Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А4 та А3, рулонний та самоклейний)"
Очікувана вартість
1 038 980,00 UAH
UA-2020-04-14-003857-b ● 0ec51339391d4c95be6df1989ddd34ac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Юлія Зюмченко +380443515922 ziumchenko_yh@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 1 038 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,06% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А4 та А3, рулонний та самоклейний)"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А4 та А3, рулонний та самоклейний)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2020 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 12:12 |
Перелік змін_ПР_5.PDF | |
30 квітня 2020 12:12 |
Зміни _3_ТД _папір_2020 _ПР_5.docx | |
24 квітня 2020 16:14 |
Перелік змін_ПР4.PDF | |
23 квітня 2020 12:21 |
Перелік змін до ТД_папір.pdf |
30 квітня 2020 12:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 квітня 2020 12:12 |
Перелік змін_ПР_5.PDF
|
|||||||||
30 квітня 2020 12:12 |
Зміни _3_ТД _папір_2020 _ПР_5.docx
|
|||||||||
24 квітня 2020 16:14 |
Перелік змін_ПР4.PDF
|
|||||||||
23 квітня 2020 12:21 |
Перелік змін до ТД_папір.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-14-003857-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 квітня 2020 11:41
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-04-14-003857-b на закупівлю ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А4 та А3, рулонний та самоклейний)" де Замовником виступає ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-04-14-003857-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-04-14-003857-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2020 11:11
Для надання на звернення від учасника роз’яснення або внесення змін до у Додаток №3 до Тендерної документації «Технічне завдання» замовнику необхідний додатковий час для більш детального вивчення опису характеристик товарів, що є предметом закупівлі замовника та є на ринку України.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-003857-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 травня 2020 11:41
Вимога
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-04-14-003857-b (Папір для друку А4 та А3, рулонний та самоклейний), який проходив 12.05.2020р.
Згідно з Протоколом №6 розгляду тендерної пропозиції від 18.05.2020р. нашу пропозицію було відхилено у зв’язку з тим, що учасник завантажив сертифікати якості, в яких відсутня інформація про формат паперу та кількість аркушів в пачці.
Зазначаємо, що в Додатку 3 до Тендерної документації Замовником визначено технічні характеристик товарів, та згідно п.3.1 передбачено необхідність надання паспорту або сертифікату якості на п.1-7 Технічного завдання. В документації відсутня вимога, що інформація про формат паперу та кількість аркушів в пачці має бути вказана саме в сертифікаті якості. До того ж, форму та характеристики паперу у сертифікатах якості визначає виробник, та ми не маємо права її змінювати на свій розсуд.
Крім цього, Вами зазначено (п.5.3. ТД) що, Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки, та наведено приклади помилок, які вважаються формальними, а саме: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника.
Таким чином, нами було надано копію сертифікатів якості на товар, а також Технічну пропозицію №1 від 11.05.2020р., яка повністю відображає всю необхідну інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та підтверджує відповідність пропозиції вимогам Замовника.
Таким чином, вважаємо що ми виконали всі вимоги документації Замовника, а відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” є необґрунтованим та неправомірним, тому просимо скасувати рішення про визначення переможця, повернути нашу пропозицію до етапу кваліфікації та повторно її розглянути. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Протоколом №6 розгляду тендерної пропозиції від 18.05.2020р. нашу пропозицію було відхилено у зв’язку з тим, що учасник завантажив сертифікати якості, в яких відсутня інформація про формат паперу та кількість аркушів в пачці.
Зазначаємо, що в Додатку 3 до Тендерної документації Замовником визначено технічні характеристик товарів, та згідно п.3.1 передбачено необхідність надання паспорту або сертифікату якості на п.1-7 Технічного завдання. В документації відсутня вимога, що інформація про формат паперу та кількість аркушів в пачці має бути вказана саме в сертифікаті якості. До того ж, форму та характеристики паперу у сертифікатах якості визначає виробник, та ми не маємо права її змінювати на свій розсуд.
Крім цього, Вами зазначено (п.5.3. ТД) що, Замовник не відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасником допущені формальні (несуттєві) помилки, та наведено приклади помилок, які вважаються формальними, а саме: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника.
Таким чином, нами було надано копію сертифікатів якості на товар, а також Технічну пропозицію №1 від 11.05.2020р., яка повністю відображає всю необхідну інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та підтверджує відповідність пропозиції вимогам Замовника.
Таким чином, вважаємо що ми виконали всі вимоги документації Замовника, а відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” є необґрунтованим та неправомірним, тому просимо скасувати рішення про визначення переможця, повернути нашу пропозицію до етапу кваліфікації та повторно її розглянути. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 10:35
Відповідно до підпункту 7 пункту 3.1. ТД Замовника від учасників торгів вимагався паспорт або сертифікат якості на п.1-7 Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації).
До пунктів 1-7 Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) замовником наведені чіткі параметри до паперу який він планує закуповувати, зокрема формат, щільність, товщина і т.д.
Вимога щодо надання учасниками паспорту або сертифікату цілком логічно вимагалась замовником для підтвердження таких параметрів.
Відсутність інформації про формат паперу та кількість аркушів в пачці в сертифікатах якості не є формальною (несуттєвою помилкою). Інформація про кількість аркушів в пачці (кількісний показник) та формат паперу (технічний показник) відсутня в сертифікатах якості на папір, що стало підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Український папір».
Таким чином ваша вимога не підлягає задоволенню.
До пунктів 1-7 Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) замовником наведені чіткі параметри до паперу який він планує закуповувати, зокрема формат, щільність, товщина і т.д.
Вимога щодо надання учасниками паспорту або сертифікату цілком логічно вимагалась замовником для підтвердження таких параметрів.
Відсутність інформації про формат паперу та кількість аркушів в пачці в сертифікатах якості не є формальною (несуттєвою помилкою). Інформація про кількість аркушів в пачці (кількісний показник) та формат паперу (технічний показник) відсутня в сертифікатах якості на папір, що стало підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Український папір».
Таким чином ваша вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-14-003857-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 червня 2020 10:28
Дата подання: 04 червня 2020 10:28
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 червня 2020 16:08
Рішення від 09.06.2020 № 11250 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 16:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2020 № 12651.pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 13:14
рішення від 25.06.2020 № 12651.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 21:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано, учасника ТОВ "Український папір" визнано переможцем закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 09 липня 2020 10:06
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Рішення скасоване |
977 223,66
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 09:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Рішення скасоване |
1 027 303,38
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 09:57
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
977 223,66
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 10:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 11:40
|
Звіт про виконання договору №4-348_2020.pdf | укладений |
19 серпня 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 16:08
|
4_348_2020.pdf | укладений |
23 липня 2020 16:07
|