Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з покосу трави
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-04-14-002497-b 6a5e3ccd587e45368b4a42eed4ae96f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Каманова

+380617643433
+380617645618
polina.kamanova@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Поліна Каманова
+380617643433,+380617645618
polina.kamanova@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 12:15
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Обсяг надання послуг: згідно з Додатком №4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
132500 метр квадратний
Послуги з покосу трави
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином згідно чинного законодавства Акту прийому-передачі наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних призначень на предмет закупівлі даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 13:41
Додаток №5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
14 квітня 2020 13:41
Тендерна документація від 14.04.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-002497-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2513803606
Дата подання: 08 травня 2020 15:04
вимога надати додаткову аргументацію стосовно причини невідповідності пропозиції ФОП Фетісова Т.В.
ВИМОГА
(в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Я, фізична особа – підприємець Фетісова Тетяна Вікторівна, є учасником торгів на закупівлю районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району послуг з покосу трави за кодом CPV за ДК 021:2015 -77310000-6 (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатом аукціону, проведеного 30.04.2020 р.
Протоколом тендерного комітету від 08.05.2020 № 52 моя тендерна пропозиція відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», далі Закон, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- надані НЕ всі сторінки паспорту громадянина України – відсутні сторінки: 8, 9, 14, 15, 16;
- у наданій Договірній ціні не вказаний замовник, підрядник, прізвище та ініціали уповноваженої особи учасника/фізичної особи-підприємця.
Прийняте рішення обґрунтовується вимогами розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, щодо складання усіх документів тендерної пропозиції на фірмовому бланку, із зазначенням дати складання, прізвища та ініціалів уповноваженої особи учасника та за її підписом.
Разом з тим, тендерна документація містить застереження: «Якщо Учасником при оформленні допущені формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, така пропозиція не відхиляється Замовником»; також наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок із вказівкою «Приклади формальних помилок містять не вичерпний перелік». Одночасно з цим зазначено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, які не впливають на зміст пропозиції, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Варто зазначити, що сторінки 7-9 паспорта громадянина України призначені для особливих відміток і зазвичай залишаються не заповненими; на сторінках 11-16 відмічається місце проживання власника паспорта. Усі заповнені сторінки мого паспорта завантажені у складі моєї пропозиції, в тому числі останнє (чинне) місце реєстрації, що збігається з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (відкритий реєстр, https://usr.minjust.gov.ua).
Щодо наданої у складі тендерної пропозиції договірної ціни, звертаю увагу, що цей документ створюється у спеціальному програмному комплексі АВК і вивантажується у встановленому форматі; перенесення на бланк може спричинити спотворення даних. До того ж, тендерна документація не містить вимоги зазначати дату складання, прізвище та ініціали уповноваженої особи учасника, а також підписувати кожну сторінку документа тендерної пропозиції.
За таких обставин, вважаю недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі від 08.05.2020 № 52, та у відповідності до приписів ч. 3 ст. 30 Закону звертаюсь з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності моєї пропозиції умовам тендерної документації, а саме:
надати додаткову аргументацію, яким чином відсутність незаповнених сторінок паспорта громадянина України (або наявність сторінок з відмітками про видачу закордонного паспорта/ дітей/ Rh крові), а також не заповнення в Договірній ціні замовника, підрядника та ПІБ уповноваженої особи учасника/фізичної особи підприємця (яка подається у складі тендерної пропозиції і не є остаточною, адже може бути змінена за результатом проведеного аукціону), впливає на технічні умови та/або свідчить про невідповідність ФОП Фетісова Т.В. встановленим кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 14:47
Надаємо додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції ФОП ФЕТІСОВА

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000048 ● f7173e271c084a1592e42a81f862cc3e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

28.05.2020 № 99

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-14-002497-b, ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду «Висновку про результати моніторингу закупівлі» від 29.05.2020 за процедурою відкритих торгів (ID: UA-2020-04-14-002497-b) щодо закупівлі послуг з покосу трави за кодом CPV за ДК 021:2015 -77310000-6 (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), наданого управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, на засіданні тендерного комітету прийнято рішення від 02.06.2020 ( протокол №61), розірвати договір 28.05.2020 № 50 про закупівлю послуг, укладений між районною адміністрацією Запорізької міської ради по Олександрівському району та ПП «ЕКОМРІЯ».

2020-06-02 15:31:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна 270 069,16
UAH з ПДВ
270 069,16
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕКОМРІЯ" 294 995,40
UAH з ПДВ
294 995,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воротнік Олександр Олександрович 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 11:28
Електронний підпис
29 квітня 2020 11:25
Лист роз_яснення.pdf
29 квітня 2020 11:25
Договірна ціна.pdf
29 квітня 2020 11:25
Довідка про санкції.pdf
29 квітня 2020 11:25
Довідка про досвід.pdf
29 квітня 2020 11:25
Довідка працівники.pdf
29 квітня 2020 11:25
ЦПД.pdf
29 квітня 2020 11:25
Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 11:25
Реєстр документів.pdf
29 квітня 2020 11:25
Паспорт_ІПН.pdf
29 квітня 2020 11:25
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 квітня 2020 11:25
видаткові накладні.pdf
29 квітня 2020 11:25
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

18 травня 2020 13:05
Електронний підпис
15 травня 2020 14:56
ТП оновлена
15 травня 2020 14:55
розрахунки оновлені
15 травня 2020 09:01
Довідка з МВС
28 квітня 2020 23:37
Електронний підпис
28 квітня 2020 23:30
ЦПД кошторисника.pdf
28 квітня 2020 23:30
ЦПД водія.pdf
28 квітня 2020 23:30
уставні документи.pdf
28 квітня 2020 23:30
Тендерна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 23:30
Статут (26).pdf
28 квітня 2020 23:30
ст 17.pdf
28 квітня 2020 23:30
РОЗРАХУНКИ.pdf
28 квітня 2020 23:30
проект договору.pdf
28 квітня 2020 23:30
проект договору 1.pdf
28 квітня 2020 23:29
Підписаний_G0420-6084-GL_tender.pdf
28 квітня 2020 23:29
копія Статуту.pdf
28 квітня 2020 23:29
Додаток 6.pdf
28 квітня 2020 23:29
Додаток 4.pdf
28 квітня 2020 23:29
Договір оренди фіат.pdf
28 квітня 2020 23:29
Довідка ДП ЗЛГ.pdf
28 квітня 2020 23:29
виписка з ЄДРЮОФОП.pdf
28 квітня 2020 23:29
акти.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 09:13
Електронний підпис
28 квітня 2020 23:51
копія Постанови НКРЕП.pdf
28 квітня 2020 23:51
копія витягу з ЄДРЮФОП.pdf
28 квітня 2020 23:51
довідка з банку.jpg
28 квітня 2020 23:51
істотні умови.pdf
28 квітня 2020 23:51
довідки по ст 17.pdf
28 квітня 2020 23:51
витяг з ЄДР.pdf
28 квітня 2020 23:51
довідка про санкції 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна

ПП "ЕКОМРІЯ"

ФОП Воротнік Олександр Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фетісова Тетяна Вікторівна
#2513803606
Відхилено 270 069,16
UAH з ПДВ
08 травня 2020 11:16
ПП "ЕКОМРІЯ"
#42768074
Переможець 294 995,40
UAH з ПДВ
14 травня 2020 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕКОМРІЯ"
#42768074
294 995,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 15:50
Додаткова угода №1 до договору № 50.pdf зміни до договору
02 червня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 16:08
Договор №50 від 28.05.2020.pdf укладений
28 травня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір про закупвлю послуг від 28.05.2020 №50 розірвано у зв'язку з встановленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, Відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна технічна можливість внесення змін тільки у відповідності до ст. 36 цього Закону.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Договір про закупівлю послуг від 28.05.2020 №50 розірвано у зв'язку з встановленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області,