Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128 + 552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область (додаткові обсяги робіт).
Очікувана вартість
128 563 367,55 UAH
UA-2020-04-14-000640-a 6b01edf3a3d94235a8fc06a74e89b3a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128 + 552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400 здійснює ТОВ «Ростдорстрой» на замовлення Служби автомобільних доріг у Полтавській області за рахунок бюджетних коштів за результатами попередньо проведеної процедури закупівлі.
За результатами кошторисних розрахунків до прийнятих за необхідності врахування непередбачуваних обставин та опрацьованих з компетентними організаціями додаткових обсягів робіт під час переговорів з виконавцем попередніх робіт ТОВ «Ростдорстрой» встановлено, що договірна вартість додаткових робіт не буде перевищувати 50% вартості головних первинних договорів, а саме очікується на такому рівні – 34,2% від вартості первинного договору.
При цьому такі роботи технічно та економічно пов’язані з головними (первинними) договорами.
Це підтверджується висновком проектувальника – організації розробника проектно-кошторисної документації.
У листі Науково-виробничої фірми «Мостопроект» повідомлено наступне: «НВФ «Мостопроект», як генеральний проектувальник, здійснює у порядку, визначеному постановою КМУ від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд» під час будівництва об’єкта архітектури», коригування проекту та авторський нагляд на об’єкті будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128 + 552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128 + 000 – км 129 + 400, Полтавська область. За результатами нагляду за підготовкою робочої документації під час проведення будівництва об’єкта встановлена необхідність виконання додаткових будівельних робіт, які не були зазначені у початковому проекті, що обумовлено уточненням місцевих умов проведення будівництва за фактичними даними польових та лабораторних досліджень фізико-механічних характеристик ґрунтового матеріалу, що використовується для влаштування верхнього робочого шару земляного полотна автомобільної дороги. Враховуючи вищезазначене, прошу Вас передбачити відповідно до змінених та доповнених специфікацій робочих креслень проекту виконання додаткових будівельних робіт та доручити виконання таких першочергових робіт, які технічно та економічно пов’язані з будівельними роботами за головним договором, та технологічно передують виконанню подальших робіт, передбачених проектом, виконавцю таких робіт за первинним договором будівельного підряду».
Таким чином, здійснення додаткових закупівель за проектом будівництва під час реконструкції обумовлено технічними та економічними обставинами, які безпосередньо пов’язані з первинним проектом. При цьому в головному (попередніх) договорах за результатами закупівлі найкращою визнано пропозицію ТОВ «Ростдорстрой», що засвідчує відповідність технічного досвіду та потенціалу цієї підрядної дорожньо-будівельної організації для виконання цих робіт, які є невід’ємною частиною однієї єдиної конструкції дорожньої споруди на ділянці робіт, яка визначена Переліком об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення”, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. № 36.
Мобілізація підрядником в місці виконання будівельних робіт необхідної будівельної техніки та наявність виробничої бази для влаштування дорожніх конструкцій з мінеральних (в тому числі регенерованих) та асфальтобетонних сумішей дозволяє зменшити вартісний фактор і договірну ціну будівництва, в тому числі додаткових робіт, а також обумовить дотримання гарантійних термінів та можливість скорочення строків реалізації реконструкції в порівнянні з нормативними.
Зміна підрядника для пов’язаних будівельних робіт неодмінно негативно позначиться на термінах робіт, що призведе до втрат у транспортному комплексі України.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 25 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128 + 552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область (додаткові обсяги робіт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а (за місцем розташування об’єкта), Полтава, Полтавська область, 36039, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: H-31 — Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи за рахунок бюджетних коштів у порядку, встановленому бюджетним законодавством та вимогами казначейського обслуговування бюджету за видатками в міру надходження зазначених коштів фінансування на казначейський рахунок Замовника та на підставі рахунку-фактури Підрядника з доданими до нього наступними документами: акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 квітня 2020 10:54
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-13-000034 ● e426bdb0f0d14b559878662103545af3
  • Статус: завершено ● Дата: 30 листопада 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021 13:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2021 № 361

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-04-14-000640-a 14.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-19 11:55:46

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва шляхопроводу через залізницю на км 128 + 552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область (додаткові обсяги робіт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-14-000640-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-22 14:43:36

Про надання пояснення_UA-2020-04-14-000640-a

При цьому на Ваш запит від 19.10.2021 року у межах проведення Вами моніторингу UA-М-2021-10-13-00034 закупівлі додаткових будівельних робіт за переговорною процедурою – ідентифікаційний номер закупівлі UA-2020-04-14-000640-а – «Будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128+552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область (додаткові обсяги робіт)» надаємо пояснення (інформацію та документи) з наступних питань моніторингу.
1. Щодо надання інформації та експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі.
На дату початку проведення процедури закупівлі 14 квітня 2020 року Закон України «Про публічні закупівлі» діяв в редакції від 02.04.2020 року та підставами для застосування переговорної процедури є положення чинного на дату початку проведення закупівлі пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-УІІІ, а саме – «необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору», що застосовано до предмету закупівлі: Будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128+552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область (код 45233000-9 ДК 021:2015 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») - додаткові обсяги робіт до договору від 20.06.2017 №100-12-17 «Будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128+552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область, (код 45233000-9 ДК 021:2015 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»).
В оприлюдненому обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі зазначено про окремі експертні, нормативні та інші документи: повідомлення генерального проектувальника - лист ТОВ «НВФ «Мостопроект» від 06.03.2020 № 36 (додається) на запит Служби автомобільних доріг у Полтавській області від 02.03.2020 № 01-05/302; постанову Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури»; первинний договір з підрядником – виконавцем робіт від 20.06.2017 № 100-12-17. Крім того до уваги взяті: висновок Полтавської торгово-промислової палати від 07.04.2020 № 24.14-05/167 (додається) на запит Служби автомобільних доріг у Полтавській області від 01.04.2020 № 01-12/398; Цивільний кодекс України; Господарський кодекс України; Закон України «Про архітектурну діяльність»; Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»; постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»; постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів»; постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт»; Дозвіл на виконання будівельних робіт від 03.11.2017 № ІУ 113173071504, виданий ДАБІ України генеральному підряднику (підряднику) ТОВ «Ростдорстрой» на «Будівництво шляхопроводу через залізницю на км 128+552 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 128+000 – км 129+400, Полтавська область» тощо.
2. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, а також посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі проектної та робочої документації, розробленої генеральним проектувальником у порядку визначеному чинним законодавством, розмір бюджетного призначення – відповідно до Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 № 382 (із змінами); постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 № 36 «Деякі питання дорожнього господарства»; Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування, за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 №254 (із змінами); очікувана вартість – на підставі проектної документації відповідно та у порядку, передбаченому ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.2013 № 293. Крім того враховано дані опрацювання та аналізу інформації, отриманої шляхом проведення попередніх ринкових консультацій відповідно до методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Щодо вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами), зазначаємо, що ця норма щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів внесена постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2020 №1266 та набрала чинності у редакції постанови від 19.12.2020 року.
Ураховуючи вищевикладене зазначаємо та просимо взяти до уваги, що відповідно до статті 58 Конституції України «Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи», а органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи відповідно до статті 19 Конституції України зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (ТОВ «Ростдорстрой»)
#33658865
Переможець 128 563 367,55
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 10:58

Документи

14 квітня 2020 10:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 10:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (ТОВ «Ростдорстрой»)
#33658865
128 563 367,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2020 10:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2022 11:41
№ 100-05-20 д.у.13.pdf зміни до договору
09 липня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2022 13:00
№ 100-05-20 д.у.12.pdf зміни до договору
02 січня 2022 12:59
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 08:37
Додаткова угода № 04 (Договір № 100-05-20).pdf зміни до договору
23 липня 2020 08:35
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 09:07
№ 100-05-20 (додатки).pdf укладений
18 травня 2020 09:06
№ 100-05-20 (договір).pdf укладений
18 травня 2020 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою узгодили зміну строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт по Договору.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: № 100-05-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML