Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0 Комп'ютерне обладнання (принтер, джерело безперебійного живлення) (власні кошти)
Очікувана вартість
720 360,00 UAH
UA-2020-04-14-005435-b ● 3254ac70cbac4e46acad793f35da1a0b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних п +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 720 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 203,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18009 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 шт
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
25 шт
Джерело безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за товар буде здійснена не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2020 15:12 |
Повідомлення про зміни UA-2020-04-14-005435-b.doc | |
16 квітня 2020 15:12 |
ТД принтер, джерела безперебійного живлення (нова редакція).doc |
16 квітня 2020 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 квітня 2020 15:12 |
Повідомлення про зміни UA-2020-04-14-005435-b.doc
|
|||
16 квітня 2020 15:12 |
ТД принтер, джерела безперебійного живлення (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-14-005435-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37100998
Дата подання: 15 квітня 2020 16:15
Щодо технічних вимог Замовника
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі – «Замовник»), Протоколом засідання тендерного комітету № 349 від 14.04.2020 р. затверджено тендерну документацію для процедури закупівлі-відкриті торги «код за ДК 021-2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтер, джерело безперебійного живлення)», згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-04-14-005435-b (надалі за текстом – «Торги») https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-005435-b.
Нами було виявлено, що технічні характеристики предмета закупівлі обмежені конкретними пристроями від одного виробника, а саме:
• Перша позиція – принтер - параметри, вказані у додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі", саме пункти:
1. Швидкість друку не менше 22 стор./хв
2. Формат і щільність паперу A4, A5, A6, JIS B5, ISO B5, B6, Letter, Legal, Executive, Statement, конверт Monarch, конверт DL, конверт C5, конверт C6, конверт NO.10, Japanese Postcard, Folio, O-cio, Big 16k, 32k,16k,Big 32k, ZL,Yougata4, Postcard, Younaga3, Nagagata3, Yougata2; 60 ~ 163 г/м²,
3. Вага (кг) не більше 8,0
4. Розміри (Д х Ш х В), мм в межах 380-390 x 340 -350x 255-270
5. Додаткова можливість постачання від виробника техніки комплекту для заправки картриджа
є параметрами виключно пристроїв виробницва Pantum (посилання https://global.pantum.com/global/series/m6500/. Якщо розглянути всі, наведені у таблиці параметри, з продукцією Pantum, можно побачити, що взагалі технічни характеристики предмету закупівлі обмежені конкретним пристроєм, а саме БФП A4 ч/б Pantum M6500 (Витяг з офіційного сайту додається);
Також згідно Додатку №5 тендерної документації «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» встановлено, що серед інших документів Учасник також у складі своєї пропозиції повинен надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником який підтверджує його статус як дилера, дистриб’ютора продукції;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником товару, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Вважаємо, що такі вимоги Тендерної документації з порушенням ст. 3, 5 Закону є дискримінаційними по відношенню до Учасників даного тендеру.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, тендерна документація закупівлі не відповідає положення частини 4 ст. 3 закону адже містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників про що доведено вище.
Своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в ст. 3 Закону в частині максимальної економії та ефективності, протизаконно позбавляє нас можливості надання тендерної пропозиції в умовах добросовісної конкуренції, за створення яких він відповідальний за Законом і таким чином порушує права Скаржника і законні інтереси, пов’язані із участю у Закупівлі.
Враховуючи вище викладене та керуючись ст.. 3,11,16,18,24 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.. 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Вимагаємо:
1. 1. внести зміни до тендерної документації, що зроблять можливою конкуренцію технічних рішень та участь в Закупівлі учасників, що представляють інтереси інших виробників
Розгорнути
Згорнути
Нами було виявлено, що технічні характеристики предмета закупівлі обмежені конкретними пристроями від одного виробника, а саме:
• Перша позиція – принтер - параметри, вказані у додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі", саме пункти:
1. Швидкість друку не менше 22 стор./хв
2. Формат і щільність паперу A4, A5, A6, JIS B5, ISO B5, B6, Letter, Legal, Executive, Statement, конверт Monarch, конверт DL, конверт C5, конверт C6, конверт NO.10, Japanese Postcard, Folio, O-cio, Big 16k, 32k,16k,Big 32k, ZL,Yougata4, Postcard, Younaga3, Nagagata3, Yougata2; 60 ~ 163 г/м²,
3. Вага (кг) не більше 8,0
4. Розміри (Д х Ш х В), мм в межах 380-390 x 340 -350x 255-270
5. Додаткова можливість постачання від виробника техніки комплекту для заправки картриджа
є параметрами виключно пристроїв виробницва Pantum (посилання https://global.pantum.com/global/series/m6500/. Якщо розглянути всі, наведені у таблиці параметри, з продукцією Pantum, можно побачити, що взагалі технічни характеристики предмету закупівлі обмежені конкретним пристроєм, а саме БФП A4 ч/б Pantum M6500 (Витяг з офіційного сайту додається);
Також згідно Додатку №5 тендерної документації «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» встановлено, що серед інших документів Учасник також у складі своєї пропозиції повинен надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником який підтверджує його статус як дилера, дистриб’ютора продукції;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником товару, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Вважаємо, що такі вимоги Тендерної документації з порушенням ст. 3, 5 Закону є дискримінаційними по відношенню до Учасників даного тендеру.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, тендерна документація закупівлі не відповідає положення частини 4 ст. 3 закону адже містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників про що доведено вище.
Своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в ст. 3 Закону в частині максимальної економії та ефективності, протизаконно позбавляє нас можливості надання тендерної пропозиції в умовах добросовісної конкуренції, за створення яких він відповідальний за Законом і таким чином порушує права Скаржника і законні інтереси, пов’язані із участю у Закупівлі.
Враховуючи вище викладене та керуючись ст.. 3,11,16,18,24 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.. 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Вимагаємо:
1. 1. внести зміни до тендерної документації, що зроблять можливою конкуренцію технічних рішень та участь в Закупівлі учасників, що представляють інтереси інших виробників
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2020 08:50
Доброго дня. До тендерної документації буде внесено зміни частково.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-005435-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37100998
Дата подання: 16 квітня 2020 12:34
Щодо технічних вимог Замовника
ВИМОГА
у процедурі публічної закупівлі
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі – «Замовник»), Протоколом засідання тендерного комітету № 349 від 14.04.2020 р. затверджено тендерну документацію для процедури закупівлі-відкриті торги «код за ДК 021-2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтер, джерело безперебійного живлення)», згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-04-14-005435-b (надалі за текстом – «Торги») https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-005435-b.
Нами було виявлено, що технічні характеристики предмета закупівлі обмежені конкретними пристроями від одного виробника, а саме:
• Друга позиція – Джерело безперебійного живлення - параметри, вказані у додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі", саме пункти:
1. Розмір, мм- 90-95мм х 300-350мм х 160-170мм
2. Вага- 6-7 кг
є параметрами, які обмежують число виробників та учасників, але дані параметри не впливають на роботу джерела безперебійного живлення.
Також згідно Додатку №5 тендерної документації «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» встановлено, що серед інших документів Учасник також у складі своєї пропозиції повинен надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником який підтверджує його статус як дилера, дистриб’ютора продукції;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником товару, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Вважаємо, що такі вимоги Тендерної документації з порушенням ст. 3, 5 Закону є дискримінаційними по відношенню до Учасників даного тендеру.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, тендерна документація закупівлі не відповідає положення частини 4 ст. 3 закону адже містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників про що доведено вище.
Своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в ст. 3 Закону в частині максимальної економії та ефективності, протизаконно позбавляє нас можливості надання тендерної пропозиції в умовах добросовісної конкуренції, за створення яких він відповідальний за Законом і таким чином порушує права Скаржника і законні інтереси, пов’язані із участю у Закупівлі.
Враховуючи вище викладене та керуючись ст.. 3,11,16,18,24 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.. 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Вимагаємо:
1. внести зміни до тендерної документації, що зроблять можливою конкуренцію технічних рішень та участь в Закупівлі учасників, що представляють інтереси різних виробників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 11:51
Доброго дня. Зміни було внесено 16.04.2020 р. о 15:12.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-14-005435-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АЙТІ-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:38698551
Дата подання: 25 квітня 2020 12:01
Дата подання: 25 квітня 2020 12:01
Порушення умов добросовісної конкуренції
У період надання Замовником роз’яснень щодо тендерної документації учасники вказували Замовнику на виявлені недоліки тендерної документації, що усувають можливості для добросовісної конкуренції серед учасників, що представляють інтереси різних виробників багатофункціональних пристроїв та вимагали усунення дискримінаційних вимог, що мають ознаку порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Замовник не надавав конструктивних роз’яснень та відмовився від усунення дискримінаційних вимог позбавивши нас можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні порушення законодавства у сфері публічних закупівель в Тендерній документації. Для усунення порушення прав Скаржника і законних інтересів, пов’язаних із участю у Закупівлі вимагаємо внесення змін до тендерної документації Закупівлі про які йдеться нижче після детального обґрунтування її недоліків.
Нашим підприємством було виявлено, що технічні характеристики предмета закупівлі обмежені конкретним пристроєм від одного виробника, а саме:
• Перша позиція – принтер - параметри, вказані у додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі", саме пункти:
1. Швидкість друку не менше 22 стор./хв
2. Формат і щільність паперу A4, A5, A6, JIS B5, ISO B5, B6, Letter, Legal, Executive, Statement, конверт Monarch, конверт DL, конверт C5, конверт C6, конверт NO.10, Japanese Postcard, Folio, O-cio, Big 16k, 32k,16k,Big 32k, ZL,Yougata4, Postcard, Younaga3, Nagagata3, Yougata2; 60 ~ 163 г/м²,
3. Вага (кг) не більше 8,0
4. Додаткова можливість постачання від виробника техніки комплекту для заправки картриджа
- є параметрами виключно пристроїв виробницва Pantum (посилання https://global.pantum.com/global/series/m6500/. Якщо розглянути всі, наведені у таблиці параметри, з продукцією Pantum, можно побачити, що взагалі технічни характеристики предмету закупівлі обмежені конкретним пристроєм, а саме БФП A4 ч/б Pantum M6500.
Скаржник вважає, що такі вимоги Тендерної документації з порушенням ст. 3, 5 Закону є дискримінаційними по відношенню до Учасників даного тендеру.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Таким чином, тендерна документація закупівлі не відповідає положення частини 4 ст. 3 закону адже містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників про що доведено вище.
Своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в ст. 3 Закону в частині максимальної економії та ефективності, протизаконно позбавляє нас можливості надання тендерної пропозиції в умовах добросовісної конкуренції, за створення яких він відповідальний за Законом і таким чином порушує права Скаржника і законні інтереси, пов’язані із участю у Закупівлі.
Враховуючи вище викладене та керуючись ст.. 3,11,16,18,24 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.. 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Вимагаємо:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Розглянути цю скаргу в присутності нашого представника.
3. На виконання Частини 9 Статті 18 «Порядок оскарження процедури закупівлі» Закону визнати порушення процедури закупівлі та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, що зроблять можливою конкуренцію технічних рішень та участь в Закупівлі учасників, що представляють інтереси інших виробників, ніж Pantum
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 29.04.2020 № 8225.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 21:25
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Відхилено |
653 640,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 17:14
|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" #19331194 |
Переможець |
715 770,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:15
|
20477 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2020 16:03
|
технології для бізнесу ду 005435-b (1).pdf | зміни до договору |
09 липня 2020 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 13:56
|
технології для бізнесу.pdf | укладений |
12 червня 2020 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зниженням ціни товару Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20477/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20477/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20477/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |