Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
1 205 310,00 UAH
UA-2020-04-14-005657-b 0d4d24044bd0488aa52db20022e8f470
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоя Харамінська

+380444831985 zoya.kharaminska@infotech.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Код ЄДРПОУ: 34239034
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б
Контактна особа: Зоя Харамінська
+380444831985
zoya.kharaminska@infotech.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 19:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 12:11
Очікувана вартість: 1 205 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 026,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36159.3 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Повноколірна цифрова продуктивна система друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 19:29
Додаток_1_до_ТД.docx
14 квітня 2020 19:29
Додаток_2_до_ТД.docx
14 квітня 2020 19:29
Додаток_3_до_ТД.docx
14 квітня 2020 19:29
Додаток_4_до_ТД.docx
14 квітня 2020 19:29
ТД_14042020 (1).docx
14 квітня 2020 19:29
Додаток_5__до_ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-005657-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОСТАЙЛ ТЕХНОЛОДЖИ", Код ЄДРПОУ:40316320
Дата подання: 16 квітня 2020 13:45
Внесення змін до ТД
Шановний Тендерний комітет!

Керуючись статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.

Тендерна документація (а саме, додаток 3) на закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку, код ДК 021:30120000-6, ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-005657-b, містить вимогу до обладнання дискримінаційного характеру, а саме: повноколірна цифрова продуктивна система друку повинна мати мінімальний формат паперу - не більше 95х139мм, контролер друку системи повинен мати не менше 14 ГБ оперативної пам’яті та об’єм жорсткого диску для зберігання завдань - не менше 3000 ГБ.

Відповідати одночасно цим вимогам та всім іншим вимогам, визначених тендерною документацією, можуть лише пристрої одного виробника, а саме компанії KonicaMinolta (або торгівельної марки Develop, яка є частиною KonicaMinolta, див. https://www.develop.eu/en/company/chronology.html).
Пристрої жодного іншого присутнього в Україні виробника, в тому числі таких виробників техніки для друку як Ricoh, Xerox, Сanon тощо не можуть одночасно задовольнити всі вимоги тендерної документації.

У відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Сучасна практика Антимонопольного Комітету України (далі – "АМК") свідчить про те, що якщо замовнику неможливо надати хоча б два аналогічних предмети закупівлі від двох різних виробників, які б відповідали всім вимогам тендерної документації, то така тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Приклад такої нещодавньої практики АМК Ви можете знайти за посиланням: https://prozorro.gov.ua/attachments/2019/10/6ff3132be2794501aeca4298482845d1_5da60de2548c5048313454.pdf

Використовуючи бюджетні кошти, замовник повинен дотримуватися принципів раціональності та ефективності. Обмеження можливості участі учасників з конкуруючими пристроями у зв'язку із зазначенням в технічній документації вимог до пристроїв, які істотно не впливають на функціональні можливості обладнання, унеможливлює ефективне використання бюджетних коштів і порушує принцип недискримінації.

Зміни в технічній документації (Додаток 3) вимог щодо оперативної пам’яті та об’єму жорсткого диску контролера друку, а також мінімального формату паперу могли би забезпечити участь в тендері учасників з продукцією, виготовленою іншими виробниками та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства.

Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в частині про мінімальний формат паперу повноколірної цифрової продуктивної системи друку, вказавши показник - не більше 100х148мм, а також в частині специфікації контролера друку, а саме: розширити діапазон об’єму оперативної пам’яті, вказавши показник - не менше 4 ГБ та розширити діапазон об’єму жорсткого диску для зберігання завдань, вказавши показник - не менше 500 ГБ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 19:28
Шановний учасник, у відповідь на вимогу інформуємо вас про наступне:
Одним із видів діяльності ДП «ІНФОТЕХ» є поліграфічна діяльність.
З метою забезпечення поліграфічного відділу необхідною матерально-технічною базою була проведена інвентаризація наявного обладнання у Замовника.
На підставі даної інвентаризації, з ураховуванням результатів роботи у попередніх роках та досвіду здійснення поліграфічної діяльності, була сформована потреба та вимоги до обладнання, в тому числі додаткової друкуючої техніки, якою необхідно забезпечити підприємство.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає та вказує у тендерній документації технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, виходячи із власних потреб, галузі використання,специфіки предмета закупівлі та з урахування принципу максимальної економії та ефективності.
Враховуючи вищенаведене, ДП «ІНФОТЕХ» були сформовані вимоги до предмета закупівлі, які не можуть бути змінені у бік погіршення, так як це призведе до нераціонального використання коштів підприємства.
Додатково вважаємо за необхідне повідомити, що повноколірна цифрова продуктивна система друку, що є предметом закупівлі, планується до використання у великому центрі оперативної поліграфії і тому до обладнання встановлються вимоги, що застосовуються для поліграфічного обладнання, тобто, замовник має на меті придбати сучасну, потужну, з великим технічним ресурсом систему друку.
Визначена оперативна пам'ять - не менше 14 Гб для обладнання, що є предметом закупівлі, дозволяє сформувати достатню чергу робіт та забезпечує швидке опрацювання завдань, що дає можливість не відволікатися на перезавантаження. Зменшення розміру оперативної пам’яті призведе до суттєвого зменшення швидкості обробки завдань, збільшення строків виготовлення тиражів, втрат робочого часу. Водночас, під час експлуатації, оброблені дані зберігаються на жорсткому диску обладнання, що є значною перевагою при друку великих тиражів, що обробляються за допомогою профільних програмних модулів. Такі тиражі накопичуються і зазвичай є періодичними, а тому потребують для зберігання жорсткого диску великого об’єму. Сучасні продуктивні системи друку провідних виробників оснащені жорстким диском об’ємом не менше ніж 2000 – 4500 Гб.
Зазначеним у технічних вимогах до предмету закупівлі параметрам «не менше 14 ГБ оперативної пам’яті та об’єм жорсткого диску для зберігання завдань - не менше 3000 ГБ», відповідає обладнання різних провідних виробників, наприклад - XeroxVersant 3100 Press, AccurioPressC3080, RICOHProC7200,CanonimagePressC1000VP, Developineo+ 3080 тощо. Також, слід зауважити, що технічними вимогами тендерної документації до предмету закупівлі не встановлено безпосередньої вимоги до мінімального формату паперу для повноколірної цифрової продуктивної системи друку, про що помилково вказує учасник, а визначена вимога - «формат паперу - 330 х 487 мм; 330 х 1295 мм», яка також притаманна для обладнання декількох виробників.
Враховуючи викладене, замовник не обмежує коло учасників та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, а має на меті відповідно до потреб придбати сучасне високопродуктивне обладнання для центру оперативної поліграфії.
В той же час, всі запропоновані зміни стосовно технічних характеристик предмету закупівлі, що мають характерні ознаки пристроїв для офісного друку, призведуть до істотнього зниження якості обладнання, що не буде задовольняти потреби замовника та є недоцільними.
Відтак Замовник вважає за доцільне відхилити дану вимогу .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна" 1 193 880,00
UAH з ПДВ
1 193 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС" 1 203 360,00
UAH з ПДВ
1 203 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 14:38
Довідка МВС.pdf
13 травня 2020 14:42
Тендерна пропозиція.pdf
13 травня 2020 14:42
Довідка МВС.pdf
13 травня 2020 14:42
Довідка ДФС.pdf
29 квітня 2020 11:26
Електронний підпис
28 квітня 2020 16:34
Довідки_.pdf
28 квітня 2020 16:16
Підписаний_G0420-5643-GL_tender.pdf
28 квітня 2020 16:16
Довідкі з банків.pdf
28 квітня 2020 16:16
Довідки.pdf
28 квітня 2020 16:16
Статутні документи.pdf
28 квітня 2020 16:16
Проект Договора.pdf
28 квітня 2020 16:16
Тендерна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 16:16
Повноваження.pdf
28 квітня 2020 16:16
Сертифікати.pdf
28 квітня 2020 16:16
Технічні вимоги.pdf
28 квітня 2020 16:16
ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Коніка Мінолта Україна"

ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Коніка Мінолта Україна"
#14281534
Переможець 1 193 880,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 13:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна"
#14281534
1 193 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 11:09
Договір 3012-Т від 25.05.2020.pdf укладений
26 травня 2020 11:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 193 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 198 980,00 UAH)