Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація карантинних рослин (амброзії полинолистої) хімічним методом
Очікувана вартість
581 400,00 UAH
UA-2020-04-14-002524-b 3c06babb800b44aa889612a9ba071797
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Рєчіна

+380612788055 ekonom_hrtra@meriazp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Код ЄДРПОУ: 37573712
Місцезнаходження: 69123, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Контактна особа: Олена Рєчіна
+380612788055
ekonom_hrtra@meriazp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 11:53
Очікувана вартість: 581 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 907,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90000 метр квадратний
Ліквідація карантинних рослин (амброзії полинолистої) хімічним методом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Хортицький район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється в українській національній валюті (гривнях) в межах бюджетних призначень шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження сум фінансування на рахунок Замовника, на підставі підписаного уповноваженими представниками обох сторін Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 16:17
005 ТД Додаток 5 Ціна до)п-ля аукц Амброзія Хім НР2.doc
06 травня 2020 14:49
005 ТД Додаток 5 Ціна до)п-ля аукц Амброзія Хім НР.doc
14 квітня 2020 13:43
005 ТД Додаток 5 Ціна до)п-ля аукц Амброзія Хім.doc
21 травня 2020 16:17
001 ТД Додаток 1 Ст.16 Амброзія Хім НР2.doc
06 травня 2020 14:50
001 ТД Додаток 1 Ст.16 Амброзія Хім НР.doc
14 квітня 2020 13:43
001 ТД Додаток 1 Ст.16 Амброзія Хім.doc
21 травня 2020 16:17
011 ТД Додаток 11 НР2.doc
06 травня 2020 14:50
011 ТД Додаток 11 НР.doc
14 квітня 2020 13:43
011 ТД Додаток 11.doc
21 травня 2020 16:17
Перелік змін 2.pdf
21 травня 2020 16:17
003 ТД Додаток 3 Вимоги до ПЗ Амброзія Хім НР2.doc
06 травня 2020 14:49
003 ТД Додаток 3 Вимоги до ПЗ Амброзія Хім НР.doc
14 квітня 2020 13:43
003 ТД Додаток 3 Вимоги до ПЗ Амброзія Хім.doc
21 травня 2020 16:17
006 ТД Додаток 6 Л-зг на ОПД НР2.doc
06 травня 2020 14:50
006 ТД Додаток 6 Л-зг на ОПД НР.doc
14 квітня 2020 13:43
006 ТД Додаток 6 Л-зг на ОПД.doc
21 травня 2020 16:17
002 ТД Додаток 2 Ст.17 НР2.doc
06 травня 2020 14:50
002 ТД Додаток 2 Ст.17 НР.doc
14 квітня 2020 13:43
002 ТД Додаток 2 Ст.17.doc
21 травня 2020 16:17
010 ТД Додаток 10 Проект дог-ру Амброзія Хім НР2.doc
06 травня 2020 14:49
010 ТД Додаток 10 Проект дог-ру Амброзія Хім НР.doc
14 квітня 2020 13:43
010 ТД Додаток 10 Проект дог-ру Амброзія Хім.doc
21 травня 2020 16:17
008 ТД Додаток 8 Захист Д Амброзія Хім НР2.doc
06 травня 2020 14:50
008 ТД Додаток 8 Захист Д Амброзія Хім НР.doc
14 квітня 2020 13:43
008 ТД Додаток 8 Захист Д Амброзія Хім.doc
21 травня 2020 16:17
009 ТД Додаток 9 Інф субпідряд НР2.doc
06 травня 2020 14:49
009 ТД Додаток 9 Інф субпідряд НР.doc
14 квітня 2020 13:43
009 ТД Додаток 9 Інф субпідряд.doc
21 травня 2020 16:16
000 ТД Амброзія Хім НР2.doc
06 травня 2020 14:49
000 ТД Амброзія Хім НР.doc
14 квітня 2020 13:43
000 ТД Амброзія Хім.doc
21 травня 2020 16:16
007 ТД Доаток 7 Г-лист д-ти НР2.doc
06 травня 2020 14:50
007 ТД Доаток 7 Г-лист д-ти НР.doc
14 квітня 2020 13:43
007 ТД Доаток 7 Г-лист д-ти.doc
21 травня 2020 16:16
004 ТД Додаток 4 Інф про уча-ка НР2.doc
06 травня 2020 14:49
004 ТД Додаток 4 Інф про уча-ка НР.doc
14 квітня 2020 13:43
004 ТД Додаток 4 Інф про уча-ка.doc
06 травня 2020 14:49
Перелік змін до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін стосовно документів на препарат (Додаток 11)
Дата подання: 14 травня 2020 15:06
Дата відповіді: 15 травня 2020 13:42
Просимо Замовника прийняти до уваги зазначене та внести відповідні зміни до умов закупівлі. 1) П.3 ДОДАТКУ 11 - Жодний нормативний документ не містить вимоги, що сертифікат відповідності має надаватись саме установою, акредитованою Національним агентством з акредитації України. Предмет закупівлі не передбачає необхідності залучення саме акредитованих установ, сертифікат відповідності може бути виданий будь-якою установою, що має можливості провести дослідження. Для уникнення спірних питань, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу п.3 в наступній редакції «Сертифікат відповідності на партію (відповідність вимогам за органолептики та фізико-хімічним показникам, що встановлені технічними умовами)». Учасники, подаючи сертифікати, видані не акредитованими лабораторіями, не порушать законодавства, адже саме учасник не отримає коштів, якщо застосовний ним препарат не подіє на карантинні рослини. 2) П.4 ДОДАТКУ 11 - Документи, який вам необхідний – це Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Висновки видаються саме територіальними органами Держпродспоживслужби (головними управліннями в областях). Такі висновки не містять конкретного посилання на застосування «в міській зоні» чи на «території міста». У висновку є посилання на те, що засіб може застосовуватись на відкритому ґрунті (клумби, тераси тощо). Крім того, територіальними органами не ведуться реєстри виданий висновків, а якщо і є такі реєстри, то вони не можуть вважатись офіційними. Можете зайти на сайт головного управління в Запорізькій області, там не знаходимо реєстру. Ситуація, аналогічна з Реєстром АМКУ по антиконкурентним діям,- реєстр є, але законодавчо він не визначений офіційним. Є реєстр висновків Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, проте це реєстр головного органу, а не його територіальних органів. Для уникнення спірних питань, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу п.4 в наступній редакції «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить сферу застосування – на відкритому ґрунті та підтверджує відповідність вимогам діючого санітарного законодавства». 3) П.6 ДОДАТКУ 11 - наказ №287 та чинне законодавство не містить обов’язковості проведення досліджень препаратів, які використовуються для видалення карантинних рослин. Тип більше, що ці препарати не всі віднесені до «пестицидів чи агрохімікатів». Для уникнення спірних питань, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу п.6 в наступній редакції «Документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на мікрофлору ґрунтів». Просимо врахувати той факт, що до кінця травня не всі карантинні заходи будуть зняті, що значно обмежує отримання висновків в різних інстанціях. Учасники беручи участь у закупівлі, розуміють, що надавши неякісні послуги, не отримають кошти. Тому ніхто не приймає участь в торгах просто так. Доцільно вимагати наявність висновків від акредитованих лабораторій до початку надання послуг, адже затрати на висновки чималі, а кожен держаний замовник вимагає свої висновки. Підписавши договір учасник зможе замовити висновки, що потрібні замовнику, але в такому випадку учасник хоча б буде розуміти, що має підписаний контракт. Кожна партія речовини для хімічної обробки має свої показники, тому навіть ефективніше замовляти проведення досліджень безпосередньо перед використанням засобу, тобто перед наданням послуг, а не в процесі торгів. Замовник від Учасника взагалі може вимагати для підтвердження якості засобу тільки гарантійні листи, наприклад, від виробника, а вже після заключення договору – вимагати від Виконавця необхідні висновки, що буде розумно і більш інформативно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення від 14 травня 2020 року, 15:06, тендерним комітетом прийнято рішення щодо необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації у строки та спосіб, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами до 19.04.2020).
Внесення змін стосовно документів на препарат (щодо сертифікація)
Дата подання: 16 травня 2020 14:19
Дата відповіді: 19 травня 2020 13:39
Звертаємо вашу увагу, що відповідно посилань наданих нижче, сертифікація даного препарату (п.3 Додатку 11) не є обов’язковою. Просимо надати нормативно-правові акти згідно до яких ми обов’язково повинні надати сертифікацію даного препарату або вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу (або додати допис «… у разі потреби») - З 01.01.2018р у зв’язку з втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 року та відповідно до чинного ЗУ «Про стандартизацію» препарат не підлягає обов’язковій сертифікації. - Згідно до п.4 ч.1 ст.15 ЗУ «Про захист прав споживачів» застереження та вміст шкідливих речовин, щодо цього препарату додаються окремо від сертифікату. - Згідно до ст. 23 «Про публічні закупівлі» відповідність може бути підтверджена іншими способами, окрім сертифікації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення від 16 травня 2020 року, 14:19, тендерним комітетом прийнято рішення щодо необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації у строки та спосіб, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами до 19.04.2020).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-002524-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37648782
Дата подання: 16 червня 2020 16:11
Вимога скасувати рішення Протоколу №164. Оскарження зауважень щодо тендерної пропозиції ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС"
1) Серед поданих документів окрім файлу «Д.11 5 ПЗ вплив засобу на безпечність ґрунту.pdf» нами також було подано файл «Д.11 5 Звіт ПДАА для Амбростоп на ґрунтові мікроорганізми.pdf» де проведенням комплексу досліджень, відповідним органом, було доведено безпечність впливу препарату Амбростоп на мікроогранізми (мікрофлору ґрунтів).
2) Щодо накладення печатки замість підпису. ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС» має єдиний ключ від АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" який містить в собі як і печатку так і підпис, в чому можна засвідчитись, при перевірці через онлайн сервіс Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua). Звертаємо вашу увагу що в протоколі створення та перевірки кваліфікованого електроного підпису є наступна інформація:
«… Назва файлу з підписом: sign.p7s
Розмір файлу з підписом: 106.5 КБ
Назва файлу без підпису: sign
Розмір файлу без підпису: 76.5 КБ... »
Тобто ключ ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС» яким підписано тендерну документацію ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС» (sign.p7s 106.5 КБ має як і підпис так і печатку)

Враховуючи безпідставність вказаних зауважень, вимагаємо скасувати рішення Протоколу № 164 засідання тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району щодо дискваліфікації учасника ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС» та визнати ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС» переможцем.
В іншому разі будемо вимушені подати скаргу до АМКУ на упереджене ставлення Районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району до учасників відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 13:09
Розглянувши Вашу вимогу від 16.06.2020, 16:11, №UA-2020-04-14-002524-b.a1 (далі – Вимога) повідомляємо наступне.
Щодо питання 1 Вимоги
«Згідно з вимогами Додатку 11 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції необхідно надати документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на мікрофлору ґрунтів.
У складі Вашої тендерної пропозиції надано Пояснювальну записку до технічних умов ТУ У 08.9-41976554-002:2018 на засіб для боротьби з амброзією «Амбростоп» о можливому впливі засобу на безпечність ґрунту (файл «Д.11 5 ПЗ вплив засобу на безпечність ґрунту. рdf») (далі – Пояснювальна записка). У пояснювальній записці зазначено, що засолення ґрунтів для рослин є негативним екологічним чинником та зазначено склад мінералів та інших речовин, у зв’язку з чим зроблено висновок, що обробіток рослин амброзії засобом «Амбростоп» (ТУ У 08.9-41976554-002:2018), у нормах передбачених інструкцією з використання є безпечним для ґрунту та навколишнього середовища та не викликає засолення ґрунтів.
Також, у складі Вашої тендерної пропозиції надано Звіт з наукової роботи на тему: Агроекологічні особливості дії препарату «Амбростоп» створеного на основі природного мінерал бішофіт на ґрунтові мікроорганізми (файл «Д.11 5 Звіт ПДАА для Амбростоп на ґрунтові мікроорганізми.pdf») (далі-Звіт). У Звіті зазначено, основним завданням наукової роботи було вивчити специфіку формування і функціонування мікробного ценозу та встановлення залежності між мікробіологічною та ферментативної активності чорнозему опідзоленого за умов тривалого застосування препарату «Амбростоп» та проведено аналіз впливу «Амбростоп» на мікробний ценоз ґрунту. Аналіз показав, що використання препарату «Амбростоп» викликає сприятливі умови для життєдіяльності цілого ряду ґрунтових мікроорганізмів (грибів, бактерій та інших) стимулює їх ріст та розвиток. Також, зазначено, що використання великих доз «Амбростоп» призводить до зменшення цих груп бактерій.
Отже, ні у висновках Пояснювальної записки, ні у Звіті, враховуючи проведений аналіз, чи у будь яких інших документах у складі тендерної пропозиції не зазначено та не підтверджено, що використання вищезазначеного препарату має безпечний вплив на мікрофлору ґрунтів».
Щодо питання 2 Вимоги
Згідно з п.п. 1.1 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «для ідентифікації замовником автора електронного документа УЧАСНИК (АБО УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА УЧАСНИКА) ПОВИНЕН (ПОВИННА) під час завершення створення електронного документа (тендерної пропозиції) НАКЛАСТИ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС УЧАСНИКА АБО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА».
Згідно з п.п. 1.2 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «під час завершення створення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель НАКЛАДАЄТЬСЯ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС УЧАСНИКА АБО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА».
При перевірці через Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua/verify) файлу «sign.p7s», який входить до складу Вашої тендерної пропозиції, замовник не бачить, як уповноважена особа учасника підписала тендерну пропозицію: електронним підписом з печаткою чи тільки електронною печаткою. Засобами Центрального засвідчуваного органу чітко можна ідентифікувати тільки електронний підпис. Тому в тендерній документації встановлена вимога щодо накладання саме електронного підпису.
Перевірка файлу «sign.p7s» окремо та разом з документом/документами Вашої тендерної пропозиції через Online-сервіс Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (https://acsk.privatbank.ua/service) також не дала позитивного результату (див. Додаток до відповіді на вимогу UA-2020-04-14-002524-b.a1), але це, імовірно, пов’язано з тим, що програмний засіб АТ КБ «ПРИВАТБАНК» має інші вимоги до алгоритму створення/накладання електронних підпису та печатки/електронного підпису/електронної печатки ніж електронна система закупівель.
Щодо того, що ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС» має єдиний ключ від АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК», який містить в собі як і печатку так і підпис, то зазначаємо, що невідомо чи вірно було здійснено застосування можливостей електронних ключів, виданих АТ КБ «ПРИВАТБАНК» уповноваженою особою учасника, а саме: чи вірно були вибрані та застосовані ключ/ключі з наданого переліку ключів.
Таким чином, у зв’язку із тим, що ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС» були порушені умови тендерної документації щодо необхідності засвідчення тендерної пропозиції електронним підписом, чим були створені штучні перешкоди для коректної перевірки замовником правильності засвідчення тендерної пропозиції через Центральний засвідчувальний орган (https://czo.gov.ua/verify), замовник зміг ідентифікувати учасника, але перевірити накладалися на тендерну пропозицію електронні підпис та печатка чи тільки електронна печатка не мав можливості. Тому вважає, враховуючи вищезазначене, що електронний підпис уповноваженої особи на тендерній пропозиції відсутній.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що у тендерного комітету були підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС», тому Ваша Вимога не задовольняється.
Згідно ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 (оскільки процедура закупівлі була розпочата до 19.04.2020) Ви маєте право оскаржити рішення замовника.

Додаток: на 5 арк. в 1 прим.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-14-002524-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:37648782
Дата подання: 19 червня 2020 15:43
Скарга щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівель
Оскільки відбулось необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС», Суб’єкт оскарження звертається з проханням зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФДЕЗ ПЛЮС» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-002524-b).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 23:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" 398 630,60
UAH з ПДВ
398 630,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС" 399 600,00
UAH з ПДВ
399 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕКОМРІЯ" 576 900,00
UAH з ПДВ
576 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 09:30
Електронний підпис
03 червня 2020 08:38
Калькуляція.pdf
03 червня 2020 08:38
Д.2 Довідка по статті 17.pdf
03 червня 2020 08:38
Д.11 1 Технічні умови.pdf
03 червня 2020 08:38
Д.10 Проект договору.pdf
03 червня 2020 08:38
Д.1 2.2 Диплом Бровко Л.І.pdf
03 червня 2020 08:37
Д.1 2 Штатний розпис.pdf
03 червня 2020 08:37
Д.1 1.6 Обприскувач SOLO 416.pdf
03 червня 2020 08:37
Д.1 1.5 Обприскувач STIHL 4.pdf
03 червня 2020 08:37
Д.1 1.4 Обприскувач STIHL 3.pdf
03 червня 2020 08:37
Д.1 1.3 Обприскувач STIHL 2.pdf
03 червня 2020 08:37
Д.1 1.2 Обприскувач STIHL 1.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 11:09
Електронний підпис
19 червня 2020 10:03
public_doc.pdf
19 червня 2020 10:03
public_doc.p7s
19 червня 2020 10:03
Dovidka_20146483690280959094.pdf.p7s
19 червня 2020 10:03
Dovidka_20146483690280959094.pdf
03 червня 2020 09:52
Електронний підпис
03 червня 2020 09:49
36. Проект Договору.pdf
03 червня 2020 09:49
23 Лист довкілля.pdf
03 червня 2020 09:49
20. Довідка про санкції.pdf
03 червня 2020 09:49
18. Статут.pdf
03 червня 2020 09:49
17. Витяг з реєстру ЄП.pdf
03 червня 2020 09:49
3. Балансова довідка.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 00:16
Електронний підпис
03 червня 2020 00:04
ЦПД кошторисника.pdf
03 червня 2020 00:04
ЦПД водія.pdf
03 червня 2020 00:04
технічне завдання.pdf
03 червня 2020 00:04
тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 00:04
Статут (26).pdf
03 червня 2020 00:04
Скан ту 18 окт. 17 г..pdf
03 червня 2020 00:04
Скан паспорта2020.pdf
03 червня 2020 00:04
Скан ту 22 марта 18 г..pdf
03 червня 2020 00:03
розрахунки.pdf
03 червня 2020 00:03
проект договору.pdf
03 червня 2020 00:03
інформація по ст 17.pdf
03 червня 2020 00:03
проект договору с ДЦ.pdf
03 червня 2020 00:03
зміни до ТУ.pdf
03 червня 2020 00:03
наказ.pdf
03 червня 2020 00:03
Додаток 11.pdf
03 червня 2020 00:03
Додаток 9.pdf
03 червня 2020 00:03
Додаток 7.pdf
03 червня 2020 00:03
Додаток 7 1.pdf
03 червня 2020 00:03
Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС"

ПП "ЕКОМРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФДЕЗ ПЛЮС"
#37648782
Відхилено 398 630,60
UAH з ПДВ
11 червня 2020 14:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС"
#38415658
Переможець 399 600,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС"
#38415658
399 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 11:52
ДУ №1 від 07.10.2020 до Д-ру №131 від 24.07.2020.pdf укладений
07 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 10:06
Додатки до Договіру №131 від 24.07.2020.pdf укладений
24 липня 2020 10:04
Договір №131 від 24.07.2020.pdf укладений
24 липня 2020 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони вирішили розірвати Договір за взаємною згодою.