Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Всесезонні машини з обладнанням для літнього та зимового утримання доріг на шасі автомобіля колісної формули 4х2
All-season machines with equipment for summer and winter road maintenance on the chassis of a 4x2 wheeled car
Очікувана вартість
97 098 240,00 UAH
UA-2020-04-14-002907-a 0ebfe653f28c465980f9b8ec78e703d4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Corporation "Kyivavtodor"
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Oleksandr Igerevich
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 21:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 15:11
Очікувана вартість: 97 098 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 485 491,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2910000 UAH
Publication date: 14 квітня 2020 16:02
Enquiries until: 04 травня 2020 21:00
Complaints submission until: до 10 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 97 098 240 UAH including VAT
Minimal lowering step: 485 491 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 Одиниця
Всесезонні машини з обладнанням для літнього та зимового утримання доріг на шасі автомобіля колісної формули 4х2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

All-season machines with equipment for summer and winter road maintenance on the chassis of a 4x2 wheeled car
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. На підставі листа Постачальника Замовник звертається до головного розпорядника бюджетних коштів для прийняття рішення про надання чи ненадання Постачальнику авансу на поставку Товару. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Постачальнику лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом поставки Товару. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з таких рахунків на придбання Товару. Постачальник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання Товару, передбаченого Договором в строк, що визначається головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Постачальником на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. У разі порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику неустойку в розмірі облікової ставки НБУ від суми невикористаного авансу за кожен день такої затримки . Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі Актів приймання – передачі з урахуванням перерахованих авансів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2020 14:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 14:37
Зміни №1 Пилосмок комбінований.doc
07 травня 2020 14:36
ТД Пилосмок комбінований (нова редакція).doc
07 травня 2020 14:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 16:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 14:37
Зміни №1 Пилосмок комбінований.doc
07 травня 2020 14:36
ТД Пилосмок комбінований (нова редакція).doc
14 квітня 2020 16:03
ТД Пилосмок комбінований.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 травня 2020 18:01
Дата відповіді: 07 травня 2020 11:38
У зв’язку зі складною епідеміологічною ситуацією у країні та світі та, враховуючи надані державними та місцевими органами влади рекомендаціями щодо запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції, застосованими запобіжними заходами в Україні (Рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211, Протокол засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» № 9 від 11 березня 2020 року, Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530-IX від 17.03.2020 р) більша частина підприємств на даний час не функціонує, що унеможливлює отримання «сканованої(их) копії(ій) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів)», який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, у відповідності з умовами, що зазначені в тендерній документації, в частині, що стосується дати такого(их) листів. У зв’язку з цим, просимо враховувати нинішню несприятливу ситуацію в Україні при проведенні процедури закупівлі, що значно ускладнює отримання документів від сторонніх організацій, та внести зміни до тендерної документації, виклавши вимогу щодо надання листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів) в п.п. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 2 тендерної документації в наступній редакції: «- скановану(і) копію(ї) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів), який(і) повинен(ні) містити: №, дату, предмет Договору, найменування, обсяги, строк поставки та якість поставленого Товару;».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція щодо виключення терміну давнини отримання «сканованої(их) копії(ій) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів)», який датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі не прийнятна. Всесезонні машини з обладнанням для літнього та зимового утримання доріг на шасі автомобіля колісної формули 4х2 використовуються підприємствами, що здійснюють експлуатацію об‘єктів, які відносяться до критичної інфраструктури та забезпечують роботу органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 травня 2020 18:03
Дата відповіді: 07 травня 2020 14:41
Шановний Замовник, для розширення кола потенційних учасників та створення більш конкурентного середовища просимо розглянути наші пропозиції та внести зміни до Технічних вимог до предмету закупівлі, а саме: 1. Просимо розширити діапазон діаметра диска та викласти пункт 2.1.17. в такій редакції: «Діаметр диску розкидача повинен становити 490-720 мм для зменшення турбулентності при великій ширині розкидання та бути виконаним із нержавіючої сталі, з захисним щитком та датчиком обертів» 2. Просимо розширити вимоги, допустивши технічне рішення, коли ножі змінюються механічно. Таке виконання широко застосовується і не менш ефективно. З точки зору експлуатації дозволяє скоротити видатки, так як застосовується менше швидкозношуваних компонентів. Пропонуємо пункт 2.2.9 викласти в такій редакції «Заміна стальних ножів на поліуретанові та навпаки повинна здійснюватися за допомогою гідравлічних циліндрів або механічним способом.» 3. Просимо розширити вимоги, допустивши технічне рішення, коли привід вентилятора здійснюється за допомогою гідравлічного мотору, адже таке рішення є більш надійним. Пропонуємо пункт 2.3.25. викласти в такій редакції «Привід всмоктуючого вентилятора від автономного двигуна повинен здійснюватись за допомогою автоматичного зчеплення і шестеренчастої коробки передач, або за допомогою гідравлічного двигуна.» У зв'язку зі складною епідеміологічною ситуацією в усьому світі і діючим обмеженнями в багатьох країнах є велика ймовірність зриву термінів поставки комплектуючих до обладнання та машин. Просимо збільшити терміни поставки зі 120 днів до 180 днів (внести відповідні зміни до ТД) та не застосовувати штрафні санкції в разі невеликого прострочення термінів поставки з незалежних від постачальника причин.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо збільшення діапазону діаметра диску до 720 мм. не прийнятна. Збільшення діаметра диску призводить до збільшення висоти його розміщення над поверхнею дороги (проїзної частини) під час роботи, що в свою чергу збільшує ризик пошкодження лобового скла та освітлювальних приборів автомобілів учасників руху.
При пониженні висоти його розміщення над поверхнею дороги (проїзної частини) під час роботи більший діаметр унеможливлює його безпечну експлуатацію на рельєфних ділянка вулиць міста.
2. Просимо розширити вимоги, допустивши технічне рішення, коли ножі змінюються механічно. Таке виконання широко застосовується і не менш ефективно. З точки зору експлуатації дозволяє скоротити видатки, так як застосовується менше швидкозношуваних компонентів. Пропонуємо пункт 2.4.9 викласти в такій редакції «Заміна стальних ножів на поліуретанові та навпаки повинна здійснюватися за допомогою гідравлічних циліндрів або механічним способом.»
Дана вимога сформована з урахуванням різноманітних умов виконання робіт під час прибирання снігу та ця вимога погіршує технічні характеристики предмету закупівлі, тому внесення змін неможливо.
3. Було внесено зміни.
4. «У зв'язку зі складною епідеміологічною ситуацією в усьому світі і діючим обмеженнями в багатьох країнах є велика ймовірність зриву термінів поставки комплектуючих до обладнання та машин. Просимо збільшити терміни поставки зі 120 днів до 180 днів (внести відповідні зміни до ТД) та не застосовувати штрафні санкції в разі невеликого прострочення термінів поставки з незалежних від постачальника причин.»
Внесення змін неможливо, так як збільшення терміну поставки до 180 днів з урахуванням термінів можливого укладання договору виходить за межі поточного бюджетного року.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-002907-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42999106
Дата подання: 04 травня 2020 16:50
Зміни до Додатка 3
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників торгів, просимо Вас внести зміни до технічного параметру «Кабіна підвищеної комфортності з підігрівом сидіння» (Додаток 3 Тендерної документації), та викласти вимогу в наступній редакції: «Кабіна підвищеної комфортності з підігрівом сидіння або без підігріву».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 14:58
Внесення змін щодо технічних характеристик предмету закупівлі: «Великовантажні мототранспортні засоби»: (Всесезонні машини з обладнанням для літнього та зимового утримання доріг на шасі автомобіля колісної формули 4х2), що викладені у додатку № 3, а саме вимога внесення зміни до технічного параметру «Кабіна підвищеної комфортності з підігрівом сидіння» та викласти вимогу в наступній редакції: «Кабіна підвищеної комфортності з підігрівом сидіння або без підігріву» неможливо, так як дана вимога сформована з урахуванням забезпечення поліпшення стану умов праці водіїв, особливо в зимовий період та ця вимога погіршує технічні характеристики предмету закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000031 ● e10fcd50403e4c439e9f39e8f6c2abad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-04-14-002907-a 14.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пунктом 8 Додатку №7 «Перелік документів, які переможець процедури закупівлі оприлюднює в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» тендерної документації, вимагалось надати документи на підтвердження п.10 ч.1 ст.17 закону. Оскільки, відповідно до ч. 3 ст. 22 закону, тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а відповідно до абз.3 ч.3 ст.17 передбачено, що замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті, запитувана інформація на підтвердження п.10 ч.1 ст.17 вимагається замовником не порушуючи норм чинного законодавства.

2020-07-15 11:48:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2020
UA-2020-04-14-002907-a0ebfe653f28c465980f9b8ec78e703d4
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Документи Рішення
THG Technik Handels Gesellschaft AG Документи
Відхилено
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Укрспецтехінвест Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 17:04
Додаток 3.pdf
14 травня 2020 17:04
Довідки.pdf

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 19:17
Електронний підпис
14 травня 2020 19:17
Електронний підпис
14 травня 2020 19:15
016-001-17203-2020.zip
14 травня 2020 19:15
ЗАЯВКА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 травня 2020 19:15
технічні вимоги.pdf
14 травня 2020 19:15
норми витрат палива.pdf
14 травня 2020 19:15
лист щодо повноважень.pdf
14 травня 2020 19:15
зображення (проспект).pdf
14 травня 2020 19:15
Статут_копія.pdf
14 травня 2020 19:15
Статут від 14.02.2019р..pdf
14 травня 2020 19:15
Протокол №49_копія.pdf
14 травня 2020 19:15
Протокол 9 Суч вантаж.pdf
14 травня 2020 19:15
проект договору.pdf
14 травня 2020 19:15
паспорт С.Н..pdf
14 травня 2020 19:15
Опис_копія.pdf
14 травня 2020 19:15
Опис Статут 15.02.2019р..pdf
14 травня 2020 19:15
опис сервісної служби.pdf
14 травня 2020 19:15
Наказ директора.pdf
14 травня 2020 19:15
лист-роз'яснення_ФОП.pdf
14 травня 2020 19:15
лист-гарантія_санкції.pdf
14 травня 2020 19:15
Довідка_СТО.pdf
14 травня 2020 19:15
довідка_ст. 17 Закону.pdf
14 травня 2020 19:15
довідка_МТБ.pdf
14 травня 2020 19:15
INN.pdf

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:00
Електронний підпис
12 червня 2020 16:59
цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 16:59
Довідка Ст 17.pdf
12 червня 2020 16:59
довідка МВС з ЕЦП.7z
12 червня 2020 16:59
довідка ДФС з ЕЦП.7z
12 червня 2020 16:58
public_doc (2).pdf
12 червня 2020 16:58
Dovidka_20157427520670683156.pdf
14 травня 2020 19:22
Електронний підпис
14 травня 2020 19:22
Електронний підпис
14 травня 2020 19:19
Додаток 2 п 3 ВИТЯГ ПДВ.pdf
14 травня 2020 19:19
18734 Нафтоавтоматика p7s.zip

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 20:05
Електронний підпис
14 травня 2020 20:01
договор тех обслуж.pdf
14 травня 2020 20:01
Повноваження ПМ МКДВ 11.pdf
14 травня 2020 20:01
довіреність Мороз.pdf
14 травня 2020 20:01
ліцензія Банку.pdf
14 травня 2020 20:01
лист щодо коду доступу.pdf
14 травня 2020 20:01
витяг з наказу Мороз.pdf
14 травня 2020 20:01
лист виробника.pdf
14 травня 2020 20:01
Витрати палива МКДВ 11.pdf
14 травня 2020 20:01
лист виробника 3.pdf
14 травня 2020 20:01
лист виробника 2.pdf
14 травня 2020 20:01
18792 Укрспецтехінвест p7s.7z
14 травня 2020 20:01
27 -технічні вимоги.pdf
14 травня 2020 20:01
25- ст.17 загальна.pdf
14 травня 2020 20:01
24- довідка ст.17.pdf
14 травня 2020 20:01
23 Проект договору.pdf
14 травня 2020 20:01
19- Зображення 1.pdf
14 травня 2020 20:00
9- Довідка МТБ.pdf
14 травня 2020 20:00
1- Відомості учасника.pdf

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 20:03
Електронний підпис
14 травня 2020 20:03
Електронний підпис
14 травня 2020 20:02
Заявка-пропозиція.pdf
14 травня 2020 20:02
Підписаний_Лицензия_.pdf
14 травня 2020 20:02
Підписаний_G0520-6862-GL_tender.pdf
14 травня 2020 20:02
Статут_Опис_Код.pdf
14 травня 2020 20:02
Призначення керівника.pdf
14 травня 2020 20:02
Паспорт Керівника.pdf
14 травня 2020 20:02
Лист-роз'яснення.pdf
14 травня 2020 20:02
Зображення проспект.pdf
14 травня 2020 20:02
Довідка щодо гарантії.pdf
14 травня 2020 20:02
Довідка ст 17.pdf
14 травня 2020 20:02
Детальні х-ки та опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

THG Technik Handels Gesellschaft AG

ТОВ "Сучасні вантажівки"

ПрАТ Нафтоавтоматика

ТОВ Укрспецтехінвест

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика 83 088 000,00
UAH з ПДВ
83 088 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" 95 156 280,00
UAH з ПДВ
83 249 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 96 360 000,00
UAH з ПДВ
83 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:00
Електронний підпис
12 червня 2020 16:59
цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 16:59
Довідка Ст 17.pdf
12 червня 2020 16:59
довідка МВС з ЕЦП.7z
12 червня 2020 16:59
довідка ДФС з ЕЦП.7z
12 червня 2020 16:58
public_doc (2).pdf
12 червня 2020 16:58
Dovidka_20157427520670683156.pdf
14 травня 2020 19:22
Електронний підпис
14 травня 2020 19:22
Електронний підпис
14 травня 2020 19:19
Додаток 2 п 3 ВИТЯГ ПДВ.pdf
14 травня 2020 19:19
18734 Нафтоавтоматика p7s.zip

Публічні документи

14 травня 2020 20:03
Електронний підпис
14 травня 2020 20:03
Електронний підпис
14 травня 2020 20:02
Заявка-пропозиція.pdf
14 травня 2020 20:02
Підписаний_Лицензия_.pdf
14 травня 2020 20:02
Підписаний_G0520-6862-GL_tender.pdf
14 травня 2020 20:02
Статут_Опис_Код.pdf
14 травня 2020 20:02
Призначення керівника.pdf
14 травня 2020 20:02
Паспорт Керівника.pdf
14 травня 2020 20:02
Лист-роз'яснення.pdf
14 травня 2020 20:02
Зображення проспект.pdf
14 травня 2020 20:02
Довідка щодо гарантії.pdf
14 травня 2020 20:02
Довідка ст 17.pdf
14 травня 2020 20:02
Детальні х-ки та опис.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 19:17
Електронний підпис
14 травня 2020 19:17
Електронний підпис
14 травня 2020 19:15
016-001-17203-2020.zip
14 травня 2020 19:15
ЗАЯВКА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 травня 2020 19:15
технічні вимоги.pdf
14 травня 2020 19:15
норми витрат палива.pdf
14 травня 2020 19:15
лист щодо повноважень.pdf
14 травня 2020 19:15
зображення (проспект).pdf
14 травня 2020 19:15
Статут_копія.pdf
14 травня 2020 19:15
Статут від 14.02.2019р..pdf
14 травня 2020 19:15
Протокол №49_копія.pdf
14 травня 2020 19:15
Протокол 9 Суч вантаж.pdf
14 травня 2020 19:15
проект договору.pdf
14 травня 2020 19:15
паспорт С.Н..pdf
14 травня 2020 19:15
Опис_копія.pdf
14 травня 2020 19:15
Опис Статут 15.02.2019р..pdf
14 травня 2020 19:15
опис сервісної служби.pdf
14 травня 2020 19:15
Наказ директора.pdf
14 травня 2020 19:15
лист-роз'яснення_ФОП.pdf
14 травня 2020 19:15
лист-гарантія_санкції.pdf
14 травня 2020 19:15
Довідка_СТО.pdf
14 травня 2020 19:15
довідка_ст. 17 Закону.pdf
14 травня 2020 19:15
довідка_МТБ.pdf
14 травня 2020 19:15
INN.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Нафтоавтоматика

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Нафтоавтоматика
#00142970
Переможець 83 088 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Нафтоавтоматика
#00142970
83 088 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:22
Додаткова 1.pdf укладений
18 серпня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:40
36-19.pdf укладений
01 липня 2020 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з висновком Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі від 09.07.2020.