Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Маски медичні тришарові (код НК 024:2019: 35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування)
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2020-04-14-004953-b fb8f4822fedb4ac290e7f7d33b3f2f96
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Родчук Галина

+380999193646 cpmkdd.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 42352786
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17
Контактна особа: Родчук Галина
+380999193646
cpmkdd.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 штуки
Маски медичні тришарові (код НК 024:2019: 35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Довга, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2020  —  17 квітня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості товару, що постачається перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних при наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів з дня поставки товару Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 квітня 2020 16:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКЕ УЧБОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ
#03972614
Переможець 10 500,00
UAH
14 квітня 2020 16:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 17:02
Договір.PDF укладений
14 квітня 2020 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 500,00
UAH