Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до колійних машин
Очікувана вартість
3 903 000,00 UAH
UA-2020-04-14-003445-a fcc991cce85541cd9956d1781272a2e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 13:49
Очікувана вартість: 3 903 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 515,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 117000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


запасні частини до колійних машин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Пара колісна зібрана (Колесная пара ДГКу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 16:28
Зміни до тендеру_3809_22.07.2020.doc
22 липня 2020 16:28
3809 ТД зч до колійних машин нова редакція 22.07.2020.docx
16 липня 2020 15:00
Зміни до тендеру_3809_16.07.2020.doc
21 травня 2020 09:33
Зміни до тендеру_3809_20 05 2020.doc
18 травня 2020 15:14
Зміни до тендеру_3809_18 05 2020.doc
14 квітня 2020 17:16
Додаток №9 (10).docx
22 липня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 16:28
Зміни до тендеру_3809_22.07.2020.doc
22 липня 2020 16:28
3809 ТД зч до колійних машин нова редакція 22.07.2020.docx
16 липня 2020 15:00
3809 ТД зч до колійних машин нова редакція 16.07.2020.docx
21 травня 2020 09:33
3809 ТД зч до колійних машин нова редакція 20 05 2020.docx
18 травня 2020 15:14
3809 ТД зч до колійних машин нова редакція 18 05 2020.docx
14 квітня 2020 17:16
3809 ТД зч до колійних машин (1).docx
16 липня 2020 15:00
Зміни до тендеру_3809_16.07.2020.doc
21 травня 2020 09:33
Зміни до тендеру_3809_20 05 2020.doc
18 травня 2020 15:14
Зміни до тендеру_3809_18 05 2020.doc
14 квітня 2020 17:16
Додаток №9 (10).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-003445-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 19 квітня 2020 16:43
Прохання внести вимогу
Оскільки факт проведення інспекційного контролю уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) підтверджує факт освоєння виробництва та погодження необхідної нормативно технічної документації просимо Вас, в розділ "Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію" додати, що Пункти 2.1-2.3 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2020 15:15
Замовником прийнято рішення вимоги п. 2.2 - 2.3 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі залишити в діючій редакції.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-003445-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 19 квітня 2020 17:11
Щодо вимог надання документів про інспекторський контроль
Для можливості пропонування оригінальних колісних пар виробництва АТ "Тихорецький машинобудівний завод ім. В.В.Воровського", РФ на рівних умовах з вітчизняним виробнком у даній закупівлі просимо Вас, в розділ 3.2 пункт а) (стосовно проведення інспекційного контролю) додати наступне "або надання копії договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2020 15:15
Замовником прийнято рішення вимоги п. 3.2. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі залишити в діючій редакції.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-003445-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 19 квітня 2020 19:22
Щодо сертифікату відповідності
Згідно "Протоколу 46 засідання Ради залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності" колісні пари, які містяться в даних торгах не зазначені в переліку залізничної продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації (а саме в п. "Колійне господарство". Згідно даного протоколу містяться "колійні машини, автомотриси, мотодрезини та ін.", тобто машини в зборі!!!). Опираючись на даний документ, просимо змінити вимоги до оцінки відповідності продукції, а саме в колонці "Необхідність сертифікації для продукції" замінити "+" на "-".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2020 15:15
Замовником прийнято рішення Вимоги до оцінки відповідності продукції залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-003445-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42781636
Дата подання: 24 травня 2020 12:10
Прохання доповнити п.3,2 (документи стосовно інспекційного контролю)
Наше підприємство має бажання пропонувати до постачання оригінальні колісні пари виробництва АТ "Тихорецький машинобудівний завод ім. В.В.Воровського", РФ на рівних умовах з вітчизняним виробником у даній закупівлі.
Стосовно укладання договору на проведення інспекційного контролю при формуванні колісних пар на виробництві даного виробника філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» листом №15/487 від 15.05.2020 року нашому підприємству було відмовлено, в зв’язку з існуючою ситуацією, яка пов’язана з потенційними ризиками щодо гарантії безпеки інспекторів приймальників.
Виходячи з даної ситуації, повторно просимо розглянути можливість внесення доповнень в розділ 3.2 (стосовно проведення інспекційного контролю) і додати наступне "або надання копії договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією залізничної адміністрації, яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (на продукцію, яка виготовлена на території держави-учасниці Співдружності)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 15:00
Замовником прийнято рішення, що виходячи з можливостей здійснення інспекторського контролю колісних пар до колійних машин в Україні, внесення змін в умови тендерної документації не є доцільним.
Потенційному учаснику торгів Замовник пропонує звернутись до філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» щодо можливості укладання договору про надання послуг з інспекторського контролю на території України продукції, яка виготовлена на підприємствах Російської Федерації.

Документи подані скаржником

24 травня 2020 12:10
Лист НДКТІ

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-02-000064 ● 2556793bb24a425d9b165bb491535ed4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.12.2020 № 443

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 02.12.2020.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 02.12.2020 № 443

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 16 UA-2020-04-14-003445-a 14.04.2020

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-14-003445-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 14 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до колійних машин (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-14-003445-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-14-003445-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2020-12-17 17:22:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" 3 898 800,00
UAH з ПДВ
3 898 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" 3 903 000,00
UAH з ПДВ
3 903 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР БОН" 3 903 000,00
UAH з ПДВ
3 903 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 11:19
Електронний підпис
30 квітня 2020 09:19
Електронний підпис
29 квітня 2020 20:17
протокол випробувань.pdf
29 квітня 2020 10:12
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:52
цінова пропозиція.pdf
28 квітня 2020 10:52
порівняльна таблиця.pdf
28 квітня 2020 10:52
Додаток 4 дані на товар.pdf
28 квітня 2020 10:52
паспорт.pdf
28 квітня 2020 10:52
технічні умови.pdf
28 квітня 2020 10:52
протокол випробувань.pdf
28 квітня 2020 10:52
гарантійний лист.pdf
28 квітня 2020 10:52
декларація.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 13:57
Електронний підпис
22 липня 2020 11:07
Електронний підпис
22 липня 2020 09:08
Електронний підпис
29 квітня 2020 11:13
Електронний підпис
29 квітня 2020 11:00
цінова пропозиція.pdf
29 квітня 2020 11:00
порівняльна таблиця.pdf
29 квітня 2020 11:00
лист згода до договору.pdf
29 квітня 2020 11:00
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:35
UA-2020-04-14-003445-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР БОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"
#13655435
Переможець 3 898 800,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"
#13655435
3 898 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 13:25
ЦЗВ-03-07520-01.pdf укладений
30 липня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:52
ЦЗВ-03-07520-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 16:33
ЦЗВ-03-07520-01 (1).pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:33
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:56
ЦЗВ-03-07520-01.pdf укладений
24 вересня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-07520-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-07520-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 4 677 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 779 640,00 UAH)