Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Благоустрій |
Код ЄДРПОУ: | 37227875 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., село, Петропавлівська Борщагівка, вул. Я.Мудрого,1а |
Контактна особа: |
Тритиниченко Володимир Дмитрович +380444065549 kpblago@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 11:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | на підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
14 квітня 2020 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-22-000013 ● a5fbaf8301fa437a82c4ddb761c5f1c2
- Статус: завершено ● Дата: 07 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2020 13:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2020 № 83
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-04-14-000852-a 14.04.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-01 12:00:45
Запит про надання пояснень
Згідно з оголошенням про проведення переговорної процедури, підставою для застосування переговорної процедури визначено п 4 cт. 35 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
За якими саме процедурами закупівлі були двічі відмінено торги та як наслідок було проведено переговорну процедуру закупівлі велосипедів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-03 12:07:21
Пояснення з власної ініціативи
Відповідаючи на Ваше запитання, щодо видів процедур закупівлі, повідомляємо наступне:
06 березня 2020 року було оголошено тендер за процедурою закупівлі Відкриті торги,(ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-00398-c)по предмету закупівлі" Капітальний ремонт дороги по вулиці Зелений Гай(від вул.Одеська до вул.Центральна) в с.Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області", торги не відбулися у зв'язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
24 березня 2020 року була оголошено повторно тендер за процедурою Відкриті торги(ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-24-002961-b, закупівля не відбулася за аналогічною причиною (один учасник торгів).В зв'язку з цим було прийнято рішення оголосити наступний тендер по предмету закупівлі за переговорною процедурою.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-03 12:10:34
Пояснення з власної ініціативи
Відповідаючи на Ваше запитання, щодо видів процедур закупівлі, повідомляємо наступне:
06 березня 2020 року було оголошено тендер за процедурою закупівлі Відкриті торги,(ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-06-00398-c)по предмету закупівлі" Капітальний ремонт дороги по вулиці Зелений Гай(від вул.Одеська до вул.Центральна) в с.Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області", торги не відбулися у зв'язку з одним учасником тендерної процедури.
24 березня 2020 року була оголошено повторно тендер за процедурою Відкриті торги(ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-24-002961-b, закупівля не відбулася за аналогічною причиною(один учасник тендерної процедури).В зв'язку з цим було прийнято рішення оголосити наступний тендер по предмету закупівлі за переговорною процедурою.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 12:58:48
Запит про надання пояснень
Які саме технічні та якісні характеристики та вимоги до учасника при проведенні переговорної процедури закупівлі були встановлені Замовником?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-09 13:06:26
довідка
довідка працівників відповідної кваліфікації
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-09 13:07:24
Пояснення з власної ініціативи
Щодо технічних та якісних характеристик та вимог до учасника тендерної процедури по предмету закупівлі Капітальний ремонт дороги по вулиці Зелений Гай(від вул.Одеська до вул.Центральна) в с.Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області"повідомляємо наступне: Під час проведення переговорної процедури до учасника замовником були встановлені такі вимоги:- наявність обладнанння та матеріально-технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
На підтвердження відповідності учасник торгів під час проведення переговорної процедури надав всі необхідні документи(всі довідки додаються).
Технічні та якісні характеристики не відрізнялися від вимог в тендерній документації відкритих торгів.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-09 13:10:03
Пояснення з власної ініціативи
довідка про обладнання
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-09 13:10:55
Пояснення з власної ініціативи
довідка про аналогічні договора
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-09 15:01:39
Пояснення з власної ініціативи
довідка про працівників
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-09 15:02:42
Пояснення з власної ініціативи
додаток 2 до тендерної документації
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-15 18:35:02
Пояснення з власної ініціативи
додаток 2 до тендерної документації
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-16 12:21:59
Пояснення з власної ініціативи
додаток 2 до тендерної документації
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" #34864234 |
Переможець |
13 867 485,62
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 17:39
|
Дод угода 3.PDF | зміни до договору |
01 вересня 2020 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 11:52
|
Дод угода 2.PDF | зміни до договору |
26 червня 2020 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 17:46
|
Додугода 1.PDF | зміни до договору |
29 травня 2020 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 15:15
|
договір | укладений |
27 квітня 2020 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку зі змною замовником ,в процесі будівництва,проектних рішень,що призвели до зміни обсягів робіт та вартісних показників,сторони дійшли згоди про наступне:зменшити договірну ціну на 1053.91 грн(одну тисячу п'ятдесят три грн.91 коп)у тому числі ПДВ 175грн.65 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку з винекненням додаткових робіт,що виникли в наслідок змін проектних рішень, а також настанням у травні-червні 2020 року несприятливих погодних умов,за яких не можуть проводитися роботи із влаштування дорожніх покриттів. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною Замовником,в процесі будівництва,проектних рішень,Сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну на 550771,74 грн.(п'ятсот п'ятдесят тисяч сімсот сімдесят одну грн.74коп.) та продовжити строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |