Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 79410000-1 – консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультативні послуги в сфері публічних закупівель)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-04-14-001227-a 07d4912203ce42b9b2ff45a70f3f8424
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волинець Анжеліка Петрівна

380445125677
380509154900
5124033@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Волинець Анжеліка Петрівна
380445125677,380509154900
5124033@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 11:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Консультативні послуги в сфері публічних закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Зобов’язання Замовника з оплати за надані Послуги виникає у день отримання Рахунку Замовником від Виконавця, якщо Рахунок надається Виконавцем після моменту прийняття Замовником Послуг. Замовник зобов’язаний внести оплату за Послуги протягом 90 (дев’яносто) днів з дня підписання Акту. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 12:29
Вимоги до торгів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

доцільність проведення закупівлі
Дата подання: 15 квітня 2020 20:23
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:51
Шановний замовнику! ч5. Прикінцевих положень Закону зазначено -Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Допорогова закупівля не є процедурою в розумінні вимог Закону. Укласти договір до 19.04.2020 р. за оголошеною процедурою Ви не встигаєте. Тому навіщо ця закупівля оголошена? Її потрібно вже оголосити як спрощену з 21.04.2020, в протилежному випадку при укладанні договора - це порушення Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній редакції, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Таким чином, підстави проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель врегульовано даним законом.
Окрім даного Закону, Замовник при проведенні допорогової процедури закупівлі керується Рішенням Київської міської ради «Про затвердження Положення про впровадження та експлуатацію в м. Києві пілотного проекту «Система електронних закупівель» від 23.07.2015 року зі змінами, Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідно до пункту 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Отже, враховуючи наведене, допорогова процедура закупівлі, яка розпочата до набуття чинності нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» завершується відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону, тобто відповідно до Рішення Київської міської ради «Про затвердження Положення про впровадження та експлуатацію в м. Києві пілотного проекту «Система електронних закупівель» від 23.07.2015 року зі змінами, Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Не відповідність
Дата подання: 15 квітня 2020 20:32
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:51
Відповідно до вимог визначених у вимог до торгів встановлено, учасники підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг. По перше підтвердження проходження навчання у сфері публічних закупівель не вимагається жодним із Законів України. по друге професійний стандарт отримав позитивний висновок Науково-дослідного інституту праці і зайнятості населення Мінсоцполітики і НАН України та затверджений наказом Міністерства соціальної політики України від 18.02.2019 №234 «Про затвердження професійного стандарту «Фахівець з публічних закупівель». Просимо Вас надати більш детальні вимоги стосовно підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, керуючись власними переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Встановлення Замовником вимоги стосовно надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, виданих підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, зумовлено тим, що Замовник, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, осіб, які мають високий професійний рівень і володіють знаннями у сфері публічних закупівель. У зв’язку з тим, що визначення переможця процедури закупівлі відбувається шляхом перевірки документів у складі пропозиції потенційних учасників, на думку Замовника, мінімальним підтвердженням володіння знаннями у сфері публічних закупівель є саме надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель. До того ж, дані документи повинні бути видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, що є цілком очевидним, оскільки документ, який видано органом, що не має на це повноважень, не можна вважати законним.
Звертаємо увагу, що Замовник не зазначив обмеженого переліку таких документів, у зв’язку з чим у кожного потенційного учасника є можливість надати документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, які вони отримали у встановленому чинним законодавством порядку.
Вимога
Дата подання: 15 квітня 2020 20:37
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:51
Просимо усунути вимогу, щодо обмеження працівників учасника. вимогами встановлено "повною вищою освітою за напрямком підготовки/спеціальністю «Економіка», «Облік і аудит»", спеціальність економіста маю больший напрямок за фахом, а не лише «Економіка», «Облік і аудит». Дякуємо
Відповідь: Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, керуючись власними переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Встановлення Замовником вимоги стосовно наявності працівника з повною вищою освітою за напрямком підготовки/спеціальністю «Економіка», «Облік і аудит», зумовлено тим, що Замовник, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, щонайменше одну особу, яка володіє теоретичними та практичними навичками у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування, економічного аналізу та аудиту, які є необхідними при проведенні публічних закупівель.
Враховуючи те, що у питанні чітко не зазначено, яким чином дана вимога обмежує участь у даній закупівлі, які саме спеціальності не передбачені умовами Оголошення, Замовник не вважає за необхідність вносити зміни до Оголошення в даній частині.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-14-001227-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 15 квітня 2020 16:49
Уточнення вимог тендерної документації
1. У Переліку документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника, наведеному у Розділі ІІ тендерної документації, міститься вимога надати довідку, складену в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в 2019 р., сума кожного із зазначених договорів повинна становити не менше двадцяти тисяч гривень. Також зазначено, що такі договори повинні бути надані не менше ніж трьом Замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», один із яких повинен належати до комунальної власності територіальної громади міста Києва. Далі за тендерною документацією зазначено: «Учасник має надати в складі пропозиції копії усіх договорів, наведених в довідці про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів, сумарна вартість яких повинна перевищувати сто тисяч гривень». Тобто документацією встановлено 6 вимог для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1) сума кожного договору не менше 20 000 грн., 2) договори виконані у 2019 році, 3) договорів повинно бути не менше трьох, 4) договори повинні бути укладені з Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», 5) сумарна вартість договорів більше 100 000 грн., 6) один з Замовників належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва. Вказані вимоги є дискримінаційними, оскільки максимально обмежують коло учасників публічної закупівлі, суперечать статтям 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які згідно з ч. 1 ст. 2 цього ж Закону застосовуються і до закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість визначеної у абз. 2, 3 ч.1 ст. 2 цього Закону. Підтвердженням порушення вказаних норм такою вимогою є практика розгляду скарг в Антимонопольному комітеті України стосовно закупівель UA-2019-07-29-001328-b, UA-2017-02-13-001432-c, UA-2017-02-03-000072-c, яким такі вимоги були визнані дискримінаційними. Просимо виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації .

2. У Переліку документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника, наведеному у Розділі ІІ тендерної документації, міститься вимога надати на усіх працівників документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг. Відповідно до п. 1.1. Технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі, викладених у Додатку 1, працівників вимагається не менше 4 осіб. Надайте роз’яснення, які підприємства, установи чи організації є такими, що здійснюють діяльність у сфері освітніх послуг? Також обґрунтуйте необхідність надання на усіх працівників документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, оскільки для якісного надання послуг, які є предметом закупівлі, достатньо і однієї особи, яка має такий документ. Це підтверджується тим, що ні Технічними, якісними та кількісними вимогами до предмету закупівлі, ні Проектом договору не вимагається надання таких послуг одночасно кількома особами. Тож за відсутності належного обґрунтування такої вимоги, просимо виключити вказану вимогу з тендерної документації, оскільки вона значно обмежує доступ потенційних Учасників до публічної закупівлі.

3. У Переліку документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника, наведеному у Розділі ІІ тендерної документації, міститься вимога надати довідку, складену в довільній формі про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними та достатніми для надання послуг, із зазначенням у ній, крім іншого, правового титулу, на якому належить дане майно учаснику. Ані Господарський кодекс України, ані Цивільний кодекс України не містить поняття «правовий титул», тому, будь ласка, надайте роз'яснення, що вкладено у це поняття та внесіть зміни до тендерної документації.

4. У Переліку документів, що підтверджують кваліфікацію Учасника, наведеному у Розділі ІІ тендерної документації, міститься вимога надати довідку, яка містить відомості про учасника. Однак, у цій вимозі відсутнє зазначення форми такої довідки: довільна чи встановленого зразка. Будь ласка, надайте роз'яснення щодо форми цієї довідки та внесіть зміни до тендерної документації.

5. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції, наведених у Розділі ІІ тендерної документації, містить застереження, що «розмір статутного капіталу (статутного або складеного капіталу) Учасника не повинен бути меншим цінової пропозиції Учасника та/або очікуваної вартості закупівлі». Звертаємо увагу, що чинне законодавство України не містить вимоги щодо певного розміру статутного капіталу, наприклад у ТОВ та ТДВ, а тому така умова тендерної документації суперечить нормам правових актів. Така вимога тендерної документації також є прямою дискримінацією потенційних Учасників, що підтверджується практикою розгляду скарг в Антимонопольному комітеті України стосовно закупівлі UA-2019-04-17-001165-c. До того ж, згаданий розмір жодним чином не може впливати на якість надання послуг тощо. Вимагаємо виключити вказану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.

6. Пункт «Інша інформація», наведений у Розділі ІІ тендерної документації, містить наступну вимогу: «У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до наданої останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину». Однак, згідно з ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», таке рішення про надання згоди приймається виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства». Тобто статутом товариства може бути передбачено прийняття такого рішення іншим органом. З огляду на вищенаведене, згадана вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки обмежує доступ учасників – ТОВ/ТДВ, статутом яких передбачено надання такого рішення іншим органом товариства. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.

7. У Додатку 3 міститься вимога надати заповнений та підписаний проект договору у повному обсязі. У п. 6.1. Проекту договору, поданому у Додатку 3, зазначено: «Ціна усіх Послуг за Договором визначена у Специфікації, яка є невід’ємною частиною договору». Однак, така Специфікація не подана у складі тендерної документації. Задля змоги надати підписаний і заповнений Проект договору у ПОВНОМУ обсязі, внесіть зміни до тендерної документації та подайте вказану Специфікацію у Додатку 3.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 12:55
1. Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, керуючись власними переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Встановлення Замовником даних вимог зумовлено тим, що Замовник, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, осіб, які мають високий професійний рівень і володіють знаннями у сфері публічних закупівель. Враховуючи те, що 2019 року законодавство про публічні закупівлі зазнало значних змін, вважаємо, що для якісного надання послуг, досвід виконання аналогічних договорів саме у 2019 році є необхідним. Кількісні та вартісні критерії викладені у повній відповідності до технічних вимог Замовника, тобто є співрозмірними, аналогічними та необхідними для встановлення відповідності кваліфікаційному критерію, а саме наявності саме аналогіного досвіду. Стосовно вимоги, що договори повинні бути укладені з Замовниками в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», зазначаємо, що послуги, які є предметом закупівлі неможливо надати не Замовнику в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки КОНСУЛЬТАТИВНІ ПОСЛУГИ В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ на пряму пов’язані із суб’єктним складом.
Стосовно вимоги, що один із договорів повинен бути укладений із Замовником, який належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, зазначаємо, що Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський пологовий будинок № 6» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, що зобов’язує здійснювати розміщення/оприлюднення необхідної інформації/документів про проведені закупівлі на порталі «Київаудит» (http://kyivaudit.gov.ua), що входить до обсягу послуг, згідно технічних вимог до Оголошення, а тому наявність аналогічного досвіду є необхідною умовою для якісного надання послуг учасником у відповідності до технічних вимог до оголошення.
2. Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, керуючись власними переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Встановлення Замовником вимоги стосовно надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, виданих підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, зумовлено тим, що Замовник, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, осіб, які мають високий професійний рівень і володіють знаннями у сфері публічних закупівель. У зв’язку з тим, що визначення переможця процедури закупівлі відбувається шляхом перевірки документів у складі пропозиції потенційних учасників, на думку Замовника, мінімальним підтвердженням володіння знаннями у сфері публічних закупівель є саме надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель. До того ж, дані документи повинні бути видані підприємством або установою чи організацією, до видів діяльності якої належить діяльність у сфері освітніх послуг, що є цілком очевидним, оскільки документ, який видано органом, що не має на це повноважень, не можна вважати законним.
Звертаємо увагу, що Замовник не зазначив обмеженого переліку таких документів, у зв’язку з чим у кожного потенційного учасника є можливість надати документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, які вони отримали у встановленому чинним законодавством порядку.
Щодо кількості осіб, які повинні володіти документами, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, слід зазначити, що з об’єктивних причин, однією особою неможливо надати якісно та своєчасно послуги, які передбачені технічними вимогами, оскільки предмети закупівель, проведення яких потребують консультаційних послуг у рамках даного договору, відрізняються специфікою застосування правових норм, що потребують поглиблених теоретичних та практичних навичок у різних сферах. Також, враховуючи зміни у законодавстві, які стосуються відповідальності Замовника, а саме її посилення, Замовник повинен уникати поверхневих тлумачень норм законодавства та будь-яких його порушень.
3. Під правовим титулом розуміються правові підстави володіння учасником обладнанням та матеріально-технічною базою.
4. Враховуючи те, що форма даної довідки положеннями Оголошення не встановлена, учасник має право подати дану довідку у довільній формі.
5. Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, керуючись власними переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Відповідно до статті 80 Господарського кодексу України товариством з обмеженою відповідальністю є господарське товариство, що має статутний капітал, поділений на частки, розмір яких визначається установчими документами, і несе відповідальність за своїми зобов'язаннями тільки своїм майном. Учасники товариства, які повністю сплатили свої вклади, несуть ризик збитків, пов'язаних з діяльністю товариства, у межах своїх вкладів. Товариством з додатковою відповідальністю є господарське товариство, статутний капітал якого поділений на частки визначених установчими документами розмірів і яке несе відповідальність за своїми зобов'язаннями власним майном, а в разі його недостатності учасники цього товариства несуть додаткову солідарну відповідальність у визначеному установчими документами однаково кратному розмірі до вкладу кожного з учасників.
Тобто, встановлення даної вимоги є гарантією для Замовника у разі виникнення будь-яких боргових зобов’язань за договором, виконання їх у повному обсязі, що забезпечує раціональне та оптимальне використання коштів в подальшому.
6. Дана вимога викладена у відповідності до норм Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та не є дискримінаційною, оскільки до органів управління будь-якої ТОВ/ТДВ належать загальні збори, які за наявності правових підстав можуть надати згоду на здійснення знаного правочину з метою участі у даній закупівлі, що виключає внесення змін до Оголошення.
7. При складені додатків, які є невід’ємною частиною проекту договору, та які містять ціну послуг за даним договором, просимо керуватись чинними нормами цивільного законодавства. Чітко визначеної форми для даних додатків Оголошенням не встановлено, а тому це не буде підставою для відхилення пропозиції в подальшому, що виключає внесення змін до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Вимогу на положення Оголошення не задоволено з підстав відсутності обгрунтованих зауважень з огляду на наступне.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 17:49
Аналогічні договори (1).pdf
21 квітня 2020 15:41
Трудова Король.pdf
21 квітня 2020 15:41
Трудова Крепак.pdf
21 квітня 2020 15:41
Установчі документи.pdf
21 квітня 2020 15:41
Трудова Юнусова.pdf
21 квітня 2020 15:41
Працівники.pdf
21 квітня 2020 15:41
Трудова Пинчук.pdf
21 квітня 2020 15:41
Довідки, листи.pdf
21 квітня 2020 15:41
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"
#35692075
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 13:24

Документи

29 квітня 2020 13:23
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"
#35692075
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2020 13:23
Протокол.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 травня 2020 14:42
Коментар щодо відміни: Завершення допорогової закупівлі у відповідності до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої частини статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДВ «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року № 10 не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції.
Документи:
08 травня 2020 14:42
Протокол відміни.pdf