Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573707 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26 |
Контактна особа: |
Поліна Каманова +380617643433,+380617645618 polina.kamanova@zp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином згідно чинного законодавства Акту прийому-передачі наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних призначень на предмет закупівлі даного Договору на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 13:41 |
Додаток №5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
14 квітня 2020 13:41 |
Тендерна документація від 14.04.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
(в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Я, фізична особа – підприємець Фетісова Тетяна Вікторівна, є учасником торгів на закупівлю районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району послуг з покосу трави за кодом CPV за ДК 021:2015 -77310000-6 (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатом аукціону, проведеного 30.04.2020 р.
Протоколом тендерного комітету від 08.05.2020 № 52 моя тендерна пропозиція відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», далі Закон, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- надані НЕ всі сторінки паспорту громадянина України – відсутні сторінки: 8, 9, 14, 15, 16;
- у наданій Договірній ціні не вказаний замовник, підрядник, прізвище та ініціали уповноваженої особи учасника/фізичної особи-підприємця.
Прийняте рішення обґрунтовується вимогами розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, щодо складання усіх документів тендерної пропозиції на фірмовому бланку, із зазначенням дати складання, прізвища та ініціалів уповноваженої особи учасника та за її підписом.
Разом з тим, тендерна документація містить застереження: «Якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником»; також наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок із вказівкою «Приклади формальних помилок містять не вичерпний перелік». Одночасно з цим зазначено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, які не впливають на зміст пропозиції, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Варто зазначити, що сторінки 7-9 паспорта громадянина України призначені для особливих відміток і зазвичай залишаються не заповненими; на сторінках 11-16 відмічається місце проживання власника паспорта. Усі заповнені сторінки мого паспорта завантажені у складі моєї пропозиції, в тому числі останнє (чинне) місце реєстрації, що збігається з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (відкритий реєстр, https://usr.minjust.gov.ua).
Щодо наданої у складі тендерної пропозиції договірної ціни, звертаю увагу, що цей документ створюється у спеціальному програмному комплексі АВК і вивантажується у встановленому форматі; перенесення на бланк може спричинити спотворення даних. До того ж, тендерна документація не містить вимоги зазначати дату складання, прізвище та ініціали уповноваженої особи учасника, а також підписувати кожну сторінку документа тендерної пропозиції.
За таких обставин, вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі від 08.05.2020 № 52, та у відповідності до приписів ч. 3 ст. 30 Закону звертаюсь з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
надати додаткову аргументацію, яким чином відсутність незаповнених сторінок паспорта громадянина України (або наявність сторінок з відмітками про видачу закордонного паспорта/ дітей/ Rh крові), а також не заповнення в Договірній ціні замовника, підрядника та ПІБ уповноваженої особи учасника/фізичної особи підприємця (яка подається у складі тендерної пропозиції і не є остаточною, адже може бути змінена за результатом проведеного аукціону), впливає на технічні умови та/або свідчить про невідповідність ФОП Фетісова Т.В. встановленим кваліфікаційним критеріям.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-28-000048 ● f7173e271c084a1592e42a81f862cc3e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2020 17:24 |
НАКАЗ
28.05.2020 № 99
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-14-002497-b, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду «Висновку про результати моніторингу закупівлі» від 29.05.2020 за процедурою відкритих торгів (ID: UA-2020-04-14-002497-b) щодо закупівлі послуг з покосу трави за кодом CPV за ДК 021:2015 -77310000-6 (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), наданого управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, на засіданні тендерного комітету прийнято рішення від 02.06.2020 ( протокол №61), розірвати договір 28.05.2020 № 50 про закупівлю послуг, укладений між районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району та ПП «ЕКОМРІЯ».
2020-06-02 15:31:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна |
270 069,16
UAH з ПДВ
|
270 069,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕКОМРІЯ" |
294 995,40
UAH з ПДВ
|
294 995,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Воротнік Олександр Олександрович |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна #2513803606 |
Відхилено |
270 069,16
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 11:16
|
ПП "ЕКОМРІЯ" #42768074 |
Переможець |
294 995,40
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2020 15:50
|
Додаткова угода №1 до договору № 50.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 16:08
|
Договор №50 від 28.05.2020.pdf | укладений |
28 травня 2020 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір про закупвлю послуг від 28.05.2020 №50 розірвано у зв'язку з встановленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, Відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна технічна можливість внесення змін тільки у відповідності до ст. 36 цього Закону. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 травня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Договір про закупівлю послуг від 28.05.2020 №50 розірвано у зв'язку з встановленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, |