Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Гужва Олена Анатоліївна +380552263001 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2020 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 07 травня 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 20 706 395,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2020 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2020 11:45 |
Кошторис (1).rar | |
29 квітня 2020 11:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН1 .docx | |
14 квітня 2020 14:52 |
Тендерна_документація_Нова Збурївка.doc |
29 квітня 2020 11:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 квітня 2020 11:45 |
Кошторис (1).rar
|
|||
29 квітня 2020 11:45 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН1 .docx
|
|||
14 квітня 2020 14:52 |
Тендерна_документація_Нова Збурївка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Окрім того, субпідрядник не підписує договір із Замовником, тому вказані документи надаються виключно стороні з якою буде укладатися правочин, тобто договір субпідряду заключається між підрядною організацією та субпідрядною організацією, а Замовник згідно проекту договору лише погоджує кандидатуру субпідрядника і не підписує договір з субпідрядником.
Все вищезазначене вказує, що ТОВ «Спец Буд Девелопмент» не зобов’язане було надавати документи, які не вказані у тендерній документації.
Саме тому, вважаємо рішення тендерного комітету необґрунтованим, неправомірним та таким, що суперечить чинному законодавству і самим вимогам, що вказані у Тендерній документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 червня 2020 15:49
Дата подання: 11 червня 2020 20:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000003 ● 91caa788df404aa092dc9a1ba1720b60
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 13:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2020 № 126
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-14-003319-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція будівель, споруд, зовнішніх інженерних мереж та благоустрій територій Опорного закладу освіти «Новозбур’ївська школа № 1» по вул. Центральна, 147 в с. Нова Збур’ївка» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-003319-b) оприлюдненого в електронній системі закупівель 22 липня 2020 року. У констатуючій частини Висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зазначено що: 1. «Учасник ТОВ «Спец Буд Девелопмент», відхилений 18.05.2020, звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції. Проте Замовником не надана додаткова інформація причин відхилення пропозиції, що є порушенням вимог частини третьої статті 30 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки у своїй вимозі учасник ТОВ «Спец Буд Девелопмент» просто висловив свою позицію щодо прийнятого рішення про його відхилення, описав своє аргументування та не вимагав надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Відповідь на їхню вимогу від 19 травня 2020 року оприлюднено 22 травня 2020 року в якій було роз’яснено учаснику що рішення тендерного комітету залишається без змін. Тому замовником не було порушено вимог частини третьої статті 30 Закону. 2. «За результатом проведеного аналізу підстав щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» встановлено, що відповідно до рішення Замовника від 01.06.2020 пропозиція учасника ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» була відхилена у зв’язку з тим, що учасник в довідці про субпідрядника не вказав % робіт, які доручаються субпідрядній організації, всупереч вимогам Тендерної документації. При цьому, відповідно до вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, у разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - довідку у довільній формі. У складі тендерної пропозиції ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» завантажено файл «31. Довідка про залучення субпідрядника.pdf» в якому міститься довідка від 28 квітня 2020р. вих. №2804-31 з інформацією про залучення в якості субпідрядника ПП Приватна виробничо-комерційна фірма «Аліна-А» в обсязі менше 1,0 відсотка від вартості договору про закупівлю. Враховуючи наведене ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» надало інформацію відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином безпідставно відхиливши пропозицію ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» Замовником порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. Відповідно до вимог тендерної документації у разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, в якій учасник повинен зазначити наступну інформацію про субпідрядника (ків): • повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до виконання робіт як субпідрядника; • вид робіт, які буде виконувати субпідрядник, • розмір відсотку від вартості договору про закупівлю робіт, який буде надаватися субпідряднику (субпідрядникам); - копії чинної ліцензії субпідрядників на право виконання робіт, які вони будуть виконувати, в разі якщо це передбачено діючим законодавством України (Додаток 6). У разі якщо в субпідрядника до моменту завершення будівництва закінчується дія ліцензії, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист субпідрядника із зобов’язанням щодо продовження терміну її дії на весь період виконання робіт. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників), у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників). ТОВ «Нікопольська СТК» надала інформацію, що планує залучати субпідрядну організацію, тобто було надано довідку, в якій учасник мав зазначити інформацію про субпідрядника(ків), конкретний зміст і перелік якої встановлюється тендерною документацією, проте Учасник не вказав відсоток робіт, які доручаються субпідрядній організації, всупереч вимогам Тендерної документації. Тому замовником не було порушено вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 3. «За результатом проведеного аналізу питання розгляду тендерних пропозиції та їх оцінки встановлено, що на порушення вимог пункту 7 Розділу «Загальні положення» тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «Теплогазмережа» відсутній розрахунок договірної ціни. Не відхиливши пропозицію ТОВ «Теплогазмережа», яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. В пункті 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації описується інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Згідно Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації договірну ціну повинен надати Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, тобто Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних, що і було зроблено ТОВ «Теплогазмережа» як переможцем торгів у п’ятиденний строк з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тому замовником не було порушено вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 4. «На порушенням вимог частини другої статті 32 Закону, договір про закупівлю від 24.06.2020 № 11 укладений на 22 день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (02.06.2020). Статтею 37 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини другої статті 32 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. Кінцева дата укладання договору – 22 червня 2020 року. 11 червня 2020 року до Антимонопольного комітету одним з учасників було подано скаргу в результаті чого уся тендерна процедура була призупинена, а електронна система була заблокована і замовник не мав ніякої можливості вчиняти будь які дії в системі та підгружати будь-які документи. Рішення, щодо розгляду скарги було опубліковано АМКУ 23 червня 2020 року. Відповідно до частини сімнадцятої статті 18 Закону - укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Тому Департаментом не порушено строки укладання договору про закупівлю та вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ
2020-07-28 16:20:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 05.08.2020 № 05-08-1340/0/20/317.2.2. |
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Документи:
29 вересня 2020 15:30
|
Ухвала про відкриття провадження |
05 серпня 2020 18:16
|
Докази направлення позову до суду |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2020 16:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ХЕРСОНІНВЕСТ |
17 600 435,75
UAH з ПДВ
|
17 600 435,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
19 064 011,30
UAH з ПДВ
|
18 964 011,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "ПМК №132" |
20 469 325,00
UAH з ПДВ
|
19 033 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" |
20 134 134,72
UAH з ПДВ
|
19 934 134,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" |
20 546 073,34
UAH з ПДВ
|
20 546 073,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мета |
20 685 775,00
UAH з ПДВ
|
20 685 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ХЕРСОНІНВЕСТ #38044154 |
Відхилено |
17 600 435,75
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 15:10
|
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42561447 |
Відхилено |
18 964 011,29
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 16:42
|
ПРАТ "ПМК №132" #01036477 |
Відхилено |
19 033 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2020 16:36
|
ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" #34610536 |
Відхилено |
19 934 134,72
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 17:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" #38727791 |
Переможець |
20 546 073,34
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 16:36
|
Додаткова Угода Збур.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 10:24
|
Додаткова Угода Збур.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 17:17
|
Договір | зміни до договору |
24 червня 2020 17:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із коригуванням проектної документації, що призвело до зміни вартості робіт, згідно пунктів 1.4, 2.4, та 17.2 Договору, Сторони дійшли згоди зменшити зобов’язання поточного року |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 червня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
19 901 219,58
UAH (в тому числі ПДВ 3 316 779,93 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ст. 849 ЦКУ, умов Договору № 11 від 24.06.2020 замовник має право в односторонньому порядку розірвати договір. Договір розірвано достроково у зв'язку з неналежним виконанням будівельних робіт та порушенням істотних умов договору, графіку та темпів виконання робіт. |