Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
All-season machines with equipment for the application of liquid reagents for summer and winter road containment
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Corporation "Kyivavtodor" |
National ID: | 03359026 |
Contact point: |
Babenko Oleksandr Igerevich 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 12:43 |
Очікувана вартість: | 66 777 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 333 888,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 14 квітня 2020 16:08 |
Enquiries until: | 04 травня 2020 21:00 |
Complaints submission until: | до 10 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 травня 2020 21:00 |
Information
Estimated total value: | 66 777 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 333 888 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. На підставі листа Постачальника Замовник звертається до головного розпорядника бюджетних коштів для прийняття рішення про надання чи ненадання Постачальнику авансу на поставку Товару. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Постачальнику лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом поставки Товару. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з таких рахунків на придбання Товару. Постачальник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання Товару, передбаченого Договором в строк, що визначається головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Постачальником на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. У разі порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику неустойку в розмірі облікової ставки НБУ від суми невикористаного авансу за кожен день такої затримки . Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі Актів приймання – передачі з урахуванням перерахованих авансів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 14:38 |
Зміни №1 ТД Машини для внесення рідких реагентів.doc | |
07 травня 2020 14:37 |
ТД Машини для внесення рідких реагентів (нова редакція).doc |
07 травня 2020 14:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 травня 2020 14:38 |
Зміни №1 ТД Машини для внесення рідких реагентів.doc
|
||||||
07 травня 2020 14:37 |
ТД Машини для внесення рідких реагентів (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. «Просимо розширити вимоги, допустивши технічне рішення, коли ножі змінюються механічно. Таке виконання широко застосовується і не менш ефективно. З точки зору експлуатації дозволяє скоротити видатки, так як застосовується менше швидкозношуваних компонентів. Пропонуємо пункт 2.4.9 викласти в такій редакції «Заміна стальних ножів на поліуретанові та навпаки повинна здійснюватися за допомогою гідравлічних циліндрів або механічним способом.»
Дана вимога сформована з урахуванням різноманітних умов виконання робіт під час прибирання снігу та ця вимога погіршує технічні характеристики предмету закупівлі, тому внесення змін неможливо.
2. «У зв'язку зі складною епідеміологічною ситуацією в усьому світі і діючим обмеженнями в багатьох країнах є велика ймовірність зриву термінів поставки комплектуючих до обладнання та машин. Просимо збільшити терміни поставки зі 120 днів до 180 днів (внести відповідні зміни до ТД) та не застосовувати штрафні санкції в разі невеликого прострочення термінів поставки з незалежних від постачальника причин.»
Внесення змін неможливо, так як збільшення терміну поставки до 180 днів з урахуванням термінів можливого укладання договору виходить за межі поточного бюджетного року.
Вимоги про усунення порушення
Не дивлячись на те, що у вимогах до ТД є вимога щодо надання листа згоди на обробку персональних даних, то така вимога все одна вважається недоречною. У згоді Учасник має надати дозвіл на користування персональними даними Замовнику, але після розкриття тендерних пропозицій ці дані стають оприлюдненими та до них мають доступ всі. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.
До того ж ця вимога не є обов'язковою. Для Змовника достатньою може бути інформація щодо уповноваженої особи на пілпис ТД, договору, а для цього достатньо надати інформаційну довідку, документи підтверджуючі повноваження, але ні в якому разі не копію паспорту.
Крім того рішенням АМКУ № 4415-р/пк-пз від 05.07.2017 року було щодо закупівлі UA-2017-05-12-000685-b було встановлено, що вимагання документів, що мають персональні дані суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5 та ст. 22 в редакції закону № 2265-VIII від 21.12.2017.
Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження (ч. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію»).
Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»
не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі, що містить персональні дані.
Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Таким чином, учасник, надаючи сканований паспорт (ст. 1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або ID-картку з додатками, може позначити їх як конфіденційні. В такому випадку, такі документи будуть доступні для перегляду тільки Замовнику та контролюючим органам.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-10-000044 ● 33c0a7deab0c4ac09e21f5647c30bc62
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 08:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 99
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-04-14-002958-a 14.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Не погоджуючись із висновком про результати моніторингу закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2020-04-14-002958-а) від 03 липня 2020 щодо предмету закупівлі: Великовантажні мототранспортні засоби (Всесезонні машини з обладнанням для внесення рідких реагентів літнього та зимового утримання доріг), керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), комунальна корпорація «Київавтодор» (далі – Замовник, КК «Київавтодор») надає заперечення до висновку, виходячи з наступного. 1) Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція ТОВ «Сучасні вантажівки» відповідала вимогам, встановленим у тендерній документації Замовника, зокрема в частині підтвердження норм витрат палива на роботу техніки з різним навісним обладнанням для всіх режимів роботи (зима/літо), тому не була відхилена тендерним комітетом Замовника. Так, у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» в електронній системі закупівель було оприлюднено документ під назвою «норми витрат палива.pdf», який був експортований у систему 14.05.2020 о 19:43:46. У зазначеному документі учасником було зазначено норми витрат палива для машин "Підйомні механізми МКД-11 (шасі Ford Trucks 1833) при роботі з різним навісним обладнанням для всіх режимів роботи (копія листа додається). У зв'язку з цим, висновок про порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (невідхилення) Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Сучасні вантажівки» є необґрунтованим. 2) Щодо невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ "Нафтоавтоматика" вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція ПрАТ «Нафтоавтоматика» відповідала вимогам, встановленим у тендерній документації Замовника, тому не була відхилена тендерним комітетом Замовника. Відповідно до пункту 1.3.2 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації учасник повинен надати, в тому числі скановану копію листа-відгука від замовника, який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі та повинен містити: №, дату, предмет договору, найменування, обсяги, строк поставки та якість поставленого Товару. У Висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що у складі пропозиції Переможця міститься лист-відгук від 06.05.2020 № 347/2-В, в якому не зазначено строків поставки товару, оскільки відповідно до норм частини 1 статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. КК "Київавтодор" не погоджується з вказаним висновком з огляду на наступне. Під час розгляду пропозиції ПрАТ «Нафтоавтоматика», тендерним комітетом Замовника було розглянуто даний лист-відгук у комплексі документів учасника, наданих для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Так, у листі-відгуку ПрАТ «Нафтоавтоматика» від 06.05.2020 №347/2-В, наданого ТОВ «Негос-3000», було зазначено, що «передача техніки відбувалася вчасно, відповідно до Договірних зобов'язань» (копія листа-відгуку додається). Відповідно до положень п. 4.2 договору поставки № 4-30/01/18 від 30.01.2018, укладеного між ПрАТ «Нафтоавтоматика» та ТОВ "Негос-3000" (далі - договір поставки), Продавець зобов'язується поставити Товар Покупцю протягом 100 календарних днів (копія договору додається). Пунктом 4.3 договору поставки передбачено, що днем поставки Товару та днем виконання Зобов'язання Продавця по поставці Товару Покупцю вважається день передачі Товару Покупцю у вказаному в п. 4.1 договору місці поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної на Товар. На підтвердження виконання договору поставки ПрАТ «Нафтоавтоматика» в електронну систему закупівель було завантажено видаткові накладні з підписами та печатками сторін від 26.03.2018 та 02.04.2018, що підтверджує поставку товару у строк, що не перевищує 100 календарних днів (копії видаткових накладних додаються). Таким чином, тендерним комітетом КК «Київавтодор» було визнано лист-відгук учасника ПрАТ «Нафтоавтоматика» як такий, що відповідає вимогам тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету КК «Київавтодор» від 04.06.2020 додається). На підставі вищевикладеного, КК «Київавтодор» заперечує у повному обсязі про наявність порушень, вказаних у висновку про результати моніторингу закупівлі від 03.07.2020. Додатки: 1. Копія листа ТОВ «Сучасні вантажівки» про норми витрат палива. 2. Копія договору поставки ПрАТ «Нафтоавтоматика» № 4-30/01/18 від 30.01.2018 з додатками. 3. Копії видаткових накладних від 26.03.2018 та 02.04.2018. 4. Копія протоколу засідання тендерного комітету від 04.06.2020.
2020-07-07 14:53:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
-
2020-07-27 14:08:47
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
THG Technik Handels Gesellschaft AG | Документи |
Відхилено
|
ПрАТ Нафтоавтоматика | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Сучасні вантажівки" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Укрспецтехінвест | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Нафтоавтоматика |
58 896 000,00
UAH з ПДВ
|
58 560 998,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" |
65 442 052,80
UAH з ПДВ
|
58 883 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Сучасні вантажівки" |
66 600 000,00
UAH з ПДВ
|
58 884 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Нафтоавтоматика #00142970 |
Переможець |
58 560 998,40
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 15:26
|
Додаткова 1.pdf | укладений |
18 серпня 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 16:45
|
35-19.pdf | укладений |
01 липня 2020 16:45
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з висновком Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі від 03.07.2020 |