Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя
Очікувана вартість
18 909 964,80 UAH
UA-2020-04-13-004033-b 5075efa21a434d559bb9c84dbcd87a74
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 23:59
Початок аукціону: 06 травня 2020 15:53
Очікувана вартість: 18 909 964,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Сквер по пр. Ювілейному в Хортицькому районі м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 11:58
Електронний підпис
28 квітня 2020 11:56
ТД.doc
28 квітня 2020 11:56
Перелік змін до тендерної документації.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 13 Договір завдатку.docx
13 квітня 2020 16:43
Додаток 12 Проект договору..doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
13 квітня 2020 16:43
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 9.XLS
13 квітня 2020 16:43
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17 новий.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
13 квітня 2020 16:43
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
28 квітня 2020 11:58
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:43
Електронний підпис
28 квітня 2020 11:56
ТД.doc
13 квітня 2020 16:43
ТД.doc
28 квітня 2020 11:56
Перелік змін до тендерної документації.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 13 Договір завдатку.docx
13 квітня 2020 16:43
Додаток 12 Проект договору..doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
13 квітня 2020 16:43
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 9.XLS
13 квітня 2020 16:43
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17 новий.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
13 квітня 2020 16:43
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
13 квітня 2020 16:43
Додаток 1 Відомості про учасника.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-13-004033-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42879486
Дата подання: 11 червня 2020 17:02
Скарга на дії Замовника
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» (далі – Замовник) було проведено закупівлю робіт «Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя» за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція, ID: UA-2020-04-13-004033-b (далі – Закупівля). Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій в аукціоні взяли участь 4 учасника: - ПП «ЕКОМРІЯ», код ЄДРПОУ 42768074, з ціновою пропозицією – 11 666 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «СК УКРСТРОЙ», код ЄДРПОУ 41175577, з ціновою пропозицією – 16 800 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ», код ЄДРПОУ 42879486, з ціновою пропозицією – 16 900 000,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «ЛАНДШАФТ», код ЄДРПОУ 31497254, з ціновою пропозицією – 16 990 000,00 грн. з ПДВ 27.05.2020 року, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» (далі – Скаржник) на відповідність вимогам тендерної документації, Замовник розмістив у системі Протокол розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол відхилення) з інформацією щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Дата та час публікації інформації: 27 травня 2020 року 09:25. Підставами відхилення тендерної пропозиції Скаржника в Протоколі відхилення зазначено: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Після відхилення 20.05.2020 року учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною – ТОВ «СК УКРСТРОЙ», ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» (код ЄДРПОУ 42879486) став учасником з мінімальною ціною, але протягом двох робочих днів після публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною, не завантажив до електронної системи оновлену тендерну пропозицію, згідно Додатку 2, оновлену договірну ціну, пояснювальну записку до договірної ціни, розрахунки до договірної ціни та оновлений графік виконання робіт згідно Додатку 6, та підтвердження відповідності пропозиції учасника технічній специфікації згідно Додатку 9, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, чим порушив вимоги Додатку 2 до тендерної документації «Тендерна пропозиція на закупівлю». Інших підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» в Протоколі не зазначено. 01.06.2020 року, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНДШАФТ», Замовником розміщено в системі Протокол розгляду тендерних пропозицій та Повідомлення про намір укласти договір. Дата та час публікації інформації: 01 червня 2020 року 15:29. Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника та вважає його дії такими, що порушують права та законні інтереси ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ». Також дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» з наступних підстав. 1. Відповідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно частини 5 статті 25 Закону, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Отже, тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. Документи, що вимагаються Замовником для завантаження після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не можуть вважатися частиною тендерної документації. Отже, дія Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону є такою, що не відповідає нормам Закону. Крім того, з 14.05.2020 року в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено обмеження для учасників на завантаження в систему документів після аукціону і до публікації Замовником повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» не мало жодних технічних можливостей виконати вимоги Замовника. 2. 01.06.2020 року, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНДШАФТ», Замовником розміщено в системі Протокол розгляду тендерних пропозицій та Повідомлення про намір укласти договір. В той же час, ТОВ «ЛАНШАФТ», протягом 2-х робочих днів від дати відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ», також не завантажило до електронної системи оновлену тендерну пропозицію згідно Додатку 2, оновлену договірну ціну, пояснювальну записку до договірної ціни, розрахунки до договірної ціни та оновлений графік виконання робіт згідно Додатку 6, та підтвердження відповідності пропозиції учасника технічній специфікації згідно Додатку 9, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Таким чином ТОВ «ЛАНШАФТ» не виконало ті самі вимоги, за невиконання яких було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ». Окрім того, в ході аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНШАФТ» (ЄДРПОУ 3149725) на відповідність вимогам Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету Замовника №27/1 від 13.04.2020 року, встановлено наступне: 2.1. Відповідно вимог Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» Тендерної документації встановлена вимога надання в складі тендерної пропозиції Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Пунктом 4 Приміток цієї довідки встановлено: «Для підтвердження наявності робітників робочих професій надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період.». ТОВ «ЛАНШАФТ» в складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку №20/04-4 6 від 20.04.2020 року, в якій зазначило наявність в штаті наступних робітників інженерно-технічного персоналу: - Інженер з проектно-кошторисної роботи Храпко Олена Анатоліївна, загальний стаж роботи на підприємстві – 0 років; - Виконавець робіт Дядя Сергій Анатолійович, загальний стаж роботи на підприємстві – 0 років. На підтвердження наявності власного персоналу ТОВ «ЛАНШАФТ» надало копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за березень 2020 року (далі – Звіт). Відповідно даних Таблиці 6 Звіту, Храпко Олена Анатоліївна та Дядя Сергій Анатолійович працювали на підприємстві протягом березня 2020 року (31 календарний день). В той же час, ТОВ «ЛАНШАФТ» в довідці №20/04-4 6 від 20.04.2020 року зазначає інших робітників робочих професій зі стажем роботи на підприємстві 1,3 роки, 0,1 роки, 0,7 років і т.д. Тобто, інформація стосовно досвіду роботи на підприємстві Храпко Олени Анатоліївни та Дяді Сергія Анатолійовича, зазначена в довідці №20/04-4 6 від 20.04.2020 року є такою, що не відповідає дійсності. 2.2. Всі довідки, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНШАФТ» складені учасником 20.04.2020 року, в тому числі: Довідка №20/04-4 6 від 20.04.2020 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; Довідка №20/04-6 6 від 20.04.2020 року «Про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». В той же час, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНШАФТ» надано копії договорів про намір з наступними субпідрядними організаціями: ПП «Л.Д. СЕРВІС» - Договір про намір від 21.04.2020 року №20/04-1; ТОВ «ПМК-17» - Договір про намір від 21.04.2020 року №20/04-2; ТОВ «ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП» - Договір про намір від 21.04.2020 року №20/04-3. Тобто, інформація про залучення субпідрядних організацій та їх робітників до виконання робіт по об’єкту закупівлі була складена до факту оформлення та підписання зазначених договорів наміру, що є наданням недостовірної інформації. 2.3. Пунктом 10 частини 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога надання довідки щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 7.1 до тендерної документації). Додатком 7.1 до Тендерної документації встановлена форма зазначеної довідки. «Форма довідки «Про відсутність підстав у відмові в участі у процедурі закупівлі, визначених у ст.17 Закону» подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від наведеної форми. Довідка надається на фірмовому бланку Учасника.» Надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАНШАФТ» довідка №20/04-9 6 від 20.04.2020 року не відповідає встановленій формі Додатку 7.1, а саме в назві довідки відсутня фраза «…відповідно до ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, пропозиція ТОВ «ЛАНШАФТ» не відповідає вимогам Тендерної документації на закупівлю робіт «Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя». Відповідно статті 3 Закону, закупівлі повинні здійснюватись за наступними принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з наведеного, Замовником порушено принципи здійснення закупівель, а саме – не дискримінація учасників і об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та в спосіб, що передбачено Конституцією та законами України. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» та ТОВ «ЛАНШАФТ», що в свою чергу призвело до порушення чинного законодавства в сфері публічних закупівель та порушення законних прав та інтересів ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ». Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЛАНШАФТ». 3. Зобов’язати Замовника скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ». 4. Зобов’язати Замовника повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» та визнати його пропозицію такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилка
Дата: 15 червня 2020 20:00
рішення від 16.06.2020 № 11823.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 20:31

Документи подані скаржником

11 червня 2020 17:02
3.2 Довідка працівники.pdf
11 червня 2020 17:02
3.2.6 Звіт ЛАНДШАФТ.pdf
11 червня 2020 17:02
10 Довідка ст 17.pdf
11 червня 2020 17:02
СКАРГА.docx
11 червня 2020 17:02
Скарга.pdf
11 червня 2020 17:02
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000009 ● 54315360456e4ab081ae861ca241b31f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020 12:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

10.06.2020 № 116

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.06.2020 №116
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
3) UA-2020-04-13-004033-b, яка проводиться Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва», код ДК 021:2015 - 45454000-4 (Реконструкція) Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-07 15:17:04

Запереченння на висновок моніторінгу UA-M-2020-06-10-000009

заперечення

Відповідно до Наказу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 10.06.2020 року № 116 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторінг UA-M-2020-06-10-000009 закупівлі - UA-2020-04-13-004033-b, яка проводилась Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва», код ДК 021:2015 - 45454000-4 (Реконструкція) Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя.
Щодо встановлених порушень законодавства надаю аргументовані заперечення до висновку моніторінга.
На адресу КП «УКБ» надійшов лист від ТОВ «Ландшафт» Вх.№01-1156 від 29.05.2020 року.
Листом Вх.№01-1156 від 29.05.2020 р., ТОВ «Ландшафт» звертається до тендерного комітету КП «УКБ» з роз'ясненням щодо неможливості виконати вимоги тендерної документації, встановлені приміткою Додатку 2 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НА ЗАКУПІВЛЮ» - «Учасник з мінімальною ціною (переможець аукціону) після процедури «Електронний аукціон» (або якщо він став таким у зв’язку з відхиленням учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною), протягом двох робочих днів від дати аукціону, або публікації інформації про відхилення учасника з тендерною пропозицією з меншою ціною, повинен завантажити до електронної системи оновлену тендерну пропозицію, згідно Додатку 2, оновлену договорну ціну, пояснювальну записку до договірної ціни, розрахунки до договіорної ціни та оновлений графік виконання робіт згідно Додатку 6, та підтвердження відповідності пропозиції учасника технічній специфікації згідно Додатку 9, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону».
Адже, відповідно до офіційного роз'яснення ДП «ПРОЗОРРО» від 14.05.2020 року(https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya) в системі Prozorro встановлено обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, і до визначення Переможця процедури закупівлі.
Тому ТОВ «Ландшафт» не мав технічної можливості завантажити вищезазначені документи.
У з'язку з відсутністю технічної можливості завантажити необхідні документи ТОВ «Ландшафт» надав тендерному комітету на паперовому носії наступні документи:
1.оновлену тендерну пропозицію, згідно Додатку 2
2. оновлену договорну ціну, пояснювальну записку до договірної ціни, розрахунки до договірної ціни
3. оновлений графік виконання робіт згідно Додатку 6
4.Лист-підтвердження згідно Додатку 6
5. підтвердження відповідності пропозиції учасника технічній специфікації згідно Додатку 9
6.Роздрукована версія роз'яснення за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Тендерний комітет КП «УКБ» розглянувши вишевказаний лист, Протоколом засідання тендерного комітету 27/2 від 29.05.2020 року вирішив вважати документи подані учасником ТОВ «Ландшафт» в паперовому вигляді такими, що надані до процедури «Озеленення скверу по пр. Ювілейному з реконструкцією елементів благоустрою та естради в Хортицькому районі м. Запоріжжя» UA-2020-04-13-004033-b в належному порядку.

Додаток:
1.Сканована копія Протоколу засідання тендерного комітету 27/2 від 29.05.2020 року на 2 арк.
2.Сканована копія Листа Вх.№01-1156 від 29.05.2020 р., ТОВ «Ландшафт»

З повагою,
Начальник фінансової служби
комунального підприємства
«Управління капітального будівництва»
Голова тендерного комітету
М.С. Мирончик

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕКОМРІЯ" 12 190 520,00
UAH з ПДВ
11 666 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК УКРСТРОЙ" 17 580 600,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ" 17 100 000,00
UAH з ПДВ
16 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 17 807 413,98
UAH з ПДВ
16 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 22:01
Електронний підпис
27 квітня 2020 21:57
Електронний підпис
27 квітня 2020 21:55
ЦПД кошторисника.pdf
27 квітня 2020 21:55
ЦПД водія.pdf
27 квітня 2020 21:55
Статут (26).pdf
27 квітня 2020 21:55
пропозиція.pdf
27 квітня 2020 21:55
наказ.pdf
27 квітня 2020 21:55
Додаток 3 ст 17.pdf
27 квітня 2020 21:55
Виписка.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 13:14
Електронний підпис
05 травня 2020 10:24
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2020 10:24
Статут.pdf
05 травня 2020 10:24
Протокол_рiшення.pdf
05 травня 2020 10:24
Наказ_№7.pdf
05 травня 2020 10:24
Лiцензiя.PDF
05 травня 2020 10:24
лист-гарантія.pdf
05 травня 2020 10:24
Кваліфікац частина.zip
05 травня 2020 10:24
Дозвiл.PDF
05 травня 2020 10:24
Довідка ст. 17.pdf
05 травня 2020 10:24
Витяг_з_реeстру_пл._ПДВ.pdf
05 травня 2020 10:24
Витяг_з_ЕДР.pdf
05 травня 2020 10:24
Банк гарант.zip

Публічні документи

05 травня 2020 19:21
Електронний підпис
05 травня 2020 19:10
13 Договір завдатку.pdf
05 травня 2020 19:10
10. Довідка по ст 17.pdf
05 травня 2020 19:10
8.1. Договір з банком.pdf
05 травня 2020 19:10
8. Банківська гарантія.zip
05 травня 2020 19:10
7.5. Сертифікат ISO.pdf
05 травня 2020 19:10
7.4. Ліцензія.pdf
05 травня 2020 19:10
7.3.1. Лист щодо дозволу..pdf
05 травня 2020 19:10
7.3. Декларація.pdf
05 травня 2020 19:10
7.2. Витяг платника ПДВ.pdf
05 травня 2020 19:10
7.1. Статут.pdf
05 травня 2020 19:10
6.3. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
05 травня 2020 19:10
6.1. Рішення засновника.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 18:22
Електронний підпис
05 травня 2020 18:20
Гарантія.zip
05 травня 2020 18:20
16 Лист довкілля.pdf
05 травня 2020 18:20
15 Лист санкції.pdf
05 травня 2020 18:20
14.2 Довідка аванси.pdf
05 травня 2020 18:20
14.1 Довідка зауваження.pdf
05 травня 2020 18:20
13 Договір завдатку.pdf
05 травня 2020 18:20
12 Дозвіл.pdf
05 травня 2020 18:20
11 Довідка Додаток 8.pdf
05 травня 2020 18:20
10 Довідка ст 17.pdf
05 травня 2020 18:20
9 Лист-підтвердження.pdf
05 травня 2020 18:20
8 Договір гарантія.pdf
05 травня 2020 18:20
7.3 Ліцензія.pdf
05 травня 2020 18:20
7.2 Декларація МТБ.pdf
05 травня 2020 18:20
7.1 Витяг ПДВ.pdf
05 травня 2020 18:20
7 Статут.pdf
05 травня 2020 18:20
6.3 Паспорт, довідка.pdf
05 травня 2020 18:20
6.1 Рішення.pdf
05 травня 2020 18:20
6 Наказ на директора.pdf
05 травня 2020 18:20
4.3.3 Ліцензія ТОП.pdf
05 травня 2020 18:20
4.3.2 Декларація ТОП.pdf
05 травня 2020 18:20
4.3.1 Дозвіл ТОП.pdf
05 травня 2020 18:20
4.2.3 Дозвіл ПМК-17.pdf
05 травня 2020 18:20
4.2.2 Декларація ПМК-17.pdf
05 травня 2020 18:20
4.2.1 Ліцензія ПМК-17.pdf
05 травня 2020 18:20
4.1.3 Дозвіл ЛД СЕРВІС.pdf
05 травня 2020 18:20
4.1.1 Ліцензія ЛД СЕРВІС.pdf
05 травня 2020 18:20
3.2.9 Звіт ТОП ЕНЕРДЖИ.pdf
05 травня 2020 18:20
3.2.8 Звіт ЛД СЕРВІС.pdf
05 травня 2020 18:20
3.2.7 Звіт ПМК-17.pdf
05 травня 2020 18:20
3.2.6 Звіт ЛАНДШАФТ.pdf
05 травня 2020 18:20
3.2.5 Посвівдчення ОП.pdf
05 травня 2020 18:20
3.2.4 Наказ ОП.pdf
05 травня 2020 18:20
3.2.3 Диплом виконроб.pdf
05 травня 2020 18:20
3.2.0 Пояснення.pdf
05 травня 2020 18:20
3.2 Довідка працівники.pdf
05 травня 2020 18:20
3.1.2 Лист ТРАНСПРОМЛІС.pdf
05 травня 2020 18:20
3.1 Довідка МТБ.pdf
05 травня 2020 18:20
2 ТП.pdf
05 травня 2020 18:20
1 Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕКОМРІЯ"

ТОВ "СК УКРСТРОЙ"

ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕКОМРІЯ"
#42768074
Відхилено 11 666 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 16:37
ТОВ "СК УКРСТРОЙ"
#41175577
Відхилено 16 800 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 13:10
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"
#42879486
Відхилено 16 900 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 09:26
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
Переможець 16 990 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
16 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 16:52
Договір №041-20-124 від 25.06.2020р.PDF укладений
25 червня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:38
ДУ №4 до Договору №041-20-124 від 25.06.2020.PDF укладений
12 листопада 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 11:34
ДУ№3 до Договору №041-20-124 від 25.06.2020р.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 09:07
ДУ №2 до Договору №041-20-124 від 25.06.2020.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:21
ДУ№1 до Договору №041-20-124 від 25.06.2020р.PDF зміни до договору
26 червня 2020 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 041/20/124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 041/20/124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 041/20/124
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін