Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до офісної техніки)
Очікувана вартість
430 096,00 UAH
UA-2020-04-14-003597-b 2768e1716f80403680936db22d9a1e01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Біленчук

+380442346566 nataliia.bilenchuk@kizv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Вебсайт: https://kizv.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 32-А
Контактна особа: Наталія Біленчук
+380442346566
nataliia.bilenchuk@kizv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 12:56
Очікувана вартість: 430 096,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8601.92 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Частини та приладдя до офісної техніки за технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами відповідно до Додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142 штуки
Частини та приладдя до офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, вулиця Хрещатик, будинок 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України у національній валюті України в безготівковій формі Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-003597-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:42697648
Дата подання: 15 квітня 2020 16:01
Не вірно вказано артикули на Тонер картриджі
В ДОДАТКУ 3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", п.2 "Перелік та кількість частин та приладдя до офісної техніки для закупівлі за кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства)", не вірно вказано артикули на Тонер картриджі Xerox DC SC2020, а саме:
1 Тонер картридж К, 0060R01693
2 Тонер картридж С, 0060R01694
3 Тонер картридж М, 0060R01695
4 Тонер картридж Y, 0060R01696
Згідно технічної документації до БФП Xerox DC SC2020, артикули витратних матеріалів наступні:
1 Тонер картридж К, 006R01693
2 Тонер картридж С, 006R01694
3 Тонер картридж М, 006R01695
4 Тонер картридж Y, 006R01696
Вимагаємо внести зміни та виправити помилку в "ДОДАТКУ 3" до тендерної документації, щоб учасники мали можливість запропонувати витратні матеріали з характеристиками, відповідними саме для БФП Xerox DC SC2020.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 21:25
Будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-04-14-003597-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИДОРЕНКО ТАМАРА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2082807067
Дата подання: 16 квітня 2020 16:42
Про дискримінаційні умови
надання оригіналу листа від виробника продукції або його офіційного представника на території України має дискримінаційні ознаки, які суперечать вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Ця вимога є дискримінаційною до учасників, оскільки вона ставить учасників у залежність від суб’єктивного бажання або ж не бажання третіх осіб (суб’єктів господарювання) надавати певні документи. При цьому, документи вимагаються саме від суб’єктів господарювання приватної форми власності, а не від державних органів. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до аналогічного РІШЕННЯ№ 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ , усунути вимогу про надання листа відвиробника продукції або його офіційного представника на території України шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 15:38
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі –Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, а саме інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно із частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
У Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що якщо учасник не є виробником товару то він надає, зокрема лист від виробника продукції або його офіційного представника на території України, в якому міститься інформація про виробника товару та можливість учасника офіційно поставляти товар виробника.
Необхідність встановлення такої вимоги зумовлена потребою підтвердження легального походження товару, тобто ввезення його на територію України згідно із законодавством України, передусім дотримання митного контролю та сплати податків.
Наявність підтвердження щодо легального походження товару від виробника або його офіційного представника на території України надає додаткові гарантії щодо постачання якісної продукції та подальшого його сервісного та гарантійного обслуговування на території України. У такий спосіб учасник торгів може гарантувати безпеку для споживачів і відповідність міжнародним стандартам якості – Conformité Européenne.
Варто звернути увагу на те, що відсутня вимога замовника про посилання у листі від виробника продукції або його офіційного представника на території України на зазначену закупівлю (номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro). А отже вимога, зазначена в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2019 за № 4521-р/пк-пз відрізняється від вимоги, визначеної в тендерній документації замовника, зокрема, щодо кола осіб, які можуть надати такий лист та змісту такого листа.
Ураховуючи частину третю статті 22 Закону вимога щодо надання листа від виробника або його офіційного представника на території України не містить дискримінаційних вимог і обумовлена метою запобігання закупівлі фальсифікатів та контрабандної продукції, які не пройшли митного оформлення.
Закон не містить переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, тому необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди, зокрема дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Ураховуючи вищезазначене, замовник жодним чином не обмежив коло учасників, не порушив вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ" 429 042,60
UAH з ПДВ
429 042,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУЧАСНИЙ СЕРВІС" 430 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 17:58
Електронний підпис
07 травня 2020 17:56
ДОВІДКА з ЄДР-реєстру.zip
07 травня 2020 17:56
ДОВІДКА_МВС.pdf
07 травня 2020 17:56
public_doc.p7s
07 травня 2020 17:56
public_doc.pdf
05 травня 2020 14:39
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:24
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:23
Підписаний_G0420-6053-GL_tender.pdf
29 квітня 2020 15:23
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"

ТОВ "СУЧАСНИЙ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"
#37388311
Переможець 429 042,60
UAH з ПДВ
05 травня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"
#37388311
429 042,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 10:37
Додаткова угода 2 до договору 20052020_1.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 10:29
Додаткова угода 1 до договору 20052020_1.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 14:44
Договір_частини та приладдя до офісної техніки.pdf укладений
20 травня 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та у порядку визначеному розділом 12 Договору від «20» травня 2020 року № 20052020/1, уклали цю Додаткову угоду 1 до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди виключити пункт 14.3. з Договору. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20052020/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та у порядку визначеному розділом 12 Договору від «20» травня 2020 № 20052020/1 уклали цю Додаткову угоду 2 до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до реквізитів Виконавця в частині розрахункового рахунку та замінити: «П/р UA513007110000026003052765737, у банку Печерська фiлiя АТ КБ "ПриватБанк", МФО 300711» на «Р/р UA833052990000026004016206886 в банку АТ КБ «ПРИВАТБАНК», м. Київ, МФО 305299». 1.2. Викласти розділ 16 Договору в новій редакції. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20052020/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 429 042,60
UAH (в тому числі ПДВ 71 507,10 UAH)