Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб для миття посуду
Очікувана вартість
584 500,00 UAH
UA-2020-04-14-002213-a 9a5283b1ed594ba4aa87d9386635931c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 14:52
Очікувана вартість: 584 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 923,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2798 штуки
Засіб для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 14:48
ТД засіб для миття посуду.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність вимог чинному закуонодавству
Дата подання: 16 квітня 2020 15:13
Дата відповіді: 22 квітня 2020 15:11
Доброго дня! по-перше, в тендерній документації наявна вимога щодо надання на продукцію сертифікатів ISO 14001 та ISO 22000. Зазначаємо, що такі сертифікати не видаються на продукцію, а видаються на юридичну особу (постачальника чи виробника). Отже жоден учасник не зможе прийняти участь у вашому тендері, через те, що не зможе надати такі сертифікати на продукцію і ви, керуючись чинним законодавством вимушені будете всіх відхилити. По-друге, сертифікат ISO 22000 - це сертифікат НАССР (аналіз ризиків та критичних контрольних точок). Він стосується продуктів харчування, а не побутової хімії. Система НАССР контролює не кінцевий результат (готову продукцію - їжу), а весь виробничий та продуктовий ланцюг, починаючи від процесу приймання сировини і до споживання продукту. Але цей сертифікат не стосується побутової хімії. В звязку з цим, просимо внести зміни до ТД і привести їх у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерна документація не передбачає надання сертифікатів ISO 14001 та ISO 22000 безпосередньо на продукцію, достатньою умовою є надання сертифікатів виробника продукції.
2. Відповідно до ст.20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов'язані, зокрема, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Виходячи з визначень термінів «виробництво», «обіг», «оператор ринку харчових продуктів», «потужності» діяльність навчальних закладів з утримання харчоблоків відносить їх до операторів ринку харчових продуктів. Докладніше тут: http://dpssmk.gov.ua/uvaha-do-vidoma-kerivnykiv-zakladiv-osvity-okhorony-zdorov-ia-ta-sotsial-noho-obsluhovuvannia-shchodo-vprovadzhennia-systemy-nassr/, https://www.facebook.com/kyivosvita/posts/3253435814728214/ .
ДСТУ ISO 22000:2007 (https://test1.haccp.center/assets/files/DSTU_ISO_22000-2007.pdf) має таку повну назву: “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
У цьому стандарті підприємства громадського харчування та виробники мийних та дезінфікувальних засобів зазначені як учасники харчового ланцюгу (див. Рисунок 1, що наведений у вступі до цього стандарту).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-002213-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Дашевський Максим Володимирович, Код ЄДРПОУ:2684212555
Дата подання: 16 квітня 2020 20:06
неможливість виконання тендерних вимог
Шановний Замовник!
Одна з обов’язкових вимог тендеру UA-2020-04-14-002213-a – відповідність еквіваленту засобу необхідним технічним якісним та кількісним характеристикам, які мають бути підтверджені державними лабораторіями. Конкретно написано: «Надати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена».
Технічні вимоги, які мають бути підтверджені протоколами іспитів державних лабораторій визначені в додатку 2 п.1. А саме:
2. Склад засобу: комплекс ПАР (аніонні не більше 5%, амфотерні –не більше 5%, неіногенні –не більше 5%) та не менше 1% 2-феноксіетанолу.
3. До складу засобу не повинні входити наступні речовини: хлор, кислоти, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні.
4. Можливість приготування від 2 л робочого розчину з 1 л засобу для ручного миття посуду. Вказати максимальну кількість робочого розчину за цим показником.
5. Можливість приготування від 25 л робочого розчину з 1 л засобу для миття посуду методом занурення. Вказати максимальну кількість робочого розчину за цим показником.
6. Засіб повинен усувати неприємний запах, видаляти білкові та жирові забруднення, легко змиватися.
7. Засіб не повинен пошкоджувати вироби зі скла, пластику, кераміки, порцеляни, алюмінію, нержавіючої сталі, тефлону, а також емальовані вироби.
12. Термін придатності робочих розчинів – не менше 7 діб.
14.Можливість зливання відпрацьованих і невикористаних робочих розчинів в каналізацію.
(інші пункти апріорі мають бути підтверджені протоколами СЕЕ або виробником і не викликають питань з нашого боку)
Жодна з державних лабораторій не приймає до тестування засоби згідно Технічних вимог цього тендеру. Обґрунтування відмов:
1. Відсутність в Технічних вимогах конкретних кількісних параметрів по більшості пунктів.
2. Невизначеність методології тестування по деяких пунктах.
3. Недостатні строки на проведення всіх тестувань (до 29.04.20)
Такім чином, вважаємо що тендерні вимоги не дають змоги на рівноправну участь еквівалентів окрім означеного замовником засобу конкретної торгової марки.
В зв’язку з цим вимагаємо:
Або:
1. Вказати по кожному пункту з п.1 Додатку 2 конкретні кількісні параметри.
2. Вказати на Методології тестування даних параметрів.
3. Надати достатній час на проведення всіх тестувань зі списку вимог та оформлення протоколів державними акредитованими лабораторіями.
Або: Прийняти порівняльну таблицю еквівалента до технічних вимог по протоколам та гарантійним листам виробника (крім висновка СЕЕ (відповідно до вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та гігієнічного благополуччя населення» та наказу МОЗ №247 від 09.10.2000 р.) та сертифікатів ISO 14001 та 22000)
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю та АМКУ щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 15:12
Шановний учасник. На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Антимонопольний комітет України вже розглядав таку вимогу та дійшов висновку про її безпідставність
Так у п.3 рішення № 4639-р/пк-пз від 11.03.2020 (UA-2020-02-06-000783-a) зазначено:
“3. Скаржник зазначає, що вимога Документації щодо надання протоколу випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент є дискримінаційною.
Скаржник зазначає, що технічні вимоги, що вказані у додатку 3 виписані Замовником таким чином, що жодна лабораторія не зможе підтвердити наявність усіх характеристик та кожного показника.
Крім того, сфери акредитації лабораторій, що проводять випробування мийних засобів, не містять визначення усіх характеристик, що зазначені в додатку 3.
До того ж незаконною, на думку Скаржника, є вимога щодо проведення вказаних випробувань виключно державними лабораторіями, оскільки форма власності лабораторії жодним чипом не може бути обмеженням у проведенні відповідних випробувань.
За твердженням Скаржника, незаконною є і вимога щодо проведення випробувань лише на еквівалент продукції, що є предметом закупівлі. Такі положення Документації є дискримінаційними і встановлюють додаткові вимоги для учасників, що пропонують еквівалент продукції і не передбачають таких вимог до продукції конкретних виробників, що вказані в додатку 3.
На засіданні Колегії, яке відбулось 11.03.2020, представник Скаржника зазначив, що Скаржник не має жодних протоколів випробувань.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 3 Документації містить технічні вимоги.
Відповідно до додатку 3 Документації у разі подання еквіваленту (крім позицій 13,14) надати протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена Замовником у вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.”
Враховуючи наведе Ваша вимога не може бути задоволена.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-14-002213-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ", Код ЄДРПОУ:39382835
Дата подання: 21 травня 2020 14:07
Оскарження визначення переможця
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 травня 2020 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник згідно рішень АМКУ від 11.06.2020 №11571-р/пк-пз та від 12.06.2020 № 11632-р/пк-пз скасував рішення щодо визначення ТОВ «МІКОНТ» переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 19 червня 2020 16:31
Номер скарги: UA-2020-04-14-002213-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Гренландія, Код ЄДРПОУ:36196836
Дата подання: 24 травня 2020 23:19
Скарга
Скарга, платіжне доручення, дсту
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 19:11
Рішення від 27.05.2020 №10335.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 19:10
Рішення від 11.06.2020 №11571.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник згідно рішень АМКУ від 11.06.2020 №11571-р/пк-пз та від 12.06.2020 № 11632-р/пк-пз скасував рішення щодо визначення ТОВ «МІКОНТ» переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 19 червня 2020 16:30
Номер скарги: UA-2020-04-14-002213-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 04 липня 2020 00:35
Скарга
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Днепровка посуда.pdf"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2020 19:14
рішення від 08.07.2020 № 13263 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 19:14
рішення від 23.07.2020 № 14281 .pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 21:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЗ-ТАЙМ» відхилена на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2020 №14281-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 26 серпня 2020 15:14
Номер скарги: UA-2020-04-14-002213-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 04 вересня 2020 14:41
Скарга
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Днепровка посуда.pdf"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2020 19:50
рішення від 08.09.2020 № 16818 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 19:50
рішення від 25.09.2020№18115.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 22:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних No18115-р/пк-пз від 25.09.2020 на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ, відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2020-04-14-002213-a.
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2020 17:25

Документи подані скаржником

21 травня 2020 14:06
ДОДАТОК 1.pdf
21 травня 2020 14:06
ДОДАТОК 2.pdf
21 травня 2020 14:06
ДОДАТОК 3.pdf
21 травня 2020 14:07
ДОДАТОК 4.pdf
21 травня 2020 14:07
ДОДАТОК 5.pdf
21 травня 2020 14:07
СКАРГА.pdf
21 травня 2020 14:07
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf

Документи подані скаржником

24 травня 2020 23:19
Скарга UA-2020-04-14-002213-a.pdf
24 травня 2020 23:19
dsty_iso_iec_17000-2007.pdf

Документи Органу Оскарження

27 травня 2020 19:10
Рішення від 27.05.2020 №10335.pdf
16 червня 2020 21:45
Рішення від 11.06.2020 №11571.pdf

Документи подані скаржником

04 липня 2020 00:34
1795.pdf
04 липня 2020 00:34
Виписка ЄДР.pdf
04 липня 2020 00:34
Посуд.pdf
04 липня 2020 00:34
Повноваження.pdf
20 липня 2020 14:37
Клопотання 2213.pdf

Документи подані замовником

22 липня 2020 19:13
IMG_20200722_181139.jpg

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 14:40
Виписка ЄДР.pdf
04 вересня 2020 14:41
2027.pdf
04 вересня 2020 14:41
Повноваження.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ “МІКОНТ” 524 976,00
UAH з ПДВ
524 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 549 960,00
UAH з ПДВ
549 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" 583 391,80
UAH з ПДВ
583 391,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фартунат" 584 437,80
UAH з ПДВ
584 437,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 19:57
Електронний підпис
14 травня 2020 19:56
Довідка.zip
14 травня 2020 19:56
Dovidka_20127449210670149906.pdf
14 травня 2020 19:56
Довідка (1).zip
14 травня 2020 19:56
pdf.pdf
14 травня 2020 19:56
лист-гарантія ст.17.pdf
14 травня 2020 19:56
Витяг ЄДР.pdf
14 травня 2020 19:56
public_doc.pdf
14 травня 2020 19:56
Dovidka_20127449210670149906.pdf.p7s
14 травня 2020 19:56
public_doc.p7s
30 квітня 2020 15:29
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:36
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:14
7. Договір підписаний.pdf
29 квітня 2020 15:14
Листи.pdf
29 квітня 2020 15:14
Паспорта.pdf
29 квітня 2020 15:14
2. склад 2.pdf
29 квітня 2020 15:14
41. Статут.pdf
29 квітня 2020 15:14
41. копія Статут.pdf
29 квітня 2020 15:14
2. копія склад 2.pdf
29 квітня 2020 15:14
2. склад 2020.pdf
29 квітня 2020 15:14
2. копія склад 2020.pdf
29 квітня 2020 15:14
4. Аналогічний договір.PDF
29 квітня 2020 15:14
30. копія Опис 3.pdf
29 квітня 2020 15:14
49. Лист єдиний податок.pdf
29 квітня 2020 15:14
4. копія Лист відгук.PDF
29 квітня 2020 15:14
40. копія Рішення №30-01.pdf
29 квітня 2020 15:14
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
29 квітня 2020 15:14
47. копія Виписка ЄДР.pdf
29 квітня 2020 15:14
48. Лист нерезиденти.pdf
29 квітня 2020 15:14
54. лист-гарантія ст.17.pdf
29 квітня 2020 15:14
46. Виписка ЄДР.pdf
29 квітня 2020 15:13
44. Витяг ЄДР 17.04.2020.pdf
29 квітня 2020 15:13
53. Лист фіз особи.pdf
29 квітня 2020 15:13
копія Довідки Аккорд.pdf
29 квітня 2020 15:13
38. копія Протокол №2-П.pdf
29 квітня 2020 15:13
39. копія Протокол №3-П.pdf
29 квітня 2020 15:13
Рішення 31-Т Дніпровка.pdf
29 квітня 2020 15:13
55. ст. 17.pdf
29 квітня 2020 15:13
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
29 квітня 2020 15:13
28. копія Опис 1.pdf
29 квітня 2020 15:13
30. копія Опис 3 (цвет).pdf
29 квітня 2020 15:13
Довідка Аккорд.pdf
29 квітня 2020 15:13
37. копія Протокол №1-П.pdf
29 квітня 2020 15:13
29. копія Опис 2.pdf
29 квітня 2020 15:13
2. договор Терещенко.pdf
29 квітня 2020 15:13
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
29 квітня 2020 15:13
26. Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 15:13
27. копія Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 15:13
10. Довідка ст.17.pdf
29 квітня 2020 15:13
4. Лист ан. договір.pdf
29 квітня 2020 15:13
3. Лист працівники.pdf
29 квітня 2020 15:13
9. Довідка ліцензія.pdf
29 квітня 2020 15:13
1. Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 15:13
2. Лист МТБ.pdf
29 квітня 2020 15:13
4. Лист відгук.pdf
29 квітня 2020 15:13
Висновок анти.pdf
29 квітня 2020 15:13
ІСО.pdf
29 квітня 2020 15:13
Пояснювальна записка .pdf
29 квітня 2020 15:13
Специфікація.pdf
29 квітня 2020 15:13
Інструкція.pdf
29 квітня 2020 15:13
1 лис ТУ копія.pdf
29 квітня 2020 15:13
Лист дотримання.pdf
29 квітня 2020 15:13
Довкілля.pdf
29 квітня 2020 15:13
Лист термін.pdf
29 квітня 2020 15:13
Довкілля 2.pdf
29 квітня 2020 15:13
Зміна 1.pdf
29 квітня 2020 15:13
Лист не еквівалент.pdf
29 квітня 2020 15:13
Інформація.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 15:04
Техн специф.pdf
29 квітня 2020 15:04
Статут.pdf
29 квітня 2020 15:04
Сертифікати.pdf
29 квітня 2020 15:04
Сертифікат ISO 9001.PDF
29 квітня 2020 15:04
Сертифікат ISO 14001.pdf
29 квітня 2020 15:04
Лист-гарантія.pdf
29 квітня 2020 15:04
Лист згода.pdf
29 квітня 2020 15:04
лист згода 2.pdf
29 квітня 2020 15:03
Довідки кваліфік.pdf
29 квітня 2020 15:03
Довідка досвід.pdf
29 квітня 2020 15:03
Довідка довкілля.pdf
29 квітня 2020 15:03
Довідка 270420.pdf
29 квітня 2020 15:03
Гарант лист.pdf
29 квітня 2020 15:03
Гарант лист термін.pdf
29 квітня 2020 15:03
Гар лист.pdf
29 квітня 2020 15:03
Відгук.pdf
29 квітня 2020 15:03
Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 15:03
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ “МІКОНТ”

ТОВ Гренландія

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

ТОВ "Фартунат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
Рішення скасоване 524 976,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 16:17
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
Рішення скасоване 524 976,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:24
ТОВ Гренландія
#36196836
Рішення скасоване 549 960,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:24
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Рішення скасоване 583 391,80
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:24
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
Очікує рішення 524 976,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:23
ТОВ “МІКОНТ”
#40653457
Рішення скасоване 524 976,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:23
ТОВ Гренландія
#36196836
Рішення скасоване 549 960,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:23
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Рішення скасоване 583 391,80
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:23
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Рішення скасоване 584 437,80
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:23

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 жовтня 2020 17:27
Коментар щодо відміни: Враховуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних No18115-р/пк-пз від 25.09.2020 на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ, відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2020-04-14-002213-a.