Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засіб для миття посуду
Очікувана вартість
584 500,00 UAH
UA-2020-04-14-002213-a ● 9a5283b1ed594ba4aa87d9386635931c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Вебсайт: | http://www.uosvitydnr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Дроздова Ольга Юріївна 080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2020 14:52 |
Очікувана вартість: | 584 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 923,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2798 штуки
Засіб для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 14:48 |
ТД засіб для миття посуду.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність вимог чинному закуонодавству
Дата подання: 16 квітня 2020 15:13
Дата відповіді: 22 квітня 2020 15:11
Доброго дня! по-перше, в тендерній документації наявна вимога щодо надання на продукцію сертифікатів ISO 14001 та ISO 22000. Зазначаємо, що такі сертифікати не видаються на продукцію, а видаються на юридичну особу (постачальника чи виробника). Отже жоден учасник не зможе прийняти участь у вашому тендері, через те, що не зможе надати такі сертифікати на продукцію і ви, керуючись чинним законодавством вимушені будете всіх відхилити. По-друге, сертифікат ISO 22000 - це сертифікат НАССР (аналіз ризиків та критичних контрольних точок). Він стосується продуктів харчування, а не побутової хімії. Система НАССР контролює не кінцевий результат (готову продукцію - їжу), а весь виробничий та продуктовий ланцюг, починаючи від процесу приймання сировини і до споживання продукту. Але цей сертифікат не стосується побутової хімії. В звязку з цим, просимо внести зміни до ТД і привести їх у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна документація не передбачає надання сертифікатів ISO 14001 та ISO 22000 безпосередньо на продукцію, достатньою умовою є надання сертифікатів виробника продукції.
2. Відповідно до ст.20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов'язані, зокрема, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Виходячи з визначень термінів «виробництво», «обіг», «оператор ринку харчових продуктів», «потужності» діяльність навчальних закладів з утримання харчоблоків відносить їх до операторів ринку харчових продуктів. Докладніше тут: http://dpssmk.gov.ua/uvaha-do-vidoma-kerivnykiv-zakladiv-osvity-okhorony-zdorov-ia-ta-sotsial-noho-obsluhovuvannia-shchodo-vprovadzhennia-systemy-nassr/, https://www.facebook.com/kyivosvita/posts/3253435814728214/ .
ДСТУ ISO 22000:2007 (https://test1.haccp.center/assets/files/DSTU_ISO_22000-2007.pdf) має таку повну назву: “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
У цьому стандарті підприємства громадського харчування та виробники мийних та дезінфікувальних засобів зазначені як учасники харчового ланцюгу (див. Рисунок 1, що наведений у вступі до цього стандарту).
2. Відповідно до ст.20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов'язані, зокрема, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Виходячи з визначень термінів «виробництво», «обіг», «оператор ринку харчових продуктів», «потужності» діяльність навчальних закладів з утримання харчоблоків відносить їх до операторів ринку харчових продуктів. Докладніше тут: http://dpssmk.gov.ua/uvaha-do-vidoma-kerivnykiv-zakladiv-osvity-okhorony-zdorov-ia-ta-sotsial-noho-obsluhovuvannia-shchodo-vprovadzhennia-systemy-nassr/, https://www.facebook.com/kyivosvita/posts/3253435814728214/ .
ДСТУ ISO 22000:2007 (https://test1.haccp.center/assets/files/DSTU_ISO_22000-2007.pdf) має таку повну назву: “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
У цьому стандарті підприємства громадського харчування та виробники мийних та дезінфікувальних засобів зазначені як учасники харчового ланцюгу (див. Рисунок 1, що наведений у вступі до цього стандарту).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-14-002213-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Дашевський Максим Володимирович, Код ЄДРПОУ:2684212555
Дата подання: 16 квітня 2020 20:06
неможливість виконання тендерних вимог
Шановний Замовник!
Одна з обов’язкових вимог тендеру UA-2020-04-14-002213-a – відповідність еквіваленту засобу необхідним технічним якісним та кількісним характеристикам, які мають бути підтверджені державними лабораторіями. Конкретно написано: «Надати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена».
Технічні вимоги, які мають бути підтверджені протоколами іспитів державних лабораторій визначені в додатку 2 п.1. А саме:
2. Склад засобу: комплекс ПАР (аніонні не більше 5%, амфотерні –не більше 5%, неіногенні –не більше 5%) та не менше 1% 2-феноксіетанолу.
3. До складу засобу не повинні входити наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.
4. Можливість приготування від 2 л робочого розчину з 1 л засобу для ручного миття посуду. Вказати максимальну кількість робочого розчину за цим показником.
5. Можливість приготування від 25 л робочого розчину з 1 л засобу для миття посуду методом занурення. Вказати максимальну кількість робочого розчину за цим показником.
6. Засіб повинен усувати неприємний запах, видаляти білкові та жирові забруднення, легко змиватися.
7. Засіб не повинен пошкоджувати вироби зі скла, пластику, кераміки, порцеляни, алюмінію, нержавіючої сталі, тефлону, а також емальовані вироби.
12. Термін придатності робочих розчинів – не менше 7 діб.
14.Можливість зливання відпрацьованих і невикористаних робочих розчинів в каналізацію.
(інші пункти апріорі мають бути підтверджені протоколами СЕЕ або виробником і не викликають питань з нашого боку)
Жодна з державних лабораторій не приймає до тестування засоби згідно Технічних вимог цього тендеру. Обґрунтування відмов:
1. Відсутність в Технічних вимогах конкретних кількісних параметрів по більшості пунктів.
2. Невизначеність методології тестування по деяких пунктах.
3. Недостатні строки на проведення всіх тестувань (до 29.04.20)
Такім чином, вважаємо що тендерні вимоги не дають змоги на рівноправну участь еквівалентів окрім означеного замовником засобу конкретної торгової марки.
В зв’язку з цим вимагаємо:
Або:
1. Вказати по кожному пункту з п.1 Додатку 2 конкретні кількісні параметри.
2. Вказати на Методології тестування даних параметрів.
3. Надати достатній час на проведення всіх тестувань зі списку вимог та оформлення протоколів державними акредитованими лабораторіями.
Або: Прийняти порівняльну таблицю еквівалента до технічних вимог по протоколам та гарантійним листам виробника (крім висновка СЕЕ (відповідно до вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та гігієнічного благополуччя населення» та наказу МОЗ №247 від 09.10.2000 р.) та сертифікатів ISO 14001 та 22000)
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю та АМКУ щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
Одна з обов’язкових вимог тендеру UA-2020-04-14-002213-a – відповідність еквіваленту засобу необхідним технічним якісним та кількісним характеристикам, які мають бути підтверджені державними лабораторіями. Конкретно написано: «Надати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена».
Технічні вимоги, які мають бути підтверджені протоколами іспитів державних лабораторій визначені в додатку 2 п.1. А саме:
2. Склад засобу: комплекс ПАР (аніонні не більше 5%, амфотерні –не більше 5%, неіногенні –не більше 5%) та не менше 1% 2-феноксіетанолу.
3. До складу засобу не повинні входити наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.
4. Можливість приготування від 2 л робочого розчину з 1 л засобу для ручного миття посуду. Вказати максимальну кількість робочого розчину за цим показником.
5. Можливість приготування від 25 л робочого розчину з 1 л засобу для миття посуду методом занурення. Вказати максимальну кількість робочого розчину за цим показником.
6. Засіб повинен усувати неприємний запах, видаляти білкові та жирові забруднення, легко змиватися.
7. Засіб не повинен пошкоджувати вироби зі скла, пластику, кераміки, порцеляни, алюмінію, нержавіючої сталі, тефлону, а також емальовані вироби.
12. Термін придатності робочих розчинів – не менше 7 діб.
14.Можливість зливання відпрацьованих і невикористаних робочих розчинів в каналізацію.
(інші пункти апріорі мають бути підтверджені протоколами СЕЕ або виробником і не викликають питань з нашого боку)
Жодна з державних лабораторій не приймає до тестування засоби згідно Технічних вимог цього тендеру. Обґрунтування відмов:
1. Відсутність в Технічних вимогах конкретних кількісних параметрів по більшості пунктів.
2. Невизначеність методології тестування по деяких пунктах.
3. Недостатні строки на проведення всіх тестувань (до 29.04.20)
Такім чином, вважаємо що тендерні вимоги не дають змоги на рівноправну участь еквівалентів окрім означеного замовником засобу конкретної торгової марки.
В зв’язку з цим вимагаємо:
Або:
1. Вказати по кожному пункту з п.1 Додатку 2 конкретні кількісні параметри.
2. Вказати на Методології тестування даних параметрів.
3. Надати достатній час на проведення всіх тестувань зі списку вимог та оформлення протоколів державними акредитованими лабораторіями.
Або: Прийняти порівняльну таблицю еквівалента до технічних вимог по протоколам та гарантійним листам виробника (крім висновка СЕЕ (відповідно до вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та гігієнічного благополуччя населення» та наказу МОЗ №247 від 09.10.2000 р.) та сертифікатів ISO 14001 та 22000)
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю та АМКУ щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 15:12
Шановний учасник. На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Антимонопольний комітет України вже розглядав таку вимогу та дійшов висновку про її безпідставність
Так у п.3 рішення № 4639-р/пк-пз від 11.03.2020 (UA-2020-02-06-000783-a) зазначено:
“3. Скаржник зазначає, що вимога Документації щодо надання протоколу випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент є дискримінаційною.
Скаржник зазначає, що технічні вимоги, що вказані у додатку 3 виписані Замовником таким чином, що жодна лабораторія не зможе підтвердити наявність усіх характеристик та кожного показника.
Крім того, сфери акредитації лабораторій, що проводять випробування мийних засобів, не містять визначення усіх характеристик, що зазначені в додатку 3.
До того ж незаконною, на думку Скаржника, є вимога щодо проведення вказаних випробувань виключно державними лабораторіями, оскільки форма власності лабораторії жодним чипом не може бути обмеженням у проведенні відповідних випробувань.
За твердженням Скаржника, незаконною є і вимога щодо проведення випробувань лише на еквівалент продукції, що є предметом закупівлі. Такі положення Документації є дискримінаційними і встановлюють додаткові вимоги для учасників, що пропонують еквівалент продукції і не передбачають таких вимог до продукції конкретних виробників, що вказані в додатку 3.
На засіданні Колегії, яке відбулось 11.03.2020, представник Скаржника зазначив, що Скаржник не має жодних протоколів випробувань.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 3 Документації містить технічні вимоги.
Відповідно до додатку 3 Документації у разі подання еквіваленту (крім позицій 13,14) надати протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена Замовником у вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.”
Враховуючи наведе Ваша вимога не може бути задоволена.
Антимонопольний комітет України вже розглядав таку вимогу та дійшов висновку про її безпідставність
Так у п.3 рішення № 4639-р/пк-пз від 11.03.2020 (UA-2020-02-06-000783-a) зазначено:
“3. Скаржник зазначає, що вимога Документації щодо надання протоколу випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент є дискримінаційною.
Скаржник зазначає, що технічні вимоги, що вказані у додатку 3 виписані Замовником таким чином, що жодна лабораторія не зможе підтвердити наявність усіх характеристик та кожного показника.
Крім того, сфери акредитації лабораторій, що проводять випробування мийних засобів, не містять визначення усіх характеристик, що зазначені в додатку 3.
До того ж незаконною, на думку Скаржника, є вимога щодо проведення вказаних випробувань виключно державними лабораторіями, оскільки форма власності лабораторії жодним чипом не може бути обмеженням у проведенні відповідних випробувань.
За твердженням Скаржника, незаконною є і вимога щодо проведення випробувань лише на еквівалент продукції, що є предметом закупівлі. Такі положення Документації є дискримінаційними і встановлюють додаткові вимоги для учасників, що пропонують еквівалент продукції і не передбачають таких вимог до продукції конкретних виробників, що вказані в додатку 3.
На засіданні Колегії, яке відбулось 11.03.2020, представник Скаржника зазначив, що Скаржник не має жодних протоколів випробувань.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 3 Документації містить технічні вимоги.
Відповідно до додатку 3 Документації у разі подання еквіваленту (крім позицій 13,14) надати протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена Замовником у вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.”
Враховуючи наведе Ваша вимога не може бути задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-14-002213-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ", Код ЄДРПОУ:39382835
Дата подання: 21 травня 2020 14:07
Дата подання: 21 травня 2020 14:07
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2020 14:04
Рішення від 25.05.2020 №10148.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 14:03
Інформація про перенесення дати розгляду скарг №№ UA-2020-04-14-002213-a.c2, UA-2020-04-13-001780-a.c2, UA-2020-04-13-001879-a.c4 та UA-2020-04-13-001665-a.c2 .pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 15:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2020 №11632.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 20:13
Рішення від 12.06.2020 №11632.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 22:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник згідно рішень АМКУ від 11.06.2020 №11571-р/пк-пз та від 12.06.2020 № 11632-р/пк-пз скасував рішення щодо визначення ТОВ «МІКОНТ» переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 19 червня 2020 16:31
Номер скарги: UA-2020-04-14-002213-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 24 травня 2020 23:19
Дата подання: 24 травня 2020 23:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 19:11
Рішення від 27.05.2020 №10335.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 19:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2020 №11571.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 21:41
Рішення від 11.06.2020 №11571.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник згідно рішень АМКУ від 11.06.2020 №11571-р/пк-пз та від 12.06.2020 № 11632-р/пк-пз скасував рішення щодо визначення ТОВ «МІКОНТ» переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 19 червня 2020 16:30
Номер скарги: UA-2020-04-14-002213-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 04 липня 2020 00:35
Дата подання: 04 липня 2020 00:35
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2020 19:14
рішення від 08.07.2020 № 13263 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 19:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020 № 14281.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 17:47
рішення від 23.07.2020 № 14281 .pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 21:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЗ-ТАЙМ» відхилена на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2020 №14281-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 26 серпня 2020 15:14
Номер скарги: UA-2020-04-14-002213-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 04 вересня 2020 14:41
Дата подання: 04 вересня 2020 14:41
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2020 19:50
рішення від 08.09.2020 № 16818 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 19:50
Інформація про перенесення розгляду скарги від 24.09.2020№15049.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 23:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2020№18115.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 18:19
рішення від 25.09.2020№18115.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 22:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних No18115-р/пк-пз від 25.09.2020 на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ, відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого
органу за No UA-2020-04-14-002213-a.
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2020 17:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ “МІКОНТ” |
524 976,00
UAH з ПДВ
|
524 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
549 960,00
UAH з ПДВ
|
549 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" |
583 391,80
UAH з ПДВ
|
583 391,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фартунат" |
584 437,80
UAH з ПДВ
|
584 437,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ “МІКОНТ” #40653457 |
Рішення скасоване |
524 976,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 16:17
|
ТОВ “МІКОНТ” #40653457 |
Рішення скасоване |
524 976,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 14:24
|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Рішення скасоване |
549 960,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 14:24
|
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" #39382835 |
Рішення скасоване |
583 391,80
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 14:24
|
ТОВ “МІКОНТ” #40653457 |
Очікує рішення |
524 976,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 17:23
|
ТОВ “МІКОНТ” #40653457 |
Рішення скасоване |
524 976,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 17:23
|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Рішення скасоване |
549 960,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 17:23
|
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" #39382835 |
Рішення скасоване |
583 391,80
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 17:23
|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Рішення скасоване |
584 437,80
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 17:23
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 жовтня 2020 17:27 |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних No18115-р/пк-пз від 25.09.2020 на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ, відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2020-04-14-002213-a. |
Документи:
08 жовтня 2020 17:26
|
Протокол скасування процедури (засіб для миття посуду).pdf |