Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт віконних та дверних пройомів (заміна вікон та дверей на металоплпастикові) головного корпусу КНП «Клінічної лікарні швидкої допомоги м.Львова» на вул.Миколайчука, 9.»
Очікувана вартість
13 890 531,80 UAH
UA-2020-04-13-004508-b ● 810a0ddb521e457288f97b19532322e2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 13 890 531,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 890,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт віконних та дверних пройомів (заміна вікон та дверей на металоплпастикові) головного корпусу КНП «Клінічної лікарні швидкої допомоги м.Львова» на вул.Миколайчука, 9.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 17:38 |
Рішення про внесення змін_4.docx | |
07 травня 2020 17:38 |
Тендерна документація_нова редакція_4.doc | |
06 травня 2020 21:09 |
Рішення про внесення змін_3.docx | |
30 квітня 2020 12:15 |
Рішення про внесення змін_2.docx | |
23 квітня 2020 18:01 |
Рішення про внесення змін.docx | |
13 квітня 2020 18:20 |
Технічне завдання.docx | |
13 квітня 2020 18:20 |
Проект договору.docx |
07 травня 2020 17:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
07 травня 2020 17:38 |
Рішення про внесення змін_4.docx
|
||||||||||||
07 травня 2020 17:38 |
Тендерна документація_нова редакція_4.doc
|
||||||||||||
06 травня 2020 21:09 |
Рішення про внесення змін_3.docx
|
||||||||||||
30 квітня 2020 12:15 |
Рішення про внесення змін_2.docx
|
||||||||||||
23 квітня 2020 18:01 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||||||||
13 квітня 2020 18:20 |
Технічне завдання.docx
|
||||||||||||
13 квітня 2020 18:20 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 14 квітня 2020 13:03
Дата відповіді: 14 квітня 2020 17:48
Доброго дня! подайте розміри, вимоги та конфігурацію до вікон і дверей. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Дякую за ваше запитання, Замовник торгів внесе відповідні зміни в тендерну документацію.
Інформація дод2
Дата подання: 16 квітня 2020 15:16
Дата відповіді: 16 квітня 2020 17:58
Доброго дня. Надайте потрібні плани, креслення, малюнки які вказані згідно Додатку 2
Відповідь: Доброго дня. Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-13-004508-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 04 червня 2020 16:14
Дискримінаційні умови закупівлі, порушення під час оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає, що закупівля відбувалася у неконкурентних умовах, а під час оцінки тендерної пропозиції учасника, що визначений переможцем, тендерним комітетом проігноровані невідповідності тендерної пропозиції даного учасника умовам тендерної документації. Зазначені порушення призвели до спотворення результатів торгів.
ТОВ «КАСКАД-СД» вимагає:
1. Прийняти вимогу до розгляду та розглянути її.
2. Скасувати Повідомлення намір укласти договір від 25 травня 2020 року, згідно з яким переможцем закупівлі визначено ТОВ «Атлант Плюс»
3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Атлант Плюс» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
4. Повернутися до оцінки тендерних пропозицій учасників з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та основних принципів здійснення публічних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СД», код ЄДРПОУ 33432911, місце реєстрації юридичної особи: 02094, м. Київ, вул. Магнітогорська, буд. 1.
Вимога, нормативне та фактичне обгрунтування наводяться у вкладеному файлі.
Директор Кушнарьов В.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «КАСКАД-СД» вимагає:
1. Прийняти вимогу до розгляду та розглянути її.
2. Скасувати Повідомлення намір укласти договір від 25 травня 2020 року, згідно з яким переможцем закупівлі визначено ТОВ «Атлант Плюс»
3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Атлант Плюс» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
4. Повернутися до оцінки тендерних пропозицій учасників з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та основних принципів здійснення публічних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СД», код ЄДРПОУ 33432911, місце реєстрації юридичної особи: 02094, м. Київ, вул. Магнітогорська, буд. 1.
Вимога, нормативне та фактичне обгрунтування наводяться у вкладеному файлі.
Директор Кушнарьов В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 16:15
У відповідь на вимогу ТОВ «Каскад-СД» від №1040 від 04.06.2020 р. Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо довідки з АТ КБ «Приватбанк»:
Дана довідка з АТ КБ «Приватбанк» містить оригінальний відтиск печатки банку, яку добре видно на сканованому документі, що подається ТОВ «Атлант Плюс» в складі тендерної пропозиції, відтак доводи учасника ТОВ «Каскад-СД» не відповідають дійсності.
2. Щодо довідки, яка складена за формою «в»:
Відповідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922), тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону № 922). Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.
У Тендерній документації міститься визначення «Формальної помилки», а саме в п. 1.3 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника, зокрема - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.». Враховуючи зазначене, всі необхідні відомості, які зазначені в примітці до документа «Довідка наявність робітників основних будівельних професій» містяться у вищезазначеному документі. Таким чином, рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. При цьому невідхилення учасника за наявності формальних помилок — це право Замовника, а не обов’язок. Отже, 25 травня 2020 р. на засіданні тендерного комітету під час аналізу тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Атлант Плюс» на предмет відповідності вимогам тендерної документації було прийнято рішення про віднесення до формальної (несуттєвої) помилки не заповнення даним Учасником примітки в документі «Довідка наявність робітників основних будівельних професій».
3. Щодо аналогічного договору №18/497 від 06.07.2018 р.
Даний договір, який поданий учасником в якості аналогічного, містить оригінальний відтиск печатки та підпису обох сторін даного договору, що дає змогу говорити про те, що даний договір скановано з оригіналу, відтак всі вимоги згідно тендерної документації учасником ТОВ «Антлант плюс» виконано, а отже доводи учасника ТОВ «Каскад-СД» не відповідають дійсності.
У всіх актах КБ-2 та КБ-3, які подані учасником в якості документів, що засвідчують факт виконання робіт повністю, зазначено всю необхідну інформацію, а саме, найменування предмета договору та вартість виконаних робіт відповідно до поданих учасником ТОВ «Атлант Плюс» договорів в якості аналогічних. Окрім цього, тендерна документація не містить вимоги щодо оформлення актів КБ-2 та КБ-3, а містить лише вимогу про надання документів, які засвідчують факт виконання робіт повністю. Відтак, вимоги учасника ТОВ «Каскад-СД» є необгрунтованими.
Документ, який підтверджує факт виконання договору №388 від 13.08.2018 р., містить чітке відображення, що дає змогу Замовнику торгів проаналізувати даний документ на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Даний документ повністю підтверджує факт виконання робіт. Таким чином, доводи учасника ТОВ «Каскад-СД», що дані документи є «нечитабильними», не відповідають дійсності.
Встановлення відповідності підписів, печаток тощо не входить до компетенції Замовника. Вимоги про оформлення зазначених документів повністю дотримані учасником ТОВ «Атлант Плюс».
4. Щодо довідки про наявність матеріально-технічної бази:
У довідці учасника ТОВ «Атлант Плюс» про матеріально-технічну базу міститься перелік машин, механізмів, устаткувань, які учасник планує залучити для виконання робіт. Дана матеріально-технічна база є достатньою для виконання відповідних робіт виходячи з відомостей про машини і механізми, перелік яких міститься в документі «Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1. Розділ ІІ. Будівельні машини і механізми». Тобто, учасником повністю виконано вимогу в цій частині.
1. Щодо довідки з АТ КБ «Приватбанк»:
Дана довідка з АТ КБ «Приватбанк» містить оригінальний відтиск печатки банку, яку добре видно на сканованому документі, що подається ТОВ «Атлант Плюс» в складі тендерної пропозиції, відтак доводи учасника ТОВ «Каскад-СД» не відповідають дійсності.
2. Щодо довідки, яка складена за формою «в»:
Відповідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922), тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону № 922). Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.
У Тендерній документації міститься визначення «Формальної помилки», а саме в п. 1.3 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника, зокрема - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.». Враховуючи зазначене, всі необхідні відомості, які зазначені в примітці до документа «Довідка наявність робітників основних будівельних професій» містяться у вищезазначеному документі. Таким чином, рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. При цьому невідхилення учасника за наявності формальних помилок — це право Замовника, а не обов’язок. Отже, 25 травня 2020 р. на засіданні тендерного комітету під час аналізу тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Атлант Плюс» на предмет відповідності вимогам тендерної документації було прийнято рішення про віднесення до формальної (несуттєвої) помилки не заповнення даним Учасником примітки в документі «Довідка наявність робітників основних будівельних професій».
3. Щодо аналогічного договору №18/497 від 06.07.2018 р.
Даний договір, який поданий учасником в якості аналогічного, містить оригінальний відтиск печатки та підпису обох сторін даного договору, що дає змогу говорити про те, що даний договір скановано з оригіналу, відтак всі вимоги згідно тендерної документації учасником ТОВ «Антлант плюс» виконано, а отже доводи учасника ТОВ «Каскад-СД» не відповідають дійсності.
У всіх актах КБ-2 та КБ-3, які подані учасником в якості документів, що засвідчують факт виконання робіт повністю, зазначено всю необхідну інформацію, а саме, найменування предмета договору та вартість виконаних робіт відповідно до поданих учасником ТОВ «Атлант Плюс» договорів в якості аналогічних. Окрім цього, тендерна документація не містить вимоги щодо оформлення актів КБ-2 та КБ-3, а містить лише вимогу про надання документів, які засвідчують факт виконання робіт повністю. Відтак, вимоги учасника ТОВ «Каскад-СД» є необгрунтованими.
Документ, який підтверджує факт виконання договору №388 від 13.08.2018 р., містить чітке відображення, що дає змогу Замовнику торгів проаналізувати даний документ на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Даний документ повністю підтверджує факт виконання робіт. Таким чином, доводи учасника ТОВ «Каскад-СД», що дані документи є «нечитабильними», не відповідають дійсності.
Встановлення відповідності підписів, печаток тощо не входить до компетенції Замовника. Вимоги про оформлення зазначених документів повністю дотримані учасником ТОВ «Атлант Плюс».
4. Щодо довідки про наявність матеріально-технічної бази:
У довідці учасника ТОВ «Атлант Плюс» про матеріально-технічну базу міститься перелік машин, механізмів, устаткувань, які учасник планує залучити для виконання робіт. Дана матеріально-технічна база є достатньою для виконання відповідних робіт виходячи з відомостей про машини і механізми, перелік яких міститься в документі «Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1. Розділ ІІ. Будівельні машини і механізми». Тобто, учасником повністю виконано вимогу в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2020 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" |
10 561 695,60
UAH з ПДВ
|
9 999 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО |
11 617 913,10
UAH з ПДВ
|
9 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" |
12 676 992,22
UAH з ПДВ
|
9 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП" |
11 821 323,87
UAH з ПДВ
|
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКО ЛТД" |
13 192 603,54
UAH з ПДВ
|
13 192 603,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" #34146385 |
Переможець |
9 999 997,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2020 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:28
|
Додатковий Договір Атлант.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 16:33
|
Додатки до договору | укладений |
05 червня 2020 16:29
|
Договір | укладений |
05 червня 2020 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони керуючись ч.4 ст. 36 ЗУ "про публічні закупівлі" сторони домовились продовжити термін Договору до 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |