Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-04-14-002765-b 462d1f058d8c4c4fbd9ae054ff8e8d92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 11:03
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, Харків, Харківських дивізій, 7/3, комунальний заклад «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 49 Харківської міської ради Харківської області імені Харківських дивізій»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар за рахунок коштів місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 14:09
ТД Кабінет хімії.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-20-000057 ● 2a5aefe993a54c43bd4438be37b71496
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022 21:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.12.2022 №277
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 20.12.2022 №277

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
40 UA-2020-04-14-002765-b 14.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-22 19:24:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-04-14-002765-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-27 11:35:32

Відповідь на запит про надання пояснень

Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-04-14-002765-b) повідомляє наступне.
19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», у тому числі оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно з частиною 1 статті 52 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» постанови Кабінету Міністрів України, крім постанов, що містять інформацію з обмеженим доступом, набирають чинності з дня їх офіційного опублікування, якщо інше не передбачено самими постановами, але не раніше дня їх опублікування.
Постанову №1266 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 19.12.2020, і саме з цього дня вона набрала чинності. Отже, саме з 19.12.2020 замовники, визначені у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі», зобов’язані забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо процедур закупівель, оголошених починаючи з 19.12.2020 – також оприлюднити таке обґрунтування на своїх веб-сторінках (чи веб-сторінках головних розпорядників або органів управління).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється лише щодо процедур закупівель, оголошених не раніше 19.12.2020, протягом 5 робочих днів, що відраховуються: для конкурентних процедур закупівель – з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, для переговорної процедури закупівлі – з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Викладене вище та обгрунтоване нормами чинного законодавства виключає обов’язок Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради керуватись в своїх діях та рішеннях положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» до набрання її чинності.
На підставі вищенаведеного, просимо Вас прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-02 11:41:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-04-14-002765-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
2. З якої причини Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору в порядку, передбаченому п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-04 17:05:56

Відповідь на запит про надання пояснень

Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-04-14-002765-b) повідомляє наступне.
Несвоєчасне оприлюднення інформації на веб-порталі трапилось у зв`язку зі збоєм у роботі системи, в якій не було відображено інформації щодо не опублікування звіту. Так, після закінчення терміну дії договору проведена процедура щодо опублікування звіту про виконання договору, при цьому на порталі Рrozorro не було відображено неприйняття звіту. Таким чином, Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради дізналось про те, що звіт не опублікувався при отримання запиту Держаудитслужби України, тобто наміру приховувати інформацію про виконання договору Управління освіти не мало.
Дане порушення було усунуто відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону «Про публічні Закупівлі» у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником.
З огляду на викладене, просимо скасувати проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за за ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінету хімії) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-04-14-002765-b) та прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.
Надаємо документальне підтвердження (платіжне доручення, видаткова накладна) стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 349 950,00
UAH з ПДВ
348 180,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" 349 900,00
UAH з ПДВ
349 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 17:11
Електронний підпис
07 травня 2020 17:09
Податкова
07 травня 2020 17:09
Пропозиція аукціон
07 травня 2020 17:09
МВС
23 квітня 2020 17:23
Електронний підпис
23 квітня 2020 17:23
цінова пропозиція.pdf
23 квітня 2020 17:23
Проект договору.pdf
23 квітня 2020 17:23
Кваліфікація.pdf
23 квітня 2020 17:23
Витяг з ЄДР.pdf
23 квітня 2020 17:23
Витяг Єдиний податок.pdf
23 квітня 2020 17:23
Виписка ЄДР.pdf
23 квітня 2020 17:23
Аналогічний договір 2.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:21
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:20
Статут - копія.pdf
24 квітня 2020 15:20
Довідки кваліфікації.pdf
24 квітня 2020 15:20
Паспорт, код - копія.pdf
24 квітня 2020 15:20
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Доценко Дмитро Сергійович
#3480101799
Переможець 348 180,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович
#3480101799
348 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:00
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 16:31
Договір № 102.docx укладений
20 травня 2020 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 348 180,00
UAH