Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
5 295,56 UAH
UA-2020-04-14-002348-b 5d114196947641d280dbc7fbf460662c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Хара

+380669043891 dk64dk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ "ЯСЛА-САДОК №64 "КОРАБЛИК" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 36637455
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Ушакова, буд. 45/47
Контактна особа: Наталя Хара
+380669043891
dk64dk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду (у кількості 21 особа)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (чол.1 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Ушакова, 45/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (жін.1 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Ушакова, 45/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
2 послуга
М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (чол.2 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Ушакова, 45/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
34 послуга
М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (жін. 2 р/р)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Ушакова, 45/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
21 послуга
М/п з обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Ушакова, 45/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

14 квітня 2020 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 5 295,56
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 13:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 08:57
додаткова медогляд.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 08:52
протокол техн. помилки медогляд.PDF зміни до договору
23 квітня 2020 08:51
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 08:41
протокол техн. пом. медогляд.PDF зміни до договору
15 квітня 2020 08:39
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 13:47
медогляд.PDF укладений
14 квітня 2020 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 95о
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка у кількості послуг
Номер договору про закупівлю: 95о
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшити суму договору відповідно до п.п.197.1.5 п.197.1 ст.197 .1 ст. 197 Податкового Кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI зі змінами та доповненнями.
Номер договору про закупівлю: 95о
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 295,56
UAH