Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти. Код ДК 021:2015 — 09130000-9 (дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95).
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2020-04-14-003493-a 54359ce01cc0414a96db2207c3a6bcbf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільченко Дарія Вікторівна


02089@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 05446166
Місцезнаходження: 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2
Контактна особа: Ільченко Дарія Вікторівна
,
02089@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 11:02
Очікувана вартість: 2 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Джерело фінансування - місцевий бюджет м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120000 літр
Нафта і дистиляти. Код ДК 021:2015 — 09130000-9 (дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02089, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Броварський, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 17:24
Проект договору на 2020.docx
14 квітня 2020 17:24
ТД дизель.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-003493-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 01 червня 2020 14:01
Вимога у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» (надалі – ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА») взяло участь у Процедурі закупівлі та не було визнане переможцем вказаного тендеру.

Разом з цим, переможцем Процедури закупівлі Замовником було визначено товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (надалі – ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ») та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.

Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Враховуючи викладене, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА».
Вищевказану інформацію надати з урахуванням вимог статей 14 та 32 Закону.

При цьому повідомляємо, що учасник ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (який був визнаний переможцем Процедури закупівлі) не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також не надав документально підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації (надалі – ТД, Документація), у тому числі, щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, у зв'язку з чим його тендерна пропозиція
(надалі – ТП, Пропозиція) підлягала відхиленню Замовником у відповідності до норм чинного законодавства України.

Так, згідно з пунктом 1 таблиці 1.1. додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати перелік АЗС/АЗК, що розташовані в межах Дніпровського району (не менше 3-х) в радіусі 5 км від місця розташування виробничої бази Замовника (не менше 2-х), на яких обслуговуються талони Учасника.
Зауважуємо, що цілком логічним є те, що Замовник, будучі ШЕУ саме Дніпровського району, вимагає від учасників наявність АЗС саме в районі Замвоника - у Дніпровському.
Разом з цим, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» у складі ТП надало довідку, зокрема, з переліком АЗС від 28.04.2020 № 44-12/Т, в якій вказана інформація про 3 (три) АЗС:
- м. Київ, пр-т Броварський, 31-33;
- м. Київ, пр-т Визволителів, 8-А;
- м. Київ, Карельський провулок 3-а.
Стосовно АЗС за адресою "м. Київ, Карельський провулок 3-а" ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» зазначено, що вона знаходиться у Дніпровському районі, однак це не відповідає дійсності і є недостовірною інформацією.
Підтвердженням того, що АЗС за адресою "м. Київ, Карельський провулок 3-а" не знаходиться у межах Дніпровського району є завантажена у складі ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним, згідно з якою вказана АЗС знаходиться у Деснянському районі м. Києві.
Також підтвердженням є інформація, яка міститься у Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали таку ліцензію за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html, відповідно до якої АЗС за адресою "м. Київ, Карельський провулок 3-а" знаходиться у Деснянському районі м. Києва.
Отже, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не виконало умови Документації в цій частині, а також надало недостовірну інформацію, у зв'язку з чим, Пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» мала бути відхилена Замовником згідно з нормами статті 30 Закону.

Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не відповідає наведеним вище умовам Документації, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена на підставі статті 30 Закону.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» Замовник порушив вищевказані норми Закону.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, зокрема, права ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА».

У зв'язку з викладеним вище, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» вимагає:
1) надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ТТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»;
2) скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.

Також повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕПАРТАМЕНТУ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, інших правоохоронних органів, для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, з відповідною скаргою.

Сподіваємось на об’єктивний та неупереджений розгляд вами даної вимоги та прийняття виваженого і справедливого рішення, спрямованого на усунення порушень законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 11:13
Замовник підтверджує, що зазначена у вимозі АЗС знаходиться в Деснянському районі міста Києва, але в межах радіусу, який влаштовує Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-003493-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 02 червня 2020 15:57
Вимога № 2 у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» (надалі – ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА») взяло участь у Процедурі закупівлі та не було визнане переможцем вказаного тендеру.
Разом з цим, переможцем Процедури закупівлі Замовником було визначено товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (надалі – ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ») та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи викладене, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА». Вищевказану інформацію надати з урахуванням вимог статей 14 та 32 Закону.
При цьому повідомляємо, що учасник ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (який був визнаний переможцем Процедури закупівлі) не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також не надав документально підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації (надалі – ТД, Документація), у тому числі, щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, у зв'язку з чим його тендерна пропозиція (надалі – ТП, Пропозиція) підлягала відхиленню Замовником у відповідності до норм чинного законодавства України.

1) Так, згідно з пунктом 1.3.4 додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати" оригінал чинного договору з лабораторією на проведення випробувань нафтопродуктів та оригінал акту наданих послуг, виконаних в рамках цього договору в поточному році".
В складі ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» міститься договір з лабораторією, але він укладений між лабораторією (ТОВ "ВЦ ПММ") та іншим суб'єктом господарювання, який не є учасником даних торгів - ТОВ "АЛІУМ ПРОМ". До того ж, цей договір діяв лише до 31.12.2018. Фактично, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не виконання умови ТД в цій частині взагалі не надало договір з лабораторією на проведення випробувань нафтопродуктів та оригінал акту наданих послуг, виконаних в рамках цього договору в поточному році. Таким чином, ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» мала бути відхилена Замовником з цієї підстави.

2) Додатком 1 ТД вимагається надання копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту (для фізичних осіб учасників). У складі ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» відсутні ідентифікаційний код та копія паспорту на фізичних осіб учасника, зокрема, директора - Малікова А. В.
У зв'язку з цим, ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам Документації.

3) Додатком 1 ТД вимагається надати копію "ліцензії на поводження з небезпечними відходами Учасника або надавача послуг згідно з наданим договором на поводження з небезпечними відходами, утилізацію шкідливих (небезпечних) речовин, завірену безпосередньо надавачем цих послуг".
У складі Пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» міститься ліцензія на виключно поводження з небезпечними відходами, без утилізації шкідливих (небезпечних) речовин, що не відповідає умовам Докії в цій частині.
Тому ТП вказаного учасника Процедури закупівлі мала бути відхилена Замовником на підставі статті 30 Закону.

4) Додатком 1 ТД вимагається надати оригінал чинного договору, укладеного Учасником на поводження з небезпечними відходами, утилізацію шкідливих (небезпечних) речовин і оригінал листа про його легітимність від надавача послуг з утилізації за ним.
У складі ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» міститься ліцензія на поводження з небезпечними відходами, видана ТОВ "Укрресурси-2011". У складі Пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» також міститься договір, укладений між учасником та ТОВ "Укрресурси-2011" на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Разом з цим, у складі ТП вказаного учасника відсутній саме договір не лише на поводження з небезпечними відходами, а ще і на утилізацію шкідивих (небезпечних) речовин.
Таким чином, ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не відповідає умовам ТД в цій частині, тому мала бути відхилена Замовником у відповідності до вимог законодавства.

Отже, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не виконало умови Документації, зокрема, наведені вище, а також надало недостовірну інформацію, у зв'язку з чим, Пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» мала бути відхилена Замовником згідно з нормами статті 30 Закону. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не відповідає наведеним вище умовам Документації, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена на підставі статті 30 Закону. Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» Замовник порушив вищевказані норми Закону.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, зокрема, права ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА».

У зв'язку з викладеним вище, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» вимагає: 1) надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ТТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»; 2) скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.

Також повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕПАРТАМЕНТУ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, інших правоохоронних органів, для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, з відповідною скаргою. Сподіваємось на об’єктивний та неупереджений розгляд вами даної вимоги та прийняття виваженого і справедливого рішення, спрямованого на усунення порушень законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 14:32
Замовник задовільняє вимогу Учасника

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000023 ● 5ffc124b10f449a397b95e07a601413b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-04-14-003493-a 14.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.

2020-09-02 14:57:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" 1 608 400,00
UAH з ПДВ
1 608 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 1 954 200,00
UAH з ПДВ
1 939 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" 1 948 200,00
UAH з ПДВ
1 948 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 17:11
Електронний підпис
02 червня 2020 17:10
БАНКРУТСТВО 02.06.20.pdf
02 червня 2020 17:10
Довідка (1).zip
02 червня 2020 17:10
Довідка.zip
02 червня 2020 17:10
ПОДАТКОВА - ЕЛЕКТРОННА.rar
02 червня 2020 17:10
МВС - ЕЛЕКТРОННА.rar
29 квітня 2020 14:37
Електронний підпис
29 квітня 2020 14:35
БГ.rar
29 квітня 2020 14:35
БГ копія.pdf
29 квітня 2020 14:35
GUARANTEE_70 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
29 квітня 2020 14:35
GUARANTEE_70 000,00 UAH.pdf
29 квітня 2020 14:35
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
29 квітня 2020 14:35
banking_licence_ПУМБ.pdf
29 квітня 2020 14:35
Акти очищення КОНВЕРС.rar
29 квітня 2020 14:35
Витяг ЄДР 27.04.2020.pdf
29 квітня 2020 14:35
dzi_doc_2020-04-29 (16).pdf
29 квітня 2020 14:35
03.00 Довідки ст.17.pdf
29 квітня 2020 14:35
Тех паспорти- коп.pdf
29 квітня 2020 14:35
Ліцензія Укрресурси.pdf
29 квітня 2020 14:35
Ліцензії м. Київ.pdf
29 квітня 2020 14:35
Лист Укрресурси.pdf
29 квітня 2020 14:35
Лист КОНВЕРС.rar
29 квітня 2020 14:35
Лист КЛЕОН.rar
29 квітня 2020 14:35
Договір Укрресурси 2011.pdf
29 квітня 2020 14:35
02.05 Власні засоби 01.2020.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 13:53
Електронний підпис
15 червня 2020 13:39
ст 17.pdf
15 червня 2020 13:39
Опис.pdf
15 червня 2020 13:39
МВС Кожухар С.П..pdf
15 червня 2020 13:39
МВС Бойчук В.В..pdf
15 червня 2020 13:39
Ліцензія опт.pdf
15 червня 2020 13:39
Лист пояснення.pdf
15 червня 2020 13:39
Виписка з ЄДР.pdf
12 червня 2020 19:15
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:11
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:34
Дод 1.pdf
29 квітня 2020 15:34
Чисті активи.pdf
29 квітня 2020 15:34
Фін звітність 2019р..pdf
29 квітня 2020 15:34
Технічна частина.pdf
29 квітня 2020 15:34
Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 15:34
ТД ГАЗТРЕЙД 2004.pdf
29 квітня 2020 15:34
ст 17.pdf
29 квітня 2020 15:34
сертифікат УКРСепро.pdf
29 квітня 2020 15:34
Проект договору.pdf
29 квітня 2020 15:34
ПП комиссия.pdf
29 квітня 2020 15:34
ПП ден.покрытия.pdf
29 квітня 2020 15:34
Погодження.pdf
29 квітня 2020 15:34
Перелік АЗС.pdf
29 квітня 2020 15:34
паспорт + код кол копія.pdf
29 квітня 2020 15:34
оригінал 35-д-869.zip
29 квітня 2020 15:34
ориг 785.zip
29 квітня 2020 15:34
мережа АЗС.pdf
29 квітня 2020 15:34
Ліцензія опт.pdf
29 квітня 2020 15:34
Лист-згода витрати.pdf
29 квітня 2020 15:34
Лист санкції.pdf
29 квітня 2020 15:34
Лист -згода персон.pdf
29 квітня 2020 15:34
Захист довкілля.pdf
29 квітня 2020 15:34
Довідка юр особа.pdf
29 квітня 2020 15:34
Довідка санкції.pdf
29 квітня 2020 15:34
Довідка про товар.pdf
29 квітня 2020 15:34
Довідка мтб.pdf
29 квітня 2020 15:34
Довідка ДФС.pdf
29 квітня 2020 15:34
Довідка довкілля.pdf
29 квітня 2020 15:34
Витяг з ЄДР 23.04.2020.pdf
29 квітня 2020 15:34
IG-20553-001.pdf.p7s.p7s.p7s
29 квітня 2020 15:34
IG-20553-001.pdf
29 квітня 2020 15:34
Glusco_Retail_гарант лист.pdf.p7s
29 квітня 2020 15:34
Glusco_Retail_гарант лист.pdf
29 квітня 2020 15:34
dzi_doc_2020-04-29 .pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 13:04
Електронний підпис
29 квітня 2020 13:00
Тех частина.pdf
29 квітня 2020 13:00
Тендерна1.pdf
29 квітня 2020 13:00
Статут.pdf
29 квітня 2020 13:00
Протокол Директор.pdf
29 квітня 2020 13:00
Протокол 33.pdf
29 квітня 2020 13:00
Проект договору на 2020.pdf
29 квітня 2020 13:00
Паспорт + Сертифікат 95.pdf
29 квітня 2020 13:00
Пасп і серт 92.pdf
29 квітня 2020 13:00
Пасп + серт ДТ Л.pdf
29 квітня 2020 13:00
Пасп + серт ДТ з.pdf
29 квітня 2020 13:00
Наказ директор.pdf
29 квітня 2020 13:00
МТБ.pdf
29 квітня 2020 13:00
Ліцензія.pdf
29 квітня 2020 13:00
Ліцензія зберігання.pdf
29 квітня 2020 13:00
Ліцензії перевезення.pdf
29 квітня 2020 13:00
Лист санкції.pdf
29 квітня 2020 13:00
Лист довкілля.pdf
29 квітня 2020 13:00
Лист відгук ТНТ.pdf
29 квітня 2020 13:00
Додаток 6.pdf
29 квітня 2020 13:00
Додаток 5.pdf
29 квітня 2020 13:00
Дод 3.pdf
29 квітня 2020 13:00
договор аренды.PDF
29 квітня 2020 13:00
Договір глуско талони.pdf
29 квітня 2020 13:00
Договір + вн.pdf
29 квітня 2020 13:00
Довідка транспорт.pdf
29 квітня 2020 13:00
Довідка про рахунки.pdf
29 квітня 2020 13:00
Дов про тех хар.pdf
29 квітня 2020 13:00
Дов про опис.pdf
29 квітня 2020 13:00
Дов довкілля.pdf
29 квітня 2020 13:00
відкриті рах..pdf
29 квітня 2020 13:00
Витяг.pdf
29 квітня 2020 13:00
Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 13:00
Витяг акцмз.pdf
29 квітня 2020 13:00
Банківська гарантія.pdf
29 квітня 2020 13:00
Баланс 2019р.pdf
29 квітня 2020 13:00
акт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВ "ОЛІС ОІЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"
#41915030
Рішення скасоване 1 608 400,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 14:34
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"
#41915030
Відхилено 1 608 400,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 14:42
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
Переможець 1 939 500,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
1 939 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 14:45
ДУ 8.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 15:31
ДУ 7.pdf зміни до договору
26 січня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:44
ДУ 6 20%.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:42
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:55
ДУ 5.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 17:06
ДУ 4.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 17:05
Довідка ТПП.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 17:05
Довідка ТПП на 29.07.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 17:05
Лист-звернення від 09.12.20.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 10:54
ДУ 3.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 19:02
Довідка ТПП на 29.07.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 19:01
Лист-звернення_2.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 19:01
ДУ 2.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 19:01
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 17:26
Висновок ТПП.pdf зміни до договору
14 липня 2020 17:25
Лист-звернення.pdf зміни до договору
14 липня 2020 17:25
ДУ 1.pdf зміни до договору
14 липня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 09:15
Договір.pdf укладений
23 червня 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коливання вартості товару більше ніж на 5%
Номер договору про закупівлю: 32/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 3.6. Договору, у разі коливання ціни Товару на ринку у бік зростання, ціна може бути збільшена з урахуванням вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 32/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 1 939 500,00 грн. Обсяг - 110 525,56962 л.
Номер договору про закупівлю: 32/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внаслідок коливання ціни на ринку палива, яке перевищило 3% (підтвердження Висновок ТПП від 09.12.2020р. №251), ціна за одиницю товару збільшилася відповідно та склала 18,06 грн. Що не перевищує середній рівень цін. Сума договору - 1 939 500,00 грн. Обсяг товару - 112 285,98837 л.
Номер договору про закупівлю: 32/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 1 939 500,00 грн. Обсяг товару - 112 285,98837 л.
Номер договору про закупівлю: 32/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VІІІ із змінами та доповненнями та п.11.4. Договору про закупівлю Товарів №32/20-т від 23.06.2020р. (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі). Сума договору - 2 327 400,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 32/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінасування. Сума договору - 2 327 400,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 32/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл між джерелами фінасування. Сума договору - 2 327 400,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 32/20-т
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 939 482,15
UAH (в тому числі ПДВ 323 247,02 UAH)