Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво автомобільної дороги від вулиці Генерала Наумова (житловий масив Ново-Біличі, м.Київ) до житлового масиву Романівка (м.Ірпінь), що суміщаються з автомобільною дорогою загального користування Р-30 під'їзд до м.Ірпеня (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
11 850 000,00 UAH
UA-2020-04-14-002151-b 089046c399004127a92e811f6d6a7a89
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Олександр Володимирович

+380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Федоренко Олександр Володимирович
+380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Службою були оголошені відкриті торги на закупівлю робіт з будівництва автомобільної дороги від вулиці Генерала Наумова (житловий масив Ново-Біличі, м. Київ) до житлового масиву Романівка (м. Ірпінь), що суміщаються з автомобільною дорогою загального користування Р-30 під'їзд до м. Ірпеня, які двічі не відбулися. На торги за оголошенням № UA-2020-02-20-000798-a в електронній системі Прозорро не надійшло жодної тендерної пропозиції і тому торги не відбулися. На оголошені торги вдруге, за оголошенням в електронній системі Прозорро № UA-2020-02-20-000798-a, надійшла лише одна тендерна пропозиція, тому торги не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Тому, відповідно до умови п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерним комітетом Служби прийнято рішення провести закупівлю з будівництва автомобільної дороги від вулиці Генерала Наумова (житловий масив Ново-Біличі, м. Київ) до житлового масиву Романівка (м. Ірпінь), що суміщаються з автомобільною дорогою загального користування Р-30 під'їзд до м. Ірпеня по переговорній процедурі закупівлі з Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦИОН ИНТЕРНЕШНЛ» за ціновою пропозицією - 11 850 000,00 гривень (одинадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 13:18
Оскарження наміру укласти договір: 25 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5.264 км
ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво автомобільної дороги від вулиці Генерала Наумова (житловий масив Ново-Біличі, м.Київ) до житлового масиву Романівка (м.Ірпінь), що суміщаються з автомобільною дорогою загального користування Р-30 під'їзд до м.Ірпеня (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

14 квітня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 13:01
Повідомлення про намір укласти Договір (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦИОН ИНТЕРНЕШНЛ»
#32851616
Переможець 11 850 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 13:18

Документи

14 квітня 2020 13:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 13:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦИОН ИНТЕРНЕШНЛ»
#32851616
11 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2020 13:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:21
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:18
ДУ № 3 від 31.12.21р. зм. бюд. зоб.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:49
ДУ № 2 до договору від 27.04.2020 р. № 11-20 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 09:15
ДУ № 1 від 30.06.2020р. до Дог. № 11-20 від 27.04.20р. продовж. терм. дії Догов (2).pdf зміни до договору
01 липня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 12:13
Забезпечення виконання договору про закупівлю.p7s.7z укладений
27 квітня 2020 12:11
Договір № 11-20 від 27.04.2020р Част. І.pdf укладений
27 квітня 2020 12:11
Договір № 11-20 від 27.04.2020р Част. ІІ.pdf укладений
27 квітня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) та абз. 2 п. 2.1 та п. 17.4 Договору, Сторони домовились продовжити строк виконання робіт і абз. 1 п. 2.1 Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 30 вересня 2020 року»
Номер договору про закупівлю: 11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2.1 та п. 17.4 Договору, Сторони домовились продовжити строк надання послуг і абз.1 п. 2.1 та п.17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2021 року»; «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2021 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2, п.17.4 Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на 80 176,80 грн (вісімдесят тисяч сто сімдесят шість гривень 80 копійок), в тому числі ПДВ: 13 362,80 грн. та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 11 769 823,20 грн (одинадцять мільйонів сімсот шістдесят дев’ять тисяч вісімсот двадцять три гривні 20 копійок), в тому числі ПДВ: 1 961 637,20 грн»
Номер договору про закупівлю: 11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 769 823,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 961 637,20 UAH)