Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190704 Погорілівка - Реутинці, км 3+100 - км 4+000, км 5+800 - км 6+000, км 6+500 - км 6+900, км 7+900 - км 8+100 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190704 Pogorilivka - Reutyntsi, km 3+100 - km 4+000, km 5+800 - km 6+000, km 6+500 - km 6+900, km 7+900 - km 8+100 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190704 Pogorilivka - Reutyntsi, km 3+100 - km 4+000, km 5+800 - km 6+000, km 6+500 - km 6+900, km 7+900 - km 8+100 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
9 413 000,00 UAH
UA-2020-04-14-001237-a ● 63aed3b0a9c7416abb3e1ae060b839f4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 0954531719 ffgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Kasyan Yana Alexandrivna 0954531719 ffgg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 9 413 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 065,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47065 UAH |
Publication date: | 14 квітня 2020 12:29 |
Enquiries until: | 05 травня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 11 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 травня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 9 413 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 47 065 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190704 Погорілівка - Реутинці, км 3+100 - км 4+000, км 5+800 - км 6+000, км 6+500 - км 6+900, км 7+900 - км 8+100
(код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
(код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190704 Pogorilivka - Reutyntsi, km 3+100 - km 4+000, km 5+800 - km 6+000, km 6+500 - km 6+900, km 7+900 - km 8+100 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2020 18:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2020 18:23 |
ТД поточний середній Погорілівка-Реутинці закреслена.docx | |
04 травня 2020 18:23 |
Проект договору закреслений.docx | |
04 травня 2020 18:22 |
Перелік змін до ТД 04.05.2020.docx | |
04 травня 2020 18:22 |
Проект договору зміни.docx | |
04 травня 2020 18:22 |
ТД поточний середній Погорілівка-Реутинці зміни.docx | |
14 квітня 2020 12:29 |
Проект договору.docx | |
14 квітня 2020 12:29 |
ТД поточний середній Погорілівка-Реутинці.docx |
04 травня 2020 18:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 травня 2020 18:23 |
ТД поточний середній Погорілівка-Реутинці закреслена.docx
|
|||
04 травня 2020 18:23 |
Проект договору закреслений.docx
|
|||
04 травня 2020 18:22 |
Перелік змін до ТД 04.05.2020.docx
|
|||
04 травня 2020 18:22 |
Проект договору зміни.docx
|
|||
04 травня 2020 18:22 |
ТД поточний середній Погорілівка-Реутинці зміни.docx
|
|||
14 квітня 2020 12:29 |
Проект договору.docx
|
|||
14 квітня 2020 12:29 |
ТД поточний середній Погорілівка-Реутинці.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови тендерної документації
Дата подання: 29 квітня 2020 11:04
Дата відповіді: 30 квітня 2020 10:08
Доброго дня ! У розділі "Інша інформація" передбачено: "У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку ( банках)." Просимо розяснити що це за довідка. Адже Державна фіскальна (податкова) служба довідок такого характеру не видає.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо індивідуальних норм
Дата подання: 30 квітня 2020 12:44
Дата відповіді: 05 травня 2020 15:30
Шановний замовнику, учасник має розроблені ДП "ДерждорНДІ» ім. Шульгіна індивідуальні ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів та індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на роботи та використовує їх для розрахунку договірної ціни. Чи достатньо буде надати копії індивідуальних норм у складі тендерної пропозиції учаснику-переможцю, якщо вони погоджені Службою автомобільних доріг у Сумській області та затверджені Державним агентством автомобільних доріг України? Або роз`ясніть, будь ласка, які саме та ким затверджені документи слід надати у такому випадку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вважаємо за можливе використовувати зазначені ІРЕКН, а також РКНЕМ та УПВЕМ за погодженням з Замовником та при умові, що технологія, організація, склад робіт, витрати трудових ресурсів та перелік матеріально технічних ресурсів є аналогічним тим, що передбачені зазначеними нормами.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-14-001237-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:40294145
Дата подання: 14 квітня 2020 15:02
дискимінаційна вимога
Тендерна документація містить вимоги надання позитивних відгуків замовника послуг/робіт за договорами( які будуть вказані Учасником у довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору), підписаний керівником замовника, в якому обовязково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік (роки) виконання робіт/надання послуг, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання та відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Вважаємо, що вимога до учасника надати лист-відгук від Замовника суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки ніде в нормах чинного законодавства не передбачено, що Замовник зобов’язаний надавати постачальникові лист-відгук.
Також цілком можлива ситуація, коли у замовника змінилося керівництво і тепер між учасником і новим керівництвом немає конструктивних відносин. У таких випадках учасник не має можливості надати лист-відгук, але це не виключає його можливості надавати послуги належної якості після укладення договору про закупівлю. Починаючі учасники позбавляються можливості взяти участь у тендері. За частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Наявність листів-відгуків не передбачена чинним законодавством ані для юридичних, ані для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Вважаємо, що вимога, щодо надання листа-відгуку від Замовників по-перше у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі не може бути кваліфікаційним критерієм, по-друге Замовник ставить учасників в залежність від волі третіх осіб. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржити умови тендерної документації до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що вимога до учасника надати лист-відгук від Замовника суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки ніде в нормах чинного законодавства не передбачено, що Замовник зобов’язаний надавати постачальникові лист-відгук.
Також цілком можлива ситуація, коли у замовника змінилося керівництво і тепер між учасником і новим керівництвом немає конструктивних відносин. У таких випадках учасник не має можливості надати лист-відгук, але це не виключає його можливості надавати послуги належної якості після укладення договору про закупівлю. Починаючі учасники позбавляються можливості взяти участь у тендері. За частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Наявність листів-відгуків не передбачена чинним законодавством ані для юридичних, ані для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Вважаємо, що вимога, щодо надання листа-відгуку від Замовників по-перше у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі не може бути кваліфікаційним критерієм, по-друге Замовник ставить учасників в залежність від волі третіх осіб. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржити умови тендерної документації до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2020 14:57
Щодо надання відгуку
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником надається зокрема позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами).
Законом України «Про публічні закупівлі» надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому Замовник скористався своїм правом і в якості одного із способів документального підтвердження виконання аналогічних договорів визначив необхідність надання позитивного відгуку про їх виконання. Надання копій договорів або актів про виконання робіт констатує лише факт виконання таких робіт, проте не показує їх якість, дотримання виконавцем умов договору, термінів (графіків) виконання робіт, відсоток виконання договору та відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, про що можна дізнатися саме з відгуку.
Натомість варто зауважити, що умовами тендерної документації замовник не обмежив учасників в частині отримання відгуку (відгуків) від одного чи декількох замовників, не обмежено статус таких замовників: відгук може бути надано від будь-якого замовника, де учасник виконував аналогічні договори, як від балансоутримувачів таких доріг, так і від замовників - суб’єктів господарювання у яких учасником виконувались роботи за аналогічними договорами в якості субпідрядної організації, не обмежено строки виконання договорів: відгук може бути отриманий від замовника (замовників) у яких виконувались роботи/послуги протягом 3 років (2017, 2018, 2019 роки).
Зважаючи на вищевикладене, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію учасників, не порушують вимог Закону «Про публічні закупівлі», тому вимога щодо усунення порушень не підлягає задоволенню.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником надається зокрема позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами).
Законом України «Про публічні закупівлі» надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому Замовник скористався своїм правом і в якості одного із способів документального підтвердження виконання аналогічних договорів визначив необхідність надання позитивного відгуку про їх виконання. Надання копій договорів або актів про виконання робіт констатує лише факт виконання таких робіт, проте не показує їх якість, дотримання виконавцем умов договору, термінів (графіків) виконання робіт, відсоток виконання договору та відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, про що можна дізнатися саме з відгуку.
Натомість варто зауважити, що умовами тендерної документації замовник не обмежив учасників в частині отримання відгуку (відгуків) від одного чи декількох замовників, не обмежено статус таких замовників: відгук може бути надано від будь-якого замовника, де учасник виконував аналогічні договори, як від балансоутримувачів таких доріг, так і від замовників - суб’єктів господарювання у яких учасником виконувались роботи за аналогічними договорами в якості субпідрядної організації, не обмежено строки виконання договорів: відгук може бути отриманий від замовника (замовників) у яких виконувались роботи/послуги протягом 3 років (2017, 2018, 2019 роки).
Зважаючи на вищевикладене, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію учасників, не порушують вимог Закону «Про публічні закупівлі», тому вимога щодо усунення порушень не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-001237-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 30 квітня 2020 12:26
Щодо довідки з банку
Пунктом 2 «Інша інформація» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» передбачене наступне:
У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Витребування довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, є дискримінаційної вимогою, адже ніяким чином не впливає на виконання умов договору. Просимо виключити дану довідку зі складу необхідних до подання документів та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Витребування довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, є дискримінаційної вимогою, адже ніяким чином не впливає на виконання умов договору. Просимо виключити дану довідку зі складу необхідних до подання документів та внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 15:21
Замовником встановлено вимогу щодо надання довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі з метою вивчення інформації про майбутнього контрагента – отримувача бюджетних коштів, оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі, зокрема чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт, адже відповідно до п. 8 наказу Міністерства юстиції України за №512/5 від 02.04.2012 р. «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень» на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься Постанова виконавця. Разом з тим, вказану Постанову мають змогу бачити виключно сторони виконавчого провадження. У свою чергу, наявність об’єктивної інформації з банківської установи унеможливлює здійснення банківських операцій з бюджетними коштами на рахунок, який може бути потенційно арештованим.
Замовник перевіряє спроможність Учасника вести господарську діяльність та виключення можливості банкрутства та ліквідації суб’єкта господарювання під час надання послуг та виконання зобов’язань за договором.
Замовник перевіряє спроможність Учасника вести господарську діяльність та виключення можливості банкрутства та ліквідації суб’єкта господарювання під час надання послуг та виконання зобов’язань за договором.
Номер вимоги: UA-2020-04-14-001237-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 30 квітня 2020 13:20
Щодо забезпечення виконання договору
Шановний Замовнику, на сьогоднішній час в державі Україна та м. Києві запроваджено карантин та здійснюються відповідні заходи щодо запобіганню поширенню коронавірусу. У зв’язку з пандемією коронавірусу, за урядовими прогнозами у 2020 році ВВП України скоротиться на 4,8%. За прогнозом Міжнародного валютного фонду (МВФ) , який було презентовано 14 квітня 2020року, падіння ВВП в Україні становитиме 7,7 %. Рівень інфляції до кінця 2020 року також збільшиться. В скрутній економічний ситуації, що склалася, відволікати значні обігові кошти на депозит та на тривалий термін для підприємств, які бажають прийняти участь у закупівлях ДП «ДОРОГИ СУМЩИНИ», на наш погляд, буде важким тягарем та нераціональним їх (обігових коштів) використанням. «Вільні» кошти мають направлятись на придбання матеріально-технічних ресурсів для будівництва об’єктів. Враховуючи такі сьогоднішні обставини, пропонуємо Замовнику внести зміни до тендерної документації та скористатися своїм правом вимагати банківську гарантію, як Забезпечення виконання договору про закупівлю. Внесення таких змін та доповнень буде відповідати ч.1 ст. 546 Цивільного кодексу України (ЦКУ), а також основним принципам здійснення закупівель, як то – відкритість та прозорість на всіх її стадіях і призведе до дієвої конкуренції серед учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 травня 2020 13:31
Враховуючи ситуацію, що склалала в країні, питання щодо зміни виду забезпечення виконання договору буде розглянуто на засіданні тендерного комітету
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 травня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" #38118770 |
Переможець |
9 242 250,40
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 12:23
|
Дод.угода Погорілівка зменшення.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2020 10:18
|
Доп.угода Погорілівка субпідряд.pdf | зміни до договору |
22 червня 2020 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 15:02
|
1Пс-МД 2610.pdf | укладений |
12 червня 2020 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.1 Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов’язується на власний ризик власними силами і засобами/або із залученням субпідрядних організацій, надати Замовнику, а Замовник - прийняти і оплатити за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (обласний бюджет) послуги ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190704 Погорілівка - Реутинці, км 3+100 - км 4+000, км 5+800 - км 6+000, км 6+500 - км 6+900, км 7+900 - км 8+100 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). 2. Пункт 5.6.2 Договору викласти у наступній редакції: «5.6.2.Залучення інших субпідрядників здійснюється на основі письмового запиту Підрядника. Замовник в термін до п’яти робочих днів після одержання запиту Підрядника повідомляє його листом про погодження субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядника, Підрядником одночасно із зверненням щодо погодження залучення субпідрядника, надається інформація про вид та вартість послуг/робіт у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються субпідряднику. Замовник має право відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і протягом п’яти робочих днів письмово повідомити про мотивовану відмову. За якість послуг наданих субпідрядником несе відповідальність Підрядник. Приймання послуг/робіт, наданих субпідрядниками, здійснює Підрядник». |
Номер договору про закупівлю: | 1 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №1 від 19.06.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг № 1Пс-МД/2610 від 11.06.2020 (далі – Договір) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190704 Погорілівка - Реутинці, км 3+100 - км 4+000, км 5+800 - км 6+000, км 6+500 - км 6+900, км 7+900 - км 8+100, Сторони дійшли згоди на підставі пункту 3.2 Договору та керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 9 224 113,44 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 9 224 113,44 гривень (дев’ять мільйонів двісті двадцять чотири тисячі сто тринадцять грн, 44 коп) з урахуванням ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші умови договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №3 від 12.10.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |