Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05446166 |
Місцезнаходження: | 02089, Україна , Київська обл., Київ, Броварський проспект, 2 |
Контактна особа: |
Ільченко Дарія Вікторівна , 02089@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 17:24 |
Проект договору на 2020.docx | |
14 квітня 2020 17:24 |
ТД дизель.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Разом з цим, переможцем Процедури закупівлі Замовником було визначено товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (надалі – ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ») та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи викладене, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА».
Вищевказану інформацію надати з урахуванням вимог статей 14 та 32 Закону.
При цьому повідомляємо, що учасник ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (який був визнаний переможцем Процедури закупівлі) не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також не надав документально підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації (надалі – ТД, Документація), у тому числі, щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, у зв'язку з чим його тендерна пропозиція
(надалі – ТП, Пропозиція) підлягала відхиленню Замовником у відповідності до норм чинного законодавства України.
Так, згідно з пунктом 1 таблиці 1.1. додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати перелік АЗС/АЗК, що розташовані в межах Дніпровського району (не менше 3-х) в радіусі 5 км від місця розташування виробничої бази Замовника (не менше 2-х), на яких обслуговуються талони Учасника.
Зауважуємо, що цілком логічним є те, що Замовник, будучі ШЕУ саме Дніпровського району, вимагає від учасників наявність АЗС саме в районі Замвоника - у Дніпровському.
Разом з цим, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» у складі ТП надало довідку, зокрема, з переліком АЗС від 28.04.2020 № 44-12/Т, в якій вказана інформація про 3 (три) АЗС:
- м. Київ, пр-т Броварський, 31-33;
- м. Київ, пр-т Визволителів, 8-А;
- м. Київ, Карельський провулок 3-а.
Стосовно АЗС за адресою "м. Київ, Карельський провулок 3-а" ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» зазначено, що вона знаходиться у Дніпровському районі, однак це не відповідає дійсності і є недостовірною інформацією.
Підтвердженням того, що АЗС за адресою "м. Київ, Карельський провулок 3-а" не знаходиться у межах Дніпровського району є завантажена у складі ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним, згідно з якою вказана АЗС знаходиться у Деснянському районі м. Києві.
Також підтвердженням є інформація, яка міститься у Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали таку ліцензію за посиланням https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html, відповідно до якої АЗС за адресою "м. Київ, Карельський провулок 3-а" знаходиться у Деснянському районі м. Києва.
Отже, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не виконало умови Документації в цій частині, а також надало недостовірну інформацію, у зв'язку з чим, Пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» мала бути відхилена Замовником згідно з нормами статті 30 Закону.
Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не відповідає наведеним вище умовам Документації, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена на підставі статті 30 Закону.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» Замовник порушив вищевказані норми Закону.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, зокрема, права ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА».
У зв'язку з викладеним вище, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» вимагає:
1) надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ТТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»;
2) скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Також повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕПАРТАМЕНТУ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, інших правоохоронних органів, для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, з відповідною скаргою.
Сподіваємось на об’єктивний та неупереджений розгляд вами даної вимоги та прийняття виваженого і справедливого рішення, спрямованого на усунення порушень законодавства.
Разом з цим, переможцем Процедури закупівлі Замовником було визначено товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (надалі – ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ») та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи викладене, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА». Вищевказану інформацію надати з урахуванням вимог статей 14 та 32 Закону.
При цьому повідомляємо, що учасник ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» (який був визнаний переможцем Процедури закупівлі) не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також не надав документально підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації (надалі – ТД, Документація), у тому числі, щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, у зв'язку з чим його тендерна пропозиція (надалі – ТП, Пропозиція) підлягала відхиленню Замовником у відповідності до норм чинного законодавства України.
1) Так, згідно з пунктом 1.3.4 додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі у складі своєї ТП повинен надати" оригінал чинного договору з лабораторією на проведення випробувань нафтопродуктів та оригінал акту наданих послуг, виконаних в рамках цього договору в поточному році".
В складі ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» міститься договір з лабораторією, але він укладений між лабораторією (ТОВ "ВЦ ПММ") та іншим суб'єктом господарювання, який не є учасником даних торгів - ТОВ "АЛІУМ ПРОМ". До того ж, цей договір діяв лише до 31.12.2018. Фактично, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не виконання умови ТД в цій частині взагалі не надало договір з лабораторією на проведення випробувань нафтопродуктів та оригінал акту наданих послуг, виконаних в рамках цього договору в поточному році. Таким чином, ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» мала бути відхилена Замовником з цієї підстави.
2) Додатком 1 ТД вимагається надання копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту (для фізичних осіб учасників). У складі ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» відсутні ідентифікаційний код та копія паспорту на фізичних осіб учасника, зокрема, директора - Малікова А. В.
У зв'язку з цим, ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам Документації.
3) Додатком 1 ТД вимагається надати копію "ліцензії на поводження з небезпечними відходами Учасника або надавача послуг згідно з наданим договором на поводження з небезпечними відходами, утилізацію шкідливих (небезпечних) речовин, завірену безпосередньо надавачем цих послуг".
У складі Пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» міститься ліцензія на виключно поводження з небезпечними відходами, без утилізації шкідливих (небезпечних) речовин, що не відповідає умовам Докії в цій частині.
Тому ТП вказаного учасника Процедури закупівлі мала бути відхилена Замовником на підставі статті 30 Закону.
4) Додатком 1 ТД вимагається надати оригінал чинного договору, укладеного Учасником на поводження з небезпечними відходами, утилізацію шкідливих (небезпечних) речовин і оригінал листа про його легітимність від надавача послуг з утилізації за ним.
У складі ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» міститься ліцензія на поводження з небезпечними відходами, видана ТОВ "Укрресурси-2011". У складі Пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» також міститься договір, укладений між учасником та ТОВ "Укрресурси-2011" на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Разом з цим, у складі ТП вказаного учасника відсутній саме договір не лише на поводження з небезпечними відходами, а ще і на утилізацію шкідивих (небезпечних) речовин.
Таким чином, ТП ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не відповідає умовам ТД в цій частині, тому мала бути відхилена Замовником у відповідності до вимог законодавства.
Отже, ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не виконало умови Документації, зокрема, наведені вище, а також надало недостовірну інформацію, у зв'язку з чим, Пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» мала бути відхилена Замовником згідно з нормами статті 30 Закону. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» не відповідає наведеним вище умовам Документації, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена на підставі статті 30 Закону. Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» Замовник порушив вищевказані норми Закону.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, зокрема, права ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА».
У зв'язку з викладеним вище, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» вимагає: 1) надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ТТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»; 2) скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Також повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕПАРТАМЕНТУ ВНУТРІШНЬОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ ТА АУДИТУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, інших правоохоронних органів, для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, з відповідною скаргою. Сподіваємось на об’єктивний та неупереджений розгляд вами даної вимоги та прийняття виваженого і справедливого рішення, спрямованого на усунення порушень законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000023 ● 5ffc124b10f449a397b95e07a601413b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 18:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-04-14-003493-a 14.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
2020-09-02 14:57:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
1 608 400,00
UAH з ПДВ
|
1 608 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
1 954 200,00
UAH з ПДВ
|
1 939 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" |
1 948 200,00
UAH з ПДВ
|
1 948 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Рішення скасоване |
1 608 400,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 14:34
|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Відхилено |
1 608 400,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 14:42
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Переможець |
1 939 500,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 14:45
|
ДУ 8.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 15:31
|
ДУ 7.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:44
|
ДУ 6 20%.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 10:55
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 17:06
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 17:05
|
Довідка ТПП.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2020 17:05
|
Довідка ТПП на 29.07.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 17:05
|
Лист-звернення від 09.12.20.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 10:54
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2020 19:02
|
Довідка ТПП на 29.07.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 19:01
|
Лист-звернення_2.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 19:01
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 19:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2020 17:26
|
Висновок ТПП.pdf | зміни до договору |
14 липня 2020 17:25
|
Лист-звернення.pdf | зміни до договору |
14 липня 2020 17:25
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
14 липня 2020 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 09:15
|
Договір.pdf | укладений |
23 червня 2020 09:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання вартості товару більше ніж на 5% |
Номер договору про закупівлю: | 32/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п. 3.6. Договору, у разі коливання ціни Товару на ринку у бік зростання, ціна може бути збільшена з урахуванням вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 32/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 1 939 500,00 грн. Обсяг - 110 525,56962 л. |
Номер договору про закупівлю: | 32/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внаслідок коливання ціни на ринку палива, яке перевищило 3% (підтвердження Висновок ТПП від 09.12.2020р. №251), ціна за одиницю товару збільшилася відповідно та склала 18,06 грн. Що не перевищує середній рівень цін. Сума договору - 1 939 500,00 грн. Обсяг товару - 112 285,98837 л. |
Номер договору про закупівлю: | 32/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінансування. Сума договору - 1 939 500,00 грн. Обсяг товару - 112 285,98837 л. |
Номер договору про закупівлю: | 32/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VІІІ із змінами та доповненнями та п.11.4. Договору про закупівлю Товарів №32/20-т від 23.06.2020р. (Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі). Сума договору - 2 327 400,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 32/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінасування. Сума договору - 2 327 400,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 32/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл між джерелами фінасування. Сума договору - 2 327 400,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 32/20-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |