Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Апарат штучної вентиляції легень
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2020-04-13-004372-b 64214a5b34654a9f8afb3811788fa794
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елькін Костянтин Михайлович

+380508322310 NEVREDIMKO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Елькін Костянтин Михайлович
+380508322310
NEVREDIMKO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Апарат штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередньої оплати в розмірі 50% від загальної вартості Товару, що становить 8 699 742,00грн. (Вiсiм мiльйонiв шiстсот дев`яносто дев`ять тисяч сiмсот сорок двi гривнi 00 копiйок), з урахуванням ПДВ – 569 142,00грн. шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника, у разі якщо Постачальник є платником ПДВ, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку Аванс 5 Банківські 50
Поставка товару остаточний розрахунок в розмірі 50% від загальної вартості Товару, що становить 8 699 742,00грн. (Вiсiм мiльйонiв шiстсот дев`яносто дев`ять тисяч сiмсот сорок двi гривнi 00 копiйок), з урахуванням ПДВ – 569 142,00грн. здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту прийому-передачі Товару та виставленого Постачальником рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника, з урахуванням ПДВ, у разі якщо Постачальник є платником ПДВ, а також за умови наявності податкової накладної Постачальника, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України (у відповідності до вимог підпункті «і» пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України) Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРТОІМПЕКС»
#39496478
Переможець 17 399 484,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 17:45

Документи

13 квітня 2020 17:44
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 квітня 2020 17:53
ЦОЗ-ТН-209_COVID-19_Ортоімпекс.pdf укладений
13 квітня 2020 17:53
Звіт ШВЛ.pdf укладений
13 квітня 2020 17:53

Актуальні тендери

До пошуку