Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт віконних та дверних пройомів (заміна вікон та дверей на металоплпастикові) головного корпусу КНП «Клінічної лікарні швидкої допомоги м.Львова» на вул.Миколайчука, 9.»
Очікувана вартість
13 890 531,80 UAH
UA-2020-04-13-004508-b 810a0ddb521e457288f97b19532322e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 14:15
Очікувана вартість: 13 890 531,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 890,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт віконних та дверних пройомів (заміна вікон та дверей на металоплпастикові) головного корпусу КНП «Клінічної лікарні швидкої допомоги м.Львова» на вул.Миколайчука, 9.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 17:38
Рішення про внесення змін_4.docx
07 травня 2020 17:38
Тендерна документація_нова редакція_4.doc
06 травня 2020 21:09
Рішення про внесення змін_3.docx
30 квітня 2020 12:15
Рішення про внесення змін_2.docx
23 квітня 2020 18:01
Рішення про внесення змін.docx
13 квітня 2020 18:20
Технічне завдання.docx
13 квітня 2020 18:20
Проект договору.docx
07 травня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 21:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 17:38
Рішення про внесення змін_4.docx
07 травня 2020 17:38
Тендерна документація_нова редакція_4.doc
06 травня 2020 21:09
Тендерна документація_нова редакція_3.doc
30 квітня 2020 12:15
Тендерна документація_нова редакція_2.doc
23 квітня 2020 18:01
Тендерна документація_нова редакція.doc
13 квітня 2020 18:20
Тендерна документація.doc
06 травня 2020 21:09
Рішення про внесення змін_3.docx
30 квітня 2020 12:15
Рішення про внесення змін_2.docx
23 квітня 2020 18:01
Рішення про внесення змін.docx
13 квітня 2020 18:20
Технічне завдання.docx
13 квітня 2020 18:20
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 14 квітня 2020 13:03
Дата відповіді: 14 квітня 2020 17:48
Доброго дня! подайте розміри, вимоги та конфігурацію до вікон і дверей. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Дякую за ваше запитання, Замовник торгів внесе відповідні зміни в тендерну документацію.
Інформація дод2
Дата подання: 16 квітня 2020 15:16
Дата відповіді: 16 квітня 2020 17:58
Доброго дня. Надайте потрібні плани, креслення, малюнки які вказані згідно Додатку 2
Відповідь: Доброго дня. Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-13-004508-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО, Код ЄДРПОУ:33432911
Дата подання: 04 червня 2020 16:14
Дискримінаційні умови закупівлі, порушення під час оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає, що закупівля відбувалася у неконкурентних умовах, а під час оцінки тендерної пропозиції учасника, що визначений переможцем, тендерним комітетом проігноровані невідповідності тендерної пропозиції даного учасника умовам тендерної документації. Зазначені порушення призвели до спотворення результатів торгів.
ТОВ «КАСКАД-СД» вимагає:

1. Прийняти вимогу до розгляду та розглянути її.

2. Скасувати Повідомлення намір укласти договір від 25 травня 2020 року, згідно з яким переможцем закупівлі визначено ТОВ «Атлант Плюс»
3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Атлант Плюс» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
4. Повернутися до оцінки тендерних пропозицій учасників з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та основних принципів здійснення публічних закупівель.

Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАСКАД-СД», код ЄДРПОУ 33432911, місце реєстрації юридичної особи: 02094, м. Київ, вул. Магнітогорська, буд. 1.
Вимога, нормативне та фактичне обгрунтування наводяться у вкладеному файлі.

Директор Кушнарьов В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 16:15
У відповідь на вимогу ТОВ «Каскад-СД» від №1040 від 04.06.2020 р. Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо довідки з АТ КБ «Приватбанк»:
Дана довідка з АТ КБ «Приватбанк» містить оригінальний відтиск печатки банку, яку добре видно на сканованому документі, що подається ТОВ «Атлант Плюс» в складі тендерної пропозиції, відтак доводи учасника ТОВ «Каскад-СД» не відповідають дійсності.
2. Щодо довідки, яка складена за формою «в»:
Відповідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922), тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій та проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону № 922). Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.
У Тендерній документації міститься визначення «Формальної помилки», а саме в п. 1.3 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника, зокрема - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.». Враховуючи зазначене, всі необхідні відомості, які зазначені в примітці до документа «Довідка наявність робітників основних будівельних професій» містяться у вищезазначеному документі. Таким чином, рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. При цьому невідхилення учасника за наявності формальних помилок — це право Замовника, а не обов’язок. Отже, 25 травня 2020 р. на засіданні тендерного комітету під час аналізу тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Атлант Плюс» на предмет відповідності вимогам тендерної документації було прийнято рішення про віднесення до формальної (несуттєвої) помилки не заповнення даним Учасником примітки в документі «Довідка наявність робітників основних будівельних професій».
3. Щодо аналогічного договору №18/497 від 06.07.2018 р.
Даний договір, який поданий учасником в якості аналогічного, містить оригінальний відтиск печатки та підпису обох сторін даного договору, що дає змогу говорити про те, що даний договір скановано з оригіналу, відтак всі вимоги згідно тендерної документації учасником ТОВ «Антлант плюс» виконано, а отже доводи учасника ТОВ «Каскад-СД» не відповідають дійсності.
У всіх актах КБ-2 та КБ-3, які подані учасником в якості документів, що засвідчують факт виконання робіт повністю, зазначено всю необхідну інформацію, а саме, найменування предмета договору та вартість виконаних робіт відповідно до поданих учасником ТОВ «Атлант Плюс» договорів в якості аналогічних. Окрім цього, тендерна документація не містить вимоги щодо оформлення актів КБ-2 та КБ-3, а містить лише вимогу про надання документів, які засвідчують факт виконання робіт повністю. Відтак, вимоги учасника ТОВ «Каскад-СД» є необгрунтованими.
Документ, який підтверджує факт виконання договору №388 від 13.08.2018 р., містить чітке відображення, що дає змогу Замовнику торгів проаналізувати даний документ на предмет відповідності вимогам тендерної документації. Даний документ повністю підтверджує факт виконання робіт. Таким чином, доводи учасника ТОВ «Каскад-СД», що дані документи є «нечитабильними», не відповідають дійсності.
Встановлення відповідності підписів, печаток тощо не входить до компетенції Замовника. Вимоги про оформлення зазначених документів повністю дотримані учасником ТОВ «Атлант Плюс».
4. Щодо довідки про наявність матеріально-технічної бази:
У довідці учасника ТОВ «Атлант Плюс» про матеріально-технічну базу міститься перелік машин, механізмів, устаткувань, які учасник планує залучити для виконання робіт. Дана матеріально-технічна база є достатньою для виконання відповідних робіт виходячи з відомостей про машини і механізми, перелік яких міститься в документі «Відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1. Розділ ІІ. Будівельні машини і механізми». Тобто, учасником повністю виконано вимогу в цій частині.

Документи подані скаржником

04 червня 2020 16:12
Вимога щодо переможця.pdf
04 червня 2020 16:17
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 10 561 695,60
UAH з ПДВ
9 999 997,00
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО 11 617 913,10
UAH з ПДВ
9 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" 12 676 992,22
UAH з ПДВ
9 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП" 11 821 323,87
UAH з ПДВ
10 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКО ЛТД" 13 192 603,54
UAH з ПДВ
13 192 603,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 11:14
Електронний підпис
27 травня 2020 11:09
Dovidka_МВС.pdf
14 травня 2020 09:52
Електронний підпис
06 травня 2020 14:34
Електронний підпис
06 травня 2020 14:30
проект договору.PDF
06 травня 2020 14:30
Проект договору.docx
29 квітня 2020 18:28
Електронний підпис
29 квітня 2020 18:24
СЕС на скло.pdf
29 квітня 2020 18:24
сертифікат вікна.pdf
29 квітня 2020 18:24
фурнытура сертифікат.pdf
29 квітня 2020 18:24
Банківська гарантія.pdf
29 квітня 2020 18:24
банківська гарантія1.PDF
29 квітня 2020 18:24
інші документи.pdf
29 квітня 2020 18:24
проект договору.PDF
29 квітня 2020 18:24
технічна частина.PDF
29 квітня 2020 18:24
цінова пропозиція.PDF
29 квітня 2020 18:24
Проект договору.docx

Публічні документи

14 травня 2020 18:24
Електронний підпис
14 травня 2020 18:23
6.7.1. ІД Копія Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2020 18:23
6.7. ІД Витяг ПДВ.Pdf
14 травня 2020 18:23
6.4.1. ІД Витяг Копія.pdf
14 травня 2020 18:23
6.4. ІД Витяг ориг.zip
14 травня 2020 18:23
6.22. ІД Довідки з банків.pdf
14 травня 2020 18:23
6.2. ІД Статут КАСКАД-СД.pdf
14 травня 2020 18:22
5.9.2. ТЧ Сертифікація.rar
14 травня 2020 18:22
4.1. ВПВ17 Довідка ст. 17.pdf
14 травня 2020 18:22
3.2.9. КК Копія звіту 1-ДФ.pdf
14 травня 2020 18:22
3.2.3. КК Серт. кошт. ориг..pdf
14 травня 2020 18:21
3.2.2. КК Накази ІТР.pdf
14 травня 2020 18:21
3.2.17. КК поясн. медогляд.pdf
14 травня 2020 18:21
3.2.1. КК Дипломи ІТР.pdf
14 травня 2020 18:21
3.2. КК Відомості ІТП.pdf
14 травня 2020 18:21
3.1.3. КК Свiдоцтва ТЗ.pdf
14 травня 2020 18:21
3.1.11. Кран свідоцтво.rar
14 травня 2020 18:21
2. ТП Миколайчука 9.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 20:13
Електронний підпис
14 травня 2020 20:13
Реєстр.pdf
14 травня 2020 20:12
Проект Договору.pdf
14 травня 2020 20:12
ІД_Статут.pdf
14 травня 2020 20:12
ІД_Паспорт директор.pdf
14 травня 2020 20:12
ІД_Довідка рух коштів.pdf
14 травня 2020 20:12
ІД_Довідка офшори.pdf
14 травня 2020 20:12
ІД_Довідка Банк УБІБ.pdf
14 травня 2020 20:12
ІД_Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2020 20:12
ІД_Витяг ЄДР на 28_04_2020.pdf
14 травня 2020 20:11
ВПВ17_Лист гарантія.pdf
14 травня 2020 20:11
КК_Штатний розпис.pdf
14 травня 2020 20:11
КК_Техпаспорти.pdf
14 травня 2020 20:11
КК_Накази_працівники.pdf
14 травня 2020 20:11
КК_Медичні картки.pdf
14 травня 2020 20:11
КК_Лист статистика 1_ПВ.pdf
14 травня 2020 20:11
КК_Звіт 1_ДФ.pdf
14 травня 2020 20:10
КК_Довідка працівники.pdf
14 травня 2020 20:10
КК_Довідка обладнання.pdf
14 травня 2020 20:10
КК_Дипломи.pdf
14 травня 2020 20:10
ТЧ_Сертифікат.pdf
14 травня 2020 20:10
ТЧ_Локальний кошторис.pdf
14 травня 2020 20:09
ТЧ_ЛИСТ_WDS 7S Class A.pdf
14 травня 2020 20:09
ТЧ_Дозвіл.pdf
14 травня 2020 20:09
ТЧ_Договірна ціна.pdf
14 травня 2020 20:09
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 21:09
Шумелда 1.pdf
14 травня 2020 21:09
цінова.pdf
14 травня 2020 21:09
сертифікати1.zip
14 травня 2020 21:09
рішення ДТГО (1).pdf
14 травня 2020 21:09
протокол саврун.pdf
14 травня 2020 21:09
посвідчення.pdf
14 травня 2020 21:08
платіжки гарантія.pdf
14 травня 2020 21:08
Перейма протокол 2.pdf
14 травня 2020 21:08
Перейма протокол 1.pdf
14 травня 2020 21:08
паспорт кран.pdf
14 травня 2020 21:08
паспорт весь.pdf
14 травня 2020 21:08
кошторис.zip
14 травня 2020 21:08
звіт 2020.pdf
14 травня 2020 21:08
захист довклля.pdf
14 травня 2020 21:08
графік1.pdf
14 травня 2020 21:08
гарантія.zip
14 травня 2020 21:08
витяг стропальників1.pdf
14 травня 2020 21:08
витяг стропальників.pdf
14 травня 2020 21:08
висновок експертизи.pdf
14 травня 2020 21:08
8. Рекламації.pdf
14 травня 2020 21:08
70-71.Фінзвіт 2019.pdf
14 травня 2020 21:07
7.Реєстр документів.pdf
14 травня 2020 21:07
68.витяг КФ 001 ПДВ.jpg
14 травня 2020 21:07
67.Відомості учасник.pdf
14 травня 2020 21:07
64.10 рахунок.pdf
14 травня 2020 21:07
63.фотокопії.rar
14 травня 2020 21:07
61. Лист відгук.jpg
14 травня 2020 21:07
60.статут.rar
14 травня 2020 21:07
60.Аналогічний.pdf
14 травня 2020 21:07
6.Значні правочини.pdf
14 травня 2020 21:07
59.довідка аналогічний.pdf
14 травня 2020 21:07
58.1ДФ.pdf
14 травня 2020 21:07
58.1 ДФ 1 кв 2020.pdf
14 травня 2020 21:07
57.штатний.pdf
14 травня 2020 21:07
55.звіт з праці.pdf
14 травня 2020 21:07
51.витяг стропальників.pdf
14 травня 2020 21:07
5.паспорт Феліщак (2).pdf
14 травня 2020 21:07
5.паспорт Феліщак (1).pdf
14 травня 2020 21:07
47.Основні буд.професії.pdf
14 травня 2020 21:06
45.накази.pdf
14 травня 2020 21:06
44.дипломи.pdf
14 травня 2020 21:06
44. Диплом перейма.pdf
14 травня 2020 21:06
42.техпаспорти Барабаш.pdf
14 травня 2020 21:06
40.договір Барабаш.pdf
14 травня 2020 21:06
4.Витяг єдр.pdf
14 травня 2020 21:06
37.МТБ.pdf
14 травня 2020 21:06
34.проект договору.pdf
14 травня 2020 21:06
33.Персональні дані.pdf
14 травня 2020 21:06
32.Демпінг.pdf
14 травня 2020 21:06
30. довідка субпідряд.pdf
14 травня 2020 21:06
3.наказ директор.pdf
14 травня 2020 21:06
29.технічне завдання.pdf
14 травня 2020 21:06
28.пояснення дозвіл 2.pdf
14 травня 2020 21:06
28.Пояснення дозвіл 1.pdf
14 травня 2020 21:06
27.Нова Ліцензія КФ.pdf
14 травня 2020 21:06
25-36.Довідка.PDF
14 травня 2020 21:06
2.протокол зборів.pdf
14 травня 2020 21:06
17. 10 років.pdf
14 травня 2020 21:05
16.Ст.17.pdf
14 травня 2020 21:05
11.довідка з виконавчої.jpg
14 травня 2020 21:05
10. розрахунок ціни.pdf
14 травня 2020 21:05
1.Рішення директор КФ.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 18:57
Електронний підпис
14 травня 2020 18:56
сканирование0009.pdf
14 травня 2020 18:56
реєстр.pdf
14 травня 2020 18:56
сканирование0008.pdf
14 травня 2020 18:56
сканирование0007.pdf
14 травня 2020 18:56
сканирование0006.pdf
14 травня 2020 18:56
сканирование0005.pdf
14 травня 2020 18:56
сканирование0004.pdf
14 травня 2020 18:56
сканирование0003.pdf
14 травня 2020 18:56
сканирование0002.pdf
14 травня 2020 18:56
сканирование0001.pdf
14 травня 2020 18:56
сканирование.pdf
14 травня 2020 18:56
5.imd
14 травня 2020 18:56
18743 ТЗОВ ІНКО ЛТД p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКО ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"
#34146385
Переможець 9 999 997,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"
#34146385
9 999 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:28
Додатковий Договір Атлант.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 16:33
Додатки до договору укладений
05 червня 2020 16:29
Договір укладений
05 червня 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони керуючись ч.4 ст. 36 ЗУ "про публічні закупівлі" сторони домовились продовжити термін Договору до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 999 997,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 666 666,00 UAH)