Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Всесезонні машини з обладнанням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг
All-season machines with equipment for the application of liquid reagents for summer and winter road containment
Очікувана вартість
66 777 600,00 UAH
UA-2020-04-14-002958-a 9d255b37154047e1992b2d489dce2e00
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Corporation "Kyivavtodor"
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Oleksandr Igerevich
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 21:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 12:43
Очікувана вартість: 66 777 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 333 888,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 14 квітня 2020 16:08
Enquiries until: 04 травня 2020 21:00
Complaints submission until: до 10 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 66 777 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 333 888 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 Одиниця
Всесезонні машини з обладнанням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

All-season machines with equipment for the application of liquid reagents for summer and winter road containment
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. На підставі листа Постачальника Замовник звертається до головного розпорядника бюджетних коштів для прийняття рішення про надання чи ненадання Постачальнику авансу на поставку Товару. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Постачальнику лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом поставки Товару. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з таких рахунків на придбання Товару. Постачальник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання Товару, передбаченого Договором в строк, що визначається головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Постачальником на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. У разі порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику неустойку в розмірі облікової ставки НБУ від суми невикористаного авансу за кожен день такої затримки . Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі Актів приймання – передачі з урахуванням перерахованих авансів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 травня 2020 17:42
Дата відповіді: 07 травня 2020 11:36
У зв’язку зі складною епідеміологічною ситуацією у країні та світі та, враховуючи надані державними та місцевими органами влади рекомендаціями щодо запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції, застосованими запобіжними заходами в Україні (Рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211, Протокол засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» № 9 від 11 березня 2020 року, Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530-IX від 17.03.2020 р) більша частина підприємств на даний час не функціонує, що унеможливлює отримання «сканованої(их) копії(ій) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів)», який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, у відповідності з умовами, що зазначені в тендерній документації, в частині, що стосується дати такого(их) листів. У зв’язку з цим, просимо враховувати нинішню несприятливу ситуацію в Україні при проведенні процедури закупівлі, що значно ускладнює отримання документів від сторонніх організацій, та внести зміни до тендерної документації, виклавши вимогу щодо надання листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів) в п.п. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 2 тендерної документації в наступній редакції: «- скановану(і) копію(ї) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів), який(і) повинен(ні) містити: №, дату, предмет Договору, найменування, обсяги, строк поставки та якість поставленого Товару;».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція щодо виключення терміну давнини отримання «сканованої(их) копії(ій) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів)», який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі не прийнятна. Всесезонні машини з обладненням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг використовуються підприємствами, що здійснюють експлуатацію об‘єктів, які відносяться до критичної інфраструктури та забезпечують роботу органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 травня 2020 17:46
Дата відповіді: 06 травня 2020 11:27
Шановний Замовник, для розширення кола потенційних учасників та створення більш конкурентного середовища просимо розглянути наші пропозиції та внести зміни до Технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: 1. Просимо розширити вимоги, допустивши технічне рішення, коли ножі змінюються механічно. Таке виконання широко застосовується і не менш ефективно. З точки зору експлуатації дозволяє скоротити видатки, так як застосовується менше швидкозношуваних компонентів. Пропонуємо пункт 2.4.9 викласти в такій редакції «Заміна стальних ножів на поліуретанові та навпаки повинна здійснюватися за допомогою гідравлічних циліндрів або механічним способом.» У зв'язку зі складною епідеміологічною ситуацією в усьому світі і діючим обмеженнями в багатьох країнах є велика ймовірність зриву термінів поставки комплектуючих до обладнання та машин. Просимо збільшити терміни поставки зі 120 днів до 180 днів (внести відповідні зміни до ТД) та не застосовувати штрафні санкції в разі невеликого прострочення термінів поставки з незалежних від постачальника причин.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесення змін щодо технічних характеристик предмету закупівлі: «Великовантажні мототранспортні засоби»: (Всесезонні машини з обладненням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг), що викладені у додатку № 3, а саме:
1. «Просимо розширити вимоги, допустивши технічне рішення, коли ножі змінюються механічно. Таке виконання широко застосовується і не менш ефективно. З точки зору експлуатації дозволяє скоротити видатки, так як застосовується менше швидкозношуваних компонентів. Пропонуємо пункт 2.4.9 викласти в такій редакції «Заміна стальних ножів на поліуретанові та навпаки повинна здійснюватися за допомогою гідравлічних циліндрів або механічним способом.»
Дана вимога сформована з урахуванням різноманітних умов виконання робіт під час прибирання снігу та ця вимога погіршує технічні характеристики предмету закупівлі, тому внесення змін неможливо.
2. «У зв'язку зі складною епідеміологічною ситуацією в усьому світі і діючим обмеженнями в багатьох країнах є велика ймовірність зриву термінів поставки комплектуючих до обладнання та машин. Просимо збільшити терміни поставки зі 120 днів до 180 днів (внести відповідні зміни до ТД) та не застосовувати штрафні санкції в разі невеликого прострочення термінів поставки з незалежних від постачальника причин.»
Внесення змін неможливо, так як збільшення терміну поставки до 180 днів з урахуванням термінів можливого укладання договору виходить за межі поточного бюджетного року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-002958-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42999106
Дата подання: 04 травня 2020 16:46
Технічні характеристики предмета закупівлі
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників закупівлі, просимо Вас внести зміни до технічного параметру «Кабіна підвищеної комфортності з підігрівом сидіння» (Додаток 3 Тендерної документації), та викласти вимогу в наступній редакції: «Кабіна підвищеної комфортності з підігрівом сидіння або без підігріву».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 14:41
Внесення змін щодо технічних характеристик предмету закупівлі: «Великовантажні мототранспортні засоби»: (Всесезонні машини з обладненням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг), що викладені у додатку № 3, а саме вимога внесення зміни до технічного параметру «Кабіна підвищеної комфортності з підігрівом сидіння» та викласти вимогу в наступній редакції: «Кабіна підвищеної комфортності з підігрівом сидіння або без підігріву» неможливо, так як дана вимога сформована з урахуванням забезпечення поліпшення стану умов праці водіїв, особливо в зимовий період та ця вимога погіршує технічні характеристики предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-002958-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: THG Technik Handels Gesellschaft AG, Код ЄДРПОУ:CHE‑443.405.608
Дата подання: 04 травня 2020 17:14
Порушення Законодавства України
Шановний Замовник. Просимо видалити вимогу щодо надання учасником сканованої (легалізованої) копії паспорту. Ця вимога є дискримінаційною, так як порушує ст. 11 Закону України “Про інформацію”. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини.
Не дивлячись на те, що у вимогах до ТД є вимога щодо надання листа згоди на обробку персональних даних, то така вимога все одна вважається недоречною. У згоді Учасник має надати дозвіл на користування персональними даними Замовнику, але після розкриття тендерних пропозицій ці дані стають оприлюдненими та до них мають доступ всі. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.
До того ж ця вимога не є обов'язковою. Для Змовника достатньою може бути інформація щодо уповноваженої особи на пілпис ТД, договору, а для цього достатньо надати інформаційну довідку, документи підтверджуючі повноваження, але ні в якому разі не копію паспорту.
Крім того рішенням АМКУ № 4415-р/пк-пз від 05.07.2017 року було щодо закупівлі UA-2017-05-12-000685-b було встановлено, що вимагання документів, що мають персональні дані суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5 та ст. 22 в редакції закону № 2265-VIII від 21.12.2017.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2020 14:33
Відповідно до положень ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» та ст. 11 Закону України «Про інформацію», персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження (ч. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію»).
Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»
не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі, що містить персональні дані.
Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Таким чином, учасник, надаючи сканований паспорт (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картку з додатками, може позначити їх як конфіденційні. В такому випадку, такі документи будуть доступні для перегляду тільки Замовнику та контролюючим органам.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000044 ● 33c0a7deab0c4ac09e21f5647c30bc62
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-12 08:36:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-04-14-002958-a 14.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Не погоджуючись із висновком про результати моніторингу закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2020-04-14-002958-а) від 03 липня 2020 щодо предмету закупівлі: Великовантажні мототранспортні засоби (Всесезонні машини з обладнанням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг), керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), комунальна корпорація «Київавтодор» (далі – Замовник, КК «Київавтодор») надає заперечення до висновку, виходячи з наступного. 1) Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція ТОВ «Сучасні вантажівки» відповідала вимогам, встановленим у тендерній документації Замовника, зокрема в частині підтвердження норм витрат палива на роботу техніки з різним навісним обладнанням для всіх режимів роботи (зима/літо), тому не була відхилена тендерним комітетом Замовника. Так, у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» в електронній системі закупівель було оприлюднено документ під назвою «норми витрат палива.pdf», який був експортований у систему 14.05.2020 о 19:43:46. У зазначеному документі учасником було зазначено норми витрат палива для машин "Підйомні механізми МКД-11 (шасі Ford Trucks 1833) при роботі з різним навісним обладнанням для всіх режимів роботи (копія листа додається). У зв'язку з цим, висновок про порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (невідхилення) Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» є необґрунтованим. 2) Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ "Нафтоавтоматика" вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція ПрАТ «Нафтоавтоматика» відповідала вимогам, встановленим у тендерній документації Замовника, тому не була відхилена тендерним комітетом Замовника. Відповідно до пункту 1.3.2 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації учасник повинен надати, в тому числі скановану копію листа-відгука від замовника, який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі та повинен містити: №, дату, предмет договору, найменування, обсяги, строк поставки та якість поставленого Товару. У Висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що у складі пропозиції Переможця міститься лист-відгук від 06.05.2020 № 347/2-В, в якому не зазначено строків поставки товару, оскільки відповідно до норм частини 1 статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. КК "Київавтодор" не погоджується з вказаним висновком з огляду на наступне. Під час розгляду пропозиції ПрАТ «Нафтоавтоматика», тендерним комітетом Замовника було розглянуто даний лист-відгук у комплексі документів учасника, наданих для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Так, у листі-відгуку ПрАТ «Нафтоавтоматика» від 06.05.2020 №347/2-В, наданого ТОВ «Негос-3000», було зазначено, що «передача техніки відбувалася вчасно, відповідно до Договірних зобов'язань» (копія листа-відгуку додається). Відповідно до положень п. 4.2 договору поставки № 4-30/01/18 від 30.01.2018, укладеного між ПрАТ «Нафтоавтоматика» та ТОВ "Негос-3000" (далі - договір поставки), Продавець зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 100 календарних днів (копія договору додається). Пунктом 4.3 договору поставки передбачено, що днем поставки Товару та днем виконання Зобов'язання Продавця по поставці Товару Покупцю вважається день передачі Товару Покупцю у вказаному в п. 4.1 договору місці поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної на Товар. На підтвердження виконання договору поставки ПрАТ «Нафтоавтоматика» в електронну систему закупівель було завантажено видаткові накладні з підписами та печатками сторін від 26.03.2018 та 02.04.2018, що підтверджує поставку товару у строк, що не перевищує 100 календарних днів (копії видаткових накладних додаються). Таким чином, тендерним комітетом КК «Київавтодор» було визнано лист-відгук учасника ПрАТ «Нафтоавтоматика» як такий, що відповідає вимогам тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету КК «Київавтодор» від 04.06.2020 додається). На підставі вищевикладеного, КК «Київавтодор» заперечує у повному обсязі про наявність порушень, вказаних у висновку про результати моніторингу закупівлі від 03.07.2020. Додатки: 1. Копія листа ТОВ «Сучасні вантажівки» про норми витрат палива. 2. Копія договору поставки ПрАТ «Нафтоавтоматика» № 4-30/01/18 від 30.01.2018 з додатками. 3. Копії видаткових накладних від 26.03.2018 та 02.04.2018. 4. Копія протоколу засідання тендерного комітету від 04.06.2020.

2020-07-07 14:53:18

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 липня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 18 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальна корпорація "Київавтодор", 03359026, Україна, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
  2. Інформація про предмет закупівлі: Всесезонні машини з обладнанням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг, 66777600UAH, 34140000-0, ДК021, 12, Одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: 9d255b37154047e1992b2d489dce2e00, 2020-04-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 12 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01.07.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету б/д та б/н (оприлюднена 07.05.2020 року) (зі змінами) (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД», THG Technik Handels Gesellschaft AG, ПрАТ «Нафтоавтоматика» (далі – Переможець), товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні вантажівки», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС», товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецтехінвест», протокол розгляду результатів проведення електронного аукціону комунальної корпорації «Київавтодор» від 11.06.2020 № 21/430-2, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2020. Відповідно до пункту 3.2 Розділу 3 ТД тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, зокрема з документів, визначених Додатком 2 цієї тендерної документації, вимогам тендерної документації у форматі PDF. Згідно з пунктом 1.15 додатку 2 до ТД учасник повинен надати офіційно підтверджені норми витрат палива на роботу техніки з різним навісним обладнанням для всіх режимів роботи (зима/літо). За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» вимогам ТД, оскільки вказаним учасником офіційно не підтверджено норми витрат палива на роботу техніки з різним навісним обладнанням для всіх режимів роботи, зокрема зима/літо. Також, моніторингом установлено невідповідність пропозиції ПрАТ «Нафтоавтоматика» вимогам ТД. Так, відповідно до пункту 1.3.2 Додатку 2 до ТД для документального підтвердження інформації учасник повинен надати, в тому числі скановану копію листа-відгука від замовника, який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі та повинен містити: №, дату, предмет договору, найменування, обсяги, строк поставки та якість поставленого Товару. У складі пропозиції Переможця міститься лист – відгук від 06.05.2020 № 347/2-В, в якому не зазначено строків поставки товару, оскільки відповідно до норм частини 1 статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, у редакції від 02.04.2020 року, не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Сучасні вантажівки» та ПрАТ «Нафтоавтоматика» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Вищевказане призвело до порушення частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 02.04.2020 року, згідно з якою замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Крім того, відхиливши тендерну пропозицію одного учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації та не відхиливши пропозицію іншого, з підстав невідповідності умовам тендерної документації, замовником порушено норми частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30, частини першої статті 31 та частини першої статті 3 Закону у редакції від 02.04.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону,– порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2020-07-27 14:08:47

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2020
UA-2020-04-14-002958-a9d255b37154047e1992b2d489dce2e00
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД" Документи
Відхилено
Документи
THG Technik Handels Gesellschaft AG Документи
Відхилено
ПрАТ Нафтоавтоматика Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Укрспецтехінвест Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 16:21
sign.p7s
14 травня 2020 16:21
Статут.pdf
14 травня 2020 16:20
Проект договору.pdf
14 травня 2020 16:20
Паспорт.pdf
14 травня 2020 16:20
Опис Статуту 5134669501.pdf
14 травня 2020 16:20
Наказ про призначення.pdf
14 травня 2020 16:20
Лист сервісні центри.pdf
14 травня 2020 16:20
Лист санкції.pdf
14 травня 2020 16:20
Зображення (проспект).pdf
14 травня 2020 16:20
Договір ТО і ремонт.pdf
14 травня 2020 16:20
Договір оренди №331 А.pdf
14 травня 2020 16:20
Договір оренди №324А.pdf
14 травня 2020 16:20
Договір оренди №213 А.pdf
14 травня 2020 16:20
Довідка ст.17.pdf
14 травня 2020 16:20
Довідка довкілля.pdf
14 травня 2020 16:20
Дилерська угода 416-19.pdf
14 травня 2020 16:20
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 травня 2020 16:20
Витяг з ЄДР.pdf
14 травня 2020 16:20
Витрати палива.pdf
14 травня 2020 16:20
Аналогічні договори.pdf
14 травня 2020 16:20
18748 КРАЗ p7s.7z

Публічні документи

14 травня 2020 17:57
Проект договора.pdf
14 травня 2020 17:57
Інші довідки.pdf
14 травня 2020 17:57
Додаток 3.pdf
14 травня 2020 17:57
Додаток 2 частина 2.pdf
14 травня 2020 17:57
Додаток 2 частина 1.pdf
14 травня 2020 17:57
Довідка-гарантія.pdf
14 травня 2020 17:57
Довідка до додатку 6.pdf

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:00
sign.p7s
12 червня 2020 16:53
довідка СТ 17.pdf
12 червня 2020 16:53
довідка МВС з ЕЦП.7z
12 червня 2020 16:53
довідка ДФС з ЕЦП.7z
12 червня 2020 16:53
public_doc (2).pdf
12 червня 2020 16:53
Dovidka_20157429550880374026.pdf
14 травня 2020 19:23
sign.p7s
14 травня 2020 19:23
sign.p7s
14 травня 2020 19:23
Додаток 2 п 3 ВИТЯГ ПДВ.pdf
14 травня 2020 19:22
опис окремої частини.pdf
14 травня 2020 19:21
18733 Нафтоавтоматика p7s.zip

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 19:45
sign.p7s
14 травня 2020 19:45
sign.p7s
14 травня 2020 19:43
016-001-17201-2020.zip
14 травня 2020 19:43
ЗАЯВКА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 травня 2020 19:43
технічні вимоги.pdf
14 травня 2020 19:43
норми витрат палива.pdf
14 травня 2020 19:43
лист щодо повноважень.pdf
14 травня 2020 19:43
зображення (проспект).pdf
14 травня 2020 19:43
Статут_копія.pdf
14 травня 2020 19:43
Статут від 14.02.2019р..pdf
14 травня 2020 19:43
Протокол №49_копія.pdf
14 травня 2020 19:43
Протокол 9 Суч вантаж.pdf
14 травня 2020 19:43
проект договору.pdf
14 травня 2020 19:43
паспорт С.Н..pdf
14 травня 2020 19:43
Опис_копія.pdf
14 травня 2020 19:43
Опис Статут 15.02.2019р..pdf
14 травня 2020 19:43
опис сервісної служби.pdf
14 травня 2020 19:43
Наказ директора.pdf
14 травня 2020 19:43
лист-роз'яснення_ФОП.pdf
14 травня 2020 19:43
лист-гарантія_санкції.pdf
14 травня 2020 19:43
Довідка_СТО.pdf
14 травня 2020 19:43
довідка_ст. 17 Закону.pdf
14 травня 2020 19:43
довідка_МТБ.pdf
14 травня 2020 19:43
INN.pdf

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 20:10
sign.p7s
14 травня 2020 20:09
sign.p7s
14 травня 2020 20:09
Підписаний_Лицензия_.pdf
14 травня 2020 20:09
Підписаний_G0520-6853-GL_tender.pdf
14 травня 2020 20:09
Щодо гарантії.pdf
14 травня 2020 20:09
Проект Договору.pdf
14 травня 2020 20:09
Про уповноваженого.pdf
14 травня 2020 20:09
Призначення керівника.pdf
14 травня 2020 20:09
Паспорт Керівника.pdf
14 травня 2020 20:09
Додаток 4 (ст. 17).pdf
14 травня 2020 20:09
Autorisation ZAR.PDF

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 20:27
sign.p7s
14 травня 2020 20:20
технічні вимоги.pdf
14 травня 2020 20:20
ліцензія Банку.pdf
14 травня 2020 20:20
лист щодо коду доступу.pdf
14 травня 2020 20:20
лист дилерство.pdf
14 травня 2020 20:20
довіреність Мороз.pdf
14 травня 2020 20:20
Дилерство.pdf
14 травня 2020 20:20
Дилерство МКД 11 (1).pdf
14 травня 2020 20:20
витяг з наказу Мороз.pdf
14 травня 2020 20:20
аналогічний договір.pdf
14 травня 2020 20:20
18772 Укрспецтехінвест p7s.7z
14 травня 2020 20:20
28-договор тех обслуж.pdf
14 травня 2020 20:20
20 -Зображення.pdf
14 травня 2020 20:20
26- технічні вимоги.pdf
14 травня 2020 20:20
24- Довідка ст.17.pdf
14 травня 2020 20:20
23- Проект Договору.pdf
14 травня 2020 20:19
9- Довідка МТБ.pdf
14 травня 2020 20:19
4-Довідка субпідрядник.pdf
14 травня 2020 20:19
1- Довідка учасника.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика 58 896 000,00
UAH з ПДВ
58 560 998,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" 65 442 052,80
UAH з ПДВ
58 883 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 66 600 000,00
UAH з ПДВ
58 884 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:00
sign.p7s
12 червня 2020 16:53
довідка СТ 17.pdf
12 червня 2020 16:53
довідка МВС з ЕЦП.7z
12 червня 2020 16:53
довідка ДФС з ЕЦП.7z
12 червня 2020 16:53
public_doc (2).pdf
12 червня 2020 16:53
Dovidka_20157429550880374026.pdf
14 травня 2020 19:23
sign.p7s
14 травня 2020 19:23
sign.p7s
14 травня 2020 19:23
Додаток 2 п 3 ВИТЯГ ПДВ.pdf
14 травня 2020 19:22
опис окремої частини.pdf
14 травня 2020 19:21
18733 Нафтоавтоматика p7s.zip

Публічні документи

14 травня 2020 20:10
sign.p7s
14 травня 2020 20:09
sign.p7s
14 травня 2020 20:09
Підписаний_Лицензия_.pdf
14 травня 2020 20:09
Підписаний_G0520-6853-GL_tender.pdf
14 травня 2020 20:09
Щодо гарантії.pdf
14 травня 2020 20:09
Проект Договору.pdf
14 травня 2020 20:09
Про уповноваженого.pdf
14 травня 2020 20:09
Призначення керівника.pdf
14 травня 2020 20:09
Паспорт Керівника.pdf
14 травня 2020 20:09
Додаток 4 (ст. 17).pdf
14 травня 2020 20:09
Autorisation ZAR.PDF

Публічні документи

14 травня 2020 19:45
sign.p7s
14 травня 2020 19:45
sign.p7s
14 травня 2020 19:43
016-001-17201-2020.zip
14 травня 2020 19:43
ЗАЯВКА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 травня 2020 19:43
технічні вимоги.pdf
14 травня 2020 19:43
норми витрат палива.pdf
14 травня 2020 19:43
лист щодо повноважень.pdf
14 травня 2020 19:43
зображення (проспект).pdf
14 травня 2020 19:43
Статут_копія.pdf
14 травня 2020 19:43
Статут від 14.02.2019р..pdf
14 травня 2020 19:43
Протокол №49_копія.pdf
14 травня 2020 19:43
Протокол 9 Суч вантаж.pdf
14 травня 2020 19:43
проект договору.pdf
14 травня 2020 19:43
паспорт С.Н..pdf
14 травня 2020 19:43
Опис_копія.pdf
14 травня 2020 19:43
Опис Статут 15.02.2019р..pdf
14 травня 2020 19:43
опис сервісної служби.pdf
14 травня 2020 19:43
Наказ директора.pdf
14 травня 2020 19:43
лист-роз'яснення_ФОП.pdf
14 травня 2020 19:43
лист-гарантія_санкції.pdf
14 травня 2020 19:43
Довідка_СТО.pdf
14 травня 2020 19:43
довідка_ст. 17 Закону.pdf
14 травня 2020 19:43
довідка_МТБ.pdf
14 травня 2020 19:43
INN.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Нафтоавтоматика
#00142970
Переможець 58 560 998,40
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика
#00142970
58 560 998,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 липня 2020 16:45
35-19.pdf укладений
01 липня 2020 16:45
sign.p7s укладений
18 серпня 2020 15:26
Додаткова 1.pdf укладений
18 серпня 2020 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з висновком Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі від 03.07.2020

Актуальні тендери

До пошуку