Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп'ютерне обладнання (принтер, джерело безперебійного живлення) (власні кошти)
Очікувана вартість
720 360,00 UAH
UA-2020-04-14-005435-b 3254ac70cbac4e46acad793f35da1a0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних п

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних п
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 15:12
Очікувана вартість: 720 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 203,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18009 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 шт
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
25 шт
Джерело безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-005435-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37100998
Дата подання: 15 квітня 2020 16:15
Щодо технічних вимог Замовника
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі – «Замовник»), Протоколом засідання тендерного комітету № 349 від 14.04.2020 р. затверджено тендерну документацію для процедури закупівлі-відкриті торги «код за ДК 021-2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтер, джерело безперебійного живлення)», згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-04-14-005435-b (надалі за текстом – «Торги») https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-005435-b.

Нами було виявлено, що технічні характеристики предмета закупівлі обмежені конкретними пристроями від одного виробника, а саме:
• Перша позиція – принтер - параметри, вказані у додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі", саме пункти:
1. Швидкість друку не менше 22 стор./хв
2. Формат і щільність паперу A4, A5, A6, JIS B5, ISO B5, B6, Letter, Legal, Executive, Statement, конверт Monarch, конверт DL, конверт C5, конверт C6, конверт NO.10, Japanese Postcard, Folio, O-cio, Big 16k, 32k,16k,Big 32k, ZL,Yougata4, Postcard, Younaga3, Nagagata3, Yougata2; 60 ~ 163 г/м²,
3. Вага (кг) не більше 8,0
4. Розміри (Д х Ш х В), мм в межах 380-390 x 340 -350x 255-270
5. Додаткова можливість постачання від виробника техніки комплекту для заправки картриджа
є параметрами виключно пристроїв виробницва Pantum (посилання https://global.pantum.com/global/series/m6500/. Якщо розглянути всі, наведені у таблиці параметри, з продукцією Pantum, можно побачити, що взагалі технічни характеристики предмету закупівлі обмежені конкретним пристроєм, а саме БФП A4 ч/б Pantum M6500 (Витяг з офіційного сайту додається);


Також згідно Додатку №5 тендерної документації «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» встановлено, що серед інших документів Учасник також у складі своєї пропозиції повинен надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником який підтверджує його статус як дилера, дистриб’ютора продукції;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником товару, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.

Вважаємо, що такі вимоги Тендерної документації з порушенням ст. 3, 5 Закону є дискримінаційними по відношенню до Учасників даного тендеру.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Таким чином, тендерна документація закупівлі не відповідає положення частини 4 ст. 3 закону адже містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників про що доведено вище.

Своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в ст. 3 Закону в частині максимальної економії та ефективності, протизаконно позбавляє нас можливості надання тендерної пропозиції в умовах добросовісної конкуренції, за створення яких він відповідальний за Законом і таким чином порушує права Скаржника і законні інтереси, пов’язані із участю у Закупівлі.

Враховуючи вище викладене та керуючись ст.. 3,11,16,18,24 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.. 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Вимагаємо:

1. 1. внести зміни до тендерної документації, що зроблять можливою конкуренцію технічних рішень та участь в Закупівлі учасників, що представляють інтереси інших виробників
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2020 08:50
Доброго дня. До тендерної документації буде внесено зміни частково.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-005435-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37100998
Дата подання: 16 квітня 2020 12:34
Щодо технічних вимог Замовника

ВИМОГА
у процедурі публічної закупівлі

РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі – «Замовник»), Протоколом засідання тендерного комітету № 349 від 14.04.2020 р. затверджено тендерну документацію для процедури закупівлі-відкриті торги «код за ДК 021-2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтер, джерело безперебійного живлення)», згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-04-14-005435-b (надалі за текстом – «Торги») https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-005435-b.

Нами було виявлено, що технічні характеристики предмета закупівлі обмежені конкретними пристроями від одного виробника, а саме:
• Друга позиція – Джерело безперебійного живлення - параметри, вказані у додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі", саме пункти:
1. Розмір, мм- 90-95мм х 300-350мм х 160-170мм
2. Вага- 6-7 кг
є параметрами, які обмежують число виробників та учасників, але дані параметри не впливають на роботу джерела безперебійного живлення.


Також згідно Додатку №5 тендерної документації «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» встановлено, що серед інших документів Учасник також у складі своєї пропозиції повинен надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником який підтверджує його статус як дилера, дистриб’ютора продукції;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником товару, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.

Вважаємо, що такі вимоги Тендерної документації з порушенням ст. 3, 5 Закону є дискримінаційними по відношенню до Учасників даного тендеру.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Таким чином, тендерна документація закупівлі не відповідає положення частини 4 ст. 3 закону адже містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників про що доведено вище.

Своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в ст. 3 Закону в частині максимальної економії та ефективності, протизаконно позбавляє нас можливості надання тендерної пропозиції в умовах добросовісної конкуренції, за створення яких він відповідальний за Законом і таким чином порушує права Скаржника і законні інтереси, пов’язані із участю у Закупівлі.

Враховуючи вище викладене та керуючись ст.. 3,11,16,18,24 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.. 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції»
Вимагаємо:

1. внести зміни до тендерної документації, що зроблять можливою конкуренцію технічних рішень та участь в Закупівлі учасників, що представляють інтереси різних виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 11:51
Доброго дня. Зміни було внесено 16.04.2020 р. о 15:12.

Документи подані скаржником

15 квітня 2020 16:15
Вимога Залізниця.docx

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 12:34
Вимога Залізниця ДБЖ.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-14-005435-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АЙТІ-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:38698551
Дата подання: 25 квітня 2020 12:01
Порушення умов добросовісної конкуренції
У період надання Замовником роз’яснень щодо тендерної документації учасники вказували Замовнику на виявлені недоліки тендерної документації, що усувають можливості для добросовісної конкуренції серед учасників, що представляють інтереси різних виробників багатофункціональних пристроїв та вимагали усунення дискримінаційних вимог, що мають ознаку порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Замовник не надавав конструктивних роз’яснень та відмовився від усунення дискримінаційних вимог позбавивши нас можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні порушення законодавства у сфері публічних закупівель в Тендерній документації. Для усунення порушення прав Скаржника і законних інтересів, пов’язаних із участю у Закупівлі вимагаємо внесення змін до тендерної документації Закупівлі про які йдеться нижче після детального обґрунтування її недоліків. Нашим підприємством було виявлено, що технічні характеристики предмета закупівлі обмежені конкретним пристроєм від одного виробника, а саме: • Перша позиція – принтер - параметри, вказані у додатку 1 "Інформація про технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі", саме пункти: 1. Швидкість друку не менше 22 стор./хв 2. Формат і щільність паперу A4, A5, A6, JIS B5, ISO B5, B6, Letter, Legal, Executive, Statement, конверт Monarch, конверт DL, конверт C5, конверт C6, конверт NO.10, Japanese Postcard, Folio, O-cio, Big 16k, 32k,16k,Big 32k, ZL,Yougata4, Postcard, Younaga3, Nagagata3, Yougata2; 60 ~ 163 г/м², 3. Вага (кг) не більше 8,0 4. Додаткова можливість постачання від виробника техніки комплекту для заправки картриджа - є параметрами виключно пристроїв виробницва Pantum (посилання https://global.pantum.com/global/series/m6500/. Якщо розглянути всі, наведені у таблиці параметри, з продукцією Pantum, можно побачити, що взагалі технічни характеристики предмету закупівлі обмежені конкретним пристроєм, а саме БФП A4 ч/б Pantum M6500. Скаржник вважає, що такі вимоги Тендерної документації з порушенням ст. 3, 5 Закону є дискримінаційними по відношенню до Учасників даного тендеру. У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, тендерна документація закупівлі не відповідає положення частини 4 ст. 3 закону адже містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників про що доведено вище. Своїми діями Замовник порушує принципи здійснення закупівель, викладені в ст. 3 Закону в частині максимальної економії та ефективності, протизаконно позбавляє нас можливості надання тендерної пропозиції в умовах добросовісної конкуренції, за створення яких він відповідальний за Законом і таким чином порушує права Скаржника і законні інтереси, пов’язані із участю у Закупівлі. Враховуючи вище викладене та керуючись ст.. 3,11,16,18,24 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.. 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Вимагаємо: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Розглянути цю скаргу в присутності нашого представника. 3. На виконання Частини 9 Статті 18 «Порядок оскарження процедури закупівлі» Закону визнати порушення процедури закупівлі та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, що зроблять можливою конкуренцію технічних рішень та участь в Закупівлі учасників, що представляють інтереси інших виробників, ніж Pantum
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 29.04.2020 № 8225.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 21:25

Документи подані скаржником

25 квітня 2020 12:01
платежка.pdf

Документи Органу Оскарження

29 квітня 2020 21:25
Рішення від 29.04.2020 № 8225.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 653 640,00
UAH з ПДВ
653 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 715 770,00
UAH з ПДВ
715 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 14:33
Електронний підпис
29 квітня 2020 14:19
ВВМ_СЕЕ Pantum_копія.pdf
29 квітня 2020 14:19
ВВМ_СЕЕ Pantum.pdf
29 квітня 2020 14:19
ВВМ_Декларація_Pantum.pdf
29 квітня 2020 14:19
ВВМ_Pantum ISO 14001-15.pdf
29 квітня 2020 14:19
ВВМ_Pantum ISO 9001-15.pdf
29 квітня 2020 14:19
ВВМ (статут).pdf
29 квітня 2020 14:19
ВВМ ( витяг ЄДР ).pdf

Публічні документи

27 травня 2020 11:37
Електронний підпис
27 травня 2020 11:36
Миколайчук_20.05.2020.rar
29 квітня 2020 16:41
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:37
Установчі документи.pdf
29 квітня 2020 16:37
Сертифікати.7z
29 квітня 2020 16:37
копії сертифікатів.pdf
29 квітня 2020 16:37
11. Гарантійний лист.pdf
29 квітня 2020 16:37
5. Довідка про ВПВ ст. 17.pdf
29 квітня 2020 16:37
4.1. Копія договору №66.pdf
29 квітня 2020 16:37
3. Порівняльна таблиця.pdf
29 квітня 2020 16:37
2. Технічний опис.pdf
29 квітня 2020 16:37
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 16:37
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Відхилено 653 640,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 17:14
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 715 770,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
715 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 13:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:15
20477 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 16:03
технології для бізнесу ду 005435-b (1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 13:56
технології для бізнесу.pdf укладений
12 червня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зниженням ціни товару Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20477/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20477/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20477/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 711 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 500,00 UAH)