Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утримання зелених насаджень об’єктів благоустрою зеленого господарства
Services for the maintenance of green spaces of green economy
Services for the maintenance of green spaces of green economy
Очікувана вартість
9 306 257,55 UAH
UA-2020-04-13-004283-b ● f1756bdb343a4e65bda7c95dc8218530
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43037107 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Віктор Вікторович Вернер +380956118716 sudachatnik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DEPARTAMENT PARKIV TA REKREATSIYI DNIPROVSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 43037107 |
Contact point: |
Verner Viktor +380956118716 sudachatnik@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 13:40 |
Очікувана вартість: | 9 306 257,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 531,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 13 квітня 2020 17:18 |
Enquiries until: | 08 травня 2020 08:00 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2020 08:00 |
Information
Estimated total value: | 9 306 258 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 46 531 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання зелених насаджень об’єктів благоустрою зеленого господарства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Services for the maintenance of green spaces of green economy
CPV: 77310000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг протягом 30 календарних днів безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2020 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 18:27 |
Тендерна документація_утримання зелених насаджень зі змінами 2.docx | |
08 травня 2020 18:27 |
перелік змін_ Утримання 2.doc | |
06 травня 2020 15:06 |
перелік змін_ Утримання.doc | |
13 квітня 2020 17:18 |
проект договору.doc |
09 травня 2020 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
08 травня 2020 18:27 |
Тендерна документація_утримання зелених насаджень зі змінами 2.docx
|
|||||||||
08 травня 2020 18:27 |
перелік змін_ Утримання 2.doc
|
|||||||||
06 травня 2020 15:06 |
перелік змін_ Утримання.doc
|
|||||||||
13 квітня 2020 17:18 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-13-004283-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:42648653
Дата подання: 11 червня 2020 21:28
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію на етапі прекваліфікації
наше підприємство Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпро-комфорт» вважає, що під час розгляду тендерних пропозицій відповідності тендерній документації тендерним комітетом Замовника було прийняте не правомірне та необґрунтоване рішення про відхилення нашої пропозиції на підставі п.4.ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», що суперечить чинному законодавству про публічні закупівлі , зазначене рішення є незаконним та суперечить вимогам Тендерної документації та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим вимагаємо повернути ТОВ "Дніпро-комфорт" на прекваліфікацію.
Відповідно до вимог пп.3 п.2 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація повинна містити:
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Замовник визначив серед інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку 3 Тендерної документації).
Додаток 3 серед іншого містить вимоги що учасник повинен надати Інформаційну довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі).
На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
У складі тендерної докуметації ТОВ "Дніпро-комфорт" для найнятих працівників Гаджиєв О.Д та Мусіяка І.М. надало цивільно правові угоди, які є відповідно до вимог тендерної документації є іншими документами, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Зокрема у листі № 403 від 14.05.2020 окрім Гаджиєва О.Д та Мусіяки І.М. зазначено 24 працівники, які зможуть виконати роботи без Гаджиєва О.Д та Мусіяки І.М. Водночас у листі № 403 від 14.05.2020 зазначено, що ТОВ «Дніпро-комфорт» готове залучити додаткових працівників, що ніяк не вплине на остаточну ціну договору.
Рішенням АМКУ № 7769-р/пк-пз від 23.04.2020 (UA-2020-03-18-000843-c.b1), дозволено приймати на роботу працівників весь штат за цивільно-правовими угодами.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо повернути на прекваліфікацію ТОВ "Дніпро комфорт"
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог пп.3 п.2 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація повинна містити:
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Замовник визначив серед інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічні та якісні характеристики наведені в Додатку 3 Тендерної документації).
Додаток 3 серед іншого містить вимоги що учасник повинен надати Інформаційну довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до надання послуг за предметом закупівлі).
На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
У складі тендерної докуметації ТОВ "Дніпро-комфорт" для найнятих працівників Гаджиєв О.Д та Мусіяка І.М. надало цивільно правові угоди, які є відповідно до вимог тендерної документації є іншими документами, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Зокрема у листі № 403 від 14.05.2020 окрім Гаджиєва О.Д та Мусіяки І.М. зазначено 24 працівники, які зможуть виконати роботи без Гаджиєва О.Д та Мусіяки І.М. Водночас у листі № 403 від 14.05.2020 зазначено, що ТОВ «Дніпро-комфорт» готове залучити додаткових працівників, що ніяк не вплине на остаточну ціну договору.
Рішенням АМКУ № 7769-р/пк-пз від 23.04.2020 (UA-2020-03-18-000843-c.b1), дозволено приймати на роботу працівників весь штат за цивільно-правовими угодами.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо повернути на прекваліфікацію ТОВ "Дніпро комфорт"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 21:17
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно ст. 30 до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Так, відповідно до вищезазначеного у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРО-КОМФОРТ» відсутні законодавчі підстави вимагати повернути його пропозицію на прекваліфікацію.
Проте, ДЕПАРТАМЕНТОМ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вирішено виконати умову Закону та надати вичерпні пояснення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ».
Відповідно до умов тендерної документації учасники для підтвердження працевлаштування учасників, які зазначені у довідці повинні надати копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Трудовий договір укладається відповідно до ст. 22 КЗпП якою встановлено гарантії щодо укладання трудового договору.
Статтею 21 КЗпП визначено, що Трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Проте, ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» надано цивільно-правові договори. Відповідно до умов зазначених договорів Виконавець (а не працівник) зобов’язується Замовнику (а не роботодавцю) виконати роботу,(роботу водія), в обсязі і на умовах передбачених даним договором, а Замовник (а не роботодавець) зобов’язується прийняти та оплатити дані роботи.
Факт надання виконаних робіт з боку виконавця (а не працівника) буде засвідчуватись Актами прийому передачі виконаних робіт (а не заробітною платою)..
Отже, надання зазначених цивільно-правових угод, не можна розцінювати, саме працевлаштування працівників на підприємстві та факт наявності трудових відносин, як це вимагалось саме даною тендерною документацією.
Зазначене підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.10.2019 № 14636-р/пк-пз (UA-2019-07-15-000530-a).
Також, необхідно повідомити, що замовником уважно вивчено тендерну документацію по процедурі закупівель (UA-2020-03-18-000843-c) , на яку ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» посилається у своїй вимозі. Так, зазначаємо, що замовником зазначеного тендеру взагалі не вимагається будь-яке підтвердження працевлаштування працівників. Отже, стверджувати, що рішенням АМКУ № 7769-р/пк-пз від 23.04.2020 (UA-2020-03-18-000843-c.b1), дозволено приймати на роботу працівників весь штат за цивільно-правовими угодами є безпідставним, таким що не відповідає чинному законодавству України.
Також, звертаємо увагу, що рішенням АМКУ № 7769-р/пк-пз від 23.04.2020 встановлює лише прийняття рішення до розгляду скарги.
Адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.04.2020 № 8359-р/пк-пз на сторінці 5 зазначено, колегією, що документація не містить вичерпного переліку підстав за якими можуть бути залучені працівники.
Отже, приміряти дане рішення к причині відхилення Вашої пропозиції по тендеру на закупівлю послуг з утримання зелених насаджень об’єктів благоустрою зеленого господарства (UA-2020-04-13-004283-b) є непрофесійним.
Щодо Вашого твердження, що у листі № 403 від 14.05.2020 окрім Гаджиєва О.Д та Мусіяки І.М. зазначено 24 працівники, які зможуть виконати роботи без Гаджиєва О.Д та Мусіяки І.М. Водночас у листі № 403 від 14.05.2020 зазначено, що ТОВ «Дніпро-комфорт» готове залучити додаткових працівників, що ніяк не вплине на остаточну ціну договору.
Повідомляємо таке.
Умовами тендерної документації перелічено вичерпний перелік формальних, несуттєвих помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції.
В зазначеному переліку відсутні такі помилки.
Отже, Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, та відхилена правомірно.
Дякуємо за звернення.
Відповідно ст. 30 до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Так, відповідно до вищезазначеного у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРО-КОМФОРТ» відсутні законодавчі підстави вимагати повернути його пропозицію на прекваліфікацію.
Проте, ДЕПАРТАМЕНТОМ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ вирішено виконати умову Закону та надати вичерпні пояснення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ».
Відповідно до умов тендерної документації учасники для підтвердження працевлаштування учасників, які зазначені у довідці повинні надати копії трудових книжок, або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Трудовий договір укладається відповідно до ст. 22 КЗпП якою встановлено гарантії щодо укладання трудового договору.
Статтею 21 КЗпП визначено, що Трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Проте, ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» надано цивільно-правові договори. Відповідно до умов зазначених договорів Виконавець (а не працівник) зобов’язується Замовнику (а не роботодавцю) виконати роботу,(роботу водія), в обсязі і на умовах передбачених даним договором, а Замовник (а не роботодавець) зобов’язується прийняти та оплатити дані роботи.
Факт надання виконаних робіт з боку виконавця (а не працівника) буде засвідчуватись Актами прийому передачі виконаних робіт (а не заробітною платою)..
Отже, надання зазначених цивільно-правових угод, не можна розцінювати, саме працевлаштування працівників на підприємстві та факт наявності трудових відносин, як це вимагалось саме даною тендерною документацією.
Зазначене підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.10.2019 № 14636-р/пк-пз (UA-2019-07-15-000530-a).
Також, необхідно повідомити, що замовником уважно вивчено тендерну документацію по процедурі закупівель (UA-2020-03-18-000843-c) , на яку ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» посилається у своїй вимозі. Так, зазначаємо, що замовником зазначеного тендеру взагалі не вимагається будь-яке підтвердження працевлаштування працівників. Отже, стверджувати, що рішенням АМКУ № 7769-р/пк-пз від 23.04.2020 (UA-2020-03-18-000843-c.b1), дозволено приймати на роботу працівників весь штат за цивільно-правовими угодами є безпідставним, таким що не відповідає чинному законодавству України.
Також, звертаємо увагу, що рішенням АМКУ № 7769-р/пк-пз від 23.04.2020 встановлює лише прийняття рішення до розгляду скарги.
Адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.04.2020 № 8359-р/пк-пз на сторінці 5 зазначено, колегією, що документація не містить вичерпного переліку підстав за якими можуть бути залучені працівники.
Отже, приміряти дане рішення к причині відхилення Вашої пропозиції по тендеру на закупівлю послуг з утримання зелених насаджень об’єктів благоустрою зеленого господарства (UA-2020-04-13-004283-b) є непрофесійним.
Щодо Вашого твердження, що у листі № 403 від 14.05.2020 окрім Гаджиєва О.Д та Мусіяки І.М. зазначено 24 працівники, які зможуть виконати роботи без Гаджиєва О.Д та Мусіяки І.М. Водночас у листі № 403 від 14.05.2020 зазначено, що ТОВ «Дніпро-комфорт» готове залучити додаткових працівників, що ніяк не вплине на остаточну ціну договору.
Повідомляємо таке.
Умовами тендерної документації перелічено вичерпний перелік формальних, несуттєвих помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції.
В зазначеному переліку відсутні такі помилки.
Отже, Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, та відхилена правомірно.
Дякуємо за звернення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 червня 2020
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43037107 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-КОМФОРТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "КОМБУД-ЕКО 77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЕНТАГОН-ЮА" #42098640 |
Переможець |
9 108 857,29
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 18:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 12:34
|
ДУ_4_16.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 12:30
|
ДУ_3_16.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 16:08
|
ДУ2_з додатками.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 17:53
|
Договір_16.pdf | укладений |
02 липня 2020 17:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |