Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2020 13:49 |
Очікувана вартість: | 3 903 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 515,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 117000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 16:28 |
Зміни до тендеру_3809_22.07.2020.doc | |
22 липня 2020 16:28 |
3809 ТД зч до колійних машин нова редакція 22.07.2020.docx | |
16 липня 2020 15:00 |
Зміни до тендеру_3809_16.07.2020.doc | |
21 травня 2020 09:33 |
Зміни до тендеру_3809_20 05 2020.doc | |
18 травня 2020 15:14 |
Зміни до тендеру_3809_18 05 2020.doc | |
14 квітня 2020 17:16 |
Додаток №9 (10).docx |
22 липня 2020 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
22 липня 2020 16:28 |
Зміни до тендеру_3809_22.07.2020.doc
|
||||||||||||
22 липня 2020 16:28 |
3809 ТД зч до колійних машин нова редакція 22.07.2020.docx
|
||||||||||||
16 липня 2020 15:00 |
Зміни до тендеру_3809_16.07.2020.doc
|
||||||||||||
21 травня 2020 09:33 |
Зміни до тендеру_3809_20 05 2020.doc
|
||||||||||||
18 травня 2020 15:14 |
Зміни до тендеру_3809_18 05 2020.doc
|
||||||||||||
14 квітня 2020 17:16 |
Додаток №9 (10).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Стосовно укладання договору на проведення інспекційного контролю при формуванні колісних пар на виробництві даного виробника філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» листом №15/487 від 15.05.2020 року нашому підприємству було відмовлено, в зв’язку з існуючою ситуацією, яка пов’язана з потенційними ризиками щодо гарантії безпеки інспекторів приймальників.
Виходячи з даної ситуації, повторно просимо розглянути можливість внесення доповнень в розділ 3.2 (стосовно проведення інспекційного контролю) і додати наступне "або надання копії договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією залізничної адміністрації, яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (на продукцію, яка виготовлена на території держави-учасниці Співдружності)".
Потенційному учаснику торгів Замовник пропонує звернутись до філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» щодо можливості укладання договору про надання послуг з інспекторського контролю на території України продукції, яка виготовлена на підприємствах Російської Федерації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-02-000064 ● 2556793bb24a425d9b165bb491535ed4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2020 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.12.2020 № 443
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.12.2020.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.12.2020 № 443
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 16 UA-2020-04-14-003445-a 14.04.2020
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-14-003445-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 14 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до колійних машин (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-14-003445-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-14-003445-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2020-12-17 17:22:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" |
3 898 800,00
UAH з ПДВ
|
3 898 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" |
3 903 000,00
UAH з ПДВ
|
3 903 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР БОН" |
3 903 000,00
UAH з ПДВ
|
3 903 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" #13655435 |
Переможець |
3 898 800,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 13:25
|
ЦЗВ-03-07520-01.pdf | укладений |
30 липня 2021 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:52
|
ЦЗВ-03-07520-01 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 16:33
|
ЦЗВ-03-07520-01 (1).pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 11:56
|
ЦЗВ-03-07520-01.pdf | укладений |
24 вересня 2020 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-07520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-03-07520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |