Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі)
Очікувана вартість
578 791,00 UAH
UA-2020-04-14-000619-c a0dffada272b47f98ea0c781574e5cff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Олена Юріївна

(032) 234-93-65 skripchenko-yu@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 42601222
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
Контактна особа: Скрипченко Олена Юріївна
(032) 234-93-65
skripchenko-yu@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 13:26
Очікувана вартість: 578 791,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 787,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14469.78 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-18-005062-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 09:45
протокол 20-92-зм-1.pdf
13 травня 2020 09:45
Повідомлення про внесення змін.pdf
13 травня 2020 09:45
Перелік змін до тендерної документації від 13.05.2020.docx
13 травня 2020 09:45
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії (нова редакція).pdf
14 квітня 2020 11:30
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії.pdf
14 квітня 2020 11:30
Додаток ІХ Опитувальник фізособа.xlsx
14 квітня 2020 11:30
Додаток VІII Опитувальник юрособи.xls
14 квітня 2020 11:30
Додаток VII Екоопитувальник.docx
14 квітня 2020 11:30
Додаток VII Екоопитувальник.docx
14 квітня 2020 11:30
Додаток VI Гарантія договору.docx
14 квітня 2020 11:30
Додаток V Гарантія пропозиції.docx
14 квітня 2020 11:30
Додаток IV Проект Договору.pdf
14 квітня 2020 11:30
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
14 квітня 2020 11:30
Додаток 1-а до тех. вимог.docx
14 квітня 2020 11:30
Додаток І Технічні вимоги.pdf
14 квітня 2020 11:30
ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-16-000079 ● 3fbe6db0ffa54a5d9740b6cf843021ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2020 № 67

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.04.2020 № 67.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-14-000619-c 14.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK 1-5-2.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-23 13:46:18

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній з 19.04.2020 (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання ПСГ Богородчани Богородчанського ВУПЗГ)» ID закупівлі: UA-2020-04-14-000612-c, що проведена Філією «Оператор газосховищ України» Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, під час моніторингу встановлено, що в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-04-14-000612-c вид предмету вказаної закупівлі вказано «послуги» із зазначенням коду відповідних класифікаторів предмета закупівлі ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи.
У розділі «Зведена інформація про тендер» затвердженої тендерним комітетом Замовника тендерної документації (протокол № 20-91-1-зт від 09.04.2020) зазначено предмет закупівлі «Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання ПСГ Богородчани Богородчанського ВУПЗГ)».
Водночас, у Додатку № 1 до вищевказаної тендерної документації (Технічні вимоги і якісні характеристики (завдання)) визначено мету і місце виконання робіт, загальний опис робіт (виконання робіт з ремонту системи водопостачання ПСГ Богородчани), а також вимоги до виконуваних за договором робіт та обладнання.
Аналогічно, у Додатку № IV до тендерної документації (Договір № __ про закупівлю робіт) йдеться про виконання робіт (а не послуг), предметом договору визначено роботи.
Зокрема, у пункті 1.1 зазначеного проекту договору про закупівлю Підрядник за завданням Замовника зобов’язується на свій ризик виконати роботи відповідно до умов цього Договору про закупівлю робіт з «Ремонт системи водопостачання ПСГ Богородчани Богородчанського ВУПЗГ (Водопровідні та санітарно-технічні роботи)» Код: 45330000-9 (далі – Роботи), в повному обсязі відповідно до вимог чинних нормативних документів і технічної документації, а Замовник — прийняти та оплатити такі Роботи відповідно до умов цього Договору.
Відповідно до визначень у частині 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній на час проведення закупівлі, ремонт віднесено як до послуг (поточний ремонт), так і до робіт (капітальний ремонт).
Окрім того, у відповідності до пункту 1 Розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, а також конкретної назви послуги.
Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів вказану закупівлю визначено за кодом ДК021-2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Просимо обґрунтовано пояснити позицію Замовника стосовно визначення предмета закупівлі як послуги, а не роботи та вказати який саме вид ремонту передбачено здійснити за вказаною закупівлею (з обов’язковим посиланням на реквізити та на зміст відповідних документів, наприклад затверджених інвестиційних програм чи планів ремонтів, тощо)

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.


Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-28 15:35:07

Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі)

2.Згідно із розпорядженням АТ «Укртрансгаз» від 23.07.2019 № 49-р «Про формування проектів Програми ремонтів, Програми технічного обслуговування, Плану робіт з діагностування обладнання об’єктів ГТС на 2020 рік» (далі – Розпорядження) сформовано та затверджено «Програму ремонтів філії «Оператор газосховищ України» на 2020 рік, якою передбачено пункт 135 «Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази РМС с.Пукеничі», спосіб виконання - «сторонній підряд».
Відповідно до пункту 1.1.1. Розпорядження формування проекту «Програми ремонтів філії «Оператор газосховищ України» на 2020 рік» здійснювалось з дотриманням вимог «Положення про планування та облік ремонтів філій ДК «Укртрансгаз», затвердженого наказом ДК "Укртрансгаз" від 26.07.2011 № 268 (далі – Положення).
Згідно пункту 2.1 розділу 2 Положення:
«Положення про планування та облік ремонтів філій ДК "Укртрансгаз" (надалі - Положення) вводиться з метою забезпечення виконання вимог технічної політики Компанії, а також управлінського (внутрішньогосподарського) обліку виробничої діяльності в частині виконання ремонтів за рахунок поточних витрат.»
Згідно розділу 1 Положення:
«Програма ремонтів за рахунок поточних витрат філії - документ відповідного змісту, структури та форми (додаток 1), що відображає натуральні та вартісні показники ремонтів за рахунок поточних витрат філії Компанії в плановому періоді (далі по тексту - Програма ремонтів).»
«Поточні ремонти - комплекс організаційно-технічних заходів з підтримання та відновлення проектних (паспортних) показників технічного стану об'єкту основних засобів, необхідність та обсяги виконання яких визначається в процесі технічних оглядів, обстежень та технічного обслуговування.»
Реалізація пункту 135 «Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази РМС с.Пукеничі», який передбачено «Програмою ремонтів філії «Оператор газосховищ України» на 2020 рік», здійснюється шляхом виконання поточного ремонту способом виконання - «сторонній підряд».
У зв’язку із вищенаведеним, відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі, предмет закупівлі: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі) визначено як послуги та включено у «Річний план закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укртрансгаз» на 2020 рік, №20-37-041 (№PROZORRO: UA-P-2020-03-18-005062-а).
Пропозиції: при наданні відповіді/коментарів на поставлені Державною аудиторською службою України питання, які є предметом моніторингу закупівель: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі) ДК 021:2015: 45330000-9; — №оголошення в електронній системі закупівель
UA-2020-04-14-000619-c та Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання ПСГ Богородчани Богородчанського ВУПЗГ) ДК 021:2015: 45330000-9; — №оголошення в електронній системі закупівель UA-2020-04-14-000612-c враховувати вище наведе роз’яснення .
Додаток:
- Розпорядженням АТ «Укртрансгаз» від 23.07.2019 № 49-р «Про формування проектів Програми ремонтів, Програми технічного обслуговування, Плану робіт з діагностування обладнання об’єктів ГТС на 2020 рік»,
- «Положення про планування та облік ремонтів філій ДК «Укртрансгаз», затвердженого наказом ДК "Укртрансгаз" від 26.07.2011 № 268.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-23 13:50:28

Про надання пояснення (на заміну попереднього запиту)

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній з 19.04.2020 (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі)» ID закупівлі: UA-2020-04-14-000619-c, що проведена Філією «Оператор газосховищ України» Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, під час моніторингу встановлено, що в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-04-14-000619-c вид предмету вказаної закупівлі вказано «послуги» із зазначенням коду відповідних класифікаторів предмета закупівлі ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи.
У розділі «Зведена інформація про тендер» затвердженої тендерним комітетом Замовника тендерної документації (протокол № 20-92-1-зт від 09.04.2020) зазначено предмет закупівлі «Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі)».
Водночас, у Додатку № 1 до вищевказаної тендерної документації (Технічні вимоги і якісні характеристики (завдання)) визначено мету і місце виконання робіт, загальний опис робіт (виконання робіт з ремонту системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі), а також вимоги до виконуваних за договором робіт та обладнання.
Аналогічно, у Додатку № IV до тендерної документації (Договір № __ про закупівлю робіт) йдеться про виконання робіт (а не послуг), предметом договору визначено роботи.
Зокрема, у пункті 1.1 зазначеного проекту договору про закупівлю Підрядник за завданням Замовника зобов’язується на свій ризик виконати роботи відповідно до умов цього Договору про закупівлю робіт з «Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі (Водопровідні та санітарно-технічні роботи)» Код: 45330000-9 (далі – Роботи), в повному обсязі відповідно до вимог чинних нормативних документів і технічної документації, а Замовник — прийняти та оплатити такі Роботи відповідно до умов цього Договору.
Відповідно до визначень у частині 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній на час проведення закупівлі, ремонт віднесено як до послуг (поточний ремонт), так і до робіт (капітальний ремонт).
Окрім того, у відповідності до пункту 1 Розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, а також конкретної назви послуги.
Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів вказану закупівлю визначено за кодом ДК021-2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Просимо обґрунтовано пояснити позицію Замовника стосовно визначення предмета закупівлі як послуги, а не роботи та вказати який саме вид ремонту передбачено здійснити за вказаною закупівлею (з обов’язковим посиланням на реквізити та на зміст відповідних документів, наприклад затверджених інвестиційних програм чи планів ремонтів, тощо)

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-29 09:06:04

Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі)

Згідно із розпорядженням АТ «Укртрансгаз» від 23.07.2019 № 49-р «Про формування проектів Програми ремонтів, Програми технічного обслуговування, Плану робіт з діагностування обладнання об’єктів ГТС на 2020 рік» (далі – Розпорядження) сформовано та затверджено «Програму ремонтів філії «Оператор газосховищ України» на 2020 рік, якою передбачено пункт 135 «Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази РМС с.Пукеничі», спосіб виконання - «сторонній підряд».
Відповідно до пункту 1.1.1. Розпорядження формування проекту «Програми ремонтів філії «Оператор газосховищ України» на 2020 рік» здійснювалось з дотриманням вимог «Положення про планування та облік ремонтів філій ДК «Укртрансгаз», затвердженого наказом ДК "Укртрансгаз" від 26.07.2011 № 268 (далі – Положення).
Згідно пункту 2.1 розділу 2 Положення:
«Положення про планування та облік ремонтів філій ДК "Укртрансгаз" (надалі - Положення) вводиться з метою забезпечення виконання вимог технічної політики Компанії, а також управлінського (внутрішньогосподарського) обліку виробничої діяльності в частині виконання ремонтів за рахунок поточних витрат.»
Згідно розділу 1 Положення:
«Програма ремонтів за рахунок поточних витрат філії - документ відповідного змісту, структури та форми (додаток 1), що відображає натуральні та вартісні показники ремонтів за рахунок поточних витрат філії Компанії в плановому періоді (далі по тексту - Програма ремонтів).»
«Поточні ремонти - комплекс організаційно-технічних заходів з підтримання та відновлення проектних (паспортних) показників технічного стану об'єкту основних засобів, необхідність та обсяги виконання яких визначається в процесі технічних оглядів, обстежень та технічного обслуговування.»
Реалізація пункту 135 «Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази РМС с.Пукеничі», який передбачено «Програмою ремонтів філії «Оператор газосховищ України» на 2020 рік», здійснюється шляхом виконання поточного ремонту способом виконання - «сторонній підряд».
У зв’язку із вищенаведеним, відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі, предмет закупівлі: Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі) визначено як послуги та включено у «Річний план закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укртрансгаз» на 2020 рік, №20-37-041 (№PROZORRO: UA-P-2020-03-18-005062-а).

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-06 15:03:58

Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Ремонт системи водопостачання Угерського ВВРіСП бази ремонтно-механічної служби с.Пукеничі)

Будуть внесені зміни в ТД

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації про усунення порушення замовником І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «Проведеним аналізом тендерної документації встановлено, що у підпункті 3.1.1 пункту 3 «Вимоги до Переможця торгів» Додатку II «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації вказано, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен через електронну систему закупівель, надати Замовнику документи на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме документ (скан-копія з оригіналу або нотаріально завіреної копії), що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. У відповідності до частини 3 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, на порушення абзацу 1 частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником встановлено неправомірну вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/).». Тендерну документацію (далі ТД) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «Про затвердження примірної тендерної документації» Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі Наказ) та інших чинних нормативних актів України. Відповідно до п.2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» На вимогу п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону тендерна документація містить примітку: «Замовник не вимагає інформацію про відповідність вимогам статті 17 Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» п. 3.2 додатку 2 ТД , що повною мірою відповідає умовам Закону. З огляду на викладене вище просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. 2) щодо встановленого порушення законодавства в частині: « що у підпункті 3.1.4 пункту 3 «Вимоги до Переможця торгів» Додатку II «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації вказано, що переможець торгів (у разі, якщо він скористався правом на пониження ціни (приведеної ціни) під час проведення електронного аукціону) надає остаточну цінову пропозицію та інформацію (документ/-и, розрахунок/-и), що були змінені під час проведення електронного аукціону. Неотримання замовником інформації (документу/-ів), визначених пунктом 3 Додатку ІІ, буде розцінене, як відмова учасника від укладання договору. Згідно з статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено надання учасником документів чи інформації після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Отже, встановлені Замовником у тендерній документації вимоги щодо надання переможцем торгів остаточної цінової пропозиції та інформації (документ/-и, розрахунок/-и), що були змінені під час проведення електронного аукціону, суперечать нормам статей 25, 28 Закону.» Встановлені в цій частині вимоги стосуються не учасника закупівлі , а переможця . При цьому замовник не ініціює будь-яких переговорів із учасником закупівлі, а лише виходячи зі змісту ч.4ст.36 Закону (умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару))вимагає від переможця деталізації значення ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону, якщо таке значення зменшувалося протягом електронного аукціону З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку і в цій частині.

2020-05-14 10:01:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання на відповідність річного плану очікуваній вартості закупівлі установлено порушення норм частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Басараб Михайло Іванович 468 552,00
UAH з ПДВ
411 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західтрансбуд" 551 326,46
UAH з ПДВ
412 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД" 497 658,91
UAH з ПДВ
416 135,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 568 905,60
UAH з ПДВ
568 905,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 13:04
інформація щодо ст 17.pdf
26 червня 2020 12:57
довідка МВС.pdf
26 червня 2020 12:56
довідка ДФС.pdf
26 червня 2020 12:51
кошторис оновлений.pdf
22 травня 2020 22:01
ліцензія.pdf
22 травня 2020 22:01
довіреність.pdf
22 травня 2020 22:01
банківська гарантія.pdf
22 травня 2020 22:01
захист довкілля.pdf
22 травня 2020 22:01
декларація.pdf
22 травня 2020 22:01
виписка ЄДРФОП.pdf
22 травня 2020 22:01
довідка про ПДВ.pdf
22 травня 2020 22:01
зразок підпису.pdf
22 травня 2020 22:01
опитувальник фо.pdf
22 травня 2020 22:01
право на підпис.pdf
22 травня 2020 22:01
проект договору.pdf
22 травня 2020 22:01
техн хар.pdf
22 травня 2020 22:01
техн хар.pdf
22 травня 2020 22:01
проект договору.pdf
22 травня 2020 22:01
кваліфікація.pdf
22 травня 2020 22:01
пропозиція ціни.pdf
22 травня 2020 22:01
img097.jpg
22 травня 2020 22:01
img096.jpg
22 травня 2020 22:01
img095.jpg
22 травня 2020 22:01
img094.jpg
22 травня 2020 22:01
img093.jpg

Публічні документи

22 травня 2020 16:38
аналогічні договора.jpg
22 травня 2020 16:38
гарантійний лист 001.jpg
22 травня 2020 16:38
виписка 001.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 001.jpg
22 травня 2020 16:38
виписка.jpg
22 травня 2020 16:38
свідоцтво пдв.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут.jpg
22 травня 2020 16:38
витяг з наказу.jpg
22 травня 2020 16:38
протокол з ориг.jpg
22 травня 2020 16:38
зміни до статуту 002.jpg
22 травня 2020 16:38
протокол з ориг 001.jpg
22 травня 2020 16:38
зміни до статуту 001.jpg
22 травня 2020 16:38
паспорт 002.jpg
22 травня 2020 16:38
зміни до статуту.jpg
22 травня 2020 16:38
ДЦ 004.jpg
22 травня 2020 16:38
паспорт 001.jpg
22 травня 2020 16:38
паспорт.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 014.jpg
22 травня 2020 16:38
Гарантія санкції.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 013.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 012.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 011.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 010.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 009.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 008.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 007.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 006.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 005.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 004.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 003.jpg
22 травня 2020 16:38
Статут 002.jpg
22 травня 2020 16:38
ДЦ 003.jpg
22 травня 2020 16:38
ДЦ 002.jpg
22 травня 2020 16:38
ДЦ 001.jpg
22 травня 2020 16:38
ДЦ.jpg

Публічні документи

25 травня 2020 16:44
Електронний підпис
25 травня 2020 16:34
Кошторис.rar
25 травня 2020 11:25
Електронний підпис
25 травня 2020 11:15
ЦП.pdf
25 травня 2020 11:15
Субпідрядник.pdf
25 травня 2020 11:15
Статут.pdf
25 травня 2020 11:15
Проект договору.pdf
25 травня 2020 11:15
Право підпису.pdf
25 травня 2020 11:15
Опитувальник юрособи.pdf
25 травня 2020 11:15
Наказ.pdf
25 травня 2020 11:15
Кошторис.pdf
25 травня 2020 11:15
Документи досвід.pdf
25 травня 2020 11:15
Дозвіл.pdf
25 травня 2020 11:15
Додаток 1-а.pdf
25 травня 2020 11:15
Договір досвід.pdf
25 травня 2020 11:15
Довідка досвід.pdf
25 травня 2020 11:15
Гарантійний лист.pdf
25 травня 2020 11:15
Відсутність підстав.pdf
25 травня 2020 11:15
Витяг ПДВ.pdf
25 травня 2020 11:15
Витяг директор.pdf
25 травня 2020 11:15
Банківська гарантія.rar
25 травня 2020 11:15
ID Собчак .pdf

Публічні документи

25 травня 2020 16:57
Електронний підпис
25 травня 2020 16:55
Про право підпису.pdf
25 травня 2020 16:55
Про санкції.pdf
25 травня 2020 16:55
Зразок підпису.pdf
25 травня 2020 16:55
Структура власності.pdf
25 травня 2020 16:55
Ліцензія БАТ.pdf
25 травня 2020 16:55
Опитувальник.pdf
25 травня 2020 16:55
Підписаний_Лицензия.pdf
25 травня 2020 16:55
Гарантійний лист.pdf
25 травня 2020 16:55
Статут БАТ.pdf
25 травня 2020 16:55
Наказ на призначення.pdf
25 травня 2020 16:55
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
25 травня 2020 16:55
Цінова пропозиція.pdf
25 травня 2020 16:55
Згода з умовами.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Басараб Михайло Іванович

ТОВ "Західтрансбуд"

ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Басараб Михайло Іванович
#2256211297
Переможець 411 500,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Басараб Михайло Іванович
#2256211297
411 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 11:02
Договір 2007000019.pdf укладений
07 липня 2020 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 399 975,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 662,50 UAH)