Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 189+000 – км 194+000
Очікувана вартість
139 931 500,00 UAH
UA-2020-04-14-003598-a a47b6652f6844819a87071a3b2481fe4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Іван Олегович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Костюк Іван Олегович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 09:30
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:39
Очікувана вартість: 139 931 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 139 931,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 699657.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 189+000 – км 194+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 09:07
Перелік змін (6).doc
04 червня 2020 09:07
Тендерна документація (км 189-194) із змінами (6).doc
27 травня 2020 17:13
Перелік змін (5).doc
20 травня 2020 16:51
Додаток № 5 (Проєкт договору) до ТД (із змінами від 20.05.20р.).doc
20 травня 2020 16:51
Додаток № 2 (із змінами від 20.05.2020).doc
20 травня 2020 16:51
Перелік змін (4).doc
13 травня 2020 15:28
Перелік змін (3).doc
30 квітня 2020 11:58
Креслення М-19.rar
30 квітня 2020 11:57
Перелік змін (2).doc
22 квітня 2020 17:50
Перелік змін (1).doc
14 квітня 2020 17:48
Додаток № 4.doc
14 квітня 2020 17:48
Додаток № 3.doc
14 квітня 2020 17:48
Додаток № 1.doc
04 червня 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 09:07
Перелік змін (6).doc
04 червня 2020 09:07
Тендерна документація (км 189-194) із змінами (6).doc
27 травня 2020 17:13
Тендерна документація (км 189-194) із змінами (5).doc
20 травня 2020 16:51
Тендерна документація (км 189-194) із змінами (4).doc
13 травня 2020 15:28
Тендерна документація (км 189-194) із змінами (3).doc
30 квітня 2020 11:57
Тендерна документація (км 189-194) із змінами (2).doc
22 квітня 2020 17:50
Тендерна документація (км 189-194) із змінами (1).doc
14 квітня 2020 17:48
Тендерна документація (км 189-194).doc
27 травня 2020 17:13
Перелік змін (5).doc
20 травня 2020 16:51
Додаток № 5 (Проєкт договору) до ТД (із змінами від 20.05.20р.).doc
14 квітня 2020 17:48
Додаток № 5 (Проєкт договору).doc
20 травня 2020 16:51
Додаток № 2 (із змінами від 20.05.2020).doc
13 травня 2020 15:28
Додаток № 2 (із змінами від 13.05.2020).doc
22 квітня 2020 17:50
Додаток № 2 (із змінами 1).doc
14 квітня 2020 17:48
Додаток № 2.doc
20 травня 2020 16:51
Перелік змін (4).doc
13 травня 2020 15:28
Перелік змін (3).doc
30 квітня 2020 11:58
Креслення М-19.rar
30 квітня 2020 11:57
Перелік змін (2).doc
22 квітня 2020 17:50
Перелік змін (1).doc
14 квітня 2020 17:48
Додаток № 4.doc
14 квітня 2020 17:48
Додаток № 3.doc
14 квітня 2020 17:48
Додаток № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо виправлення описки
Дата подання: 17 квітня 2020 12:00
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:55
У пункті 1.4. "Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів" розділу 1 "Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону)" Додатку № 2 до Тендерної документації допущено описку при викладені об"ємів основних видів робіт для підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного договору, а саме у підпункті 3 основних видів робіт "Влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші" неправильно вказано об"єм цих робіт в обсязі "586430,7 м2", що не відповідає об"єму влаштування верхнього шару покриття у цьому ж розділі і обсягам виконання робіт по закупівлі. На наше переконання у цьому об"ємі робіт явно якась цифра є зайвою, а тому вимагаємо внести відповідні виправлення та відкоригувати обсяг даного виду основних робіт для підтвердження досвіду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни.
Вимога щодо внесення змін до основних видів робіт для підтвердження досвіду
Дата подання: 17 квітня 2020 12:02
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:55
У пункті 1.4. "Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів" розділу 1 "Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону)" Додатку № 2 до Тендерної документації при визначені основних видів робіт для підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного договору третій вид цих робіт сформульовано як "Влаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші" і не враховано влаштування як нижнього так і вирівнюючого шару дорожнього покриття, які виконують однакову функцію. У зв"язку із цим вимагаємо внести відповідні зміни у назву цього виду основних робіт і назвати його як "Влаштування нижнього (вирівнюючого) шару асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші" адже за своїм функкціональним і конструктивним призначенням нижній і вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття є аналогічними і виконують однакову функцію дорожнього одягу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-14-003598-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 14 липня 2020 18:24
Скарга
Скарга на протиправне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Детальніше у поданій скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: У звязку із виробничою неохідністю виконання термінових робіт на інших об"єктах.
Дата: 15 липня 2020 13:57
рішення від 17.07.2020 № 13823 .pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 17:50

Документи подані скаржником

14 липня 2020 18:24
Скарга КР М19 189_194.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-28-000015 ● 5c26e1b2367a4ee9ba5b607d8db28958
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.01.2021
№ 28

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2021 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
21. UA-2020-04-14-003598-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-03-26 14:24:07

Відкриття провадження у справі

номер провадження - 460/1637/21

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-04-14-003598-a Відповідно до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.01.2021 № 28 «Про початок моніторингу закупівель» був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 189+000 – км 194+000, проведенихСлужбою автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-14-003598-a). За результатами моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 22.02.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого за результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), в частині не відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», як такої, що не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Як наслідок, на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону торги підлягали відміні. Поряд з цим Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором від 22.07.2020 № 19 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник категорично не погоджується з висновкамиУправління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. Так, твердження щодо порушень Замовником Закону ґрунтуються на вільній інтерпретації вимог тендерної документації (нова редакція), затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 04.06.2020 протокол № 187, попри їх чітке та однозначне викладення Замовником, та на суб’єктивних судженнях посадових осіб Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області наведених в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема у ньому зазначено: «Відповідно до підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій, вимагалось надання інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) згідно форми підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, з наданням документального підтвердження його наявності, зокрема, наданням картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. На виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано інформаційну довідку від 27.04.2020 року № 133-04 (далі – Довідка № 133-04) про наявність залученого асфальтобетонного заводу «ДС-16837». На підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано інвентарну картку обліку основних засобів за формою № ОЗ-6 на вказаний вище асфальтобетонний завод (файл під назвою «4.5. Ф_оз-6 ДС 16837 яр (1)»), яка не містить інформації, що передбачена даною формою, що затверджена наказом Міністерства статистики України від 29.05.1995 № 352, зокрема інформації про найменування заводу-виробника даного заводу, модель, тип, марку, та коротку індивідуальну характеристику об’єкта, що не відповідає умовам підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, чим відповідно не підтверджено інформацію зазначену у Довідці № 133-04». Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації та фактично наданих документів в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». Так підпунктом 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій, вимагалось надання інформаційної довідки про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) згідно форми підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, з наданням документального підтвердження його наявності, зокрема, наданням картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 27.04.2020 року № 133-04 про наявність залученого на умовах договору поставки асфальтобетонного заводу «ДС-16837». На підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці у складі тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» надано інвентарну картку обліку основних засобів за формою № ОЗ-6 власника вище вказаного асфальтобетонного заводу (файл під назвою «4.5. Ф_оз-6 ДС 16837 яр (1)»), чим у повній мірі виконало вимоги підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до діючого договору від 30.04.2020 № 3004-01А, укладеного між ТОВ «ВВВ Монтаж» та ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», ТОВ «ВВВ Монтаж» взяв зобов’язання про безперебійне забезпечення ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» асфальтобетоном та/або щебенево-мастичною асфальтобетонною сумішшю (далі – ЩМАС) для виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 189+000 – км 194+000, згідно закупівлі, оголошеної Замовником (UA-2020-04-14-003598-a), про що зазначено у документі «4.3. Гарантійний лист 3004-01 М19», завантаженому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». В свою чергу ТОВ «ВВВ Монтаж» для забезпечення виробництва асфальтобетона та/або ЩМАС, відповідно до договору від 04.04.2019 № 201904, укладеного з ТОВ «Гостомель-Промтранс», взято в оренду частину майнового комплексу, до складу якого входить асфальтобетонний завод (установка асфальтозмішувальна ДС-16837), про що зазначено у документі «4.9. Договір № 201904», завантаженому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». Таким чином, ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» у повній мірі виконало вимоги підпункту 1.1.3 пункту 1.1 Додатку № 2 тендерної документації, в частині надання у складі своєї тендерної пропозиції картки обліку основних засобів за типовою формою № ОЗ-6 власника асфальтобетонного заводу (ТОВ «Гостомель-Промтранс»), при цьому ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» жодним чином не може впливати на організацію ведення обліку основних засобів власника вище вказаного асфальтобетонного заводу. Не зазначення ТОВ «Гостомель-Промтранс» в інвентарній картці обліку основних засобів об’єкта «Установка асфальтозмішувальна ДС-16837» інформації про найменування заводу-виробника та індивідуальні характеристики об’єкта є відповідальністю власника такого об’єкта і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», а отже, висновок посадових осіб Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» тендерній документації є цілком надуманим та таким, що не відповідає дійсності. Враховуючи вищевикладене Замовник вимагає скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, який опублікований в електронній системі закупівель Prozorro22.02.2021, визнати процедуру закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 189+000 – км 194+000 (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-14-003598-a) такою, що проведена у відповідності до Закону. У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом та, з метою недопущення подібних незаконних дій з боку посадових осіб Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області – до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) для надання об’єктивної оцінки компетентності дій посадових осіб Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, які безпосередньо проводили моніторинг зазначеної процедури закупівлі та затверджували висновок за його результатами.

2021-03-01 14:27:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду.
Дата публікації: 09 березня 2021

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 120 000 000,00
UAH з ПДВ
120 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 130 200 000,00
UAH з ПДВ
126 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” 128 999 999,99
UAH з ПДВ
128 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 132 400 000,00
UAH з ПДВ
132 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 138 500 000,00
UAH з ПДВ
138 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 17:07
Електронний підпис
03 червня 2020 17:33
Електронний підпис
03 червня 2020 17:30
5.6. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
03 червня 2020 17:30
5.3. Оригінал Статуту.pdf
03 червня 2020 17:29
4.5. Креслення М-19.rar
03 червня 2020 17:29
1.3.134. Черниш О.С..PDF
03 червня 2020 17:29
1.3.133. Шмирко І.В_0001.pdf
03 червня 2020 17:29
4.3. Сертифікат ISO.pdf
03 червня 2020 17:29
1.3.132. Якубишин В.М..pdf
03 червня 2020 17:28
1.3.131. Юрчук О.М..PDF
03 червня 2020 17:28
1.3.130. Канюка Вадим.pdf
03 червня 2020 17:28
1.3.129. Швець Р.І..pdf
03 червня 2020 17:28
1.3.128. Червоняк М.Ф._.pdf
03 червня 2020 17:27
1.3.127. Федченко Р.А..pdf
03 червня 2020 17:27
1.3.126. Сєров І.С..pdf
03 червня 2020 17:27
1.3.125. Повх В.О..pdf
03 червня 2020 17:26
1.3.124. Куматренко В.О_0001.pdf
03 червня 2020 17:26
1.3.123. Клепайло С.М..pdf
03 червня 2020 17:26
1.3.122. Довгань С.В..pdf
03 червня 2020 17:25
1.3.121. Бунт І.Ф..pdf
03 червня 2020 17:25
1.3.120. Баталюк Б.Є..pdf
03 червня 2020 17:25
1.3.119. Антонюк Б.М..pdf
03 червня 2020 17:25
1.3.118. Чеботарьов О.Г..pdf
03 червня 2020 17:24
1.3.117. ФАЛАТ І.Д..PDF
03 червня 2020 17:24
1.3.116. Сулима М.А..pdf
03 червня 2020 17:24
1.3.115. Атаманов С.В..pdf
03 червня 2020 17:24
1.3.114. Яцюк Б.Г..pdf
03 червня 2020 17:23
1.3.113. Шатайло Б.І_0001.pdf
03 червня 2020 17:23
1.3.112. Мирончак З.М_0001.pdf
03 червня 2020 17:23
1.3.111. Юрків Я.В..pdf
03 червня 2020 17:23
1.3.110. Нетеча А.В..pdf
03 червня 2020 17:22
1.3.109. Рабчук В.М.pdf
03 червня 2020 17:22
1.3.108. Хрипко А.Д..pdf
03 червня 2020 17:20
1.3.107. Поха В.Д..pdf
03 червня 2020 17:20
1.3.106. Кіт В.В..pdf
03 червня 2020 17:20
1.3.105. Горенко І.І..pdf
03 червня 2020 17:19
1.3.104. Бриндель В.І..pdf
03 червня 2020 17:19
1.3.103. Возний В.В..pdf
03 червня 2020 17:18
1.3.102. Бортнік С.С.pdf
03 червня 2020 17:18
1.3.101. Стрільчук Р.А..pdf
03 червня 2020 17:17
1.3.100. Лятичевський В.О..pdf
03 червня 2020 17:17
1.3.99. Бойчук О.М..pdf
03 червня 2020 17:17
1.3.98. Більський В.Л..pdf
03 червня 2020 17:17
1.3.97. Мосьонз Анатолій.pdf
03 червня 2020 17:16
1.3.96. Гаврилюк П.В..pdf
03 червня 2020 17:16
1.3.95. Дячук В.О..pdf
03 червня 2020 17:16
1.3.94. Калан І.М..pdf
03 червня 2020 17:16
1.3.93. Креденс М.В..pdf
03 червня 2020 17:16
1.3.92. Гайдайчук І.І_0001.pdf
03 червня 2020 17:16
1.3.91. Драган І.М_0001.pdf
03 червня 2020 17:16
1.3.90. Пивовар С.Л..pdf
03 червня 2020 17:16
1.3.89. Муха Ю.К_0001.pdf
03 червня 2020 17:15
1.3.88. Шлапак М.Ф..pdf
03 червня 2020 17:15
1.3.87. Струков В.П..pdf
03 червня 2020 17:15
1.3.86. Степаненко М.П..pdf
03 червня 2020 17:15
1.3.85. Суберляк М.В..pdf
03 червня 2020 17:15
1.3.84. Городнюк М.М..pdf
03 червня 2020 17:15
1.3.83. Навроцький А.В..pdf
03 червня 2020 17:14
1.3.82. Яструб О.А.pdf
03 червня 2020 17:14
1.3.81. Жила О.В..pdf
03 червня 2020 17:14
1.3.149. Білий Ю.В_0001.pdf
03 червня 2020 17:14
1.3.80. Майданіч П.А..pdf
03 червня 2020 17:14
1.3.148. Ярош М.Ф_0001.pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.147. Тарасов А.С_0001.pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.79. Лятичевський О.С.pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.146. Лагодинський Є.О..pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.145. Макарян В.А..pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.78. Кундис М.І.pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.144. Сітарчук В.М..pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.143. Заремба Д.І..pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.77. Галган П.М..pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.142. Блажкун В.В..pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.141. Локайчук О.В..PDF
03 червня 2020 17:13
1.3.76. Малигін Вадим.pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.140. Кедь О.В..pdf
03 червня 2020 17:13
1.3.139. Татарин В.П..PDF
03 червня 2020 17:13
1.3.75. Бретоусов М.С..pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.58. Шевчук М.М..pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.57. Мошенський І.М..pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.138. Баталюк Є.Є.pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.74. Дяк В.Б.pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.56. Фурман А.Ф..pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.137. Зеленюк В.В..pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.73. Гаврилюк М.П.pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.55. Сапрун Ю.А..PDF
03 червня 2020 17:12
1.3.136. Караванов Дмитро.pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.54. Панасенко В.В_0001.pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.72. Давидюк А.І..pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.135. Ходосевич С.К_0001.pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.53. Ковальчук В.О..pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.52. Щербанюк О.В_0001.pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.51. Малкін К.В..pdf
03 червня 2020 17:12
1.3.50. Король О.Ю..pdf
03 червня 2020 17:11
1.3.49. Мамлюк П.В..pdf
03 червня 2020 17:11
1.3.48. Нечитайлов М.В_0001.pdf
03 червня 2020 17:11
1.3.47. Бучинський М.Л..PDF
03 червня 2020 17:11
1.3.71. Голота О.П..pdf
03 червня 2020 17:11
1.3.46. Чабанюк І.М..pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.45. Цапок Ю.М..pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.70. Михайлов Ю.В..pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.44. Клітинський Іван.pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.69. Цибульський В.В..pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.43. Ткачук Андрій.pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.68. Цимбалюк І.Г..pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.41. Ткач Віталій.pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.67. Трофімчук А.М..pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.40. Бойко Володимир.pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.66. Карський І.Й..pdf
03 червня 2020 17:10
1.3.39. Цісар Василь.pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.65. Кшижинський В.А.pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.38. Савчук Олександр.pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.64. Ткачук С.П..pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.37. Шатайло Роман.pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.63. Трапезун В.І..pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.36. Машталер М.М.pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.62. Паламарчук В.А..pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.35. Мінаков А.О..pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.61. Янківський В.С..pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.60. Малий О.Л..pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.34. Бадяка А.А_0001.pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.59. Добрянський Я.Ю..pdf
03 червня 2020 17:09
1.3.33. Кулик Р.П..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.32. Волошин В.П..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.31. Одукалець В.А..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.30. Прокопов Г.В..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.28. Цвігун О.А.pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.29. Попик В.В..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.27. Швидь О.В..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.26. Юрків Р.В..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.25. Ягніченко Д.М..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.24. Бевз В.А..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.23. Обуховський В.П..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.22. Мінаков О.О..PDF
03 червня 2020 17:08
1.3.21. Дусь С.А..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.20. Радковський Д.В..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.19. Сорока І. М..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.18. Семенюк Л.В..pdf
03 червня 2020 17:08
1.3.17. Морозик В.М..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.16. Чумак І.В..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.15. Михалевич О.М..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.14. Мельник І.І..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.13. Пилипчук В.В_0001.pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.12. Курта З.І_0001.pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.11. Жовмір О.М..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.10. Конопліцький А.І..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.9. Нечипор Е.О..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.8. Чайковська І.М..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.7. Бас А.В..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.6. Чеботарьов Н.О_0001.pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.5. Довгаль І.М..pdf
03 червня 2020 17:07
1.3.4. Прокофєв А. О.pdf
03 червня 2020 17:06
1.3.3. Гедзюк Т.В..pdf
03 червня 2020 17:06
1.3.2. Семенова О.М.pdf
03 червня 2020 17:06
1.3.1. Волосінчук М.М.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 19:03
Електронний підпис
03 червня 2020 17:23
Електронний підпис
03 червня 2020 17:21
4. Технічний опис ПЗ.rar
03 червня 2020 17:21
12.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 червня 2020 17:21
11.Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 17:33
Електронний підпис
10 липня 2020 17:30
4. Довідка ст.17.pdf
10 липня 2020 17:30
2. Довідка ст.17.pdf
10 липня 2020 17:30
1. Довідка ст.17.pdf
10 липня 2020 17:30
5. Довідка ст.17.pdf
10 липня 2020 17:30
3. довідка ст.17.pdf
10 липня 2020 17:30
6. Довідка ст.17.pdf
10 липня 2020 09:24
Електронний підпис
10 липня 2020 09:21
Довідка МВС.pdf
11 червня 2020 18:19
Електронний підпис
11 червня 2020 18:18
16. Істотні умови.pdf
11 червня 2020 18:18
10. ПВР.pdf
11 червня 2020 18:18
10.1.2. Проект договору.pdf
11 червня 2020 18:17
10.1. Гарантiйний лист.pdf
11 червня 2020 18:17
8.7. Договір № 158 19-П.pdf
11 червня 2020 18:17
8.4. Договір №197-19 .pdf
11 червня 2020 18:16
8.2. Договір №24, ДУ 1-5 (1).pdf
11 червня 2020 18:16
8.9. Листи-відгуки.pdf
11 червня 2020 18:16
7.42. Трудові 39.zip
11 червня 2020 18:16
7.41. Трудові 38.zip
11 червня 2020 18:16
7.37. Трудові 34.zip
11 червня 2020 18:16
7.39. Трудові 36.zip
11 червня 2020 18:16
7.33. Трудові 30.zip
11 червня 2020 18:16
7.35. Трудові 32.zip
11 червня 2020 18:16
7.30. Трудові 27.zip
11 червня 2020 18:16
7.36. Трудові 33.zip
11 червня 2020 18:16
7.25.2. Трудові 51.1.zip
11 червня 2020 18:15
7.27. Трудові 24.zip
11 червня 2020 18:15
7.31. Трудові 28.zip
11 червня 2020 18:15
7.32. Трудові 29.zip
11 червня 2020 18:15
7.25.1. Трудові 50.zip
11 червня 2020 18:15
7.21. Трудові 18.zip
11 червня 2020 18:15
7.20. Трудові 17.zip
11 червня 2020 18:15
7.26. Трудові 23.zip
11 червня 2020 18:15
7.23. Трудові 20.zip
11 червня 2020 18:15
7.25. Трудові 22.zip
11 червня 2020 18:15
7.24. Трудові 21.zip
11 червня 2020 18:15
7.18. Трудові 15.zip
11 червня 2020 18:14
7.19. Трудові 16.zip
11 червня 2020 18:14
7.22. Трудові 19.zip
11 червня 2020 18:14
7.17.2. Трудові 41.zip
11 червня 2020 18:14
7.14. Трудові 11.zip
11 червня 2020 18:14
7.15.1. Трудові 45.zip
11 червня 2020 18:14
7.15.2. Трудові 46.zip
11 червня 2020 18:14
7.16. Трудові 13.zip
11 червня 2020 18:14
7.15. Трудові 12.zip
11 червня 2020 18:14
7.17.1. Трудові 40.zip
11 червня 2020 18:14
7.12. Трудові 9.zip
11 червня 2020 18:14
7.15.3. Трудова 47.1.zip
11 червня 2020 18:13
7.13. Трудові 10.zip
11 червня 2020 18:13
7.38. Трудові 35.zip
11 червня 2020 18:13
7.34. Трудові 31.zip
11 червня 2020 18:13
7.17. Трудові 14.zip
11 червня 2020 18:13
7.11.7. Трудові.zip
11 червня 2020 18:13
7.11.3. Трудові.zip
11 червня 2020 18:13
7.11.1. Трудові 48.zip
11 червня 2020 18:13
7.11.4. Трудові.zip
11 червня 2020 18:13
7.11.8. Трудові .zip
11 червня 2020 18:13
7.11. Трудові 8.zip
11 червня 2020 18:13
7.11.6. Трудові.zip
11 червня 2020 18:13
7.10. Трудові 7.zip
11 червня 2020 18:12
7.29. Трудові 26.zip
11 червня 2020 18:12
7.40. Трудові 37.zip
11 червня 2020 18:12
7.11.2. Трудова 49.zip
11 червня 2020 18:12
7.11.5. Трудова.zip
11 червня 2020 18:12
7.28. Трудові 25.zip
11 червня 2020 18:12
7.4. Трудові 1.zip
11 червня 2020 18:12
7.8. Трудові 5.zip
11 червня 2020 18:12
7.9.2. Трудові 44.zip
11 червня 2020 18:12
7.9.1. Трудові 43.zip
11 червня 2020 18:12
7.9. Трудові 6.zip
11 червня 2020 18:12
7.7.1. Трудові 42.zip
11 червня 2020 18:12
7.7. Трудові 4.zip
11 червня 2020 18:11
7.6.1. Трудова.zip
11 червня 2020 18:11
7.5. Трудові 2.zip
11 червня 2020 18:11
7.6. Трудові 3.zip
11 червня 2020 18:11
7. Лист-пояснення.pdf
11 червня 2020 18:10
3.2. Договора оренди МТБ.zip
11 червня 2020 18:10
4.9. Договір № 201904.pdf
11 червня 2020 18:10
6.1.Календарний план.pdf
11 червня 2020 18:09
4.5. Ф_оз-6 ДС 16837 яр (1).pdf
11 червня 2020 18:09
2. Накладні.pdf
11 червня 2020 18:09
2.9. Лист-розяснення.pdf
11 червня 2020 18:08
гарантія 4 UA-2020-04-14-003598-a.zip
11 червня 2020 18:08
22. Довідка ДФС.pdf
11 червня 2020 18:08
12. Уставні документи.zip
11 червня 2020 18:08
11. Повноваження.zip
11 червня 2020 18:07
10.6. Сертифікати ISO .pdf
11 червня 2020 18:07
10.5. Дозвіл Держпраці.pdf
11 червня 2020 18:07
10.4. Ліцензія.pdf
11 червня 2020 18:07
9.1.1. Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 16:43
Електронний підпис
11 червня 2020 16:43
Лист про покриття.pdf
11 червня 2020 16:43
20304 Зміни_5.pdf.p7s
11 червня 2020 16:43
20304 Зміни_5.pdf
11 червня 2020 13:02
Електронний підпис
11 червня 2020 13:02
Додаток 2 частина 1.pdf
04 червня 2020 09:09
Електронний підпис
04 червня 2020 09:09
Інші частина 3.pdf
04 червня 2020 08:44
Електронний підпис
04 червня 2020 08:43
Додаток 2 частина 5.pdf
03 червня 2020 18:18
Електронний підпис
03 червня 2020 18:18
Довіреність-елек.pdf.p7s
03 червня 2020 18:18
Довіреність-елек.pdf
03 червня 2020 18:18
Довідка.pdf
03 червня 2020 18:18
Доверенность ЕЦП_З.pdf.p7s
03 червня 2020 18:17
Доверенность ЕЦП_З.pdf
03 червня 2020 18:17
Банківська ліцензія.pdf.p7s
03 червня 2020 18:17
Банківська ліцензія.pdf
03 червня 2020 18:17
20304_Гарантия.pdf.p7s
03 червня 2020 18:17
20304_Гарантия.pdf
03 червня 2020 18:07
Електронний підпис
03 червня 2020 18:07
Інші частина 3.pdf
03 червня 2020 18:07
Інші частина 2.pdf
03 червня 2020 18:07
Інші частина 1.pdf
03 червня 2020 18:07
Додаток 5.pdf
03 червня 2020 18:06
Додаток 4.pdf
03 червня 2020 18:06
Додаток 3.pdf
03 червня 2020 18:06
Додаток 2 частина 9.pdf
03 червня 2020 18:06
Додаток 2 частина 8.2.pdf
03 червня 2020 18:06
Додаток 2 частина 8.1.pdf
03 червня 2020 18:06
Додаток 2 частина 7.2.pdf
03 червня 2020 18:06
Додаток 2 частина 7.1.pdf
03 червня 2020 18:06
Додаток 2 частина 6.pdf
03 червня 2020 18:05
Додаток 2 частина 5.pdf
03 червня 2020 18:05
Додаток 2 частина 4.pdf
03 червня 2020 18:05
Додаток 2 частина 3.pdf
03 червня 2020 18:05
Додаток 2 частина 2.pdf
03 червня 2020 18:05
Додаток 2 частина 1.pdf
03 червня 2020 18:05
Додаток 1.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 18:38
Електронний підпис
11 червня 2020 18:32
Виписка.pdf
11 червня 2020 18:32
_ліцензія Банку.pdf
11 червня 2020 18:32
_довіреність Мороз.pdf
11 червня 2020 18:32
_витяг з наказу Мороз.pdf
11 червня 2020 18:31
11.18.2 Накази ч.2.rar
11 червня 2020 18:06
11.18.2 Накази ч.2.rar
03 червня 2020 21:51
Електронний підпис
03 червня 2020 21:50
ліцензія Банку.pdf
03 червня 2020 21:49
Лист покриття.pdf
03 червня 2020 21:49
ДБТ №4 м. Брест 18742 p7s.7z
03 червня 2020 21:49
28. ИВР М19 км 189-194.pdf
03 червня 2020 21:49
27 Філії.pdf
03 червня 2020 21:49
26 Довідка легалізація.pdf
03 червня 2020 21:49
25. Довідка страхування.pdf
03 червня 2020 21:49
21. Устав+изменения 2018.pdf
03 червня 2020 21:48
18. Сертиф. ISO 9001 рус+укр.pdf
03 червня 2020 21:48
17 ЛІЦЕНЗІЯ УКРАЇНСЬКА.pdf
03 червня 2020 21:48
16.ГЛ захист довкілля.pdf
03 червня 2020 21:48
14. ГЛ додаток 1.pdf
03 червня 2020 21:48
13 Довідка ст 17.pdf
03 червня 2020 21:48
12.4.2 М-21 Акти+довідки.rar
03 червня 2020 21:48
12.4.1 Договір+відгук М-21.pdf
03 червня 2020 21:47
12.3. М-10 440.7z
03 червня 2020 21:47
12.2 Р-16.7z
03 червня 2020 21:47
12.1 М-6 Ч.2.7z
03 червня 2020 21:47
12.1 М-6 Ч.1.7z
03 червня 2020 21:47
12. Довідка аналогічний.pdf
03 червня 2020 21:47
11.19 Дипломи.7z
03 червня 2020 21:47
11.18 Накази.7z
03 червня 2020 21:47
11.17Трудові ч.17.7z
03 червня 2020 21:46
11.16Трудові ч.16.7z
03 червня 2020 21:46
11.15Трудові ч.15.7z
03 червня 2020 21:46
11.14Трудові ч.14.7z
03 червня 2020 21:46
11.13Трудові ч.13.7z
03 червня 2020 21:46
11.12 трудові ч.12.7z
03 червня 2020 21:46
11.11Трудові ч.11.7z
03 червня 2020 21:45
11.10Трудові ч.10.7z
03 червня 2020 21:45
11.9Трудові ч.9.7z
03 червня 2020 21:45
11.8Трудові ч.8.7z
03 червня 2020 21:45
11.7Трудові ч.7.7z
03 червня 2020 21:45
11.6Трудові ч.6.7z
03 червня 2020 21:45
11.5трудові ч.5.7z
03 червня 2020 21:44
11.4Трудові ч.4.7z
03 червня 2020 21:44
11.3Трудові ч.3.7z
03 червня 2020 21:44
11.2 Трудові ч.2.7z
03 червня 2020 21:44
11.1Трудові ч.1.7z
03 червня 2020 21:44
11. Довідка працівники.pdf
03 червня 2020 21:44
9.7 Свідоцтво Радіал.pdf
03 червня 2020 21:44
9.6 Письмо Радиал М-19.pdf
03 червня 2020 21:44
9.5. Договір Радіал.pdf
03 червня 2020 21:43
9.3 ГЛ лаб РБ М-19.pdf
03 червня 2020 21:43
9.2. Лаб РБ 07.12.2019.pdf
03 червня 2020 21:43
7.5 Дозвільні на викиди.pdf
03 червня 2020 21:43
7.4 Атестат+договір.pdf
03 червня 2020 21:43
7.3 Інвентарна картка.pdf
03 червня 2020 21:43
7.2 ГЛ постачальника М-19.pdf
03 червня 2020 21:43
6.2 Документи МТБ.pdf
03 червня 2020 21:43
6.1 Довідка МТБ.pdf
03 червня 2020 21:42
4.3 залучена техніка.7z
03 червня 2020 21:42
4.2 Балансова довідка.pdf
03 червня 2020 21:42
2. Довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Відхилено 120 000 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:31
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Відхилено 126 000 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 10:50
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”
#33757711
Переможець 128 859 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”
#33757711
128 859 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 16:12
ДУ_11_19_22.07.2020.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 16:12
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 16:19
Д.У. №9 до №19 від 22.07.2020.PDF зміни до договору
23 грудня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 16:16
Д.У. №8 до №19 від 22.07.2020.PDF зміни до договору
23 грудня 2022 16:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:49
ДУ № 6 до Д № 19.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:48
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 17:20
Розрахунки.pdf укладений
22 липня 2020 17:19
Договір №19.pdf укладений
22 липня 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп.4 п.3.18. п.10.3 Договору, п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяв до 19.04.2020р.), у зв’язку із затримкою фінансування, з метою досягнення якісних показників об’єкту та завершення розпочатих робіт, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: 22.07.2020р. – 31.12.2022р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну виконання робіт, з метою розподілу коштів до наявного фінансування, керуючись п. 10.3. Договору, Сторони дійшли згоди: 2.1. Внести зміни в додатки до Договору: Графік виконання робіт (Додаток №3), План фінансування (Додаток №4) та викласти їх в редакції, що додається: Додаток: Графік виконання робіт (Додаток №3); План фінансування (Додаток №4). 2.2. Доповнити Договір відповідним додатком: Календарний план (Додаток №5) в редакції, що додається. Додаток: Календарний План (Додаток №5).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.3) п.3.18., п. 10.3. Договору, п.3 ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 р.), з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди доповнити розділ «VIII. Порядок забезпечення виконання зобов’язань за Договором» підпунктом 8.3.1. та пунктами 8.7., 8.8. Договору в наступній редакції: «8.3.1. У разі повернення відповідно до п.8.7. Договору банківської гарантії забезпечення виконання договору надається (продовжується) Підрядником, за умови продовження строку виконання робіт та дії договору, на тих самих умовах з моменту фактичного відновлення робіт на обєкті.»; «8.7. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом «ІХ. Обставини непереборної сили» Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору, за умови звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з одночасним надсиланням Підрядником гарантійного листа про надання повторно забезпечення виконання Договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дати фактичного відновлення робіт на об’єкті. У разі порушення строків повернення повторно забезпечення виконання Договору Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 200% (двісті відсотків) від суми передбаченої банківською гарантією, що була надана як забезпечення виконання зобов’язань за Договором»; «8.8. У разі ненадання повторно забезпечення виконання Договору у встановлений цим Договором термін, Замовник має право розірвати Договір з Підрядником в односторонньому порядку. Про дострокове розірвання договору Замовник зобов’заний письмово попередити Підрядника за 20 (двадцять) календарних днів до очікуваної дати розірвання Договору».
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.4 п.3.18., п.10.3., Договору, п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції діючої станом на 19.04.2020), з метою досягнення якісних показників об’єкту та завершення розпочатих робіт, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін виконання робіт та викласти п. 5.1., 11.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: 22.07.2020р.- 31.12.2023р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну виконання робіт, керуючись п. 10.3. Договору, сторони дійшли згоди: 2.1. Викласти пп.3.1.1 Договору в наступній редакції: «пп.3.1.1. Обсяг фінансування робіт у 2022 році складає 0,00 грн. (нуль гривень, 00 копійок).» 2.2. Внести зміни у додатки до Договору: Графік виконання робіт (Додаток №3), План фінансування (Додаток № 4), Календарний план (Додаток №5) та викласти їх в редакції, що додається. Додаток: Графік виконання робіт (Додаток №3); План фінансування (Додаток № 4); Календарний план (Додаток №5).
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.3.18., п.10.3., Договору, п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції діючої станом на 19.04.2020р.), Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору І термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін виконання робіт: 22.07.2020р. - по 31.12.2024р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань»
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML