року.
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2020 09:47
Номер скарги: UA-2020-04-15-000012-c.b11
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 17 серпня 2020 17:06
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 серпня 2020 22:07
рішення від 20.08.2020 № 15825 +лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 22:06
рішення від 07.09.2020 № 16786.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 23:05

Документи подані скаржником

11 травня 2020 21:17
Скарга UA-2020-04-15-000012-c.pdf

Документи Органу Оскарження

14 травня 2020 21:37
Рішення від 14.05.2020 № 9372.pdf

Документи подані скаржником

11 травня 2020 22:34
Скарга UA-2020-04-15-000012-c.pdf

Документи подані замовником

25 травня 2020 16:16
Відповідь АМК.pdf
25 травня 2020 16:16
Порівняльна таблиця.pdf
25 травня 2020 16:16
Shantui SD16.pdf
25 травня 2020 16:16
Бульдозер XCMG TY160 КП.PDF
25 травня 2020 16:16
Відповідь АМК 2.pdf
28 травня 2020 12:37
щодо пояснення лист .pdf

Документи подані скаржником

15 липня 2020 16:43
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

15 липня 2020 16:56
Скарга

Документи подані замовником

28 липня 2020 07:40
20_БГ 114 500.rar

Документи подані скаржником

15 липня 2020 20:20
Платіжне доручення.pdf
15 липня 2020 20:20
Скарга.pdf

Документи подані замовником

27 липня 2020 10:49
Гарантія 3942-20.7z

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 17:05
Скарга на дії замовника
17 серпня 2020 17:06
Платіжне доручення

Документи подані замовником

01 вересня 2020 15:27
Рішення від 05.08.2020 № 15059 .pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 серпня 2020
UA-2020-04-15-000012-cf2fa59a356a541f8939060826d10c15a
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42027124
Місцезнаходження: 71504, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, ВУЛИЦЯ МОЛОДІЖНА, будинок 105, офіс 143
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПМВКП "Ассоль" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 16:23
Електронний підпис
17 червня 2020 16:18
7-технічна пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:18
4-інші.pdf
17 червня 2020 16:18
1-ТЕХ Частина.pdf
29 травня 2020 10:05
Електронний підпис
29 травня 2020 10:02
БГ.rar
29 травня 2020 10:02
10-платіжне доручення.pdf
29 травня 2020 10:02
7-технічна пропозиція.pdf
29 травня 2020 10:02
6-Статутні.pdf
29 травня 2020 10:02
5-Повноваження.pdf
29 травня 2020 10:02
4-інші.pdf
29 травня 2020 10:02
3-КК.pdf
29 травня 2020 10:02
2-ст 17.pdf
29 травня 2020 10:02
1-ТЕХ Частина.pdf

Документи

Публічні документи

16 червня 2020 11:58
Електронний підпис
16 червня 2020 11:58
Електронний підпис
16 червня 2020 11:57
12._Довідка Про Санкції.pdf
16 червня 2020 11:57
20_БГ 114 500.rar
16 червня 2020 11:57
16.3_Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 11:57
8.2_фін.звіт. за 1 кв 2020.pdf
16 червня 2020 11:57
8.1_фін.звіт. за 2019.pdf
16 червня 2020 11:57
5.1_Довідка по статті 17.pdf
16 червня 2020 11:57
5._Довідка по статті 17.pdf
16 червня 2020 11:57
2_Витяг ПДВ.pdf
16 червня 2020 11:57
11.9._Фото.pdf

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 16:16
Електронний підпис
17 червня 2020 16:16
Електронний підпис
17 червня 2020 16:16
9_Довідка_санкції.pdf
17 червня 2020 16:16
7_Статут.pdf
17 червня 2020 16:15
41_Довідка_санкції_ГКУ.pdf
17 червня 2020 16:15
39_Довідка_витрати.pdf
17 червня 2020 16:14
32_Аналогічний договір.pdf
17 червня 2020 16:14
3_Довідка_ст.17.pdf
17 червня 2020 16:14
29.2_ДЕКЛАРАЦІЯ UTRAK DH7.pdf
17 червня 2020 16:14
29.1_СЕРТИФІКАТ UTRAK DH7_1.pdf
17 червня 2020 16:14
23.2_Платіжне доручення.pdf
17 червня 2020 16:13
20_Техпаспорт UTRAK.pdf
17 червня 2020 16:13
2.1_Витяг з ПДВ.pdf
17 червня 2020 16:13
16_Сертифікат дилера.pdf
17 червня 2020 16:13
12_Технічна пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:12
1_Лист-заявка_про намір.pdf

Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 13:35
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:35
1 Цінова пропозиція.PDF
17 червня 2020 17:00
Електронний підпис
17 червня 2020 17:00
Електронний підпис
17 червня 2020 16:58
Протокол НР.7Z
17 червня 2020 16:58
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 червня 2020 16:58
Лист для клієнтів.7z
17 червня 2020 16:58
Гарантія 3942-20.7z
17 червня 2020 16:58
Витяг із Статуту.7z
17 червня 2020 16:58
Банківська ліцензія.7z
17 червня 2020 16:57
60 Платежне доручення.pdf
17 червня 2020 16:57
58 Порівняльна таблиця.pdf
17 червня 2020 16:57
56 Тех паспорт SINOMACH GTY160.pdf
17 червня 2020 16:56
41 Витяг з ЄДР.pdf
17 червня 2020 16:54
2 Лист Заявка.pdf
17 червня 2020 16:54
12 Довідка щодо санкцій.pdf
17 червня 2020 16:52
05.11 Довідка щодо ч.2 ст17.pdf
17 червня 2020 16:52
03 ВитягПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 16:23
Електронний підпис
17 червня 2020 16:18
7-технічна пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:18
4-інші.pdf
17 червня 2020 16:18
1-ТЕХ Частина.pdf
29 травня 2020 10:05
Електронний підпис
29 травня 2020 10:02
БГ.rar
29 травня 2020 10:02
10-платіжне доручення.pdf
29 травня 2020 10:02
7-технічна пропозиція.pdf
29 травня 2020 10:02
6-Статутні.pdf
29 травня 2020 10:02
5-Повноваження.pdf
29 травня 2020 10:02
4-інші.pdf
29 травня 2020 10:02
3-КК.pdf
29 травня 2020 10:02
2-ст 17.pdf
29 травня 2020 10:02
1-ТЕХ Частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС"

ПМВКП "Ассоль"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 3 750 000,00
UAH з ПДВ
2 689 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ПМВКП "Ассоль" 4 000 000,00
UAH з ПДВ
2 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС" 4 500 000,00
UAH з ПДВ
3 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 13:35
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:35
1 Цінова пропозиція.PDF
17 червня 2020 17:00
Електронний підпис
17 червня 2020 17:00
Електронний підпис
17 червня 2020 16:58
Протокол НР.7Z
17 червня 2020 16:58
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 червня 2020 16:58
Лист для клієнтів.7z
17 червня 2020 16:58
Гарантія 3942-20.7z
17 червня 2020 16:58
Витяг із Статуту.7z
17 червня 2020 16:58
Банківська ліцензія.7z
17 червня 2020 16:57
60 Платежне доручення.pdf
17 червня 2020 16:57
58 Порівняльна таблиця.pdf
17 червня 2020 16:57
56 Тех паспорт SINOMACH GTY160.pdf
17 червня 2020 16:56
41 Витяг з ЄДР.pdf
17 червня 2020 16:54
2 Лист Заявка.pdf
17 червня 2020 16:54
12 Довідка щодо санкцій.pdf
17 червня 2020 16:52
05.11 Довідка щодо ч.2 ст17.pdf
17 червня 2020 16:52
03 ВитягПДВ.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 16:16
Електронний підпис
17 червня 2020 16:16
Електронний підпис
17 червня 2020 16:16
9_Довідка_санкції.pdf
17 червня 2020 16:16
7_Статут.pdf
17 червня 2020 16:15
41_Довідка_санкції_ГКУ.pdf
17 червня 2020 16:15
39_Довідка_витрати.pdf
17 червня 2020 16:14
32_Аналогічний договір.pdf
17 червня 2020 16:14
3_Довідка_ст.17.pdf
17 червня 2020 16:14
29.2_ДЕКЛАРАЦІЯ UTRAK DH7.pdf
17 червня 2020 16:14
29.1_СЕРТИФІКАТ UTRAK DH7_1.pdf
17 червня 2020 16:14
23.2_Платіжне доручення.pdf
17 червня 2020 16:13
20_Техпаспорт UTRAK.pdf
17 червня 2020 16:13
2.1_Витяг з ПДВ.pdf
17 червня 2020 16:13
16_Сертифікат дилера.pdf
17 червня 2020 16:13
12_Технічна пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:12
1_Лист-заявка_про намір.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 11:58
Електронний підпис
16 червня 2020 11:58
Електронний підпис
16 червня 2020 11:57
12._Довідка Про Санкції.pdf
16 червня 2020 11:57
20_БГ 114 500.rar
16 червня 2020 11:57
16.3_Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 11:57
8.2_фін.звіт. за 1 кв 2020.pdf
16 червня 2020 11:57
8.1_фін.звіт. за 2019.pdf
16 червня 2020 11:57
5.1_Довідка по статті 17.pdf
16 червня 2020 11:57
5._Довідка по статті 17.pdf
16 червня 2020 11:57
2_Витяг ПДВ.pdf
16 червня 2020 11:57
11.9._Фото.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

ПМВКП "Ассоль"

ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
#36549406
Переможець 2 689 999,98
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 08:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 08:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
#36549406
2 689 999,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 12:01
додаткова (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 09:45
Договір №41-20.pdf укладений
07 жовтня 2020 09:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2020 14:37
2 689 999,98 UAH UA318201720344331002100059513
КП "Чисте місто"
UA613209840000026004210400223
ТОРГОВА КОМПАНIЯ СПЕЦЗАПЧАСТЬ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Розглянувши лист Постачальника від 08.10.2020 вих. № 0810/4 «стосовно постачання товару за договором», керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9.3 договору, рішенням уповноваженої особи від 09.10.2020 р., у зв’язку з тим, що внаслідок існуючої пандемічної ситуації в світі з розповсюдженням вірусу COVID-19 та введенням обмежувальних заходів в державах (на підприємствах, установах, організаціях) по маршруту транспортування товару в Україну, виникли непередбачувані від Постачальника обставини в Туреччині, що призвели до незначної затримки надходження вантажу, Сторони домовились продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару Покупцю, необхідний для прибуття товару в Україну та час, необхідний для виконання митних формальностей з митного оформлення вантажу у вільний обіг на території України, до 15.12.2020, продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару Покупцю не призводить до збільшення суми, визначеної в договорі (сума договору не змінюється), на підставі чого: • пункт 1.2. договору викласти в новій редакції: «1.2. Строк поставки товару: по 15.12.2020». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 08.10.2020. 3. Всі інші умови зазначеного Договору не порушені в дійсній додатковій угоді, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною договору №41-20 від 06.10.2020.
Номер договору про закупівлю: 41-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 689 999,98
UAH (в тому числі ПДВ 448 333,33 UAH)