Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (Пристрої для рентгенендоваскулярних діагностичних та лікувальних процедур) 9 Лотів (Класифікатор медичних виробів: НК 024:2019 -61502 Голка-інтродьюсер для судинного катетера; 44685 Сполучна трубка для введення рентгеноконтрастної речовини; 46633 Шприц-манометр для балонного катетера; 10691 периферійний / коронарний судинний мікрокатетер; 58115 Периферійний судинний провідник, ручний; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування; 10688 Ангіографічний катетер одноразового застосування; 36205 Катетер для інфузії коронарної артерії; 10688 - Ангіографічний катетер одноразового застосування)
Очікувана вартість
1 089 480,00 UAH
UA-2020-04-13-004734-b aa4441be0ea14e22b6ff4e74ca5818b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 21:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 21:23
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 21:23
Очікувана вартість: 1 089 480,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Тендерна документація

27 квітня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 16:41
Протокол _186 від 27.04.2020 року.docx
27 квітня 2020 16:41
ТД зі змінами.docx
27 квітня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 21:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 16:41
Протокол _186 від 27.04.2020 року.docx
27 квітня 2020 16:41
ТД зі змінами.docx
13 квітня 2020 21:18
ТД2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-13-004734-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 15 квітня 2020 14:06
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-04-13-004734-b нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-04-13-004734-b чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.

Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
переглянути медико-технічні вимоги Додатку 4 (лоти №2 Лінія високого тиску та №3 Шприц-індефлятор) Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2020 11:54
Доброго дня.
Ознайомившись з Вашою вимогою, повідомляємо про наступне: Під час підготовки медико-технічних вимог було проведено моніторинг ринку на наявність витратних матеріалів, з показниками, що максимально відповідають потребам нашого лікувального закладу. За його результатами було встановлено наявність щонайменше двох виробників на ринку вказаної продукції, які виготовляють витратні матеріали з показниками, описаними у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. Підсумовуючи вищезазначене вважаємо, що Замовником було дотримано усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Голки ангіографічні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 600,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 травня 2020 15:46
Закінчення: 08 травня 2020 16:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 шт
Лот 1 Голки ангіографічні
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 61502 — Голка-інтродьюсер для судинного катетера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ 58 850,00
UAH з ПДВ
58 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інтегра Медікал 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 12:55
Довідка МВС
15 травня 2020 12:55
Довідка ДПІ
07 травня 2020 11:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 15:28
Електронний підпис
06 травня 2020 15:27
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДІДЕЯ

ТОВ Інтегра Медікал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДІДЕЯ
#40687250
Переможець 58 850,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 12:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ
#40687250
58 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 15:21
214 ДУ 2.PDF зміни до договору
27 січня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:39
214 ДУ 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 17:14
Договір укладений
27 травня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5.ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 214/2020T
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 статті 36
Номер договору про закупівлю: 214/2020T
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 70 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 620,00 UAH)