Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері протипожежні
Очікувана вартість
8 333,33 UAH
UA-2020-04-14-000208-b a2b595c12bfd4f3cb5d75df70d8767dd
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Олена Василівна

0552 48-14-88 smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "АМПУ" в особі Херсонської філії ДП "АМПУ" (Адміністрація Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гордієнко Олена Василівна
0552 48-14-88
smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 23:59
Очікувана вартість: 8 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 83,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Двері протипожежні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, проспект Ушакова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 09:20
Оголошення (1).docx
14 квітня 2020 09:09
Проект договору (1).docx
14 квітня 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 09:20
Оголошення (1).docx
14 квітня 2020 09:09
Оголошення (1).docx
14 квітня 2020 09:09
Проект договору (1).docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2020 14:58
Коментар щодо відміни: У зв’язку із введенням в дію з 19 квітня 2020 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», де з'являється поняття спрощених закупівель: придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону, та з метою уникнення проведення процедури без проведення процедур відкритих торгів/спрощених закупівель, визначених Законом, прийнято рішення відмінити закупівлю.
Документи:
17 квітня 2020 14:58
Протокол (відміна).docx