Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» (код НК 024:2019: 16176 «Ізолювальний костюм») (Костюм біологічного захисту/комбінезон (багаторазового використання))
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2020-04-14-003693-b 7108e696fbce467d8f77be05f03d798c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Гуштан

+380505049650 gushtan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Іван Гуштан
+380505049650
gushtan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 одиниця
Костюм біологічного захисту/комбінезон (багаторазового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 червня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за Договором проводяться наступним чином: - Покупець впродовж 10 (десяти) днів з дня отримання рахунку-фактури здійснює проведення попередньої оплати у розмірі 30 % (тридцять) вартості Договору за товари, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше 60 днів з дня укладання договору. По закінченні даного терміну Постачальник повертає невикористані суми попередньої оплати на розрахунковий рахунок Покупця. Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться наступним чином: - Оплата залишку коштів у розмірі 70 % (п’ятдесят) вартості договору Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) днів з дня підписання акту приймання-передачі Товару або надання Постачальником накладної на товар, зазначений в специфікації до цього Договору, після його отримання. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

14 квітня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 15:20
Запрошення костюм багатораз.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВГУМА"
#35115248
Переможець 1 649 940,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 15:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 22:21
Пояснення 8-с.pdf укладений
04 січня 2021 21:37
Звіт 8-с.pdf укладений
04 січня 2021 21:37
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 20:28
Додаткова угода 1 до 8-с (1).pdf зміни до договору
28 травня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 15:27
Договір 8-С.pdf укладений
14 квітня 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціни за одиницю товару та ціну договору на суму ПДВ (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) та відповідно пункт 3.1. Договору про закупівлю товарів для запобігання та лікування короновірусу (COVID-19) №8-С від 14 квітня 2020 року викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить: 1 542 000,00 грн. (Один мільйон п’ятсот сорок дві тисячі гривень 00 коп.) без ПДВ. 2. З урахуванням змін внесених до пункту 3.1. розділу ІІІ Договору та приведення Додатків №1 та № 2 до Договору про закупівлю товарів для запобігання та лікування короновірусу (COVID-19) №8-С від 14 квітня 2020 року у відповідність до положень п.п. 1.1 Договору внести зміни в Додаток № 1 та Додаток №2 до Договору та викласти у новій редакції, які додаються до цієї додаткової угоди і є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 8-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 542 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)