код ДК 021:2015: 33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (код НК 024:2019: 47244 "Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії") (Апарат штучної вентиляції легенів середнього класу)
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2020-04-14-003479-b f8fe6d0889d2480ba743bc4b8fdaacfc
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Іван Гуштан
+380505049650
gushtan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Апарат штучної вентиляції легенів середнього класу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за Договором проводяться наступним чином: - Покупець впродовж 10 (десяти) днів з дня отримання рахунку-фактури здійснює проведення попередньої оплати у розмірі 50 % (п’ятдесят) вартості Договору за товари, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше 45 днів з дня укладання договору. По закінченні даного терміну Постачальник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Покупця. Аванс 10 Календарні 50
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться наступним чином: - Оплата залишку коштів у розмірі 50 % (п’ятдесят) вартості договору Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) днів з дня підписання акту приймання-передачі Товару або надання Постачальником накладної на товар, зазначений в специфікації до цього Договору, після його отримання. Пiсляоплата 10 Календарні 50

Документація

Тендерна документація

14 квітня 2020 15:05
Електронний цифровий підпис
14 квітня 2020 15:04
Запрошення.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДСЕРВІСГРУП"
#38606078
Переможець 7 500 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 15:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 квітня 2020 15:17
Договір 7-С.pdf укладений
14 квітня 2020 15:13
sign.p7s зміни до договору
01 червня 2020 19:04
Додаткова угода 1 до 7-С (1).pdf зміни до договору
01 червня 2020 18:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну за одиницю товару, ціну договору на суму ПДВ (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 7-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку