Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Осмомисла в м. Дрогобич Львівської області
Очікувана вартість
1 499 634,00 UAH
UA-2020-04-14-005734-b 0ab17038451a4507b56146d69b88add4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Броварська

+380324433570 departament_drb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Ірина Броварська
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт вул. Осмомисла в м. Дрогобич Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, вул. Осмомисла
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може перерахувати попередню оплату ( аванс)и у розмірі 30 % від кошторисних призначень поточного року після виставлення Підрядником рахунку. Термін погашення Підрядником попередньої оплати здійснюється протягом трьох місяців з дня отримання коштів на казначейський рахунок. Залік попередньої оплати (авансу) проводиться поступово при проміжних щомісячних платежах за виконані роботи на основі актів виконаних робіт (форми КБ-2в і КБ-3), підписаних обома сторонами. Не підтверджені (не використані) протягом 90 днів суми авансу Підрядником актами виконаних робіт повертаються на рахунок Замовника протягом 2 робочих днів Підрядником. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт Підрядника здійснюється Замовником протягом 5 банківських днів з моменту поступлення коштів на реєстраційний рахунок Замовника на підставі актів виконаних робіт (форми КБ-2в і КБ-3), підписаних обома сторонами відповідно до вимог цього Договору. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

14 квітня 2020 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Переможець 1 499 634,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 20:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 20:12