Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

4545 Ремонтно-реставраційні роботи даху та горища над основною будівлею та сесійною залою з пристосуванням під сучасні умови адміністративного будинку Київської міської ради на вул. Хрещатик, 36 у Шевченківському районі
Очікувана вартість
50 574 001,00 UAH
UA-2020-04-13-003936-b caaa3ec22f80427c8aed32615f9fc9bc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Пашинська

+380442814424 js-zakupki-prom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ І РЕМОНТУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ "ЖИТЛО-СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 31025659
Місцезнаходження: 02081, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 25-Б
Контактна особа: Катерина Пашинська
+380442814424
js-zakupki-prom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 15:33
Очікувана вартість: 50 574 001,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
4545 Ремонтно-реставраційні роботи даху та горища над основною будівлею та сесійною залою з пристосуванням під сучасні умови адміністративного будинку Київської міської ради на вул. Хрещатик, 36 у Шевченківському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови оплати товару: 30%
більше 180 календарних днів:: 30%
від 151 календарного дня до 180 календарних днів:: 25%
від 121 календарного дня до 150 календарних днів :: 20%
від 91 календарного дня до 120 календарних днів:: 15%
від 61 календарного дня до 90 календарних днів:: 10%
від 31 календарного дня до 60 календарних днів:: 5%
менше 31 календарного дня :: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вартість тендерної документації
Дата подання: 17 квітня 2020 15:41
Дата відповіді: 21 квітня 2020 10:56
Добрий день! Хочемо роз'я снити деяку інформацію. Питання полягає в наступному, що тендер оголошено на : 50 574 001,00 UAH з ПДВ, а в проекті договору про закупівлю в пункті 10.1.1 зазначений бюджет на 21 570 100,00 грн. з ПДВ. Що мається на увазі? Виконання робіт планується не на оголошену вартість , чи в 2020 році необхідно виконати комплекс робіт на 21 570 100,00 грн. з ПДВ, а в 2021 році не залишок коштів ? Тоді, які роботи входять в склад на 2020 рік ? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня потенційний учасник. Очікувана вартість закупівлі - 50 574 001,00 UAH з ПДВ. Виконання робіт до 31.12.2021 року. Бюджет на 2020 рік - 21 570 100,00 грн. з ПДВ. В 2020 році необхідно буде виконати комплекс робіт на 21 570 100,00 грн. з ПДВ, а в 2021 році на залишок коштів. Об’єми будуть зазначені в календарному графіку виконання робіт , що є додатком до договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал" 50 522 908,29
UAH з ПДВ
50 522 908,29
UAH з ПДВ
1 50 522 908.29 Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 50 303 218,24
UAH з ПДВ
50 303 218,24
UAH з ПДВ
1 50 303 218.24 Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 14:26
3_Договір Кошторис.pdf
28 квітня 2020 14:26
3_Договір.pdf
28 квітня 2020 14:26
5) Ліцензія+Перелік.pdf
28 квітня 2020 14:26
Довідка МВС.PDF
28 квітня 2020 14:26
3_Дод. угода №2.pdf
28 квітня 2020 14:26
3_Дод. угода №1.pdf
28 квітня 2020 14:26
3_Лист-відгук3.PDF
28 квітня 2020 14:26
Додаток 2 Договір.pdf
28 квітня 2020 14:26
Додаток 5.pdf
28 квітня 2020 14:26
Вимоги статті 17.pdf
28 квітня 2020 14:26
2) Довідка про санкції.pdf
28 квітня 2020 14:26
Довідка ДФС.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 17:07
Електронний підпис
28 квітня 2020 17:07
Проект договору.pdf
28 квітня 2020 17:07
Банківська гарантія.rar
28 квітня 2020 17:07
61.imd
28 квітня 2020 17:07
61.bdcu

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Рішення скасоване 50 303 218,24
UAH з ПДВ
10 червня 2020 14:28
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Відхилено 50 303 218,24
UAH з ПДВ
11 червня 2020 10:55
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Ренал"
#19133293
Відхилено 50 522 908,29
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:39

Інформація про відміну

Дата відміни
15 червня 2020 15:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі