Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 12 486 178,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 16:16 |
Графічні й описові матеріали.pdf | |
14 квітня 2020 16:16 |
2.ТД- капітальний ремонт скверу ім. Коренюгіна.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-12-000001 ● cfd4535cb6c9493a886a564ed3c5471e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 11:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.06.2020 № 169
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-14-003009-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 14 квітня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-25 15:13:22
надання аргументованих заперечень до висновку
Уважно розглянувши висновок Управління Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Миколаївській області за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі за предметом: «капітальний ремонт скверу імені В.І. Коренюгіна в Інгульському районі м. Миколаєва» - UA-2020-04-14-003009-a, надаємо аргументовані заперечення до висновку, які полягають в наступному.
1. Відповідно до розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагалось надання учасниками закупівлі Статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту).
На виконання даної вимоги, учасником – ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» надано Статут, затверджений протоколом загальних зборів учасників від 07.11.2017 № 22, який містить печатку і підпис приватного нотаріусу Одеського міського нотаріального округу з відміткою реєстрації у реєстрі.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань це особа, яка перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації, нотаріус. Статтею 6 цього ж Закону передбачено, що державним реєстратором може бути громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб’єктом державної реєстрації (крім нотаріусів), та нотаріус. Враховуючи, що Статут наданий ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» містить відмітку про реєстрацію та узгодження приватним нотаріусом, даний документ повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вимог Замовника в частині відмітки державного реєстратору без конкретизації особливостей статусу такого реєстратора, надання ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» Статуту з відміткою нотаріуса, який є також державним реєстратором в розумінні Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», повністю відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Відповідно до встановлених тендерною документацією кваліфікаційних критеріїв, Замовником вимагалось надання збоку учасників додатково - «копію таблиці 6 зареєстрованого, у встановлений законодавством спосіб, звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».
Тобто, досконалий і уважний аналіз такої вимоги дозволяє зробити висновок, що вимагалось надання саме табл.. 6, а не усього звіту в цілому, що до речі підтверджується у висновку Управління Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Миколаївській області.
Згідно з наказом Міністерства фінансів України № 435 від 14.04.2015 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», звіт про суми нарахованої заробітної плати формується на підставі встановленої форми і складається з декількох таблиць, які є його складовою частиною.
Додатком 4 до вказаного вище Порядку затверджено форму такого звіту, який загалом складається з 9 (дев’яти) таблиць.
Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам», яка вимагається Замовником для надання в процедурі закупівлі є лише складовою частиною такого звіту та не може з ним ототожнюватись.
При цьому, вимога щодо реєстрації самого звіту визначена як така, що відповідає вимогам Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», оскільки такий звіт може реєструватись як в паперовому так і в електронному вигляді і квитанція про подання звіту форми Д4 складається саме на звіт в цілому, а не табл.. 6 окремо.
Крім того, звертаємо увагу на те, що у складі тендерної пропозиції учасника подано гарантійний лист про достовірність поданої інформації.
Відтак, різниця полягає в тому, що Замовник вимагав надання саме табл.. 6, а не всього звіту і ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» виконав таку вимогу.
Сама табл.. 6 не передбачає окремої реєстрації в органах податкової та не містить окремих позначень про таку реєстрацію.
Отже, ТОВ «БВК «ПИК-СТРОЙ» повністю виконало умови документації в цій частині, надавши табл.. 6 за останній звітний період.
Враховуючи усе вищевикладене, вважаємо, що замовником повністю дотримано вимог чинного законодавства при розгляді та визначенні переможця процедури закупівлі за предметом: «капітальний ремонт скверу імені В.І. Коренюгіна в Інгульському районі м. Миколаєва» - UA-2020-04-14-003009-a.
Вважаємо за необхідне зазначити, що у відповідності до ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції до 19.04.2020) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Публікується дана інформація під виглядом розяснень, оскільки на електронному майданчику відсутня інша технічна можливість для надання саме аргументованих заперечень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір № 970 від 19.06.2020 - розірвано. Фактична сума договору на момент розірвання складає - 0,00 (нуль) гривень.
2021-04-13 11:12:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У відповідності до ч. 10 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" ( в редакції до 19.04.2020) зазначаємо, що висновок Управління Південного Офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Миколаївській області за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі за предметом: «капітальний ремонт скверу імені В.І. Коренюгіна в Інгульському районі м. Миколаєва» - UA-2020-04-14-003009-a, оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 06 липня 2020 |
Документи:
06 липня 2020 11:09
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
11 970 000,00
UAH з ПДВ
|
11 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" |
12 072 556,97
UAH з ПДВ
|
12 072 556,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
12 217 808,86
UAH з ПДВ
|
12 217 808,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40356536 |
Відхилено |
11 970 000,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 10:51
|
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" #34506313 |
Переможець |
12 072 556,97
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 11:06
|
ДУ №2 від 12.04.2021.PDF | укладений |
13 квітня 2021 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 17:29
|
ДУ № 1 від 02.11.2020.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 18:32
|
Договір № 970 від 19.06.2020 з додатками.pdf | укладений |
19 червня 2020 18:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобовязань та перерозподіл коштів по рокам |
Номер договору про закупівлю: | 970 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |